Ik ga wellicht de finale kijken waarin Lisse speelt. Geen idee waarom maar het lijkt mij wel een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
De kans dat ik ga kijken daar is vrij groot, BVO. Wellicht zie ik je daar langs de lijn dan, op de Bongerd. Doe je een shirt met BVO erop aan?
Zie je nu wel dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Dat is eens een keer een goed geluid beschouw
Doe je jezelf niet tekort om je met mij te vergelijken ??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Brotje het volgende:
Naast Bjoro nu nog een speler van een 1e elftal hier op het Forum......
Morgen moet wel lukken denk ik, gelijkspel is genoeg. 1A lijkt me wel lastigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Succes tegen Roda Boys. En dan daarna tegen Voorland of ARC, nog lastig zat.
Brotje met het uiterst rechtse ( Geen politiek ) icoontje naast je naam kun je andere posts quoten en er op reagerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Brotje het volgende:
Dank jullie wel !!!!!!!!!!Zaterdag zullen we er alles aan doen om die finale te halen!! En Bjoro; rugnummers zeggen niks, Cruijff speelde toch ook met nr. 14
![]()
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
1-4 tegen Noordwijk.
Helaas, maar met de selectie van vandaag zat er ook gewoon niet meer in. Middenveld en aanval veel te licht qua fysiek, ervaring maar toch ook kwaliteit. Zo zie je maar dat enkel jeugd ook niet alles is.
Wat ik dan alleen niet snap is dat een Godvliet er niet vanaf het begin in staat. Ook een jonge jongen uit de jeugd, maar toch veel meer ervaring, en, belangrijk, fysiek wél van dit niveau.
Toch speelden ze in de tweede helft een leuke pot (rust was 0-3). Tegen een Noordwijk op volle kracht, met een erg jong en licht elftal, en te bedenken wie er nog bijkomen voor volgend jaar, heb ik er toch wel vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens elftalleider zeg maar tegen onze keeper dat het tong80 was die na het doelpunt het veld in rende en in z'n nek hing.
Dat viel me ook wel op, dat Lodder zijn hoge niveau ook tegen Noordwijk liet zien, terwjl Van der Veeke (hoewel altijd al iets minder dan Lodder, dat wel) het vandaag opeens moeilijker had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Xander van der Veeke viel me ook tegen. Ben benieuwd hoe die een jaar op lager niveau gaat verteren, eenmaal terug in de hoofdklasse. Traint ook minder natuurlijk. Richard Lodder blijft een topper.
quote:Voetbalwedstrijden in de regio worden bezocht door journalisten, die voor hun krant een verslag moeten schrijven. Zaterdag, tijdens de beslissingswedstrijd om promotie-degradatie tussen Zwartewaal en Oude Maas op het terrein van Zuidland waren Jaap van Sintmaartensdijk en Gerard Vonk present om voor respectievelijk Voetbal Rotterdam en het AD/Rotterdams Dagblad een verhaal te maken. Met de pen in de aanslag volgden ze de verrichtingen op het veld en daar kunnen ze onmogelijk vrolijk van geworden zijn. Oude Maas wilde wel, maar kon niet en Zwartewaal deed niets meer dan het ontregelen van het spel van de tegenstander. Het was een ongelooflijk slechte wedstrijd, waar geslaagde acties te tellen waren op de zwaar beschadigde hand van een vuurwerkslachtoffer. Het gestumper werd met gefronste wenkbrauwen gadegeslagen door Jaap en Gerard. Oude Maas was in hun ogen de betere ploeg. ,,Een te goede ploeg om in de vijfde klasse te moeten spelen’’, zei Gerard. Jaap knikte bevestigend bij die wijze woorden. Het liep echter anders. Na een uur spelen scoorde Jos Gerritsen namens Zwartewaal een frommeldoelpunt en het verdere half uur werd weer gevuld met veelvuldig balverlies, passes die niet aankwamen, onbeholpen overtredingen en lukraak weggetrapte ballen. Je zult maar een verslag moeten schrijven van zo’n wedstrijd. Een positieve draai is daar toch niet aan te geven? Bij Botlek-Quick Steps, later die middag was het zo mogelijk nog erger. Daar stond Alex Hordijk van Weekblad Spijkenisse langs de kant, samen met zijn maatje Piet van Dijk van het AD/Rotterdams Dagblad. Piet was er als liefhebber. Hij hoefde geen verslag te maken. Alex wel, maar gezien zijn gelaatsuitdrukking was dat geen pretje. Nadat de thuisploeg uiteindelijk Quick Steps met strafschoppen had verslagen, wist ik niet hoe snel ik weg moest komen. De hele tijd had ik me af staan vragen waarom ik zo gek was geweest een middag op te offeren met twee wedstrijden die het aanzien totaal niet waard waren. Piet van Dijk passeerde me op weg naar de uitgang. ,,Wat ben ik blij dat ik door de krant vaak naar het korfbal gestuurd word’’, zei hij. Piet moet een gelukkig man zijn. Ik denk dat ik de komende weken ook maar eens korfbalwedstrijdjes ga bezoeken.
Ja, van mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Haha. Is dat van jou?
Korfbal kijken lijkt me nog erger dan welke slechte voetbalwedstrijd dan ook, eerlijk gezegd. Behalve als Angela Roeland mee doet.
Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen - SC 't Zand 1-1
't Zand de hele tweede helft met 10 man.
Ik zei je het al. Die ploeg zwalkt verschrikkelijk...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebben
De selectie ken ik niet, het was slechts scorebordjournalistiekquote:Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, al is het minder verrassend als je de Voorland-selectie ziet.
Wel grappig, dan heb je vast al de spelers nog wel zien staan waar ik bij stond?
Raemon Sluiter liep ook op de Bongerd trouwens.
En jullie site is weer gehackt??
tja het mooiste zou natuurlijk zijn om toch een beetje in de buurt te spelen maar eigenlijk maakt het niet uit laten we eerst zaterdag maar proberen te winnen tegen Voorland, de wedstrijd wordt misschien bij Roda boys gespeeld kreeg ik gisteren via een sms van de voorzitter doorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Davey Brothwell, lijkt me dan?
Succes tegen Roda Boys. En dan daarna tegen Voorland of ARC, nog lastig zat.
Wat wil Nivo Sparta trouwens als ze promoveren, weet Elftalleider dat? Naar A of naar B, zoals LRC?
Is het uiteindelijk toch geworden en nu met bumme in de hoofdrol die was er die memorabele wedstrijd tegen svw ook bijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef tong80 het volgende:
Welkom Dave. Het moest er een keer van komen hè ?
Succes morgen. En Mike, ik teken voor het SVW scenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |