abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49483594
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
De kans dat ik ga kijken daar is vrij groot, BVO. Wellicht zie ik je daar langs de lijn dan, op de Bongerd. Doe je een shirt met BVO erop aan?
Ik ga wellicht de finale kijken waarin Lisse speelt. Geen idee waarom maar het lijkt mij wel een leuke wedstrijd
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_49483653
Op het terrein van VVSB tegen Noordwijk of Barendrecht. Best een leuk potje ja.

Je wilt vast Lissov een hand geven!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49489367
Vanmiddag Abbenbroek-GLZ Delfshaven geweest, nacompetitie om promotie naar derde klasse West II. Uitslag 1-1. Fantastische wedstrijd, vooral van GLZ. Die schoten in de eerste minuut een penalty op de lat, misten daarna nog een tiental opgelegde kansen, troffen vier keer de paal en stonden uiteindelijk met lege handen. Abbenbroek had uitduel namelijk met 4-1 gewonnen en gaat verder. Heb een geweldige middag gehad.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 23:09:11 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_49495795
Dat is eens een keer een goed geluid beschouw

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49495982
Competitie ten einde. Het eerste elftal stond op de laatste speeldag 1 punt boven de degradatiestreep en de koploper kwam op bezoek. Bij winst waren ze kampioen. Echter het werd 0-0, en ook de concurrent speelde gelijk. Met 1 punt verschil nog een jaar verzekert van de derde klasse zaterdag.
Met m'n eigen team kampioen geworden, speelde in een lage klasse, geen leuk seizoen geweest. Veel incidenten, toch nog leuk kunnen afsluiten dus.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49496192
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Dat is eens een keer een goed geluid beschouw

Zie je nu wel dat het niet aan mij ligt
pi_49504661
Gister met een flink deel van de selectie naar UNA geweest voor het "benefietduel" voor Jurgen Boon (vorig jaar verlamd geraakt door een mountainbike-ongeluk). Aan UNA-kant speelden oud-ploeggenoten van Jurgen en aan ADO-kant aardig wat jongens uit het tweede die veel met Jurgen omgaan, ook een paar langdurig uitgeschakelden hebben nog een paar minuten meegehobbeld. Uitslag 1-1, maar dat boeide niet echt.
De veiling na afloop was een doorslaand succes (een gesigneerd shirt van van der Vaart ging weg voor 500 euro!), Beter Bed schenkt een slaapkamerinrichting voor Jurgen's zoon en in totaal is er ruim 7500 euro opgehaald voor de inrichting van Boon's nieuwe huis.
Erg gezellig, veel gelachen en nog een zooi poen opgehaald ook, het was de 2 keer 2,5 uur durende busreis meer dan waard!

Vanavond de bekerfinale voor het tweede tegen Geinoord 2, het zal mij benieuwen of we wel 11 fitte spelers hebben...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_49506709
Naast Bjoro nu nog een speler van een 1e elftal hier op het Forum...... Ikzelf speel bij de club van tong en het kanon van de bommelerwaard(Elftalleider)... Ik volg dit forum nu ong. een jaar en dacht ik meld mezelf ook eens aan.... As zaterdag de strijd der titanen(zoals ze het in de krant schrijven) op het veld van Roda Boys te Aalst !
pi_49514066
Davey Brothwell, lijkt me dan?

Succes tegen Roda Boys. En dan daarna tegen Voorland of ARC, nog lastig zat.

Wat wil Nivo Sparta trouwens als ze promoveren, weet Elftalleider dat? Naar A of naar B, zoals LRC?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 16:29:26 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_49514475
Welkom Dave. Het moest er een keer van komen hè ?

Succes morgen. En Mike, ik teken voor het SVW scenario.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:43:02 #211
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49514846
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Brotje het volgende:
Naast Bjoro nu nog een speler van een 1e elftal hier op het Forum......
Doe je jezelf niet tekort om je met mij te vergelijken ??
Mijn (vaste) rugnummer is niet voor niets 16

Maar welkom, leuk dat je het aandurft
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:46:22 #212
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49514941
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Morgen moet wel lukken denk ik, gelijkspel is genoeg. 1A lijkt me wel lastig .

Zou leuk zijn om NIVO in A te hebben .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49515206
Voor de 6 punten bedoel je? Of wil je tong ontmoeten?

Lijkt me niet dat daar nog plek voor is, KB zal eerder dan in A komen. Zie ook die indeling die ik elders maakte.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:56:32 #214
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49515269
Als we zelf inderdaad maar in A zitten, ik zag pas weer die lijst uit B en dat ligt stuk voor stuk heel ver weg. TOGR, ASWH, Maassluis e.d. zijn leuk aan te rijden ploegen, maar om nou naar Bennekom af te reizen .
Wel ooit gedaan trouwens, in het kampioensjaar, maar dat is ook alweer een jaar of 9 terug.
pi_49515352
Bennekom is een uurtje ongeveer. Maar zijn niet de leukste reisjes inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_49517098
Dank jullie wel !!!!!!!!!! Zaterdag zullen we er alles aan doen om die finale te halen!! En Bjoro; rugnummers zeggen niks, Cruijff speelde toch ook met nr. 14
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 18:09:36 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_49517361
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Brotje het volgende:
Dank jullie wel !!!!!!!!!! Zaterdag zullen we er alles aan doen om die finale te halen!! En Bjoro; rugnummers zeggen niks, Cruijff speelde toch ook met nr. 14
Brotje met het uiterst rechtse ( Geen politiek ) icoontje naast je naam kun je andere posts quoten en er op reageren

zaterdag 19 mei 2007 @ 16:42:36 #218
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49543738
1-4 tegen Noordwijk.

Helaas, maar met de selectie van vandaag zat er ook gewoon niet meer in. Middenveld en aanval veel te licht qua fysiek, ervaring maar toch ook kwaliteit. Zo zie je maar dat enkel jeugd ook niet alles is .
Wat ik dan alleen niet snap is dat een Godvliet er niet vanaf het begin in staat. Ook een jonge jongen uit de jeugd, maar toch veel meer ervaring, en, belangrijk, fysiek wél van dit niveau.

Toch speelden ze in de tweede helft een leuke pot (rust was 0-3). Tegen een Noordwijk op volle kracht, met een erg jong en licht elftal, en te bedenken wie er nog bijkomen voor volgend jaar, heb ik er toch wel vertrouwen in .
pi_49543758
Nacompetitie in Zeeland:

2e klasse:
Meerkerk - Arnemuiden 2-1
Belangrijk uitdoelpunt denk ik...

3e klasse:
FC Dauwendaele - Veere 1-2
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 mei 2007 @ 18:06:48 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_49546503
Roda Boys - NIVO Sparta 1-1.

Ik schat zo'n 1000 toeschouwers. Lekker sfeertje en mooi weertje. NIVO had aan één punt genoeg om de laatste ronde op weg naar de hoofdklasse te halen. NIVO de eerste 25 minuten de betere ploeg. Daarna gelijk opgaand. Uit één van de weinige kansen scoort Road Boys de 1-0.
In de rust was het bier al op. Wisten die boeren veel dat ze bij NIVO wel een biertje lusten.
Tweede helft een beter Roda Boys. NIVO probeerde steed meer op de aanval te spelen, creeërden echter te weinig kansen. Dat lukte het op dat moment goed voetballende Roda wel. Ze misten er een stuk of 4. Langs de lijn werd dan ook al gesproken over het feit dat ie dan vaak aan de andere kant valt. De scheids gaf NIVO daar dan ook alle kans toe omdat ie zo'n 10 minuten bij de 90 optelde.
En het wonder geschiedde in de 97ste minuut. Onze aanvoerder Björn Jongste stak zijn been tegen een klutsbal en het stond 1-1. Spelers van Roda liepen huilend van het veld en onze gladiatoren, waaronder de Fokkers Elftalleider en Brotje, big smilend met de armen in de lucht.
Helaas is Brotje de finale geschorst.
Een memorabel voetbalmiddagje kan worden bijgeschreven in de analen van NIVO Sparta.

pi_49546590
Gefeliciteerd. Misschien dus geen NIVO Sparta - GPC Vlissingen dus volgend jaar .
In Southern Sun
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:14:06 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49546731
Gefeliciteerd tong en de rest!
Nu dus Voorland (speelde 2 jaar terug nog in de 3e klasse!) of het 'grote' ARC van John Heitinga . Heb daar nog geen uitslag van gezien, ARC moest winnen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 mei 2007 @ 18:58:11 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_49548061
Trouwens elftalleider zeg maar tegen onze keeper dat het tong80 was die na het doelpunt het veld in rende en in z'n nek hing.

pi_49548217
Volgens mij zijn ze bij ARC - Voorland aan het knokken ofzo.

Netjes gedaan tong, door jouw mannen!

Andere play-offs zijn ook bekend:

Scheveningen (won 3-2 van Spijkenisse) - Excelsior Maassluis
Staphorst - Berkum
DVS '33 - VVOG
www.thuisuiteten.nl
pi_49548393
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
1-4 tegen Noordwijk.

Helaas, maar met de selectie van vandaag zat er ook gewoon niet meer in. Middenveld en aanval veel te licht qua fysiek, ervaring maar toch ook kwaliteit. Zo zie je maar dat enkel jeugd ook niet alles is .
Wat ik dan alleen niet snap is dat een Godvliet er niet vanaf het begin in staat. Ook een jonge jongen uit de jeugd, maar toch veel meer ervaring, en, belangrijk, fysiek wél van dit niveau.

Toch speelden ze in de tweede helft een leuke pot (rust was 0-3). Tegen een Noordwijk op volle kracht, met een erg jong en licht elftal, en te bedenken wie er nog bijkomen voor volgend jaar, heb ik er toch wel vertrouwen in .
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.

Wel een leuke middag. Voor de match ging Jack zich al indekken. "Ja, vandaag met zes jongens onder de twintig. Wally ziek, Akkermans en Barendregt niet fit en ik heb er twee weggestuurd natuurlijk."

Vervolgens stond Noordwijk binnen een kwartier al op 0-2, dus dat was wel snel gebeurd. De 0-3 was een fantastische aanval. Mooie 1-3 in de tweede helft, dat dan wel, maar hoe vrij Pitti dan 1-4 mocht inkoppen.

Jack na afloop. "Meurs, echt goed hoor. Alleen vreselijk irritant. Eigenlijk zou je een video moeten hebben en dat vooraf laten zien, dan wil iedereen wel winnen van zo'n mannetje." Maar wel een vroege vakantie, vond ie wel okee.

Verder natuurlijk spot de hoofdklassespelers vandaag op de Bongerd. Stond zelf bij Ferry van Lare, Martin Lobrink (conditietrainer ASWH), Theo Smit (assistent trainer ASWH), Boudy Hoogendoorn, Marco Nijssen (RVVH), Patrick Stolk (Capelle, volgend jaar Barendrecht), Onno Doeland (Capelle), Louis van Kleef en diens pa, ma, vriendin, baby, Nixon Dias. Ook Danny Versluis liep er nog rond, alsmede Daniël da Cruz (Vitesse Delft, volgend jaar Barendrecht).
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:21:03 #226
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49548718
Jawel, na de rust was het niet veel meer van Noordwijk, maar toen lieten ze toch af en toe zien best aardig te kunnen voetballen . Maar goed, verder had Jack natuurlijk wel gelijk. Zijn leuke voetballers hoor, zouden het in de 1e klasse ook nog wel gered hebben denk ik, maar zeker dat middenveld was gewoon veel te licht voor een ploeg als Noordwijk. En dan speelde de enige ervaren speler op het middenveld, Kroon, nog heel matig ook (zeker 1e helft).

Zag Sandvliet (Leonidas, volgend jaar dus ook Barendrecht) ook nog trouwens .
pi_49548777
Xander van der Veeke viel me ook tegen. Ben benieuwd hoe die een jaar op lager niveau gaat verteren, eenmaal terug in de hoofdklasse. Traint ook minder natuurlijk. Richard Lodder blijft een topper.
www.thuisuiteten.nl
pi_49548779
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens elftalleider zeg maar tegen onze keeper dat het tong80 was die na het doelpunt het veld in rende en in z'n nek hing.

.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:25:19 #229
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49548837
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Xander van der Veeke viel me ook tegen. Ben benieuwd hoe die een jaar op lager niveau gaat verteren, eenmaal terug in de hoofdklasse. Traint ook minder natuurlijk. Richard Lodder blijft een topper.
Dat viel me ook wel op, dat Lodder zijn hoge niveau ook tegen Noordwijk liet zien, terwjl Van der Veeke (hoewel altijd al iets minder dan Lodder, dat wel) het vandaag opeens moeilijker had.

Maar als we volgend jaar mannen als Corneille, Kroon, Sandvliet en Vermunt op het middenveld hebben, en Da Cruz en Barendregt in de aanval hebben staan, De Borst op linkback... denk dat het dan een stuk stabieler staat .
pi_49548931
Die vooruitzichten zijn wel goed ja.

Waar stond jij zo ongeveer??
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:44:04 #231
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49549451
Heb wel wat heen en weer gelopen, maar overwegend voor de tribune, bij de dug-outs. Maar ook aan de zijkanten van die zijde gestaan .
pi_49549795
Okee, dan stond je misschien nog wel redelijk in onze buurt dan. Ik stond aan de rechterkant van de dug-out van Jack, stukje verderop. Vanaf de tribune gezien dan dus, voor de "buitenkantine" zeg maar. Bij die bankjes. Maar ja, heb je BVO shirt niet gezien.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:14:24 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49553119
Was vlakbij inderdaad .

Voorland uit Amsterdam wint bij ARC (0-1) en gaat dus met NIVO uitmaken wie promoveert. Voorland staat daar minstens zo verrassend als NIVO, dus leuke partij! Voorland zou bij promotie voor de 3e opeenvolgende keer promoveren, in 2004/2005 speelden ze nog 3e klasse.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:07:20 #234
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49573425
Precies, al is het minder verrassend als je de Voorland-selectie ziet.

Wel grappig, dan heb je vast al de spelers nog wel zien staan waar ik bij stond?

Raemon Sluiter liep ook op de Bongerd trouwens.

En jullie site is weer gehackt??
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 mei 2007 @ 16:20:00 #235
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49573962
Hahah... onze A1 is donderdag gepromoveerd naar de 3e divisie! En het 2e is ook door naar de 2e ronde van de nacompetitie in de Reserve Hoofdklasse. Toch nog succes dit weekend.......
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_49574440
quote:
Voetbalwedstrijden in de regio worden bezocht door journalisten, die voor hun krant een verslag moeten schrijven. Zaterdag, tijdens de beslissingswedstrijd om promotie-degradatie tussen Zwartewaal en Oude Maas op het terrein van Zuidland waren Jaap van Sintmaartensdijk en Gerard Vonk present om voor respectievelijk Voetbal Rotterdam en het AD/Rotterdams Dagblad een verhaal te maken. Met de pen in de aanslag volgden ze de verrichtingen op het veld en daar kunnen ze onmogelijk vrolijk van geworden zijn. Oude Maas wilde wel, maar kon niet en Zwartewaal deed niets meer dan het ontregelen van het spel van de tegenstander. Het was een ongelooflijk slechte wedstrijd, waar geslaagde acties te tellen waren op de zwaar beschadigde hand van een vuurwerkslachtoffer. Het gestumper werd met gefronste wenkbrauwen gadegeslagen door Jaap en Gerard. Oude Maas was in hun ogen de betere ploeg. ,,Een te goede ploeg om in de vijfde klasse te moeten spelen’’, zei Gerard. Jaap knikte bevestigend bij die wijze woorden. Het liep echter anders. Na een uur spelen scoorde Jos Gerritsen namens Zwartewaal een frommeldoelpunt en het verdere half uur werd weer gevuld met veelvuldig balverlies, passes die niet aankwamen, onbeholpen overtredingen en lukraak weggetrapte ballen. Je zult maar een verslag moeten schrijven van zo’n wedstrijd. Een positieve draai is daar toch niet aan te geven? Bij Botlek-Quick Steps, later die middag was het zo mogelijk nog erger. Daar stond Alex Hordijk van Weekblad Spijkenisse langs de kant, samen met zijn maatje Piet van Dijk van het AD/Rotterdams Dagblad. Piet was er als liefhebber. Hij hoefde geen verslag te maken. Alex wel, maar gezien zijn gelaatsuitdrukking was dat geen pretje. Nadat de thuisploeg uiteindelijk Quick Steps met strafschoppen had verslagen, wist ik niet hoe snel ik weg moest komen. De hele tijd had ik me af staan vragen waarom ik zo gek was geweest een middag op te offeren met twee wedstrijden die het aanzien totaal niet waard waren. Piet van Dijk passeerde me op weg naar de uitgang. ,,Wat ben ik blij dat ik door de krant vaak naar het korfbal gestuurd word’’, zei hij. Piet moet een gelukkig man zijn. Ik denk dat ik de komende weken ook maar eens korfbalwedstrijdjes ga bezoeken.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:33:42 #237
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49574544
Haha. Is dat van jou?

Korfbal kijken lijkt me nog erger dan welke slechte voetbalwedstrijd dan ook, eerlijk gezegd. Behalve als Angela Roeland mee doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_49574631
Leuk Beschouw.
That's all folks!
pi_49574798
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Haha. Is dat van jou?

Korfbal kijken lijkt me nog erger dan welke slechte voetbalwedstrijd dan ook, eerlijk gezegd. Behalve als Angela Roeland mee doet.
Ja, van mij.
Voor de editie Voorne-Putten van Maasstad Weekbladen, een huis-aan-huis-weekblad. Schrijf er al 10 jaar voor.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:40:36 #240
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49574841
Okee, leuk! Wel jammer dat je dan zulke potjes krijgt op zich. Vandaar dat je ook Voorne-Putten niet afgaat voor de duels?
www.thuisuiteten.nl
pi_49574877
Terneuzen - SC 't Zand 1-1
't Zand de hele tweede helft met 10 man .
In Southern Sun
  zondag 20 mei 2007 @ 16:57:18 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49575451
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen - SC 't Zand 1-1
't Zand de hele tweede helft met 10 man .
Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebben
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49575470
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Sethje het volgende:

[..]

Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebben
Ik zei je het al. Die ploeg zwalkt verschrikkelijk...
In Southern Sun
pi_49575616
Hellas Sport 1 heeft zich veilig gespeeld, daarmee is gelijk alles over het seizoen gezegd. Zat helemaal niks mee dit jaar. Vorig jaar nog bijna gepromoveerd naar de eerste klasse, zowel in de competitie (EDO kampioen) als nacompetitie (Chabab won), maar dat zat er dit seizoen geen moment in.

Met het tweede ging en gaat het een stuk beter. Die spelen de 27e de finale voor promotie naar de hoofdklasse tegen Koninklijke HFC.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 20 mei 2007 @ 17:08:07 #245
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49575905
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1198#

Leuk, de afscheidswedstrijd van Izaäk Verhoeven! Volgens mij is onze perschef een keeper vergeten bij de selectie, maar dat mag de pret niet drukken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 20 mei 2007 @ 17:15:34 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_49576197
Leuk beschouw

pi_49580356
Aangezien ik hier ook altijd de belevenissen van ons tweede heb genoemd...
Bekerfinale: ADO'20 2 - Geinoord 2 2-0 (na verlenging)
Slijtageslag van de eerste orde, een zeer alternatieve verdediging aan onze kant en pas halverwege de tweede helft van de verlenging een goal... Heerlijk! Super ADO twee olé olé!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:19:35 #248
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49580505
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, al is het minder verrassend als je de Voorland-selectie ziet.

Wel grappig, dan heb je vast al de spelers nog wel zien staan waar ik bij stond?

Raemon Sluiter liep ook op de Bongerd trouwens.

En jullie site is weer gehackt??
De selectie ken ik niet, het was slechts scorebordjournalistiek . En dat ze van de 3 nacompeititeploegen het het slechtst hadden gedaan in de competitie. Zit daar zoveel geld ineens? Drie jaar (mogelijk..) promoveren is wel erg bijzonder.

Van Kleef met kinderwagen zag ik inderdaad (niey dat ik hem herkende, maar werd erop gewezen), dus weet waar dat was ja. Stonden ook wat oud-Barendrecht spelers (achter Jack). Sluiter niet gezien . Enkel Sandvliet en Da Cruz.

Site doet het hier gewoon hoor .
  maandag 21 mei 2007 @ 10:54:32 #249
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49598740
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Davey Brothwell, lijkt me dan?

Wat wil Nivo Sparta trouwens als ze promoveren, weet Elftalleider dat? Naar A of naar B, zoals LRC?
tja het mooiste zou natuurlijk zijn om toch een beetje in de buurt te spelen maar eigenlijk maakt het niet uit laten we eerst zaterdag maar proberen te winnen tegen Voorland, de wedstrijd wordt misschien bij Roda boys gespeeld kreeg ik gisteren via een sms van de voorzitter door
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  maandag 21 mei 2007 @ 10:59:01 #250
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49598901
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef tong80 het volgende:
Welkom Dave. Het moest er een keer van komen hè ?

Succes morgen. En Mike, ik teken voor het SVW scenario.

Is het uiteindelijk toch geworden en nu met bumme in de hoofdrol die was er die memorabele wedstrijd tegen svw ook bij
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')