quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef BVO het volgende:1-4 tegen Noordwijk.
Helaas, maar met de selectie van vandaag zat er ook gewoon niet meer in. Middenveld en aanval veel te licht qua fysiek, ervaring maar toch ook kwaliteit. Zo zie je maar dat enkel jeugd ook niet alles is
![]()
.
Wat ik dan alleen niet snap is dat een Godvliet er niet vanaf het begin in staat. Ook een jonge jongen uit de jeugd, maar toch veel meer ervaring, en, belangrijk, fysiek wél van dit niveau.
Toch speelden ze in de tweede helft een leuke pot (rust was 0-3). Tegen een Noordwijk op volle kracht, met een erg jong en licht elftal, en te bedenken wie er nog bijkomen voor volgend jaar, heb ik er toch wel vertrouwen in
![]()
.
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.
Wel een leuke middag. Voor de match ging Jack zich al indekken. "Ja, vandaag met zes jongens onder de twintig. Wally ziek, Akkermans en Barendregt niet fit en ik heb er twee weggestuurd natuurlijk."
Vervolgens stond Noordwijk binnen een kwartier al op 0-2, dus dat was wel snel gebeurd. De 0-3 was een fantastische aanval. Mooie 1-3 in de tweede helft, dat dan wel, maar hoe vrij Pitti dan 1-4 mocht inkoppen.
Jack na afloop. "Meurs, echt goed hoor. Alleen vreselijk irritant. Eigenlijk zou je een video moeten hebben en dat vooraf laten zien, dan wil iedereen wel winnen van zo'n mannetje."
![]()
Maar wel een vroege vakantie, vond ie wel okee.
Verder natuurlijk spot de hoofdklassespelers vandaag op de Bongerd. Stond zelf bij Ferry van Lare, Martin Lobrink (conditietrainer ASWH), Theo Smit (assistent trainer ASWH), Boudy Hoogendoorn, Marco Nijssen (RVVH), Patrick Stolk (Capelle, volgend jaar Barendrecht), Onno Doeland (Capelle), Louis van Kleef en diens pa, ma, vriendin, baby, Nixon Dias. Ook Danny Versluis liep er nog rond, alsmede Daniël da Cruz (Vitesse Delft, volgend jaar Barendrecht).