Onze Franken werd niet erg gemist:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.
Wel een leuke middag. Voor de match ging Jack zich al indekken. "Ja, vandaag met zes jongens onder de twintig. Wally ziek, Akkermans en Barendregt niet fit en ik heb er twee weggestuurd natuurlijk."
quote:John Kroon: Kayis vandaag wel gemist
Dat Barendrecht tegen Noordwijk te kort kwam, was ook aanvoerder John Kroon niet ontgaan. De ervaren middenvelder moest het nu doen met Mathijs Tabbers en Gerben Achterberg naast zich. In die samenstelling werd Barendrecht bij vlagen overlopen.
„Maar dat kun je die jonge jongens niet kwalijk nemen. We hadden vandaag te veel invalllers. We konden niet beter.” Yurtcan Kayis, die evenals Giovanni Franken, dus niet meer van de partij was, werd node gemist. „Met Kayis waren we sterker geweest. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Met hem naast me had ik ook beter gespeeld,” bevestigt Kroon. Het gemis van Franken laat zich volgens Kroon minder voelen. „Nee, die heeft hier alleen maar een grote mond gehad. Franken voelde zich groter dan deze club en dat kan niet. Voetballend heeft-ie het niet waargemaakt en dat is jammer.”
Is dat het Voorland met Carlos Hasselbaink, dat vorig jaar ook al promoveerde?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:09 schreef Elftalleider het volgende:
A.s. zaterdag Nivo - Sparta - Voorland op het sportpark van Roda Boys te Aalst, is net rond gekomen met voorland. dus mensen mochten jullie geen wedstrijden in de buurt meer hebben kom bij de ontknoping van tongs, elftalleider en brotjes club kijken a.s. zaterdag !!!
Jep http://www.voorlandzaterdag.nl/quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat het Voorland met Carlos Hasselbaink, dat vorig jaar ook al promoveerde?
Tja ze stemmen er zelf mee inquote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde gaan vragen waarom jullie niet gewoon thuis spelen, maar het is natuurlijk een finale op neutraal terrein.
in dat team speelt mijn zwager !quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Met het tweede ging en gaat het een stuk beter. Die spelen de 27e de finale voor promotie naar de hoofdklasse tegen Koninklijke HFC.
Onbegrijpelijk. Maar ik vind het bestquote:
Bij CTO'70 in Duivendrecht wordt de wedstrijd gespeeld, of all places... Tenzij ik me ga verbazen maandag.quote:
Ik hoorde zelfs op de club dat als de voorzitter verder onderhandelt had we gewoon bij ons hadden kunnen spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Voorland is al lang blij dat ze niet in de buurt van Rotterdam hoeven te spelen als Amsterdamse club, vermoed ik.
Wel opmerkelijk, neutraal terrein zo dichtbij.
Dat zou helemaal mooi zijn geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs op de club dat als de voorzitter verder onderhandelt had we gewoon bij ons hadden kunnen spelen![]()
Heb je redelijk gelijk in ja. Over een paar jaar hoor je er waarschijnlijk niks meer van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij, al weet ik dat niet zeker, is Voorland net zo'n Deltasport. Een club die ineens een flink pak namen en oud-profs weet te strikken, dan even een paar seizoenen meedraait, maar totaal geen achterban heeft om langdurig en stabiel in de hoofdklasse te spelen.
Volgens mij heeft achilles veen dat ook al eens gehad !!, hoor wel dat er bij Voorland echt heel veel geld zit dus misschien geen nieuw Deltasportquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij, al weet ik dat niet zeker, is Voorland net zo'n Deltasport. Een club die ineens een flink pak namen en oud-profs weet te strikken, dan even een paar seizoenen meedraait, maar totaal geen achterban heeft om langdurig en stabiel in de hoofdklasse te spelen.
Deltasport doet inmiddels via de site een oproep voor spelers.
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3515&Itemid=424
Eigenlijk diep treurig.
hhmmm...oke, heb hem daar niet over gehoord !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij CTO'70 in Duivendrecht wordt de wedstrijd gespeeld, of all places... Tenzij ik me ga verbazen maandag.
Tja, Türkiyemspor had ook veel geld. Tot Imac werd vermoord. Maar misschien heeft Voorland niet maar één geldschieter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Volgens mij heeft achilles veen dat ook al eens gehad !!, hoor wel dat er bij Voorland echt heel veel geld zit dus misschien geen nieuw Deltasport
Ja en nu de wolf trainer wordt bij turkiymspor zal het wel helemaal zo over zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, Türkiyemspor had ook veel geld. Tot Imac werd vermoord. Maar misschien heeft Voorland niet maar één geldschieter.
Heb het hier op de mail staan van onze secretaris uit. Eerst was Bloemendaal de bedoeling omdat ze daar goede velden zouden hebben. Geen idee of dat waar is, hoorde van een vriend uit Haarlem dat dat wel meevalt allemaal. We zien het maandag welquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmm...oke, heb hem daar niet over gehoord !
Ik hoop het. Zou het net zo druk worden als vorige week? Ben benieuwd;jammer dat Brotje geschorst is. Kan toch gewoon onder een andere naam meedoen???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider en Slotje veel succes morgen. De belangrijkste wedstrijd in ons meer dan 50-jarig bestaan. Ben nu al zenuwachtig
Zou wat zijn hoofdklasse. Heb zelf altijd derde of vierde klas gevoetbald. En hoorde altijd dat NIVO veel te laag speelt voor een club zoals wij zijn.
Volgend jaar NIVO Sparta - IJsselmeervogels 1-1
Ik denk net zo druk. Het scheelt wel veel Aalstenaremn natuurlijk en de tegenstander neemt niks mee. Doodzonde dat Dave niet mag spelen. Ik zie je morgen scheur.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef scheur het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou het net zo druk worden als vorige week? Ben benieuwd;jammer dat Brotje geschorst is. Kan toch gewoon onder een andere naam meedoen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |