Lijkt me gunstig voor NIVOquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Rijsoord - Roda Boys / Bommelerwaard 2-3 (1C)

quote:Barendrecht 1 heeft zich voor komend seizoen versterkt met Marco de Borst. De 22-jarige linkspoot, die zowel links achterin als op het middenveld kan spelen, is afkomstig van Sparta. Vorig jaar zou De Borst al naar De Bongerd komen, maar toen kreeg hij toch een nieuw contract bij Sparta. De komst van De Borst is ditmaal definitief.
Met het aantrekken van De Borst heeft Barendrecht de selectie voor komend seizoen rond. De linkspoot is dan ook de laatste versterking. Eerder maakte de club de komst bekend van Patrick Stolk (Capelle), Dogan Corneille (IJsselmeervogels), Giovanni Dos Santos (Deltasport), Daniel Da Cruz (Vitesse Delft), David Almeida (Xerxes/DZB), Jermaine Sandvliet (Leonidas) en Edwin van Zwieteren (DOTO). Elwin Spoel wordt vanuit het tweede elftal aan de selectie van het eerste toegevoegd.

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14  | EVV 25-44 Gemert 25-42 Baronie + 25-41 RKSV Schijnd. 25-40 UDI'19/Bet.B. 25-39 UNA 25-36 SV Meerssen 25-36 Papendrecht 25-36 (-9) OJC Rosmalen 25-34 (+9) Geldrop/AEK 25-33 (+6) Blauw Geel'38 25-30 (-13) Groene Ster * 25-20 SV Triborgh * 25- 5  | 

Leuke aanwinsten. Met Corneille als echte gangmaker. Wat een supervent is datquote:Op zondag 6 mei 2007 11:05 schreef BVO het volgende:
Marco de Borst van Sparta komt (nu dan wel) naar Barendrecht, selectie is rond
.
[..]

Draak van een wedstrijd, maar rijsoord liet het uiteindelijk wel makkelijk lopen kan wel eens gunstig voor ons zijn aankomende weekquote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, geen slechte aanwinsten. De Borst zou best eens voor de basis kunnen gaan.
Rijsoord gaf het trouwens erg weg, las ik. Binnen 6 minuten al 2-0 voor en toch nog verloren!
http://www.vv-rijsoord.nl/elftallen/more.asp?SID=1002

Zeker een positieve uitslag. Succes zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:06 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Draak van een wedstrijd, maar rijsoord liet het uiteindelijk wel makkelijk lopen kan wel eens gunstig voor ons zijn aankomende week![]()

Mochten we van Rijsoord verliezen hebben we het in de laatste wedstrijd nog steeds in eigen hand.Omdat het doelsaldo telt.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:59 schreef BVO het volgende:
Zo positief is het toch niet?.
Nu moet je eerst sowieso thuis winnen van Rijsoord, en dan is de beslissende wedstrijd uit bij Roda, waarbij zij het thuisvoordeel hebben....

Tuurlijk. Maar in feite is het niet eens van belang. Als de eventuele nederlaag maar beperkt blijftquote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is de positieve uitleg inderdaad tong. Maar van Rijsoord moet je gewoon winnen nu.

Zolang de biervoorraad groot is, bij NIVO in de kantine, is het voor tong al goed genoegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar in feite is het niet eens van belang. Als de eventuele nederlaag maar beperkt blijft

Nee dat is de tweede optie.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
Bij gelijke stand wordt er trouwens niet naar het doelsaldo gekeken, maar naar de positie in de eindstand van de competitie (zo ging het tenminste bij ons).

Jammer van ADO zeg, maar alsnog een prima seizoen gedraaid!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef Sersjee het volgende:
Argon - ADO'20 4-3
Zelf afwezig (was naar de WTCC), maar heb van zowel ADO- als Argon-kant begrepen dat we genaaid zijn... Goal van ADO vermeend onterecht afgekeurd, terwijl een overtreding van een Argonspeler onbestraft bleef, waardoor ze diep in blessuretijd de 4-3 konden maken. Onze trainer keek niet blij toen ik 'em in de ADO-kantine tegen kwam... Einde titelaspiraties dus, volgende week dan maar TONEGIDO naar de eerste klasse trappen!
Heb overigens vanochtend gehoord dat Cees Bruinink door Stormvogels/Telstar is benaderd om technisch directeur te worden. Zal mij benieuwen of ie dat gaat doen en zo ja, of ie dat kan combineren met ADO of dat we op zoek moeten naar een nieuwe trainer.

Klopt, daarom was Barendrecht ook de pineut en promoveerde Delft.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
Bij gelijke stand wordt er trouwens niet naar het doelsaldo gekeken, maar naar de positie in de eindstand van de competitie (zo ging het tenminste bij ons).

Ik dus ook. (Geldrop)quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Mooi Yeahinho. Kan je weer rustig slapen.

quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Beschouw het volgende:
@tong: Dick is nu al haast op van de zenuwen. Heeft vanochtend al om 4 uur zijn hond uitgelaten. Kan niet wachten tot zaterdag. "Je zou er bijna weer van gaan roken", zei ik hem. Bied hem maar een shaggie aan namens mij.
Succes zaterdag met NIVO.

Ik heb er wel vertrouwen in voor jullie! Heb toch begrepen dat Rijsoord de beker prioriteit gaat geven, al is dat altijd afwachten op het veld. Je blijft toch sportman. Veel succes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:38 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren laatste training gehad voor morgen, iedereen is goed scherp en fit en het besef dat we iets unieks kunnen neer gaan zetten is bij de jongens aanwezig. Vanmiddag gaan ze het hoofdveld perfect prepareren voor morgen en ze hebben al een grote partytent aan de kantine gezet, wel een beetje jammer dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden van de knvb, nu blijft de bolle met zijn voorraad zitten zal de meeste niks zeggen maar tong wel, nou mensen hoop dat tong zaterdag en ik maandag een positief bericht op dit forum kunnen zetten over de wedstrijd......tabee

succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:38 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren laatste training gehad voor morgen, iedereen is goed scherp en fit en het besef dat we iets unieks kunnen neer gaan zetten is bij de jongens aanwezig. Vanmiddag gaan ze het hoofdveld perfect prepareren voor morgen en ze hebben al een grote partytent aan de kantine gezet, wel een beetje jammer dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden van de knvb, nu blijft de bolle met zijn voorraad zitten zal de meeste niks zeggen maar tong wel, nou mensen hoop dat tong zaterdag en ik maandag een positief bericht op dit forum kunnen zetten over de wedstrijd......tabee

He leuk, dat is vlakbij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succesen Tong ook natuurlijk !
Wij gaan morgen in Amersfoort de 2-1 voorsprong verdedigen voor evt. promotie naar de 3e klasse zaterdag !

Doe dat wel, uitwedstrijden soms. Maar zaterdag zijn in de buurt wedstrijden genoeg. Weet nog niet wat ik ga doen. Als ze de finale tegen Excelsior Massluis halen, ga ik wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:06 schreef methodmich het volgende:
En als Spijkenisse dat doet, moeten ze tegen Excelsior Maassluis, de grootste luizenploeg van de hoofdklasse A. Ga je nog in Scheveningen kijken of doe je dat nooit?
Krijgen? Zijn ze zo genereus in Hendrik Ido Ambacht?quote:Spijkenisse krijgt volgend seizoen een speler van ons sowieso.

We zullen zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Die jongen speelde dit seizoen geen minuut in officiële duels, allemaal blessures. Dus wilde ASWH niet met hem door. Dan mag je als speler wel blijven, alleen vervallen je rechten als A-selectielid. Dus dan vertrekken de meeste spelers liever, zo ook Raymond Ernst. Was wel beoogd basisspeler, goede verdediger als hij heel blijft.

Ja helaas, de 2-2 was niet genoeg om de 4-1 uit-nederlaag weg te poetsen... Wat wel opvallend is is dat alle clubs uit 3A de clubs uit 3B hebben verslagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zjakkies Seolto uitgeschakeld.

Ja, zal van blessures afhangen. Speelde jaren bij SHO en was een gewaardeerd hoofdklasse verdediger.quote:

Bij Spijkenisse zeggen ze dat alles mogelijk is en daar hebben ze gelijk in. Maar Scheveningen lijkt mij toch een maatje te groot.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of ze promoveren. Eerst Scheveningen verslaan, op vreemde bodem. Is al een lastige opgave voor Spijkenisse lijkt me!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |