Ja bus en alles was al geregeld..alles af moeten blazen..maarja.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Seth, want in de volgende ronde moet 't Zand nu tegen Terneuzen, en bijna elke ploeg kan daarvan winnen tegenwoordig...
quote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
neuzen
Sorry Yeahinho, maar een mooi potje was het natuurlijk echt niet op de goals na dan, denk dat het ook wel aan Geldrop lag want dat was natuurlijk helemaal een dramaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won overtuigend van Geldrop, 4-1.
Op een na allemaal mooie goals, twee wereldgoals zelfs.
En dat terwijl de wedstrijd eigenlijk nergens meer om ging, en meer in het teken stond van het afscheid van Nico Koningstein. OJC trad aan zonder een stuk of 7 (!!) vaste basisspelers, liet 2 debutanten invaller (waaronder zelfs een 17-jarige A-junior), maar maakte er toch een mooi potje van.
Geldrop is zo goed als het hele seizoen een groot drama geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Sorry Yeahinho, maar een mooi potje was het natuurlijk echt niet op de goals na dan, denk dat het ook wel aan Geldrop lag want dat was natuurlijk helemaal een drama![]()
Lekker hoor, 3e!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 - TONEGIDO 3-2
Krankzinnige wedstrijd (beelden bij TV West), veel volk (familiedag), een streaker, 5 goals en handenvol gemiste kansen: het was genieten op de Vlotter!
Door dit resultaat is TONEGIDO gedegradeerd (toedeledokie, optiefen met die ***-club) en, veel belangrijker, is ADO'20 als derde geëindigd! Dit met 3 punten in mindering en een ploeg die normaal gesproken niet in de top van de hoofdklasse A hoort te spelen, chapeau! Weliswaar vaak pas in de blessuretijd met mazzel de besliisende goal gemaakt en menig volledig onbegrijpelijke wissel (vandaag alle 3 de wissels, 2x de gewisselde en 1x de invaller), maar ja, een winnende trainer heeft altijd gelijk...
Dinsdag de halve finale van de tweede-elftallen-beker tussen ADO'20 2 en EDO 2, dan donderdag de benefietwedstrijd voor Jurgen Boon, UNA - ADO'20, misschien zaterdag de bekerfinale voor ADO 2 en dan zit het seizoen er weer op.
Prima kerel! Erg leuke move.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef BVO het volgende:
Oud ASWH (en nu Excelsior Maassluis) speler Robert Visser wordt hier komend jaar assistent traine. Ach ja, Jack houdt van vriendjes om zich heen.
Ja is een goede zaak dat de eigen jeugd de kans krijgt, ik had die jongens alleen wat langer laten spelen want de wedstrijd was na een uur eigenlijk al gespeeld en om die jongens dan maar 7 en de laatste wissel 3 minuten !! te laten spelen vindt ik dan weer jammer van de trainer dat ie dat doet. Ik was samen met theo van geffen aan het kijken hij vertelde mij dat Hes Van Kapel volgend jaar bij OJC speelt ???quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
Het was geen hoogstaand voetbal nee, maar ik heb me toch wel aardig vermaakt.
Vooral ook met al die invallers. Allemaal 'eigen jongens', mooi om te zien.
Namen ??!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Met hem komen er nog een stuk of 4 nieuwen bij....
Dennis vd Aa (spits van CHC, voorheen Den Dungen)quote:
Ja de echte nr 10 is aan het uit stervenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dennis vd Aa (spits van CHC, voorheen Den Dungen)
Jorik Helmink (keeper van RKC A1, komt uit de jeugd van OJC en keert nu terug op het oude nest)
En nog een of andere buitenspeler geloof ik.
Ze zoeken nu nog een geroutineerde speler voor op het middenveld, maar daarin zullen ze niet de enige zijn...
Vroeger hadden we Wout Blanken, Peter Schultes en Peter Remie. Henk de Laat was de laatste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja de echte nr 10 is aan het uit sterven![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Bjoro het volgende:
Nacompetitie (ter promotie !)
HBC Zat 1 - Cobu Boys (Amersfoort) 2-1
Vrone (Sint Pancras) - HBC Zon 1 1-2
Goede zaken dus....
Zo dat Cobu Boys, die waren altijd het lachertje hier. Toch netjes gedaan nu. Welke klasse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de terugwedstrijden .....
Cobu Boys - HBC 6-0
HBC - Vrone 0-1 (Vrone wns)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OKe, ScKquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Alles is hier te plaatselijk. Dacht je dat ze voor dit topic van NIVO Sparta hadden gehoord. Dat is juist het leuke hier.
Ja ik wil geen oude discussie op laten waaien dus ik ga er maar niet op in.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
Als je echt hogerop wil is dat natuurlijk maar voor heel weinig clubs weggelegd.
Betalen maakt het amateurvoetbal kapot.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, eigen jeugd is leuk, maar vaak onhaalbaar. Niet betalen vind ik meer een pre.
Overal wordt betaald. Dat is altijd zo geweest en zal zo blijven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Betalen maakt het amateurvoetbal kapot.
Bij NIVO kunnen ze spelers alleen al van de kantineopbrengsten vet betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overal wordt betaald. Dat is altijd zo geweest en zal zo blijven.
Bij ons is dat pas recent het geval. Zouden we het niet doen speelden we gewoon nog derde klas.
Nu komen ook de spelers die uit eigen jeugd kwamen terug naar NIVO en blijven de grootste talenten. Je moet wel als je leuk mee wilt doen. Niks mis mee.
Elftalleider zorgt dan ook voor een gedeelte zelf voor de selectie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij NIVO kunnen ze spelers alleen al van de kantineopbrengsten vet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |