Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat net zolang door tot hij dood neervalt of een ander.
J: Je was toch ook te huwelijk gevraagd, door je internet dingetje toch ?
Jaap: Ohhhh, je vertelt mij wat nieuws.
maar net te laat voor een link in het vorige topicquote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
snellllllllllllll
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.quote:
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Toch zit er iets gemeend harteloos' in de manier waarop hij de aardige kapster in de maling neemt.
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
En toch is het wel lachen. Maar je hebt geluk, nu is Amanda aan de beurtquote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.
Hallo redactie Eric is ook niet boeiend. Next.
WEinig grappigs aan, net zo min als dat je zogenaamde broer grappig is. Het is gewoon een zielig persoon.quote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef King_Jaap het volgende:
Toch grappig wat hier op het forum allemaal over me broer wordt gezegd.
Je meent hetquote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.
Klopt. Maar het is op het eerste gezicht grappig zoals hij met haar omgaat, terwijl het op het tweede gezicht gewoon spotten is met haar naiviteit.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
Ja als oefening voor haar tieples !!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...![]()
Natasia of Brian, beiden mogelijkquote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...![]()
Waarvoor zou ik moeten huilen ????quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Rudieh het volgende:
petraaa niet huilen he
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspeldequote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:
Nicolaas ligt weer op de tuinbank te slapen.
yep, die met die haringenquote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Jaap zijn zelf geschreven brief komt binnen.
Gewoon een saaie ouwe man.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspelde![]()
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspelde![]()
Haha nu zit hij even met zijn hoofd in de ijskast. Straks weer uitrusten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.
Dan vind jij vast ook het programma Ab Normaal ook erg leukquote:Op maandag 23 april 2007 15:37 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vind Jaap op zijn grappigst wanneer hij mensen voor vislip uitscheld en hoe hij gister tekeer ging tegen Eric "BLIJF VAN MIJN PIK AF VIEZERIK"![]()
![]()
![]()
Ik moest zo lachen gisteren toen hij zich zelfverzekerd zat te verkneukelen om de reactie die hij van Huub zou krijgenop de beddenwissel... hij kreeg er helemaal geenquote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.
Goh kon je die uitspraak niet zelf verzinnen, moest je die jatten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef King_Jaap het volgende:
Petraa niet huilen he...
Dat is wel de doelgroep van dit programm, hoor. Jij zit toch niet naar DGK te kijken vanwege de diepzinnige gesprekken en het hoge intellectuele niveau.quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan vind jij vast ook het programma Ab Normaal ook erg leuk![]()
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.quote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh kon je die uitspraak niet zelf verzinnen, moest je die jatten.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen gisteren toen hij zich zelfverzekerd zat te verkneukelen om de reactie die hij van Huub zou krijgenop de beddenwissel... hij kreeg er helemaal geen![]()
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.
Je kon aan het gezicht van Nicolaas in de uren ervoor echter aflezen dat hij op een rel had gehoopt... en die kreeg hij niet. Feitelijk heeft hij er niets mee gewonnenquote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.
Klopt, hij begon eerst met spullen van Nicolaas te gooien. Maar hij herpakte zich snel.quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.
ik was hier al voordat Jaap een 'grapjas' was, daarbij vind ik het meeste niet leuk van Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.
Ok, het werd geen rel, maar Nic heeft er wél wat mee gewonnen. Een slaapplaats in de master bedroomquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kon aan het gezicht van Nicolaas in de uren ervoor echter aflezen dat hij op een rel had gehoopt... en die kreeg hij niet. Feitelijk heeft hij er niets mee gewonnen![]()
Ze trekt van die rare grimassen als ze 'vertederd' is...quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die niet echt vrolijk wordt van het soort kaarten dat Sylvia krijgt?
Maar het ging niet over jou hoor; ik doelde op poster King Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik was hier al voordat Jaap een 'grapjas' was, daarbij vind ik het meeste niet leuk van JaapMaar wel net dat gedoe met de kapster.....
Petraa niet huilen he..quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.
Ik ben gaan kijken omdat ik benieuwd was wat hebberigheid op de lange duur met mensen zou gaan doen...quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is wel de doelgroep van dit programm, hoor. Jij zit toch niet naar DGK te kijken vanwege de diepzinnige gesprekken en het hoge intellectuele niveau.![]()
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die niet echt vrolijk wordt van het soort kaarten dat Sylvia krijgt?
Ach eindelijk eens mensen met niveau, dat was helaas al sinds het begin van de COSsen ver te zoeken met al die eenrichtingpraters van SHE.quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.
In die aanhalingstekens kan ik me goed vindenquote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze trekt van die rare grimassen als ze 'vertederd' is...
wie is dat??quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over jou hoor; ik doelde op poster King Jaap![]()
Dat kan niet eens SHE LOVERquote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Goh die pissebed ook weer eens in beeld, heeft huub de stoeptegel waar ze onderligt ook weer een keertje opgetild?quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk weer eens Huub en Sil samen.
de baas van DGK is nu King Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Hoezo heb ik maar 1 brief, vraagt Huub aan Natasia. Weet ik veel, omdat je niet meer belangrijk bent, is het antwoord.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Goh die pissebed ook weer eens in beeld, heeft huub de stoeptegel waar ze onderligt ook weer een keertje opgetild?
Al dat semi-gevoelige, dat wacht op een uiterst gevoelig en diep doorleefd aandachtsmomentje van Sylvia.quote:
Ik vind Sylvia al van het begin af aanquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Voor de amateurs onder ons….een paradigma is een samenhangend stelsel van modellen en theorieën die een denkkader vormen waarmee de “werkelijkheid” geanalyseerd wordt. (Wikipedia)
Als ik zeg 1+1=3 dan denkt iedereen die jongen is knettergek. Wat op zich klopt, maar dat laten we nu even buiten beschouwing. Als volgens mijn paradigma de regelgeving aangeeft dat 1+1=3 en dat 1+1+1=2 dan zijn simpelweg de getallen 2 en 3 omgedraaid in mijn wiskundig denken. Alle onzin is daarmee waarheid.
Soms bestaan er anomalieën, wederom voor de Amanda’s en Natasia’s onder ons…..
Een anomalie is een feit, of verschijnsel, of tegenspraak in een theorie die binnen een bepaald model of paradigma niet verklaard kan worden. (Wikipedia)
Ik ben het schoolvoorbeeld van een anomalie. Niets en niemand kan mij verklaren, ik kan zelfs mezelf niet begrijpen. De enige die mij begrijpt, ik kan zelfs zeggen, goed begrijpt is de grote liefde van mijn leven Cora. Hoe het komt? Ik kan alleen maar zeggen karma.
Anyway, Jaap de anomalie is iemand met een zeer brede persoonlijkheid. Ik heb soms echt last van grootheidswaanzin. Dan waan ik me een koning of ik waan mezelf een wereldverbeteraar. Ik voel me dan geroepen de wereld te veranderen.
Bron: KingJaap.nl
Ja, maar dat is dus blijkbaar wat hebberigheid op de lange duur met mensen doet. Ik zit ook te kijken (sinds een maandje of zo) met een mengeling van verbazing, ergernis en vermaak, en welk niveau het allemaal aanneemt vind ik niet zo boeiend. Juist dat hele lage niveau vind ik tekenend voor het programma (net als de hypocriete reactie's van sommige andere bewoners daarop). Vaak leuker dan de zogenaamde clevere en 'doortrapte' spelletjes van mensen als Nicolaas en Huub, die matif doordacht en zonder resultaat zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben gaan kijken omdat ik benieuwd was wat hebberigheid op de lange duur met mensen zou gaan doen...
Het ontdekken van de dubbele agenda's het heulen met de vijand om verder te kunnen komen, het mindfucken...dat vind ik wel boeiend om te volgen maar dit gedrag van Japio vind ik echt onderbroekenlol van het niveau kleuterschool.
Dat denk ik niet. Huub neemt even rust en past de sociaal niet slimme Jaap gewoon in zijn strategiequote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de baas van DGK is nu King Jaap.
huub wordt van zijn troon verstoten
Tot over 3 weken.quote:
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.quote:
Ohhohohoh Demins Demins wat kijk je toch weer boos.quote:Op maandag 23 april 2007 15:54 schreef demins het volgende:
Smólt Sylvia maar eens weg van die brieven!![]()
Denk dat Syl zich daar ook het beste voor leent samen met Eric. Er zijn gewoon zat mensen die behoefte hebben aan aandacht. Die 2 lenen zich daar echt voor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
Al dat semi-gevoelige, dat wacht op een uiterst gevoelig en diep doorleefd aandachtsmomentje van Sylvia.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.
Herhaaldelijke persoonlijke opmerkingen naar andere users, zeker als ze negatief zijn, worden hier niet gewaardeerd. Zelfs niet als ze door een prins koning worden gemaakt.![]()
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, hequote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat Syl zich daar ook het beste voor leent samen met Eric. Er zijn gewoon zat mensen die behoefte hebben aan aandacht. Die 2 lenen zich daar echt voor.
Syl kan zo lekkker OO zeggen als ze het niet eens is met iets.
Huub heeft toch allang een weblog, dat weet Amandel waarschijnijk niet...quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda is Huub nu ook met een weblog begonnen omdat Jaap met het zijne scoort.
Amanda is altijd zoooo bij de tijd. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda is Huub nu ook met een weblog begonnen omdat Jaap met het zijne scoort.
En dan moet dat haar ook nog eens ingefluisterd wordenquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, he![]()
Daar ga ik dan weer over nadenken!quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.
Herhaaldelijke persoonlijke opmerkingen naar andere users, zeker als ze negatief zijn, worden hier niet gewaardeerd. Zelfs niet als ze door een prins worden gemaakt.![]()
Zoals 'met die hondjes', leest Amanda erin. De brief is van Marielle.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amanda is altijd zoooo bij de tijd. Geweldig gewoon.
In Eric z'n brief zegt iemand (ze) dus dat hij veranderd is.
Maar de afkeuring druipt er gewoon van af. En eigenlijk vind ik dat wel leuk. De 100ste openlijke discussie (zoals huub en eric dat doen) terwijl iedereen weet dat huub niet gaat toegeven is ook vreselijk.quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, he![]()
Als je niets te melden hebt over de streams mag je wat mij betreft de toneelhaak krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
[..]
BAN aanvragen voor een ander is er zelf één krijgen..
Ja okee, dat is het ook wel. Ik doelde alleen op al dat gevoelige gedoe, kaartjes met hondjes en caps van de paarden... en dan die 'aandachtige' reacties van Sylvia. Beetje TE wat mij betreft.quote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar de afkeuring druipt er gewoon van af. En eigenlijk vind ik dat wel leuk. De 100ste openlijke discussie (zoals huub en eric dat doen) terwijl iedereen weet dat huub niet gaat toegeven is ook vreselijk.
Brian, Amanda en Natasia aaanvragen voor een ander is er zelf één krijgen?quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
Misschien beter om dit alles in de volgende topic te plaatsen: DGK HOOLIGANS#7quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
[..]
Zo zo...quote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
Jaap, over de telefoon: "Met Jaap hier. Stefan heeft mijn aanzoek gepland voor woensdag. Maar ik ga het niet doen. Ik wil graag alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mo.." (hier worden de streams op het zwembad gezet).
Het is 16.00 uur (drank, drank, drank) geweest dus het lijk komt zo vanzelf weer tot leven.....quote:
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
'Ik heb dramatische post gekregen. Het aanzoek was gepland voor woensdag maar dat ga ik niet doen. Ik wil alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mogelijk...'
Dat was te horen van het ingesproken bericht van Jaap.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...
Hij doet het op commando van Cora (of wat haar echte naam dan ook moge zijn), dus denk niet dat dat een probleem is voor haar.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Marelle het volgende:
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??
Is die dramatische post nou de brief aan zichzelf met vissen erin?quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
'Ik heb dramatische post gekregen. Het aanzoek was gepland voor woensdag maar dat ga ik niet doen. Ik wil alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mogelijk...'
Zit wat in. Ik vertrouw op de modjes dat het niet uit de hand looptquote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Marelle het volgende:
[..]
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??
Tuurlijk hoort ook bij zijn spel, net zo als de aan zichzelf geschreven brief.quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
Huub!quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Sporti het volgende:
Amanda : Eric op wie was jij het meest verliefd in je leven
Eric : je kan geen appels met peren vergelijkenmaar het zijn er 2 die eene is Sander en de andere kan ik de naam niet van zeggen.
misschien had Cora de actie's van Jaap zich wat minder heftig voorgesteld??quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.
Dat Jaap een volslagen idioot is had ze toch van te voren al wel kunnen concluderen, het zou wat suf zijn als ze daar door zijn recente acties pas achter gekomen is.
quote:
En als er iets is wat 'Cora' niet is, dan is het wel suf. Het lijkt me een behoorlijk gehaaide tante.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.
Dat Jaap een volslagen idioot is had ze toch van te voren al wel kunnen concluderen, het zou wat suf zijn als ze daar door zijn recente acties pas achter gekomen is.
Gisteren toch ook al met Jaap? Amanda oefent 'betrokkenheid'quote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit voor interview dat Amanda aan het afnemen is
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dagtaak.... wanneer heb jij voor het laatst gedoucht?quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda's interpretaties van de werkelijkheid aandoenelijk. Vertederd kijk ik naar haar als ze met een serieus gezicht net doet of ze ergens verstand van heeft
Vandaarquote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren toch ook al met Jaap? Amanda oefent 'betrokkenheid'![]()
Die trailer vlak boven jequote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.![]()
Eigenlijk is elke man daarnaar op zoek he, zo'n onnozel kuikenquote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda's interpretaties van de werkelijkheid aandoenelijk. Vertederd kijk ik naar haar als ze met een serieus gezicht net doet of ze ergens verstand van heeft
Ze hebben tegenwoordig ook overál internet...quote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.![]()
Raar he? Vraag ik me af en toe ook af. Misschien was het toch niet ernstig genoeg? Ik meen me vaag te herinneren dat ze niet meer zo terminaal was.quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Diane? Was dat een eenmalige actie of wat?
Script bleek niet goed te werken, dus in de koelkast gezetquote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
erg handig jaquote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook overál internet...![]()
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke man daarnaar op zoek he, zo'n onnozel kuiken![]()
Laatste stuiptrekking.quote:
Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
HIj is zijn brief aan het analiseren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekking.
Wat is de échte Koning Jaap aan het schrijven dan?![]()
Het enige wat Jaap bereikt is dat het mij al een paar dagen geen moer meer inteeresseerd wat er gebeurd. Ik vind Jaap niveautje kleuterschool terror. Hij is niet origineel in zijn ideeen en hij mag van de redaktie blijkbaar alles. Dat terwijl wanneer Huub en Eric wat wilde zij vrijwel meteen door de redaktie werden teruggevloten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de baas van DGK is nu King Jaap.
huub wordt van zijn troon verstoten
Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar he? Vraag ik me af en toe ook af. Misschien was het toch niet ernstig genoeg? Ik meen me vaag te herinneren dat ze niet meer zo terminaal was.
Laat ik er gelijk bij zeggen dat het natuurlijk een schande zou zijn als de redactie haar laat vallen.
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.
Mee eens!quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
Ben het wel met je eens, hoor. Ze is nogal naïef, ietwat (quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Mij net zo.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef marky het volgende:
Maargoed als dit het programma is en het niveau wat de redaktie wil... ik vind het prima... het is mooi weer buiten en veel beter om te zijn dan het bijhouden van de streams of het bijhouden van het forum.
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.
Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.
Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef product het volgende:
[..]
Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?
Ik vind het ook prima,totaal niet bij dit programma passen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
Daar heeft hij gelijk in. Nicolaas is de zwakste speler.quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt aan Huub, wat vind jij van Nicolaas.
Huub zegt zwak, die gaat over 10 dagen en 2 weken naar huis.
Tja, ik kan me voorstellen dat Eric je na verloop van tijd zo op je zenuwen kan gaan werken dat je vanzelf alle fatsoensnormen laat varenquote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.
Of zich door Huub laat misbruiken.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Mee eens!
Het is alleen zo jammer dat ze maar om Brian heen blijft dartelen![]()
Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.quote:Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.
Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Eric is een saai huistrutje geworden.
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.
Hij wilde niet meer van die kinderachtige actie's.
Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
Eric is aflopende zaak in DGKquote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.
Hij wilde niet meer van die kinderachtige actie's.
Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
Maar ik vermoed dat Jaap het maar wát leuk zal vinden de literaire degens met Huub te kruisen. Jaap heeft duidelijk veel plezier in zijn schrijfsels, en dat kan ik me goed voorstellen. Huub zal geen partij voor hem zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef product het volgende:
[..]
En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.
Ik moet zeggen, als literator mag Huub niet eens in Jaap's schaduw staan... Die polemische webloggerij gaat hij verliezen maar omdat je het toch zou moeten lezen krijgt ook Huub extra hits. Gewoon een keer reagreren en dan negeren moet Jaap's devies zijn...
Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.
Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijkenquote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel.... dat haar van Brian ziet er niet uit.![]()
Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
Sylvia en Eric wilde haar bellen,quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Heb het ook gezien idd, verbazingwekkendquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.
Heeft tot gisteren geen enkele behoefte gehad om zijn spel met anderen te delen waardoor hij tot dusver niet door de mand is gevallen.
Hub daarentegen kan zijn moves niet voor zich houden en zal dan bijvoorbeel dan ook snel door de mand vallen bij Amanda die vroeg of laat zal horen dat Huub haar bespeeld.
Jaap heeft schijt aan wat andere mensen van hem denken wat zijn spel ijzersterk en geloofwaardig maakt.
Vannacht heeft Jaap m.i. voor het eerst zijn ware gezicht laten zien en dat gezicht was niet zo (sociaal)gestoord en verbaal armzalig als hij zich voordoet; hij denkt alles uit en houdt iedereen (behalve Huub waar hij open kaart mee speelde) voor het lapje.
Zit wat in. Maar ik denk dat Eric zich vergist als hij denkt dat hij ermee wegkomt de saaie zorgelijke huismus te spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.
Zo als ik al zei, die vriend begon er over en nu die vriendin weer.
En omdat Nicolaas Huub heeft verjaagd en hem niet zal hij dat misschien ook zien als meer waardering voor hem.
Ben benieuwd of Nicolaas hem gaat manipuleren en zelfs een pact met hem gaat sluiten. Heeft Nicolaas wel nodig.
Hij zal zich wel keuriger en netter willen gaan profileren.
( Als hij nu eens wat meer zijn onderbroek aan zou houden)
Hadden ze toch op rekening mee kunnen houden? Als je kampioen wil worden heb je voor de zekerheid toch ook een extra spits op de bank zitten?quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sylvia en Eric wilde haar bellen,
maar het mocht niet van "Achter".
In het telefoongesprek eerder vertelde Diane,
dat de uitslag positiever was dan zij had verwacht.
Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
thanksquote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijk aan. Lijkt er dan toch op dat de redactie de interesse heeft verloren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
vindt amnda's kapsel er nu wel redelijker uitzien dan voordien, ze gebruikt nu niet zoveel vet in het haarquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef product het volgende:
[..]
Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijken
En zo heeft de redaktie toch zijn zin. Eric wordt er straks uitgestemd en dan stuurt de redaktie weer zo aan op dat Syl en Huub weer alleen komen te staan en wordt een van beide door de nieuwe miljonair imuun gemaakt en kan de verdere slachting van doorgang vinden. Wat Jaap niet weet en Brian ook niet is dat er maar een daar die kooi wint en dat is Natasia. Want als we moeten kiezen tussen Natasia, Jaap of Brian dan mag, god beter het, Natasia het van mij nog winnen ook en zo zullen er, tegen die tijd, meer over denken en dan heeft de kooi toch zijn zgn legitieme winnaar. Ja ja....quote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Eric is aflopende zaak in DGK
Nou je het zegt, hij is inderdaad bezorgd in de zin van niet op zijn gemak. Maar hij moet hier niet mee doorgaan tenzij hij wil dat de kijkers een hekel aan hem krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...
van Huubquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef solara4 het volgende:
over een weblog
Misschien over de brief van Marielle aan Eric. Ik doe maar een gok.quote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Repeat het volgende:
over welke tekst hebben eric sylvia en natasja het nou?
ja, maar ik wil dat ook lezenquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef solara4 het volgende:
over een weblog
weblog van huub, als ik het goed heb begrepenquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Repeat het volgende:
over welke tekst hebben eric sylvia en natasja het nou?
Dat is geen fokker. wel een fucker? Een newbie trollquote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is geen fokker. wel een fucker? Een newbie troll![]()
precies, ook weet hij even niet wat hij aan Huub heeft, dat maakt hem ook heel erg onzeker.quote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hij is inderdaad bezorgd in de zin van niet op zijn gemak. Maar hij moet hier niet mee doorgaan tenzij hij wil dat de kijkers een hekel aan hem krijgen.
Ach de bewoners zijn over de zeik, dus dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedroevend slecht geschreven, ik heb niet eens verder gelezen.
nee hoor,quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Ik irriteer me aan Eric, is dat raar ????
Ik irriteer me eigenlijk bijna nergens aan, maar ik word SPOEGCHAGRIJNIG van diequote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Eric is ineens 30 jaar ouder geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
nee hoor, hij zeurt constant, moet ie mee oppassen denk ik.....quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Omdat hij homo is! Jij bent het soort dat 's-nachts poten ramt in het bos! Waar slaat dat op! Hij heeft klasse! De enige echt diva in de Kooi!quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Jawel, hij wil Natasia en Erik terroriseren en weet dat op deze manier bij hun de irritatie groeit...(denk ik)quote:
Nee hoor, lieverd, alles is in orde!quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Hoe vervelend: mensen die het in hun hoofd halen weer op te knappen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan. Lijkt er dan toch op dat de redactie de interesse heeft verloren.
't wordt pas echt vervelend als er nu een andere terminaal wordt gezochtquote:Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hoe vervelend: mensen die het in hun hoofd halen weer op te knappen.
Wrom?quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Eric over de zeik is.
Zeker. Maar de houding waarmee hij het uitdrukt is onaantrekkelijk voor mij als kijker.quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Eric over de zeik is.
En dat bedoel ik nou, Huub ziet het allemaal veel sneller dan de overige bewoners en kan het niet laten blijk te geven van zijn intelligentie.quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat huub gelijk heeft
quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef product het volgende:
zwakted, zwaktebod, zwaktebod, zwaktebod, zwaktebod Erik vindt altijd alles maar een zwaktebod en dan komt Nicolaas en die vindt alles niet mooi wat er gebeurd...
Een diva is hij in elk geval nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
eric valt Huub al weken continu af geloof ik.![]()
Vind hem ook steeds minder. slappe zak
Is vanochtend naar de kappper geweest en heeft daarbij een uur in de spiegel moeten kijkenquote:
Omdat Huub zegt dat Jaap sterker is omdat Eric zich zo laat kennen. Niet gek dat die opmerking verkeerd valt.quote:
ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric heeft moeite met de waarheid, in dat geval!quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Huub zegt dat Jaap sterker is omdat Eric zich zo laat kennen. Niet gek dat die opmerking verkeerd valt.
ja vraag ik me ook af of er nog filmpjes zijn, er zijn trouwens wenig filmpjes van de laatste dagenquote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef Repeat het volgende:
is er een youtube filmpje van dat ei incidentwil ik wel graag zien
Omdat het geen van allen lezers zijnquote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef demins het volgende:
Waarom kunnen Sylvia en Eric en Natasia en Nicolaas de lol van een polemisch gestelde brief niet snappen?![]()
Dat het slecht geschreven is toch wel?quote:
En wat Eric nog niet eens weet (maar wellicht wel aanvoelt) is dat Huub tegen Jaap zei dat ie al stinkend goed achter Eric aan moest blijven lopen omdat die daar helemaal para van werd.quote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Eric heeft moeite met de waarheid, in dat geval!![]()
Inderdaad....quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt pas echt vervelend als er nu een andere terminaal wordt gezocht
dat 'zien' ze niet, zij voelen zich alleen maar aangevallen.....quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef demins het volgende:
Waarom kunnen Sylvia en Eric en Natasia en Nicolaas de lol van een polemisch gestelde brief niet snappen?![]()
Huub denkt wel razendsnel...hij is ook best wel slim volgens mij...quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.
Ik denk zeker dat zijn populairiteit dalende is en van Jaap stijgende.
Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.![]()
Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens.
wat hij in zijn weblog schrijft klopt gewoon; de anderen zijn wel onzeker over jaaps gedrag, weten niet wat ze aan hem hebben, ze zijn eigenlijk ook bang voor hem.
Jaap speelt een spel, en de anderen trappen er in.
eric vindt het een zwaktebod, nicolaas zegt dat hij gewoon een reaktie van jaap wil om er op te reageren.
ik heb het idee dat huub wel goed bezig is nu. hij ziet in dat jaap een rol speelt, waarschijnlijk stimuleert hij jaap om in zijn gedrag door te gaan omdat hij hoopt dat jaap iets te voortvarend te werk gaat en uiteindelijk een regel gaat schenden.
ondertussen zitten ze allemaal in de piepzak en moeten alle bewoners opnieuw positie in gaan nemen, ik vind het wel leuk, er wordt nu weer een beetje nagedacht.
overigens vertrouw ik jaap nog voor geen cent en vind ik zijn acties niet ludiek , maar ranzig en beledigend. Ik vind het niet kunnen dat hij mensen voor alles en nog wat uitmaakt op zijn weblog, dat zou DGK moeten verbieden. In het echte leven zou hij op deze manier in no time een proces aan zijn broek krijgen en daar zou de DGK ook eens stelling over moeten innemen.
Ik hoop dat huub zich wat uitlatingen over anderen betreft netjes houdt, verwacht dat wel.
en ik hoop dat eric en nicolaas, die nu hebben aangekondigt ook een weblog te gaan beginnen, het ook leuk houden.
Jaap zorgt voor vertier in DKG maar het is wel erg laag onder de gordel en wederom geen acties om later op je cv te zetten.
Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.
Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.![]()
ik niet, want als de op niet vlot genoeg komt is er weer gezeurquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die nu al weet dat ie de volgende cos wil openen?
Jij toch, naar ik hoop? Ik open pas COSsen (op 1 nachtelijke uitzondering na) als de nieuwe regels uit zijn en ik eraan kan voldoenquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
Hij heeft woensdag een tentamen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.quote:Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.
Huub zal zich wel netjes houden. Hoe het hem vergaat met de andere bewoners is de vraag; ik vind dat hij een beetje doordraait. En de acties van Jaap vind ik ook niet bijster.
zou het wel willen maar ik durf nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
-edit- niet allemaal tegelijk graag
ow vandaar, thxxxquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
Precies, en daarnaast kun je zien dat hij er niet lang over nagedacht heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!quote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef Marrije het volgende:
Ik wil best de volgende COS openen, maar geef ook graag anderen de gelegenheid, het gaat mij er alleen maar om dat er vlot doorgepost kan worden.
Dacht het niet, hij heeft gewoon het motto je krijgt wat je geeft, en hij heeft orginele uitspraken en acties, probeert mensen te framen en speelt dat hij MPS heeft, erg orgineel allemaal.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo inquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef Marelle het volgende:
[..]
jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!![]()
Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.
"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?
Jaap is echtwel een streke speler, hij had huub al eens eerder over de zeik en sinds zijn terror heeft hij bijna iedereen over de zeik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.
Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelfquote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.
Dat komt ook mede door de populairiteitspolls, fanmail en weblogs/forums die Huub hoog in het vaandel dragen. Zo krijg je vanzelf het idee dat je het slimste jongetje van de klas bent.
Ik wil echter buiten DGK nog wel eens zien hoe ver ie het schopt met intelligentie in samenhang met zijn gedrag.....![]()
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef product het volgende:
Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo in
duidelijk cquote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef product het volgende:
Hussssssssssssssssss, Pfoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
a) hydraulisch remsysteem van Jaap's vrachtwagen
b) Diana's beademings apparaat
c) Nico ontspant in de tuin met een rokertje
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
Is hij al een keer voor gezakt geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:
[..]
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?
vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeft
Prima, dan wordt het De rust is wedergekeerd of stilte voor de storm? anders past het nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Marelle het volgende:
[..]
"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"
Tja ik roep maar iets hoor.........
Denk dat Sylvia gekker wordt...ik snap ook niet dat Brian dat niet even bewerkstelligd of laat doen door Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....![]()
Schijnbaar. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zag hem vanmiddag in de weer met een boek waarop de letters Exc... stond. Kon er niks anders van maken dan Excel zeker omdat ik hem daar al een paar keer over heb gehoord.quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?
Het is waarschijnlijker dat iemand met een hoog IQ dat juist wel kan, maar dat stelde ik niet eensquote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......
tja dat zou ik ook worden, lijkt me niet zo vreemd......quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....![]()
Ik zou nico en syl ook wel eens zonder willen zienquote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
Ja....maar of het genoeg is om winnaar te worden, betwijfel ik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef product het volgende:
[..]
Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelf
hij moet een tentamen EXCEL doen, PROEST....quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |