Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat net zolang door tot hij dood neervalt of een ander.
J: Je was toch ook te huwelijk gevraagd, door je internet dingetje toch ?
Jaap: Ohhhh, je vertelt mij wat nieuws.
maar net te laat voor een link in het vorige topicquote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
snellllllllllllll
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.quote:
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Toch zit er iets gemeend harteloos' in de manier waarop hij de aardige kapster in de maling neemt.
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
En toch is het wel lachen. Maar je hebt geluk, nu is Amanda aan de beurtquote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.
Hallo redactie Eric is ook niet boeiend. Next.
WEinig grappigs aan, net zo min als dat je zogenaamde broer grappig is. Het is gewoon een zielig persoon.quote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef King_Jaap het volgende:
Toch grappig wat hier op het forum allemaal over me broer wordt gezegd.
Je meent hetquote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.
Klopt. Maar het is op het eerste gezicht grappig zoals hij met haar omgaat, terwijl het op het tweede gezicht gewoon spotten is met haar naiviteit.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
Ja als oefening voor haar tieples !!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...![]()
Natasia of Brian, beiden mogelijkquote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...![]()
Waarvoor zou ik moeten huilen ????quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef Rudieh het volgende:
petraaa niet huilen he
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspeldequote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:
Nicolaas ligt weer op de tuinbank te slapen.
yep, die met die haringenquote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Jaap zijn zelf geschreven brief komt binnen.
Gewoon een saaie ouwe man.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspelde![]()
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een toevoeging aan het spel, zoals bijna iedereen al voorspelde![]()
Haha nu zit hij even met zijn hoofd in de ijskast. Straks weer uitrusten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.
Dan vind jij vast ook het programma Ab Normaal ook erg leukquote:Op maandag 23 april 2007 15:37 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vind Jaap op zijn grappigst wanneer hij mensen voor vislip uitscheld en hoe hij gister tekeer ging tegen Eric "BLIJF VAN MIJN PIK AF VIEZERIK"![]()
![]()
![]()
Ik moest zo lachen gisteren toen hij zich zelfverzekerd zat te verkneukelen om de reactie die hij van Huub zou krijgenop de beddenwissel... hij kreeg er helemaal geenquote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist omdat ie zo'n actieve bijdrage levert moet ie af en toe even rusten op de bank.
Goh kon je die uitspraak niet zelf verzinnen, moest je die jatten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef King_Jaap het volgende:
Petraa niet huilen he...
Dat is wel de doelgroep van dit programm, hoor. Jij zit toch niet naar DGK te kijken vanwege de diepzinnige gesprekken en het hoge intellectuele niveau.quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan vind jij vast ook het programma Ab Normaal ook erg leuk![]()
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.quote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh kon je die uitspraak niet zelf verzinnen, moest je die jatten.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen gisteren toen hij zich zelfverzekerd zat te verkneukelen om de reactie die hij van Huub zou krijgenop de beddenwissel... hij kreeg er helemaal geen![]()
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.
Je kon aan het gezicht van Nicolaas in de uren ervoor echter aflezen dat hij op een rel had gehoopt... en die kreeg hij niet. Feitelijk heeft hij er niets mee gewonnenquote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.
Klopt, hij begon eerst met spullen van Nicolaas te gooien. Maar hij herpakte zich snel.quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, Huub was wel ff van slag, direct nadat ie het hoorde. Later trok ie bij en zei ie dat ie het sportief opvatte en een goede actie vond, maar zijn eerste reactie was toch anders.
ik was hier al voordat Jaap een 'grapjas' was, daarbij vind ik het meeste niet leuk van Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.
Ok, het werd geen rel, maar Nic heeft er wél wat mee gewonnen. Een slaapplaats in de master bedroomquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kon aan het gezicht van Nicolaas in de uren ervoor echter aflezen dat hij op een rel had gehoopt... en die kreeg hij niet. Feitelijk heeft hij er niets mee gewonnen![]()
Ze trekt van die rare grimassen als ze 'vertederd' is...quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die niet echt vrolijk wordt van het soort kaarten dat Sylvia krijgt?
Maar het ging niet over jou hoor; ik doelde op poster King Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik was hier al voordat Jaap een 'grapjas' was, daarbij vind ik het meeste niet leuk van JaapMaar wel net dat gedoe met de kapster.....
Petraa niet huilen he..quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.
Ik ben gaan kijken omdat ik benieuwd was wat hebberigheid op de lange duur met mensen zou gaan doen...quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is wel de doelgroep van dit programm, hoor. Jij zit toch niet naar DGK te kijken vanwege de diepzinnige gesprekken en het hoge intellectuele niveau.![]()
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die niet echt vrolijk wordt van het soort kaarten dat Sylvia krijgt?
Ach eindelijk eens mensen met niveau, dat was helaas al sinds het begin van de COSsen ver te zoeken met al die eenrichtingpraters van SHE.quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ben er ook bang voor. Niet bang in de zin van bang, maar bang in de zin van helaas.
In die aanhalingstekens kan ik me goed vindenquote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze trekt van die rare grimassen als ze 'vertederd' is...
wie is dat??quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over jou hoor; ik doelde op poster King Jaap![]()
Dat kan niet eens SHE LOVERquote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
Goh die pissebed ook weer eens in beeld, heeft huub de stoeptegel waar ze onderligt ook weer een keertje opgetild?quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk weer eens Huub en Sil samen.
de baas van DGK is nu King Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Hoezo heb ik maar 1 brief, vraagt Huub aan Natasia. Weet ik veel, omdat je niet meer belangrijk bent, is het antwoord.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Goh die pissebed ook weer eens in beeld, heeft huub de stoeptegel waar ze onderligt ook weer een keertje opgetild?
Al dat semi-gevoelige, dat wacht op een uiterst gevoelig en diep doorleefd aandachtsmomentje van Sylvia.quote:
Ik vind Sylvia al van het begin af aanquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Voor de amateurs onder ons….een paradigma is een samenhangend stelsel van modellen en theorieën die een denkkader vormen waarmee de “werkelijkheid” geanalyseerd wordt. (Wikipedia)
Als ik zeg 1+1=3 dan denkt iedereen die jongen is knettergek. Wat op zich klopt, maar dat laten we nu even buiten beschouwing. Als volgens mijn paradigma de regelgeving aangeeft dat 1+1=3 en dat 1+1+1=2 dan zijn simpelweg de getallen 2 en 3 omgedraaid in mijn wiskundig denken. Alle onzin is daarmee waarheid.
Soms bestaan er anomalieën, wederom voor de Amanda’s en Natasia’s onder ons…..
Een anomalie is een feit, of verschijnsel, of tegenspraak in een theorie die binnen een bepaald model of paradigma niet verklaard kan worden. (Wikipedia)
Ik ben het schoolvoorbeeld van een anomalie. Niets en niemand kan mij verklaren, ik kan zelfs mezelf niet begrijpen. De enige die mij begrijpt, ik kan zelfs zeggen, goed begrijpt is de grote liefde van mijn leven Cora. Hoe het komt? Ik kan alleen maar zeggen karma.
Anyway, Jaap de anomalie is iemand met een zeer brede persoonlijkheid. Ik heb soms echt last van grootheidswaanzin. Dan waan ik me een koning of ik waan mezelf een wereldverbeteraar. Ik voel me dan geroepen de wereld te veranderen.
Bron: KingJaap.nl
Ja, maar dat is dus blijkbaar wat hebberigheid op de lange duur met mensen doet. Ik zit ook te kijken (sinds een maandje of zo) met een mengeling van verbazing, ergernis en vermaak, en welk niveau het allemaal aanneemt vind ik niet zo boeiend. Juist dat hele lage niveau vind ik tekenend voor het programma (net als de hypocriete reactie's van sommige andere bewoners daarop). Vaak leuker dan de zogenaamde clevere en 'doortrapte' spelletjes van mensen als Nicolaas en Huub, die matif doordacht en zonder resultaat zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben gaan kijken omdat ik benieuwd was wat hebberigheid op de lange duur met mensen zou gaan doen...
Het ontdekken van de dubbele agenda's het heulen met de vijand om verder te kunnen komen, het mindfucken...dat vind ik wel boeiend om te volgen maar dit gedrag van Japio vind ik echt onderbroekenlol van het niveau kleuterschool.
Dat denk ik niet. Huub neemt even rust en past de sociaal niet slimme Jaap gewoon in zijn strategiequote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de baas van DGK is nu King Jaap.
huub wordt van zijn troon verstoten
Tot over 3 weken.quote:
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.quote:
Ohhohohoh Demins Demins wat kijk je toch weer boos.quote:Op maandag 23 april 2007 15:54 schreef demins het volgende:
Smólt Sylvia maar eens weg van die brieven!![]()
Denk dat Syl zich daar ook het beste voor leent samen met Eric. Er zijn gewoon zat mensen die behoefte hebben aan aandacht. Die 2 lenen zich daar echt voor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
Al dat semi-gevoelige, dat wacht op een uiterst gevoelig en diep doorleefd aandachtsmomentje van Sylvia.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.
Herhaaldelijke persoonlijke opmerkingen naar andere users, zeker als ze negatief zijn, worden hier niet gewaardeerd. Zelfs niet als ze door een prins koning worden gemaakt.![]()
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, hequote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat Syl zich daar ook het beste voor leent samen met Eric. Er zijn gewoon zat mensen die behoefte hebben aan aandacht. Die 2 lenen zich daar echt voor.
Syl kan zo lekkker OO zeggen als ze het niet eens is met iets.
Huub heeft toch allang een weblog, dat weet Amandel waarschijnijk niet...quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda is Huub nu ook met een weblog begonnen omdat Jaap met het zijne scoort.
Amanda is altijd zoooo bij de tijd. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda is Huub nu ook met een weblog begonnen omdat Jaap met het zijne scoort.
En dan moet dat haar ook nog eens ingefluisterd wordenquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, he![]()
Daar ga ik dan weer over nadenken!quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt hier commentaren geven op wat er op de streams te zien is.
Herhaaldelijke persoonlijke opmerkingen naar andere users, zeker als ze negatief zijn, worden hier niet gewaardeerd. Zelfs niet als ze door een prins worden gemaakt.![]()
Zoals 'met die hondjes', leest Amanda erin. De brief is van Marielle.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amanda is altijd zoooo bij de tijd. Geweldig gewoon.
In Eric z'n brief zegt iemand (ze) dus dat hij veranderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |