abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48638887
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

't wordt pas echt vervelend als er nu een andere terminaal wordt gezocht
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_48638910
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef demins het volgende:
Waarom kunnen Sylvia en Eric en Natasia en Nicolaas de lol van een polemisch gestelde brief niet snappen?
dat 'zien' ze niet, zij voelen zich alleen maar aangevallen.....
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48638914
zo die heeft wenig uitleg nodig
  maandag 23 april 2007 @ 17:19:29 #254
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_48638942
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Inderdaad....

Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.

Ik denk zeker dat zijn populairiteit dalende is en van Jaap stijgende.

Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.
Huub denkt wel razendsnel...hij is ook best wel slim volgens mij...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 17:19:31 #255
137949 Disana
pi_48638944
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens.
wat hij in zijn weblog schrijft klopt gewoon; de anderen zijn wel onzeker over jaaps gedrag, weten niet wat ze aan hem hebben, ze zijn eigenlijk ook bang voor hem.
Jaap speelt een spel, en de anderen trappen er in.

eric vindt het een zwaktebod, nicolaas zegt dat hij gewoon een reaktie van jaap wil om er op te reageren.
ik heb het idee dat huub wel goed bezig is nu. hij ziet in dat jaap een rol speelt, waarschijnlijk stimuleert hij jaap om in zijn gedrag door te gaan omdat hij hoopt dat jaap iets te voortvarend te werk gaat en uiteindelijk een regel gaat schenden.
ondertussen zitten ze allemaal in de piepzak en moeten alle bewoners opnieuw positie in gaan nemen, ik vind het wel leuk, er wordt nu weer een beetje nagedacht.
overigens vertrouw ik jaap nog voor geen cent en vind ik zijn acties niet ludiek , maar ranzig en beledigend. Ik vind het niet kunnen dat hij mensen voor alles en nog wat uitmaakt op zijn weblog, dat zou DGK moeten verbieden. In het echte leven zou hij op deze manier in no time een proces aan zijn broek krijgen en daar zou de DGK ook eens stelling over moeten innemen.

Ik hoop dat huub zich wat uitlatingen over anderen betreft netjes houdt, verwacht dat wel.
en ik hoop dat eric en nicolaas, die nu hebben aangekondigt ook een weblog te gaan beginnen, het ook leuk houden.

Jaap zorgt voor vertier in DKG maar het is wel erg laag onder de gordel en wederom geen acties om later op je cv te zetten.
Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.

Huub zal zich wel netjes houden. Hoe het hem vergaat met de andere bewoners is de vraag; ik vind dat hij een beetje doordraait. En de acties van Jaap vind ik ook niet bijster.
pi_48638999
Waar moest Huub nu zo snel heen?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 17:21:36 #257
137949 Disana
pi_48639018
quote:

[..]

Inderdaad....

Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.

Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.
Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.
  maandag 23 april 2007 @ 17:21:42 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639020
Is er iemand die nu al weet dat ie de volgende cos wil openen?

-edit- niet allemaal tegelijk graag
  maandag 23 april 2007 @ 17:22:20 #259
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48639041
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/

Jaap is een obsessie voor Huub geworden......
pi_48639062
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_48639073
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
ik niet, want als de op niet vlot genoeg komt is er weer gezeur
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 17:23:20 #262
137949 Disana
pi_48639080
quote:
Jij toch, naar ik hoop? Ik open pas COSsen (op 1 nachtelijke uitzondering na) als de nieuwe regels uit zijn en ik eraan kan voldoen
pi_48639094
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
pi_48639096
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Hij heeft woensdag een tentamen.
pi_48639103
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.

Huub zal zich wel netjes houden. Hoe het hem vergaat met de andere bewoners is de vraag; ik vind dat hij een beetje doordraait. En de acties van Jaap vind ik ook niet bijster.
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
pi_48639111
quote:

-edit- niet allemaal tegelijk graag
zou het wel willen maar ik durf niet daar waag ik me niet aan....
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:24:43 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639122
Ik wil best de volgende COS openen, maar geef ook graag anderen de gelegenheid, het gaat mij er alleen maar om dat er vlot doorgepost kan worden.
pi_48639141
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:

[..]

Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
ow vandaar, thxxx
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:25:27 #269
173661 product
pi_48639146
Hussssssssssssssssss, Pfoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

a) hydraulisch remsysteem van Jaap's vrachtwagen
b) Diana's beademings apparaat
c) Nico ontspant in de tuin met een rokertje
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 17:25:44 #270
137949 Disana
pi_48639156
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
Precies, en daarnaast kun je zien dat hij er niet lang over nagedacht heeft

Dat van Jaap is simpel: meer ruimte in zijn brein voor constructies omdat het hem aan sociale verbindinkjes ontbreekt
pi_48639174
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef Marrije het volgende:
Ik wil best de volgende COS openen, maar geef ook graag anderen de gelegenheid, het gaat mij er alleen maar om dat er vlot doorgepost kan worden.
jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:26:11 #272
156669 Lady-night
dames eerst
pi_48639181
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=5798

Voor degene die om filmpjes vroeg
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 23 april 2007 @ 17:26:15 #273
2018 PC eend
relativist
pi_48639185
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
Dacht het niet, hij heeft gewoon het motto je krijgt wat je geeft, en hij heeft orginele uitspraken en acties, probeert mensen te framen en speelt dat hij MPS heeft, erg orgineel allemaal.
Wat huub deed was juist niet orgineel elke keer maar weer met zijn terror om mensen wakker te krijgen: muziek draaien of met pannen door de slaapkamer...
Zelfs de uitspraken van huub zijn niet orgineel (hij kan waarschijnlijk zelf niks bedenken).
Als het je niet bevalt ga je toch naar huis (is van nicolaas).
Nooit meer naar huis (komt van bart).
Ik zeg ik hou ervan (palma).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 23 april 2007 @ 17:26:58 #274
173661 product
pi_48639208
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo in
  maandag 23 april 2007 @ 17:27:32 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639216
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef Marelle het volgende:

[..]

jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!
Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?
  maandag 23 april 2007 @ 17:27:39 #276
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48639218
quote:

[..]

Inderdaad....

Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.
  maandag 23 april 2007 @ 17:27:50 #277
2018 PC eend
relativist
pi_48639227
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeft
  maandag 23 april 2007 @ 17:29:31 #278
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48639276
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.
Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.
Dat komt ook mede door de populairiteitspolls, fanmail en weblogs/forums die Huub hoog in het vaandel dragen. Zo krijg je vanzelf het idee dat je het slimste jongetje van de klas bent.
Ik wil echter buiten DGK nog wel eens zien hoe ver ie het schopt met intelligentie in samenhang met zijn gedrag.....
pi_48639324
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?
"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"

Tja ik roep maar iets hoor.........
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:31:26 #280
2018 PC eend
relativist
pi_48639334
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef marky het volgende:

[..]

Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.
Jaap is echtwel een streke speler, hij had huub al eens eerder over de zeik en sinds zijn terror heeft hij bijna iedereen over de zeik.
Zelfs zijn king jaap en godfather act worden gelooft door sommige bewoners en streamers die denken dat hij daadwerkelijk psychisch gestoord is
  maandag 23 april 2007 @ 17:31:27 #281
173661 product
pi_48639335
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.
Dat komt ook mede door de populairiteitspolls, fanmail en weblogs/forums die Huub hoog in het vaandel dragen. Zo krijg je vanzelf het idee dat je het slimste jongetje van de klas bent.
Ik wil echter buiten DGK nog wel eens zien hoe ver ie het schopt met intelligentie in samenhang met zijn gedrag.....
Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelf
  maandag 23 april 2007 @ 17:31:29 #282
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48639337
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef product het volgende:
Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo in
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  maandag 23 april 2007 @ 17:32:22 #283
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48639371
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef product het volgende:
Hussssssssssssssssss, Pfoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

a) hydraulisch remsysteem van Jaap's vrachtwagen
b) Diana's beademings apparaat
c) Nico ontspant in de tuin met een rokertje
duidelijk c
  maandag 23 april 2007 @ 17:32:26 #284
173661 product
pi_48639373
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:

[..]

Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?
  maandag 23 april 2007 @ 17:32:29 #285
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48639376
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....
pi_48639405
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:

[..]

Is hij al een keer voor gezakt geloof ik.
pi_48639407
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeft
vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:33:50 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639425
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Marelle het volgende:

[..]

"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"

Tja ik roep maar iets hoor.........
Prima, dan wordt het De rust is wedergekeerd of stilte voor de storm? anders past het niet
  maandag 23 april 2007 @ 17:34:08 #289
173661 product
pi_48639438
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....
Denk dat Sylvia gekker wordt...ik snap ook niet dat Brian dat niet even bewerkstelligd of laat doen door Jaap
pi_48639440
mijn kind heeft morgen ook examen over Exel van school
  maandag 23 april 2007 @ 17:34:56 #291
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48639471
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:
Schijnbaar. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zag hem vanmiddag in de weer met een boek waarop de letters Exc... stond. Kon er niks anders van maken dan Excel zeker omdat ik hem daar al een paar keer over heb gehoord.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  maandag 23 april 2007 @ 17:35:10 #292
2018 PC eend
relativist
pi_48639481
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Marelle het volgende:

[..]

vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......
Het is waarschijnlijker dat iemand met een hoog IQ dat juist wel kan, maar dat stelde ik niet eens
pi_48639490
quote:
tja dat zou ik ook worden, lijkt me niet zo vreemd......
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 17:37:11 #294
2018 PC eend
relativist
pi_48639546
quote:
Ik zou nico en syl ook wel eens zonder willen zien
  maandag 23 april 2007 @ 17:37:40 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_48639565
En Brian glibbert overal tussen door
Maar Huub zegt dat hij Jaap er wel gaat uitstemmen... We zullen zien, wel leuk zo, er gebeurd weer eens wat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 april 2007 @ 17:38:19 #296
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48639589
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef product het volgende:

[..]

Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelf
Ja....maar of het genoeg is om winnaar te worden, betwijfel ik. Een eigenschap van zelfoverschatting is dat je op echt belangrijke momenten de boot in gaat bijvoorbeeld met je ongeremde emoties als agressie in zijn geval ( denk maar aan Nathanael vs Huub in het verleden.....hij lag er wel al uit )

Maar ja, dat lag aan de drank....
Een intelligent persoon zorgt dat hij het gevaar niet loopt eruit gezet te worden omdat hij vanwege overmatig drankgebruik zijn zelfbeheersing verliest.
  maandag 23 april 2007 @ 17:38:21 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639601
Huub gaat Japio een beetje kopiëren met z'n grootheidswaanzin....
  maandag 23 april 2007 @ 17:39:50 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48639630
Natasja is benieuwd hoe het zal zijn, de eerste keer dat ze gaat stappen, misschien wordt ze niet herkend, haha!
pi_48639634
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:

[..]

hij moet een tentamen EXCEL doen, PROEST....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')