quote:Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt pas echt vervelend als er nu een andere terminaal wordt gezocht
dat 'zien' ze niet, zij voelen zich alleen maar aangevallen.....quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef demins het volgende:
Waarom kunnen Sylvia en Eric en Natasia en Nicolaas de lol van een polemisch gestelde brief niet snappen?![]()
Huub denkt wel razendsnel...hij is ook best wel slim volgens mij...quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.
Ik denk zeker dat zijn populairiteit dalende is en van Jaap stijgende.
Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.![]()
Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens.
wat hij in zijn weblog schrijft klopt gewoon; de anderen zijn wel onzeker over jaaps gedrag, weten niet wat ze aan hem hebben, ze zijn eigenlijk ook bang voor hem.
Jaap speelt een spel, en de anderen trappen er in.
eric vindt het een zwaktebod, nicolaas zegt dat hij gewoon een reaktie van jaap wil om er op te reageren.
ik heb het idee dat huub wel goed bezig is nu. hij ziet in dat jaap een rol speelt, waarschijnlijk stimuleert hij jaap om in zijn gedrag door te gaan omdat hij hoopt dat jaap iets te voortvarend te werk gaat en uiteindelijk een regel gaat schenden.
ondertussen zitten ze allemaal in de piepzak en moeten alle bewoners opnieuw positie in gaan nemen, ik vind het wel leuk, er wordt nu weer een beetje nagedacht.
overigens vertrouw ik jaap nog voor geen cent en vind ik zijn acties niet ludiek , maar ranzig en beledigend. Ik vind het niet kunnen dat hij mensen voor alles en nog wat uitmaakt op zijn weblog, dat zou DGK moeten verbieden. In het echte leven zou hij op deze manier in no time een proces aan zijn broek krijgen en daar zou de DGK ook eens stelling over moeten innemen.
Ik hoop dat huub zich wat uitlatingen over anderen betreft netjes houdt, verwacht dat wel.
en ik hoop dat eric en nicolaas, die nu hebben aangekondigt ook een weblog te gaan beginnen, het ook leuk houden.
Jaap zorgt voor vertier in DKG maar het is wel erg laag onder de gordel en wederom geen acties om later op je cv te zetten.
Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Huub gaat ooit ten onder aan zelfoverschatting. Ok, Huub is niet op zijn mondje gevallen, maar om hem dan meteen intelligent te noemen of sterkste speler gaat echt veel te ver.
Hij papt aan met Jaap omdat hij inziet dat hij zijn sterkste vijand dichtbij moet houden. Niet Jaap trapt daarin, maar Huub zelf......Jaap zal hem nooit vertrouwen.![]()
ik niet, want als de op niet vlot genoeg komt is er weer gezeurquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die nu al weet dat ie de volgende cos wil openen?
Jij toch, naar ik hoop? Ik open pas COSsen (op 1 nachtelijke uitzondering na) als de nieuwe regels uit zijn en ik eraan kan voldoenquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
Hij heeft woensdag een tentamen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat Eric plotseling heel druk met z'n studie bezig is. Dat heb ik hem nog niet eerder zien doen, of heb ik wat gemist??
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.quote:Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de eerste plaats dat zijn Nederlands en zinsbouw bedroevend slecht zijn; of hij heeft er geen aanleg voor, of het is in de haast van het 'enthousiasme' geschreven.
Huub zal zich wel netjes houden. Hoe het hem vergaat met de andere bewoners is de vraag; ik vind dat hij een beetje doordraait. En de acties van Jaap vind ik ook niet bijster.
zou het wel willen maar ik durf nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
-edit- niet allemaal tegelijk graag
ow vandaar, thxxxquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
Precies, en daarnaast kun je zien dat hij er niet lang over nagedacht heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!quote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef Marrije het volgende:
Ik wil best de volgende COS openen, maar geef ook graag anderen de gelegenheid, het gaat mij er alleen maar om dat er vlot doorgepost kan worden.
Dacht het niet, hij heeft gewoon het motto je krijgt wat je geeft, en hij heeft orginele uitspraken en acties, probeert mensen te framen en speelt dat hij MPS heeft, erg orgineel allemaal.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo inquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft binnenkort een examen.. hij wilde tegen Amanda niet zeggen psies wanneer.
Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef Marelle het volgende:
[..]
jij kunt het heel erg goed, dus maak er maar weer een mooie van!!![]()
Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inderdaad....![]()
Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
de zinsopbouw in huubs weblog kan inderdaad beter, hij schrijft het neer zoals hij praat, je hoort het hem ahw zeggen. Huub is talig genoeg om een goedlopend stuk te schrijven, dat kun je constateren als je een paar van zijn eerdere posts leest.
Maar jaap is subliem qua taalgebruik, alhoewel hij naar mijn idee iets te graag wil laten weten hoe groot zijn woordenschat wel niet is. Jaap heeft behoorlijk last van zelfoverschatting wb zijn intelligentie, dat zou uiteindelijk zijn ondergang wel eens kunnen ''bewerkstelligen''
Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Huub razend intelligent en tot nog toe de sterkste speler (in de zin van boeiend). Maar zijn enthousiasme (of is het ADHD) neemt hem soms te grazen.
"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb geen idee voor een TT, iemand?
Jaap is echtwel een streke speler, hij had huub al eens eerder over de zeik en sinds zijn terror heeft hij bijna iedereen over de zeik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is geen sterke speler. Hij heeft tot op dit moment nog niets bereikt. Ok de andere zijn hem misschien meer zat. Als hij niet een dekking kreg van achter en een door achter opgelegde dekking door Brian en Huub dan had Jaap er al uit gegelen. Een sterke speler is iemand die gewoon uit eigen inzicht dingen doorziet en daarop reageerd en niet wacht op een ok van de redaktie.
Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelfquote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij is niet dom of zo, dat ook weer niet, maar hij heeft wel een verschrikkelijke zelfoverschatting.
Dat komt ook mede door de populairiteitspolls, fanmail en weblogs/forums die Huub hoog in het vaandel dragen. Zo krijg je vanzelf het idee dat je het slimste jongetje van de klas bent.
Ik wil echter buiten DGK nog wel eens zien hoe ver ie het schopt met intelligentie in samenhang met zijn gedrag.....![]()
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef product het volgende:
Dat laat Huub Jaap of/en Natasia nog wel even weten per ongeluk schat ik zo in
duidelijk cquote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef product het volgende:
Hussssssssssssssssss, Pfoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
a) hydraulisch remsysteem van Jaap's vrachtwagen
b) Diana's beademings apparaat
c) Nico ontspant in de tuin met een rokertje
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
Is hij al een keer voor gezakt geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:
[..]
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?
vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is huub die zichzelf overschat, Jaap weet gewoon van zichzelf dat hij een heel hoog iq heeft
Prima, dan wordt het De rust is wedergekeerd of stilte voor de storm? anders past het nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Marelle het volgende:
[..]
"Waar de rust is weergekeert of is het stilte voor de storm??"
Tja ik roep maar iets hoor.........
Denk dat Sylvia gekker wordt...ik snap ook niet dat Brian dat niet even bewerkstelligd of laat doen door Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....![]()
Schijnbaar. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zag hem vanmiddag in de weer met een boek waarop de letters Exc... stond. Kon er niks anders van maken dan Excel zeker omdat ik hem daar al een paar keer over heb gehoord.quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef product het volgende:
Dat noemt hij een tentamen? Een test of je met excel om kan gaan?
Het is waarschijnlijker dat iemand met een hoog IQ dat juist wel kan, maar dat stelde ik niet eensquote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
vind ik onzin, een hoog iq wil toch nog niet zeggen dat je daarmee slim kunt spelen......
tja dat zou ik ook worden, lijkt me niet zo vreemd......quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
En.....ik denk dat als je Huub zijn sigaretjes afneemt dat ie stapelgek wordt van de nerveusiteit.....![]()
Ik zou nico en syl ook wel eens zonder willen zienquote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
Ja....maar of het genoeg is om winnaar te worden, betwijfel ik.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef product het volgende:
[..]
Daarom zit ook in De Gouden Kooi toch? zegt ie zelf
hij moet een tentamen EXCEL doen, PROEST....quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmorgen verlult maar meeste viel het niet op. Hem zelf ook niet tot Eric hem er later op aansprak. Woensdag moet ie tentamen doen dus. Ik meen dat de stof Excel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |