van Huubquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef solara4 het volgende:
over een weblog
Misschien over de brief van Marielle aan Eric. Ik doe maar een gok.quote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Repeat het volgende:
over welke tekst hebben eric sylvia en natasja het nou?
ja, maar ik wil dat ook lezenquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef solara4 het volgende:
over een weblog
weblog van huub, als ik het goed heb begrepenquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Repeat het volgende:
over welke tekst hebben eric sylvia en natasja het nou?
Dat is geen fokker. wel een fucker? Een newbie trollquote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo weer een fokkert die vanaf nu op ignore staat bij mij.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is geen fokker. wel een fucker? Een newbie troll![]()
precies, ook weet hij even niet wat hij aan Huub heeft, dat maakt hem ook heel erg onzeker.quote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hij is inderdaad bezorgd in de zin van niet op zijn gemak. Maar hij moet hier niet mee doorgaan tenzij hij wil dat de kijkers een hekel aan hem krijgen.
Ach de bewoners zijn over de zeik, dus dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedroevend slecht geschreven, ik heb niet eens verder gelezen.
nee hoor,quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Ik irriteer me aan Eric, is dat raar ????
Ik irriteer me eigenlijk bijna nergens aan, maar ik word SPOEGCHAGRIJNIG van diequote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Eric is ineens 30 jaar ouder geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
nee hoor, hij zeurt constant, moet ie mee oppassen denk ik.....quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Omdat hij homo is! Jij bent het soort dat 's-nachts poten ramt in het bos! Waar slaat dat op! Hij heeft klasse! De enige echt diva in de Kooi!quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Jawel, hij wil Natasia en Erik terroriseren en weet dat op deze manier bij hun de irritatie groeit...(denk ik)quote:
Nee hoor, lieverd, alles is in orde!quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Hoe vervelend: mensen die het in hun hoofd halen weer op te knappen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan. Lijkt er dan toch op dat de redactie de interesse heeft verloren.
't wordt pas echt vervelend als er nu een andere terminaal wordt gezochtquote:Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hoe vervelend: mensen die het in hun hoofd halen weer op te knappen.
Wrom?quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Eric over de zeik is.
Zeker. Maar de houding waarmee hij het uitdrukt is onaantrekkelijk voor mij als kijker.quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Eric over de zeik is.
En dat bedoel ik nou, Huub ziet het allemaal veel sneller dan de overige bewoners en kan het niet laten blijk te geven van zijn intelligentie.quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat huub gelijk heeft
quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef product het volgende:
zwakted, zwaktebod, zwaktebod, zwaktebod, zwaktebod Erik vindt altijd alles maar een zwaktebod en dan komt Nicolaas en die vindt alles niet mooi wat er gebeurd...
Een diva is hij in elk geval nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
eric valt Huub al weken continu af geloof ik.![]()
Vind hem ook steeds minder. slappe zak
Is vanochtend naar de kappper geweest en heeft daarbij een uur in de spiegel moeten kijkenquote:
Omdat Huub zegt dat Jaap sterker is omdat Eric zich zo laat kennen. Niet gek dat die opmerking verkeerd valt.quote:
ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric heeft moeite met de waarheid, in dat geval!quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Huub zegt dat Jaap sterker is omdat Eric zich zo laat kennen. Niet gek dat die opmerking verkeerd valt.
ja vraag ik me ook af of er nog filmpjes zijn, er zijn trouwens wenig filmpjes van de laatste dagenquote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef Repeat het volgende:
is er een youtube filmpje van dat ei incidentwil ik wel graag zien
Omdat het geen van allen lezers zijnquote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef demins het volgende:
Waarom kunnen Sylvia en Eric en Natasia en Nicolaas de lol van een polemisch gestelde brief niet snappen?![]()
Dat het slecht geschreven is toch wel?quote:
En wat Eric nog niet eens weet (maar wellicht wel aanvoelt) is dat Huub tegen Jaap zei dat ie al stinkend goed achter Eric aan moest blijven lopen omdat die daar helemaal para van werd.quote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Eric heeft moeite met de waarheid, in dat geval!![]()
Inderdaad....quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |