abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 16:28:55 #151
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_48636994
Sylvia: Wil je erover praten? kots
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:29:44 #152
137949 Disana
pi_48637015
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:

[..]

Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.
pi_48637017
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Laatste stuiptrekking.
Wat is de échte Koning Jaap aan het schrijven dan?
HIj is zijn brief aan het analiseren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 23 april 2007 @ 16:29:58 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48637028
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef robert2006 het volgende:

[..]

de baas van DGK is nu King Jaap.
huub wordt van zijn troon verstoten
Het enige wat Jaap bereikt is dat het mij al een paar dagen geen moer meer inteeresseerd wat er gebeurd. Ik vind Jaap niveautje kleuterschool terror. Hij is niet origineel in zijn ideeen en hij mag van de redaktie blijkbaar alles. Dat terwijl wanneer Huub en Eric wat wilde zij vrijwel meteen door de redaktie werden teruggevloten.

Maargoed als dit het programma is en het niveau wat de redaktie wil... ik vind het prima... het is mooi weer buiten en veel beter om te zijn dan het bijhouden van de streams of het bijhouden van het forum.
pi_48637037
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Raar he? Vraag ik me af en toe ook af. Misschien was het toch niet ernstig genoeg? Ik meen me vaag te herinneren dat ze niet meer zo terminaal was.

Laat ik er gelijk bij zeggen dat het natuurlijk een schande zou zijn als de redactie haar laat vallen.
Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:31:08 #156
137949 Disana
pi_48637064
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef kybe het volgende:

[..]

Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
pi_48637088
quote:

[..]

Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
Mee eens!
Het is alleen zo jammer dat ze maar om Brian heen blijft dartelen
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:31:45 #158
137949 Disana
pi_48637091
Eric is een saai huistrutje geworden.
pi_48637093
tijd voor een senseootje
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48637111
quote:

[..]

Ben het wel met je eens, hoor. Ze is nogal naïef, ietwat ( ) sletterig en vooral hoogst beïnvloedbaar, maar verder is ze een van de sympathiekere 'miljonairs' in dat huis.
pi_48637112
Nou weer een stevige discussie tussen Huub en Eric...voorzichtige kritiek van Eric op de weblog van Huub en binnen een minuut is hij het alweer roerend met hem eens...
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:32:54 #162
137949 Disana
pi_48637124
Eric tegen Huub: ik denk dat je Jaap een beetje overclassed.

Eerder zei Huub dat Jaap sterker is dan Eric omdat Eric zich door Jaap laat raken.
  maandag 23 april 2007 @ 16:33:19 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48637144
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
Mij net zo.
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 16:33:28 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48637153
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef marky het volgende:

Maargoed als dit het programma is en het niveau wat de redaktie wil... ik vind het prima... het is mooi weer buiten en veel beter om te zijn dan het bijhouden van de streams of het bijhouden van het forum.
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.

Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48637156
Eric is vanaf het begin een meeloper geweest.

Huub zegt Jaap is niet psychisch lost geslagen. Eric zegt dat is precies wat jij denkt, maar het is niet zo.
pi_48637177
Eric en Amanda snappen geen hol van het geniale spel van Jaap.
pi_48637183
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
  maandag 23 april 2007 @ 16:34:48 #168
173661 product
pi_48637196
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.
Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_48637234
Amanda vraagt aan Huub, wat vind jij van Nicolaas.
Huub zegt zwak, die gaat over 10 dagen en 2 weken naar huis.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:35:55 #170
137949 Disana
pi_48637239
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef product het volgende:

[..]

Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?
Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.
pi_48637256
quote:

[..]

Ik vind het ook prima,totaal niet bij dit programma passen.
pi_48637265
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt aan Huub, wat vind jij van Nicolaas.
Huub zegt zwak, die gaat over 10 dagen en 2 weken naar huis.
Daar heeft hij gelijk in. Nicolaas is de zwakste speler.
pi_48637266
Wat staat er in de kaart die Amanda heeft gehad, want Huub en Eric zeggen alle 2 dat is de waarheid.
pi_48637289
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.
Tja, ik kan me voorstellen dat Eric je na verloop van tijd zo op je zenuwen kan gaan werken dat je vanzelf alle fatsoensnormen laat varen
pi_48637301
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Clank het volgende:

[..]

Mee eens!
Het is alleen zo jammer dat ze maar om Brian heen blijft dartelen
Of zich door Huub laat misbruiken.
  maandag 23 april 2007 @ 16:38:54 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48637347
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.

En die laptop hebben we maar ik geniet liever van het weer dan van de laptop.
pi_48637393
Brian ook niet blij met z'n post??
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 16:40:37 #178
173661 product
pi_48637398
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.

Ik moet zeggen, als literator mag Huub niet eens in Jaap's schaduw staan... Die polemische webloggerij gaat hij verliezen maar omdat je het toch zou moeten lezen krijgt ook Huub extra hits. Gewoon een keer reagreren en dan negeren moet Jaap's devies zijn...
  maandag 23 april 2007 @ 16:44:10 #179
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48637517
quote:
Eric is een saai huistrutje geworden.
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.
Hij wilde niet meer van die kinderachtige actie's.

Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:46:48 #180
137949 Disana
pi_48637622
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:

[..]

En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.

Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
pi_48637635
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Eric is aflopende zaak in DGK
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 23 april 2007 @ 16:47:24 #182
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48637648
Mijn hemel.... dat haar van Brian ziet er niet uit.
eurobilltracker.com
  maandag 23 april 2007 @ 16:48:04 #183
173661 product
pi_48637675
Iedereen is tegelijk gaan koffie zetten zeker. Huismussen...
  maandag 23 april 2007 @ 16:48:55 #184
130054 demins
We weten niks
pi_48637717
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef product het volgende:

[..]

En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.

Ik moet zeggen, als literator mag Huub niet eens in Jaap's schaduw staan... Die polemische webloggerij gaat hij verliezen maar omdat je het toch zou moeten lezen krijgt ook Huub extra hits. Gewoon een keer reagreren en dan negeren moet Jaap's devies zijn...
Maar ik vermoed dat Jaap het maar wát leuk zal vinden de literaire degens met Huub te kruisen. Jaap heeft duidelijk veel plezier in zijn schrijfsels, en dat kan ik me goed voorstellen. Huub zal geen partij voor hem zijn...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48637836
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef marky het volgende:

[..]

Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.
Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.
Heeft tot gisteren geen enkele behoefte gehad om zijn spel met anderen te delen waardoor hij tot dusver niet door de mand is gevallen.
Hub daarentegen kan zijn moves niet voor zich houden en zal dan bijvoorbeel dan ook snel door de mand vallen bij Amanda die vroeg of laat zal horen dat Huub haar bespeeld.
Jaap heeft schijt aan wat andere mensen van hem denken wat zijn spel ijzersterk en geloofwaardig maakt.
Vannacht heeft Jaap m.i. voor het eerst zijn ware gezicht laten zien en dat gezicht was niet zo (sociaal)gestoord en verbaal armzalig als hij zich voordoet; hij denkt alles uit en houdt iedereen (behalve Huub waar hij open kaart mee speelde) voor het lapje.
  maandag 23 april 2007 @ 16:51:28 #186
173661 product
pi_48637841
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel.... dat haar van Brian ziet er niet uit.
Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijken
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:51:40 #187
137949 Disana
pi_48637852
Ivar weigerde Jaap les te geven, kennelijk omdat Jaap zich vijf dagen niet heeft gewassen. Eric vertelt dit aan Sylvia en Natasia.
  maandag 23 april 2007 @ 16:51:56 #188
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48637861
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.
Zo als ik al zei, die vriend begon er over en nu die vriendin weer.
En omdat Nicolaas Huub heeft verjaagd en hem niet zal hij dat misschien ook zien als meer waardering voor hem.
Ben benieuwd of Nicolaas hem gaat manipuleren en zelfs een pact met hem gaat sluiten. Heeft Nicolaas wel nodig.

Hij zal zich wel keuriger en netter willen gaan profileren.
( Als hij nu eens wat meer zijn onderbroek aan zou houden)
eurobilltracker.com
  maandag 23 april 2007 @ 16:52:31 #189
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48637885
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Diane? Was dat een eenmalige actie of wat?
Sylvia en Eric wilde haar bellen,
maar het mocht niet van "Achter".

In het telefoongesprek eerder vertelde Diane,
dat de uitslag positiever was dan zij had verwacht.
  maandag 23 april 2007 @ 16:52:59 #190
173661 product
pi_48637907
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Epi_ het volgende:

[..]

Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.
Heeft tot gisteren geen enkele behoefte gehad om zijn spel met anderen te delen waardoor hij tot dusver niet door de mand is gevallen.
Hub daarentegen kan zijn moves niet voor zich houden en zal dan bijvoorbeel dan ook snel door de mand vallen bij Amanda die vroeg of laat zal horen dat Huub haar bespeeld.
Jaap heeft schijt aan wat andere mensen van hem denken wat zijn spel ijzersterk en geloofwaardig maakt.
Vannacht heeft Jaap m.i. voor het eerst zijn ware gezicht laten zien en dat gezicht was niet zo (sociaal)gestoord en verbaal armzalig als hij zich voordoet; hij denkt alles uit en houdt iedereen (behalve Huub waar hij open kaart mee speelde) voor het lapje.
Heb het ook gezien idd, verbazingwekkend
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:54:20 #191
137949 Disana
pi_48637963
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.
Zo als ik al zei, die vriend begon er over en nu die vriendin weer.
En omdat Nicolaas Huub heeft verjaagd en hem niet zal hij dat misschien ook zien als meer waardering voor hem.
Ben benieuwd of Nicolaas hem gaat manipuleren en zelfs een pact met hem gaat sluiten. Heeft Nicolaas wel nodig.

Hij zal zich wel keuriger en netter willen gaan profileren.
( Als hij nu eens wat meer zijn onderbroek aan zou houden)
Zit wat in. Maar ik denk dat Eric zich vergist als hij denkt dat hij ermee wegkomt de saaie zorgelijke huismus te spelen.

Tegen Nicolaas lijkt hij op te kijken. Ik denk niet dat een verbond Eric veel zal opleveren.
  maandag 23 april 2007 @ 16:54:32 #192
173661 product
pi_48637971
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hadden ze toch op rekening mee kunnen houden? Als je kampioen wil worden heb je voor de zekerheid toch ook een extra spits op de bank zitten?
pi_48637981
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  maandag 23 april 2007 @ 16:56:04 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48638037
quote:

[..]

thanks
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:56:16 #195
137949 Disana
pi_48638044
quote:

[..]

Kijk aan. Lijkt er dan toch op dat de redactie de interesse heeft verloren.
pi_48638104
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef product het volgende:

[..]

Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijken
vindt amnda's kapsel er nu wel redelijker uitzien dan voordien, ze gebruikt nu niet zoveel vet in het haar
  maandag 23 april 2007 @ 16:57:27 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48638106
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Eric is aflopende zaak in DGK
En zo heeft de redaktie toch zijn zin. Eric wordt er straks uitgestemd en dan stuurt de redaktie weer zo aan op dat Syl en Huub weer alleen komen te staan en wordt een van beide door de nieuwe miljonair imuun gemaakt en kan de verdere slachting van doorgang vinden. Wat Jaap niet weet en Brian ook niet is dat er maar een daar die kooi wint en dat is Natasia. Want als we moeten kiezen tussen Natasia, Jaap of Brian dan mag, god beter het, Natasia het van mij nog winnen ook en zo zullen er, tegen die tijd, meer over denken en dan heeft de kooi toch zijn zgn legitieme winnaar. Ja ja....
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 16:58:04 #198
137949 Disana
pi_48638129
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:

[..]

Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...
Nou je het zegt, hij is inderdaad bezorgd in de zin van niet op zijn gemak. Maar hij moet hier niet mee doorgaan tenzij hij wil dat de kijkers een hekel aan hem krijgen.
pi_48638132
over welke tekst hebben eric sylvia en natasja het nou?
pi_48638164
over een weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')