Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
HIj is zijn brief aan het analiseren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekking.
Wat is de échte Koning Jaap aan het schrijven dan?![]()
Het enige wat Jaap bereikt is dat het mij al een paar dagen geen moer meer inteeresseerd wat er gebeurd. Ik vind Jaap niveautje kleuterschool terror. Hij is niet origineel in zijn ideeen en hij mag van de redaktie blijkbaar alles. Dat terwijl wanneer Huub en Eric wat wilde zij vrijwel meteen door de redaktie werden teruggevloten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de baas van DGK is nu King Jaap.
huub wordt van zijn troon verstoten
Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar he? Vraag ik me af en toe ook af. Misschien was het toch niet ernstig genoeg? Ik meen me vaag te herinneren dat ze niet meer zo terminaal was.
Laat ik er gelijk bij zeggen dat het natuurlijk een schande zou zijn als de redactie haar laat vallen.
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Het zou mij ook niet verbazen als zij zelf niet meer wilde,ik vind het niveau ook steeds verder dalen.
Mee eens!quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...
Ben het wel met je eens, hoor. Ze is nogal naïef, ietwat (quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef product het volgende:
[..]
Mij net zo.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef marky het volgende:
Maargoed als dit het programma is en het niveau wat de redaktie wil... ik vind het prima... het is mooi weer buiten en veel beter om te zijn dan het bijhouden van de streams of het bijhouden van het forum.
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.
Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ze in zo'n koppige bui schiet, zoals die dag met Eric, dan vind ik haar domheid monsterlijk.
Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef product het volgende:
[..]
Ik vond haar wel sterk, wat moet je dan beginnen tegen zo'n infantiele zeikerige nicht?
Ik vind het ook prima,totaal niet bij dit programma passen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook meespelen. Persoonlijk vind ik het prima, ik zat er toch al niet op te wachten.
Daar heeft hij gelijk in. Nicolaas is de zwakste speler.quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt aan Huub, wat vind jij van Nicolaas.
Huub zegt zwak, die gaat over 10 dagen en 2 weken naar huis.
Tja, ik kan me voorstellen dat Eric je na verloop van tijd zo op je zenuwen kan gaan werken dat je vanzelf alle fatsoensnormen laat varenquote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding voor haar om 'iets te beginnen'. Ze schoot er gewoon in, zoals ze wel vaker doet. Geen land mee te bezeilen.
Of zich door Huub laat misbruiken.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Mee eens!
Het is alleen zo jammer dat ze maar om Brian heen blijft dartelen![]()
Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.quote:Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je eens een laptop kopen. Kun je lekker buiten mee in de tuin zitten.
Ik vind het trouwens onzin om te stellen dat de akties van Jaap kinderachtiger zouden zijn dan die van Huub. Het heeft puur te maken met waar je sympathie ligt volgens mij.
En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is kinderachtiger dan de acties van Huub, omdat Jaap Huub probeert te immiteren.
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Eric is een saai huistrutje geworden.
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.
Hij wilde niet meer van die kinderachtige actie's.
Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
Eric is aflopende zaak in DGKquote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zeker als hij brieven krijgt van die vriendin Marielle. Zij schreef dat zij Eric niet herkende zoals hij in het huis was. "Thuis ben je meer vent".
Meteen gaf Eric af op Huub. Het idee van het afzetten van het bed en spuiten met schoonmaakspullen was dan ook zijn idee en Huub was met hem mee gaan doen.
Hij wilde niet meer van die kinderachtige actie's.
Dan zal hij wel zeurdiger en zeikeriger gaan worden. Die vriend met wie hij in de jacuzzi zat, vertelde hem al hetzelfde.
Maar ik vermoed dat Jaap het maar wát leuk zal vinden de literaire degens met Huub te kruisen. Jaap heeft duidelijk veel plezier in zijn schrijfsels, en dat kan ik me goed voorstellen. Huub zal geen partij voor hem zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef product het volgende:
[..]
En Huub probeert op Jaap's web-log 'succes' mee te liften door een soort briefwisseling. Zodra iemand anders meer aandacht krijgt dan Huub op een bepaald vlak dan trekt Huubje dit bijzonder slecht. Dan 'tipt' die zijn 'hat' zoals die zegt maar baalt als een stekker.
Ik moet zeggen, als literator mag Huub niet eens in Jaap's schaduw staan... Die polemische webloggerij gaat hij verliezen maar omdat je het toch zou moeten lezen krijgt ook Huub extra hits. Gewoon een keer reagreren en dan negeren moet Jaap's devies zijn...
Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die van Huub waren over nagedacht en die van Jaap gebeuren in een opwelling of op aanwijzing van achter.
Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijkenquote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel.... dat haar van Brian ziet er niet uit.![]()
Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
Sylvia en Eric wilde haar bellen,quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Diane? Was dat een eenmalige actie of wat?
Heb het ook gezien idd, verbazingwekkendquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Jaap heeft sinds hij in DGK zit zowel bewoners als kijkers bewust een beeld gegeven van iemand die hij niet is, hij heeft zichzelf dom en passief gehouden en nu doet hij zich voor als een volslagen gek.
Heeft tot gisteren geen enkele behoefte gehad om zijn spel met anderen te delen waardoor hij tot dusver niet door de mand is gevallen.
Hub daarentegen kan zijn moves niet voor zich houden en zal dan bijvoorbeel dan ook snel door de mand vallen bij Amanda die vroeg of laat zal horen dat Huub haar bespeeld.
Jaap heeft schijt aan wat andere mensen van hem denken wat zijn spel ijzersterk en geloofwaardig maakt.
Vannacht heeft Jaap m.i. voor het eerst zijn ware gezicht laten zien en dat gezicht was niet zo (sociaal)gestoord en verbaal armzalig als hij zich voordoet; hij denkt alles uit en houdt iedereen (behalve Huub waar hij open kaart mee speelde) voor het lapje.
Zit wat in. Maar ik denk dat Eric zich vergist als hij denkt dat hij ermee wegkomt de saaie zorgelijke huismus te spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van verschillende kanten te horen heeft gekregen dat hij zich kinderachtig gedraagt.
Zo als ik al zei, die vriend begon er over en nu die vriendin weer.
En omdat Nicolaas Huub heeft verjaagd en hem niet zal hij dat misschien ook zien als meer waardering voor hem.
Ben benieuwd of Nicolaas hem gaat manipuleren en zelfs een pact met hem gaat sluiten. Heeft Nicolaas wel nodig.
Hij zal zich wel keuriger en netter willen gaan profileren.
( Als hij nu eens wat meer zijn onderbroek aan zou houden)
Hadden ze toch op rekening mee kunnen houden? Als je kampioen wil worden heb je voor de zekerheid toch ook een extra spits op de bank zitten?quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sylvia en Eric wilde haar bellen,
maar het mocht niet van "Achter".
In het telefoongesprek eerder vertelde Diane,
dat de uitslag positiever was dan zij had verwacht.
Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom, dat is me nog niet duidelijk. Hij zit er lelijk en zorgelijk bij en je ziet hem eigenlijk niet meer staan de laatste dagen.
thanksquote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijk aan. Lijkt er dan toch op dat de redactie de interesse heeft verloren.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
vindt amnda's kapsel er nu wel redelijker uitzien dan voordien, ze gebruikt nu niet zoveel vet in het haarquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef product het volgende:
[..]
Hoe langer een stel bij elkaar is, hoe meer ze op elkaar gaan lijken
En zo heeft de redaktie toch zijn zin. Eric wordt er straks uitgestemd en dan stuurt de redaktie weer zo aan op dat Syl en Huub weer alleen komen te staan en wordt een van beide door de nieuwe miljonair imuun gemaakt en kan de verdere slachting van doorgang vinden. Wat Jaap niet weet en Brian ook niet is dat er maar een daar die kooi wint en dat is Natasia. Want als we moeten kiezen tussen Natasia, Jaap of Brian dan mag, god beter het, Natasia het van mij nog winnen ook en zo zullen er, tegen die tijd, meer over denken en dan heeft de kooi toch zijn zgn legitieme winnaar. Ja ja....quote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Eric is aflopende zaak in DGK
Nou je het zegt, hij is inderdaad bezorgd in de zin van niet op zijn gemak. Maar hij moet hier niet mee doorgaan tenzij hij wil dat de kijkers een hekel aan hem krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric niet tegen teveel toestanden kan, dus het moet geen dagen gaan duren. En volgens mij kan hij niet tegen rotzooi, dat herken ikzelf ook, ik kan daar eveneens absoluut niet tegen en ga me heel onrustig voelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |