quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
25 á 30 kilometer,quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kun je niet fietsen naar school...![]()
Ik kan wel 12 km fietsen, en dan de trein,quote:
Jah goed he.quote:
Ik meestal ook.quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef vdvorst het volgende:
Inderdaad goede TT,
ik ben zeer slecht in die verzinnen
Het is HET (koffie) filterquote:
weekend? Dat is net voorbij menquote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben m'n tas aan het inpakken voor aanstaand weekendik heb zo wel een bak thee verdiend.
Nee hoor, dat is nog steeds bezigquote:
(semi)ambtenarenquote:
ja, en #100 al volgespamdquote:Op maandag 23 april 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
OA nou al teruggekomen?
grrrrrrr.quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is HET (koffie) filter![]()
Sorry ik kan het niet laten
Naar Groezrock 2007quote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
(semi)ambtenaren![]()
maare, wat voor enerverende zaken ga jij aankomend weekend dan doen dat ze zoeen gedegen voorbereiding vergen?
Mag ik lachen om je ouders.quote:Op maandag 23 april 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
godver, weetje.
Gisteren bij mijzelf ingebroken omdat ik de sleutel kwijtwas.
En toen mijn ouders zo van 'wat? gaat dat zo makkelijk?' en ik zo van ja!!!1! D!: !DONE!1 D!1 !
En toen mijn ouders zo van deur op nachtslot.
en ik toen vannacht gezopen.
en toen net mijn moeder aan de deur met dat ze de deur niet van het slot kreeg.
Fockking verwende kut bejaarden.
ohja, ik was dus het belangerijkste vergeten te vertellen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Mag ik lachen om je ouders.
a. Ja zie 2.
b. Nee zie 3
2![]()
![]()
![]()
3 schandalig, het is soms ook best moeilijk
best wel kut, als een modje nou even de paar laatste reacties verwijderd uit het #100 topic..quote:
niet verkeerdquote:
Nee, gewoon een irritante betweterquote:
Is het niet makkelijker om OA gewoon te PMmen?quote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
best wel kut, als een modje nou even de paar laatste reacties verwijderd uit het #100 topic..
dan neem ik de lapo.
whehehquote:Op maandag 23 april 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een irritante betweter![]()
neuh, ik wacht wel tot ie hier komt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om OA gewoon te PMmen?![]()
![]()
![]()
![]()
oehhh...spannende plannen.....quote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
niet verkeerd![]()
Ik ga donderdag ofzo wel aan de voorbereiding voor het weekend beginnen
ehm... zaterdagavond verjaardag van een vriend in Apeldoorn, en misschien zondagmiddag nog wat afsprekenquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh...spannende plannen.....![]()
???
Nee, daarom ben ik ook papierversnipperaar.quote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehKunnen jouw collegae dat ook waarderen?
Wheheh.. had je liever een andere functie gehad dan?quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook papierversnipperaar.![]()
Joost mag het wetenquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Sebasser het volgende:
Zo, even joost installeren.
Ja, commisaris van een multinational.quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. had je liever een andere functie gehad dan?
Goeie zaken dus he...???quote:Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... zaterdagavond verjaardag van een vriend in Apeldoorn, en misschien zondagmiddag nog wat afspreken... Ben dan toch in de buurt van
....
quote:Op maandag 23 april 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, commisaris van een multinational.
OMFG.. je zult het maar meemaken zegquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
hhiiiiii........belt er net een vent aan mijn deur, vraagt ie of een of andere De Lies hier woont...nooit van gehoord dus....
...vraag ik hem nog netjes "welke nummer moet U hebben dan?"...probeert die vent ineens zomaar binnen te komen...
![]()
...ja die is gek...!!!!
..heb ik hem weg geduwd, zegt ie "ik weet zeker dat ie hier woont..!!!!"...ja boeien...!!!!..pas nadat ik hem dus zei dat ik anders moord en brand zou schreuwen door de straat is ie rennend weggegaan...
..wat een vuile gore stomme etter...
![]()
![]()
!!!!
vod wel een beetje eng......maar he...GirlPower...
![]()
Ga de zon achternaquote:
Nou jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
hhiiiiii........belt er net een vent aan mijn deur, vraagt ie of een of andere De Lies hier woont...nooit van gehoord dus....
...vraag ik hem nog netjes "welke nummer moet U hebben dan?"...probeert die vent ineens zomaar binnen te komen...
![]()
...ja die is gek...!!!!
..heb ik hem weg geduwd, zegt ie "ik weet zeker dat ie hier woont..!!!!"...ja boeien...!!!!..pas nadat ik hem dus zei dat ik anders moord en brand zou schreuwen door de straat is ie rennend weggegaan...
![]()
![]()
!!!!
![]()
Wheheh.. hoop hetquote:
nah...is de moeite niet waard...quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou alsnog schreeuwend door de straat gaan rennen
![]()
Wat een idioten lopen er toch rond...quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...ja die is gek...!!!!
![]()
![]()
!!!!
![]()
Als ik jou was, was ik daarheen gegaan, en had ik die vent versnipperdquote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou alsnog schreeuwend door de straat gaan rennen
![]()
mja...misschien toch een goed idee om een 2e slot op mijn deur te zetten....quote:Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een idioten lopen er toch rond...![]()
![]()
Voortaan dus een emmer bijtend spul naast je deur zetten...![]()
En hoi Sebasser!![]()
werk enzo na de vakantie....![]()
Of met papier snijwonden toebrengen....quote:Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik jou was, was ik daarheen gegaan, en had ik die vent versnipperd![]()
Jackass....quote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Of met papier snijwonden toebrengen....![]()
kan ook erg pijnlijk zijn...![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is HET (koffie) filter![]()
Sorry ik kan het niet laten
Check of je je geld en alles nog in je broek hebt zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...ja die is gek...!!!!
![]()
![]()
!!!!
![]()
zo'n ding waardoor ie een paar centimeter open kan, en verder niet.quote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...misschien toch een goed idee om een 2e slot op mijn deur te zetten....![]()
ben een vrouw....quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Check of je je geld en alles nog in je broek hebt zitten.
Misselijk?quote:
ja precies...zo één...quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zo'n ding waardoor ie een paar centimeter open kan, en verder niet.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misselijk?
die naam?
Misselijk is dat ze een keer rauw ei hebben gegeten, toen kaas, boter, en alles wat wel niet.
toen uitgekotst, en toen als een omelet hebben gebakken.
en van gegeten.
tis niet voor niks Jackass...quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misselijk?
die naam?
Misselijk is dat ze een keer rauw ei hebben gegeten, toen kaas, boter, en alles wat wel niet.
toen uitgekotst, en toen als een omelet hebben gebakken.
en van gegeten.
Of een kerel met een honkbalkknuppel achter de deur zetten.quote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...misschien toch een goed idee om een 2e slot op mijn deur te zetten....![]()
Wou je zeggen dat vrouwen nooit wat in hun zakken hebben zitten?quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben een vrouw......heb dus nooit iets in mijn zakken....
..behalve mijn mobiel maar alleen als ik naar buiten ga...
![]()
Of een tennisbal schieter in de gang neerzetten.quote:Op maandag 23 april 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een kerel met een honkbalkknuppel achter de deur zetten.![]()
ja preces ja...euhhh..quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat vrouwen nooit wat in hun zakken hebben zitten?
ik ken een meisje/kuthoer und als die spullen zag waar ze wat aan had nam ze het gewoon mee.
haar zakken zaten vrijwel altijd vol.![]()
![]()
constant.....quote:Op maandag 23 april 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een kerel met een honkbalkknuppel achter de deur zetten.![]()
Wat een pauper...quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat vrouwen nooit wat in hun zakken hebben zitten?
ik ken een meisje/kuthoer und als die spullen zag waar ze wat aan had nam ze het gewoon mee.
haar zakken zaten vrijwel altijd vol.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een pauper...![]()
De meeste meiden/vrouwen hebben wel altijd uitpuilende hutkoffers bij zich...![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja preces ja...euhhh......nsap je nou waarom ik dus mijn zakken leeg heb....???
![]()
Nemen ze die ook mee als ze de deur opendoen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een pauper...![]()
De meeste meiden/vrouwen hebben wel altijd uitpuilende hutkoffers bij zich...![]()
![]()
Nee alleen als vriendlief er niet is... Zolang vriendlief er is neem ik aan dat je je überhaupt geen zorgen hoeft te makenquote:
Vandaar dat je nu al bezig bent met inpakken voor Groezrockquote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik pak ook altijd veel te veel spullen in als ik op vakantie ga.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee alleen als vriendlief er niet is... Zolang vriendlief er is neem ik aan dat je je überhaupt geen zorgen hoeft te maken
Ja, maar dat kwam omdat je vergeten was om je op te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...mja ..nou ja...ik kan mezelf wel redden hoor...
...blijkt dus weer vandaag...
![]()
ff googelen:quote:Op maandag 23 april 2007 14:11 schreef Sebasser het volgende:
godver, joost wil heul niet meewerken.
Stom beta programma.
ik maak me nooit op....quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat je vergeten was om je op te maken.
In dat geval...quote:Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ja. Ben al bijna klaar zelfs.quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
Vandaar dat je nu al bezig bent met inpakken voor Groezrock
quote:Op maandag 23 april 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval...Goed bezig JJ, goed bezig
quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik maak me nooit op......ben zo mooi genoeg....
![]()
goed bezig kuukske, goed bezig.. 14.gifquote:
FOTO!!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof daar ook niet in. En ik heb geen zin om het 's avonds weer weg te poetsen.quote:
Dat vraagt om een foto...quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
heul wel, staat achter me aan.quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ff googelen:
"Joost (pronounced 'juiced') is an interactive software for distributing TV shows and other forms of video over the Web using peer-to-peer TV technology,..."
Heb je geen tv of zo?![]()
Ik ben trots op jequote:Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ja, want straks poets je te hard en poets je jezelf wegquote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niet in. En ik heb geen zin om het 's avonds weer weg te poetsen.
Nou, geen bezwaar tegen atmquote:Op maandag 23 april 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
Ja, want straks poets je te hard en poets je jezelf weg![]()
![]()
![]()
![]()
D; 1:D1 D
o ja...quote:
Ja, toen hielp ik ook hequote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...![]()
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...![]()
We waren de hele tijd tegen elkaar aan het roepen dat we rustigquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...
Ja, dat heb ik van eer-ik gehoord.quote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?
oh, en ook t GAM SC topic?
waarom verberg jij je aantal postsquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?
oh, en ook t GAM SC topic?
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We waren de hele tijd tegen elkaar aan het roepen dat we rustigaan moesten doen en dat we moesten topic-hoppen
(ivm jou terug komst en #100). Op die manier schiet het aardig op.
![]()
Heul nie alle.quote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef OA het volgende:
Ja, dat heb ik van eer-ik gehoord.
Even snel een kijkje genomen en ik kwam alle figuren van hier tegen....![]()
![]()
Een stiekume grootverbruikerquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom verberg jij je aantal posts![]()
Je staat wel op plaats 84:
#84 Sebasser 47872 posts
quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!![]()
Yep, nogal ja,quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stiekume grootverbruiker![]()
Omdat ik er niet trosts op benquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom verberg jij je aantal posts![]()
Je staat wel op plaats 84:
#84 Sebasser 47872 posts
Bijna alle dan!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...we ZIJN aadig...dat had je kunnen weten...
![]()
ik heb persoonlijk voor het slotje op deel 100 gezorgtquote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!![]()
Haha, dat is zwak ja,quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik er niet trosts op ben![]()
en er altijd mensen zijn die je op je postsaantal pakken als ze niks anders hebben
fokking pussy's
Werk was belangrijker jeweetsch.quote:
ach, lekker boeiend wat anderen hier roepen...quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en er altijd mensen zijn die je op je postsaantal pakken als ze niks anders hebben
fokking pussy's
Stiekem?quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stiekume grootverbruiker![]()
Uiteraard!quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk voor het slotje op deel 100 gezorgt
Hou je ook wel een beetje van mij?
ja, moet je ff bij opties ofzoot kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha, dat is zwak ja,
maar, toch is het te zien he![]()
Ik sta lekker niet in de top 500:D
trouwens wist ik niet eens dat je je postaantal kon verbergen![]()
Newbiequote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
fokking pussy's
Omdat je graag baggert in de rivieren van Nederland?quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
Stiekem?
waarom denk je dat mensen mij dikwijls ook wel sebagger noemen.
ikweetsch...quote:
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dagquote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, moet je ff bij opties ofzoot kijken.
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dag
Omdat ze je uit liefde een koosnaampje willen geven?quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stiekem?
waarom denk je dat mensen mij dikwijls ook wel sebagger noemen.
111.....quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dag
Whehehquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...![]()
Wat doe je daar zoal mee eigenlijk?quote:
Gek, jij hebt hbo-mer gedaan,quote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...![]()
Niks, alleen aangemaakt om hier neer te zetten...quote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat doe je daar zoal mee eigenlijk?
Waar doe je dat?quote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gek, jij hebt hbo-mer gedaan,
dat doe ik nu
Maar inderdaad, je email-adres is gaaf![]()
Hé, alleen een spammailtje van Hotmail zelf...quote:Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Niks, alleen aangemaakt om hier neer te zetten...![]()
Zal trouwens een kijken of ik mail heb...![]()
Neuh.quote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat je graag baggert in de rivieren van Nederland?
plaats eens?quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, alleen een spammailtje van Hotmail zelf...![]()
Het had een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Neuh.
Alweer verwijderd...quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alweer verwijderd...![]()
Ging over het actief houden van je account, dat je wel eens in de 30 dagen ofzo moet kijken...![]()
Ik heb ook 4 adressen ofzo,quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alweer verwijderd...![]()
Ging over het actief houden van je account, dat je wel eens in de 30 dagen ofzo moet kijken...![]()
gmail verloopt ook.quote:Op maandag 23 april 2007 15:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 adressen ofzo,
maar bij gmail verlopen ze (volgens mij) niet, dus geen probleem
Zit je daar op te wachten ofzo?quote:
en je vraagt niet of dat wij ook een stukske willen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten ofzo?
Oke,: vipo
(ik was even taart eten, daarom was het rustig)
had jij niet per ongeluk een digitale appeltaart gebakkenquote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Taart. Lekker.
Sorry, was laatstequote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
en je vraagt niet of dat wij ook een stukske willen?
Jazeker.quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
had jij niet per ongeluk een digitale appeltaart gebakken?
Taart.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten ofzo?
Oke,: vipo
(ik was even taart eten, daarom was het rustig)
doe maar een stukske Spaanse vlaai danquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Sorry, was laatste![]()
We hebben nog wel:
Monchou
Appel
Spaanse
Kruimel met abrikoos
Ananas abrikoos
welke wil je![]()
Die.quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef vdvorst het volgende:
Sorry, was laatste![]()
We hebben nog wel:
Monchou
Appel
Spaanse
Kruimel met abrikoos
Ananas abrikoos
welke wil je![]()
edit: FIPO om 15:35, gaaf![]()
goed bezig, 14. gifquote:
ik zit bij practicum...quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef OA het volgende:
MPG, nog updates in 128?![]()
zit nu op m'n werk, dus kijken is niet geheel verantwoord...![]()
wheheh.. ik ook...quote:
Staat die vanavond klaar bij de koffie?quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit bij practicum...
vanavondkomt er denk ik weer een update![]()
Niet bij onsquote:
quote:
Ah.quote:
Het is zo, morgen en overmorgen ben ik vrij, donderdag niet, vrijdag wel,quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stan uit Budel
Die keer dat ik naar school moet, rijden er geen bussen!!!
?
Check!quote:
Ik zie hetquote:
Ik ben 17, en dan mag je schijnbaar niet auto rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de auto.
Bah wat flauwquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef vdvorst het volgende:
Ik ben 17, en dan mag je schijnbaar niet auto rijden![]()
Dat ja, en Limburgquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de auto.
Ja he,quote:
Ik kan prima autorijden.quote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef vdvorst het volgende:
Ja he,
Alsof dat moeilijk is(oke, voor vrouwen)
Whehehquote:
quote:
Muckie!quote:
Tsja, je zult me op m'n woord moeten geloven.quote:
Ze gaat ook regelmatig met de auto naar d'r werk en ze komt altijd aan...quote:Op maandag 23 april 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, je zult me op m'n woord moeten geloven.
JJ, heb jij nog zon?quote:
Ja, afgelopen vrijdagavond al hoor!quote:
Rustig rustig.quote:
Precies.quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef OA het volgende:
Ze gaat ook regelmatig met de auto naar d'r werk en ze komt altijd aan...
Zal dus wel goed gaan!![]()
heb je het een beetje leuk gehad?quote:Op maandag 23 april 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, afgelopen vrijdagavond al hoor!![]()
Maar toen was alleen eer-ik (hyperactief) aanwezig ...![]()
sommige hebben het druk in het weekend....quote:Op maandag 23 april 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, afgelopen vrijdagavond al hoor!![]()
Maar toen was alleen eer-ik (hyperactief) aanwezig ...![]()
Ja, zonet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Het is zo, morgen en overmorgen ben ik vrij, donderdag niet, vrijdag wel,
dus ik moet deze week 2 dagen naar school
heb jij getekent?
hier ook, al ga ik over een half uurtje wel naar mijn werk toequote:
jaloers?quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwww...sebasser...jaloers.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was hartstikke leuk!quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je het een beetje leuk gehad?
en heb je me gemist?
ik had vrijdagavond een ledenvergadering, en zaterdag en zondag was mijn vriend bij mij, dus heb ik niet achter de laptop gezeten
tuurlijk wel....!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vreemd?
hoezo?
mogen mannen niet jaloers zijn ofzoot?
edit: ik reageerde op de verkeerde post...quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ook, al ga ik over een half uurtje wel naar mijn werk toe
Nee?quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel....!!!!..maar je leek me niet zo'n type....
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, zonet.
5 keer met geenstijl sucks.
tot de actievoerder mij heeft ontdekt en mij een ipban heeft opgelegd
quote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou nou...wat een enthousiasme....![]()
mooi zo!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Het was hartstikke leuk!![]()
Lekker van het weeren de cappuchino genoten!
![]()
quote:Tuurlijk heb ik je gemist!![]()
kiiiijk, das leukquote:Zaterdag had ik meteen een vrijgezellendag/avond!![]()
mmhhh..tja..iig geen jaloerse typetje...quote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee?
wat voor type ben ik dan volgens jou?
Ik leef nog. JD ook. Dus.quote:
moet ook gebeuren hequote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
edit: ik reageerde op de verkeerde post...![]()
Jamaar, ik gebruikte de PI.quote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmhhh..tja..iig geen jaloerse typetje.....en vrij kortaf....
![]()
smileys....quote:Op maandag 23 april 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar, ik gebruikte de PI.
en die kan extremer zijn dan 100 smileys
Dat JD in je auto durft te stappenquote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik leef nog. JD ook. Dus.
Toegegeven: fileparkeren kan ik dan weer niet.
Smilies zijn leuk, met mate.quote:
Hij zal wel moeten als 'ie een lift wilquote:
Wheheh.. laat je dat JD doen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik leef nog. JD ook. Dus.
Toegegeven: fileparkeren kan ik dan weer niet.
quote:
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaienquote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. laat je dat JD doen dan?
quote:
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTWquote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaien
Daar hou ik toch niet van...quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik heb net lekker wel poffertjes gegeten
ik kan ook niet echt achteruit parkeren....quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTW
Poeh. Dat lukt me al helemaal nooitquote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTW
mmm, dat vind ik ook lekkerquote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hou ik toch niet van...![]()
Ik ga nu een mandarijn pellen...![]()
Wheheh.. bij mij op het werk hingen laatst briefjes in de kantine... of we aub binnen de lijntjes wilden parkeren, sommige mensen gebruiken daar 2 vakken voor een autootje, formaat fiat seicentoquote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeh. Dat lukt me al helemaal nooit.
Zo bont maak ik het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. bij mij op het werk hingen laatst briefjes in de kantine... of we aub binnen de lijntjes wilden parkeren, sommige mensen gebruiken daar 2 vakken voor een autootje, formaat fiat seicento
Midden op de stoep is meestal wel plek. Of ergens op het gras.quote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaien
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mijquote:
Als het druk is bij Ikea wil ik nog wel eens op gras parkeren ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Midden op de stoep is meestal wel plek. Of ergens op het gras.![]()
Dat is een hele geruststelling.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mij
quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik heb net lekker wel poffertjes gegeten
Maar zo dubbel parkeren wil nog niet altijd zeggen dat iemand het ook niet kan...quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mij
ikeaquote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het druk is bij Ikea wil ik nog wel eens op gras parkeren ja.
Haterquote:
Die lui verdienen al helemaal een schop onder hun aars... Als iemand toevallig later moet beginnen (late dienst ofzo) dan kan die fluiten naar een parkeerplek, alleen omdat collega's zo nodig breed willen staanquote:Op maandag 23 april 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zo dubbel parkeren wil nog niet altijd zeggen dat iemand het ook niet kan...![]()
Er zijn zat luie donders die nooit de moeite nemen fatsoenlijk te parkeren en het interesseert ook niets...![]()
Het was een ranzige...quote:
ik heb vorig jaar tijdens mijn verhuizing echt een overdosis Ikea gehad...quote:
hier ookquote:Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Oeh poffertjes, die zouden er hier wel in fietsen
zekers...quote:
Die berlinerbollen zijn ook om op te vretenquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Bij de ikea hebben ze echt super lekker softijs
Hendig sjiek bed gekocht zaterdag. En een smakelijke club sandwich weggewerkt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb vorig jaar tijdens mijn verhuizing echt een overdosis Ikea gehad......NU FF NIET DUS....
![]()
![]()
...maar anders wel een leuke zaak met leuke spullen voor weinig geld...
![]()
Ik heb ook een hekel aan OA...quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OA
Bij de ikea hebben ze echt super lekker softijs
Morgen ga ik poffertjes etenquote:
zo'n slaapbank?quote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek bed gekocht zaterdag. En een smakelijke club sandwich weggewerkt.
Neuh, niks mis met Ikea.
that's a deal....!!!quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen ga ik poffertjes eten
(vandaag kip met rijst denk ik)
dan komen jullie allemaal maar langs op de koffie +poffertjes.
doen wequote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen ga ik poffertjes eten
(vandaag kip met rijst denk ik)
dan komen jullie allemaal maar langs op de koffie +poffertjes.
ik heb mijn uberpwned bureaublad er gekocht.quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan OA...![]()
Ik heb op aanraden van een vriend (die er overigens graag winkelt...) de Zweedse gehaktballetjes genomen...
![]()
Joa is niet verkeerd.quote:
Ik vind dat je bij La Place van de V&D veel lekkerder kan eten...quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb mijn uberpwned bureaublad er gekocht.
en ik had een bon dat ik terwaarde van mijn aankopen ook zoveel mocht eten.
ik had makkelijk geheel die keuken daar kunnen leegvreten zoduur was mijn bureau
maar die bagel ofzoot of garnalen en alles of zo, mager belegt, wel lekker, maar duur, en alles.
nee, was niet echt super lekker daar.
maar zeker niet verkeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |