Hij zal wel moeten als 'ie een lift wilquote:
Wheheh.. laat je dat JD doen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik leef nog. JD ook. Dus.
Toegegeven: fileparkeren kan ik dan weer niet.
quote:
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaienquote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. laat je dat JD doen dan?
quote:
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTWquote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaien
Daar hou ik toch niet van...quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik heb net lekker wel poffertjes gegeten
ik kan ook niet echt achteruit parkeren....quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTW
Poeh. Dat lukt me al helemaal nooitquote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
Haha, achteruit in een vak (haaks op de rijrichting) steken FTW
mmm, dat vind ik ook lekkerquote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hou ik toch niet van...![]()
Ik ga nu een mandarijn pellen...![]()
Wheheh.. bij mij op het werk hingen laatst briefjes in de kantine... of we aub binnen de lijntjes wilden parkeren, sommige mensen gebruiken daar 2 vakken voor een autootje, formaat fiat seicentoquote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeh. Dat lukt me al helemaal nooit.
Zo bont maak ik het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. bij mij op het werk hingen laatst briefjes in de kantine... of we aub binnen de lijntjes wilden parkeren, sommige mensen gebruiken daar 2 vakken voor een autootje, formaat fiat seicento
Midden op de stoep is meestal wel plek. Of ergens op het gras.quote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh ik zoek gewoon een parkeerplekkie waar ik wel makkelijk in kan draaien
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mijquote:
Als het druk is bij Ikea wil ik nog wel eens op gras parkeren ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Midden op de stoep is meestal wel plek. Of ergens op het gras.![]()
Dat is een hele geruststelling.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mij
quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik heb net lekker wel poffertjes gegeten
Maar zo dubbel parkeren wil nog niet altijd zeggen dat iemand het ook niet kan...quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kun je in elk geval een stuk beter rijden dan sommige collega's van mij
ikeaquote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het druk is bij Ikea wil ik nog wel eens op gras parkeren ja.
Haterquote:
Die lui verdienen al helemaal een schop onder hun aars... Als iemand toevallig later moet beginnen (late dienst ofzo) dan kan die fluiten naar een parkeerplek, alleen omdat collega's zo nodig breed willen staanquote:Op maandag 23 april 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zo dubbel parkeren wil nog niet altijd zeggen dat iemand het ook niet kan...![]()
Er zijn zat luie donders die nooit de moeite nemen fatsoenlijk te parkeren en het interesseert ook niets...![]()
Het was een ranzige...quote:
ik heb vorig jaar tijdens mijn verhuizing echt een overdosis Ikea gehad...quote:
hier ookquote:Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Oeh poffertjes, die zouden er hier wel in fietsen
zekers...quote:
Die berlinerbollen zijn ook om op te vretenquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Bij de ikea hebben ze echt super lekker softijs
Hendig sjiek bed gekocht zaterdag. En een smakelijke club sandwich weggewerkt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb vorig jaar tijdens mijn verhuizing echt een overdosis Ikea gehad......NU FF NIET DUS....
![]()
![]()
...maar anders wel een leuke zaak met leuke spullen voor weinig geld...
![]()
Ik heb ook een hekel aan OA...quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OA
Bij de ikea hebben ze echt super lekker softijs
Morgen ga ik poffertjes etenquote:
zo'n slaapbank?quote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek bed gekocht zaterdag. En een smakelijke club sandwich weggewerkt.
Neuh, niks mis met Ikea.
that's a deal....!!!quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen ga ik poffertjes eten
(vandaag kip met rijst denk ik)
dan komen jullie allemaal maar langs op de koffie +poffertjes.
doen wequote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen ga ik poffertjes eten
(vandaag kip met rijst denk ik)
dan komen jullie allemaal maar langs op de koffie +poffertjes.
ik heb mijn uberpwned bureaublad er gekocht.quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan OA...![]()
Ik heb op aanraden van een vriend (die er overigens graag winkelt...) de Zweedse gehaktballetjes genomen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |