heul wel, staat achter me aan.quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ff googelen:
"Joost (pronounced 'juiced') is an interactive software for distributing TV shows and other forms of video over the Web using peer-to-peer TV technology,..."
Heb je geen tv of zo?![]()
Ik ben trots op jequote:Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...mja ..nou ja...ik kan mezelf wel redden hoor...
...blijkt dus weer vandaag...
![]()
Ja, want straks poets je te hard en poets je jezelf wegquote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niet in. En ik heb geen zin om het 's avonds weer weg te poetsen.
Nou, geen bezwaar tegen atmquote:Op maandag 23 april 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
Ja, want straks poets je te hard en poets je jezelf weg![]()
![]()
![]()
![]()
D; 1:D1 D
o ja...quote:
Ja, toen hielp ik ook hequote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...![]()
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...![]()
We waren de hele tijd tegen elkaar aan het roepen dat we rustigquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie hebben afgelopen vrijdag trouwens wel erg overdreven veel topics volgespamd...
Ja, dat heb ik van eer-ik gehoord.quote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?
oh, en ook t GAM SC topic?
waarom verberg jij je aantal postsquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat we ook t pub topic en het rokershoekje hebben volgespamt?
oh, en ook t GAM SC topic?
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We waren de hele tijd tegen elkaar aan het roepen dat we rustigaan moesten doen en dat we moesten topic-hoppen
(ivm jou terug komst en #100). Op die manier schiet het aardig op.
![]()
Heul nie alle.quote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef OA het volgende:
Ja, dat heb ik van eer-ik gehoord.
Even snel een kijkje genomen en ik kwam alle figuren van hier tegen....![]()
![]()
Een stiekume grootverbruikerquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom verberg jij je aantal posts![]()
Je staat wel op plaats 84:
#84 Sebasser 47872 posts
quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!![]()
Yep, nogal ja,quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stiekume grootverbruiker![]()
Omdat ik er niet trosts op benquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom verberg jij je aantal posts![]()
Je staat wel op plaats 84:
#84 Sebasser 47872 posts
Bijna alle dan!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...we ZIJN aadig...dat had je kunnen weten...
![]()
ik heb persoonlijk voor het slotje op deel 100 gezorgtquote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Toch was het erg aardig om aan mij te denken en #100 niet helemaal vol te gooien!!![]()
Haha, dat is zwak ja,quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik er niet trosts op ben![]()
en er altijd mensen zijn die je op je postsaantal pakken als ze niks anders hebben
fokking pussy's
Werk was belangrijker jeweetsch.quote:
ach, lekker boeiend wat anderen hier roepen...quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en er altijd mensen zijn die je op je postsaantal pakken als ze niks anders hebben
fokking pussy's
Stiekem?quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stiekume grootverbruiker![]()
Uiteraard!quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk voor het slotje op deel 100 gezorgt
Hou je ook wel een beetje van mij?
ja, moet je ff bij opties ofzoot kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha, dat is zwak ja,
maar, toch is het te zien he![]()
Ik sta lekker niet in de top 500:D
trouwens wist ik niet eens dat je je postaantal kon verbergen![]()
Newbiequote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
fokking pussy's
Omdat je graag baggert in de rivieren van Nederland?quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
Stiekem?
waarom denk je dat mensen mij dikwijls ook wel sebagger noemen.
ikweetsch...quote:
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dagquote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, moet je ff bij opties ofzoot kijken.
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dag
Omdat ze je uit liefde een koosnaampje willen geven?quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stiekem?
waarom denk je dat mensen mij dikwijls ook wel sebagger noemen.
111.....quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Och, ik ben trots op mijn 13 posts/dag
Whehehquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...![]()
Wat doe je daar zoal mee eigenlijk?quote:
Gek, jij hebt hbo-mer gedaan,quote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen trots op mijn emailadres...![]()
Niks, alleen aangemaakt om hier neer te zetten...quote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat doe je daar zoal mee eigenlijk?
Waar doe je dat?quote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gek, jij hebt hbo-mer gedaan,
dat doe ik nu
Maar inderdaad, je email-adres is gaaf![]()
Hé, alleen een spammailtje van Hotmail zelf...quote:Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Niks, alleen aangemaakt om hier neer te zetten...![]()
Zal trouwens een kijken of ik mail heb...![]()
Neuh.quote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat je graag baggert in de rivieren van Nederland?
plaats eens?quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, alleen een spammailtje van Hotmail zelf...![]()
Het had een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Neuh.
Alweer verwijderd...quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alweer verwijderd...![]()
Ging over het actief houden van je account, dat je wel eens in de 30 dagen ofzo moet kijken...![]()
Ik heb ook 4 adressen ofzo,quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alweer verwijderd...![]()
Ging over het actief houden van je account, dat je wel eens in de 30 dagen ofzo moet kijken...![]()
gmail verloopt ook.quote:Op maandag 23 april 2007 15:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 adressen ofzo,
maar bij gmail verlopen ze (volgens mij) niet, dus geen probleem
Zit je daar op te wachten ofzo?quote:
en je vraagt niet of dat wij ook een stukske willen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten ofzo?
Oke,: vipo
(ik was even taart eten, daarom was het rustig)
had jij niet per ongeluk een digitale appeltaart gebakkenquote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Taart. Lekker.
Sorry, was laatstequote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
en je vraagt niet of dat wij ook een stukske willen?
Jazeker.quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
had jij niet per ongeluk een digitale appeltaart gebakken?
Taart.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten ofzo?
Oke,: vipo
(ik was even taart eten, daarom was het rustig)
doe maar een stukske Spaanse vlaai danquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Sorry, was laatste![]()
We hebben nog wel:
Monchou
Appel
Spaanse
Kruimel met abrikoos
Ananas abrikoos
welke wil je![]()
Die.quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef vdvorst het volgende:
Sorry, was laatste![]()
We hebben nog wel:
Monchou
Appel
Spaanse
Kruimel met abrikoos
Ananas abrikoos
welke wil je![]()
edit: FIPO om 15:35, gaaf![]()
goed bezig, 14. gifquote:
ik zit bij practicum...quote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef OA het volgende:
MPG, nog updates in 128?![]()
zit nu op m'n werk, dus kijken is niet geheel verantwoord...![]()
wheheh.. ik ook...quote:
Staat die vanavond klaar bij de koffie?quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit bij practicum...
vanavondkomt er denk ik weer een update![]()
Niet bij onsquote:
quote:
Ah.quote:
Het is zo, morgen en overmorgen ben ik vrij, donderdag niet, vrijdag wel,quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stan uit Budel
Die keer dat ik naar school moet, rijden er geen bussen!!!
?
Check!quote:
Ik zie hetquote:
Ik ben 17, en dan mag je schijnbaar niet auto rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de auto.
Bah wat flauwquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef vdvorst het volgende:
Ik ben 17, en dan mag je schijnbaar niet auto rijden![]()
Dat ja, en Limburgquote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |