Die x-benen ook...quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
En maar schommelen en maar kijken naar de...
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07160/ScreenShot062.jpg]afbeelding][/url]
Om kwart over drie komen de dansers terug.quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
De bwoners zijn weer thuis
Wel ja.. die vindt het eigenlijk prachtig dat hij nu eindelijk wat tegengas krijgtquote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef Carlaa het volgende:
Huub neemt het in 2e instantie toch sportief op.....
Gewoon een goeie actie van Nicolaas. Huub kan hier gewoon niets tegen doenquote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Wel ja.. die vindt het eigenlijk prachtig dat hij nu eindelijk wat tegengas krijgt
Volgens mij durft ie niet tegen Nicolaas in te gaan?!quote:Op zondag 22 april 2007 15:31 schreef rooie3 het volgende:
Huub is weer zenuwachtig.
Hij heeft zijn honkbalballetje weer vast.
Dat laatstequote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat bedoelde Nicolaas net met 'Je hebt al een waarschuwing Huub!" ? Of realiseert hij zich niet dat de vorige waarschuwing al niet meer geldt aangezien het langer dan een maand geleden is.
Graag gedaan. Ik vind het mooi van Huub dat hij Nicolaas niet voedt, dwz. geen lol van zijn actie laat beleven; hij doet net of het niets voorsteltquote:
is die al weer officieël ingetrokken? of is het de regel dat ie maar een mand geldt, en automatisch vervalt?quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat bedoelde Nicolaas net met 'Je hebt al een waarschuwing Huub!" ? Of realiseert hij zich niet dat de vorige waarschuwing al niet meer geldt aangezien het langer dan een maand geleden is.
Tuurlijk wel.. hij moet alleen nog iets gaan bedenken. Komt wel goed!quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij durft ie niet tegen Nicolaas in te gaan?!![]()
Maatje 36quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
En maar schommelen en maar kijken naar de...
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07160/ScreenShot062.jpg]afbeelding][/url]
Al die kut regeltjes ook mbt openen van een topic. Het lijkt hier DGK wel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
TT ff aangepast. Paste niet hè.
Gezellig muziekje Huub!
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Er staat weer ene nieuw stukje op kingjaap.nl
Er staat ook helemaal niks nieuws.quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?![]()
Ik ook niet.... boycotten die websitequote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?![]()
Hij heeft het Teef-stuk teruggeplaatst.quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat Jaap tewwow voeren via internet.. zou verboden moeten worden!!quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Ook geen interesse in zijn MSN-Emoticons?quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Check hier mijn motivatie van mijn vorige bericht.....
Jo Juffie Judith,
Ik ben benaderd door Brian om jou een brief te schrijven. Ik vertelde Brian waar ik mee zat en vanuit welke motivatie mijn weblog bericht over jouw persona gebaseerd was. Hij vond het lastig dit aan jou uit te leggen, vandaag deze schriftelijke reactie.
Ik was gepikeerd door jouw vermaning mij op dominerende wijze te laten zitten aan de terrastafel, terwijl ik een mededeling van de regie moest doorgeven. Jij hebt ook niet het recht om mij zo aan te spreken in mijn ogen op dat moment. Een beetje manieren en respect mag best! Ik had nooit de intentie jouw zangles in het kantoor opzettelijk te dwarsbomen. Ik was simpelweg niet op de hoogte dat er op zaterdag les zou plaatsvinden. Ik kan me voorstellen dat jij in de veronderstelling was dat ik jouw les moedwillig had gedwarsboomd. Het ging me niet om jou als persoon, ik ken je immers niet persoonlijk.
Het saboteren van de piano vrijdagnacht was om Huub te irriteren als hij de volgende dag piano zou willen spelen. Het was niet mijn bedoeling om specifiek jou en je les in het honderd te laten lopen. Waarom denk je dat het snoer van de piano al terug was? Omdat ik hoorde dat jij zou komen heb ik snel het snoer weer geïnstalleerd. Ik besloot het kantoor niet op te ruimen, omdat het mijn positie te zwak zou maken. Dan zou niemand meer wat geloven als ik een actie uithaal. Ik had ook zelf het piano verplaats idee al bedacht.
Wat me nog meer pikeerde was je inbreng van informatie. Mijn medebewoners hebben deze informatie onrechtmatig verkregen. Je sprak uit dat ik het had gedaan, terwijl ik juist met een complot bezig was om Huub& Erik te framen. Je sprak ook mijn teksten uit die ik naar Melissa had uitgesproken. Ik wilde deze teksten geheim houden en zelf gebruiken tegen mijn medebewoners als ik de tijd daarvoor rijp achtte om zoveel mogelijk schade te berokkenen.
Jij brengt informatie die je van de streams of de dagverslagen hebt ontvangen in de kooi. In dit geval heb je me gedwarsboomd. Mijn motto is: je geeft wat je krijgt. Jij brengt mij speltechnische mokerslagen toe. Dan breng ik jou ook schade toe. Overigens heb ik bij de regie een klacht ingediend over je vislipperige loslippigheid wat tegen de bezoekregels is.
Ik ben ook gepikeerd door mij collectief, met iedereen aan tafel, pogen te kapittelen. Ik zal nooit toestaan dat iemand mij zo voor het blok zet. Dan kun je retaliatie verwachten van mijn kant. Als je mij individueel had benaderd had ik je kunnen uitleggen dat het niet mijn opzet was jou te stangen. Dan had ik ook, indien ik nog niet doorhad dat jij de piano nodig had, de stekker teruggegeven en de productie gebeld om de piano te laten verplaatsen.
Ik weiger excuses persoonlijk aan jou te maken, omdat ik dat niet terecht vind. Ik hoef ze van jou ook niet te ontvangen. Wat ik oprecht meen, is dat ik hele situatie erg vervelend vind gelopen. Een typisch voorbeeld van hoe informatie asymmetrie tot onnodige oorlog kan leiden. Ik wens je ook geen tranen toe, maar ik wens mezelf ook geen aangetaste positie toe door de keuzes die jij hebt gemaakt.
Ik weiger ook een persoonlijk gesprek met jou aan te gaan. Dit is beter voor ons allebei om een verbaal bloedbad te voorkomen. Ik mis namelijk veel sociaal en emotioneel inzicht. Vandaar ook dit gevoelloze betoog dat enkel gericht is om technische specificatie van mijn argumentatiestructuur te verduidelijken.
Wat nu? Wat mij betreft zal ik jou niet expres dwarsbomen als je zou besluiten weer terug te komen. Belemmer mij niet in mijn doen en laten, dan zorg ik dat ik je niet opzoek.
Als je wilt reageren verwacht ik dat schriftelijk, zodoende kan ik namelijk mijn volledige intellect gebruiken om rustig & stabiel schriftelijk te reageren op je vragen i.p.v. verbaal nucleair in een persoonlijk gesprek.
Tart mij niet weer.....!!!!
Be the fun, be the smile!
Mvg,
The Terminator.
Ik heb geen zin weer in een wedstrijdje: Wie heeft de meeste bezoekers op z'n weblog...quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Het zal wel weer neer komen op het verplaatsen van de huisraad. Dat schijnt in te zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 15:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. hij moet alleen nog iets gaan bedenken. Komt wel goed!
Precies.quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Dat bericht is al meerdere malen gekopieerd hier...
Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zal wel weer neer komen op het verplaatsen van de huisraad. Dat schijnt in te zijn.![]()
Prachtig.....Jaap is koning!!quote:Check dit bericht dat ik oorspronkelijk had geplaatst (gisteren) en daarna verwijderd.
Nu ik mijn uitleg heb geschreven in het volgende bericht plaats ik het weer terug.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc’s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Opmerking van de dagquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
Ik denk dat Brian het alleen maar prettig vind dat z'n bed tussentijds een keertje extra opgefrist wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Eern heel raar bericht, na het vorige...quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Dat bericht is al meerdere malen gekopieerd hier...
Scherp Brianquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
En in de fitness kan je (normaliter) ook harde muziek draaien.quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
Huub kan iig gewoon gebruik blijven maken van de badkamer/wc op de slaapkamer boven.. want dat heeft Nicolaas zelf ingevoerd.
Hahahha!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu staat het Teef Judith stuk er weer. Dat laat Judith zeker niet over haar kant gaan.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!
valt toch binnen de regels?? toch ?
Precies, Nicolaas gaf gister al een voorzetje; hij zou geen brief moeten schrijven als hij het niet meent, plus dat de lessen dan niet meer doorgaan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terechtquote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef Flabberguest het volgende:
Een paar weken geleden was de slaapkamer onder gelopen door een defect aan een pomp van het zwembad. het water kwam als eerste bij de wasmachine vandaan.
Van de week lag Jaap op de grond voor de wasmachine "iets" te doen. Zou dat de reden kunnen zijn voor het groene water?
Ik had al geschreven dat hij dat naar Sylvia riep.quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub snel uitsprekt dat ie naast Sylvia gaat liggen voor die pisnicht op dat idee komt.
Hij zal het wel niet in z'n hoofd halen een poging te doen om Nicolaas van wat hand en spant diensten te voorzien.
Is dat niet juist de bedoeling van dit spel?quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terecht
Huub heeft al tegen Sylvia gezegd dat hij weer naast haar komt slapen. Zijn spullen zijn ook naar beneden en niet die van Eric.quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub snel uitsprekt dat ie naast Sylvia gaat liggen voor die pisnicht Eric op dat idee komt.
Hij zal het wel niet in z'n hoofd halen een poging te doen om Nicolaas van wat hand en spant diensten te voorzien.
Het is niet de bedoeling dat gasten het niet meer doen natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet juist de bedoeling van dit spel?
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, Nicolaas gaf gister al een voorzetje; hij zou geen brief moeten schrijven als hij het niet meent, plus dat de lessen dan niet meer doorgaan.
Sorry gemist. Thanks.quote:Op zondag 22 april 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al geschreven dat hij dat naar Sylvia riep.
ik denk dat dat ook de bedoeling van Nico is..... Jaap zover door laten draaien; dat hij er volgende keer unaniem wordt uitgestemt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.
Ik denk alleen niet dat hij het op zich laat zittenquote:
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.
Niet?quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat gasten het niet meer doen natuurlijk.
Jaap is wel een back up van Brian, wiens backups toch al niet al te stabiel zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.
Helemaal als ze de weblog zo weer bekijken.
Aangezien Brian niet het lef heeft Huub aan te pakken denk ik juist dat hij erg blij is met Jaap. En Brian weet ook dat ie Jaap er elk moment kan uitstemmen. Over 2 weken en anders over 3 maanden mocht Nicolaas zijn woord houden. Zo kan Jaap nog ff aan z'n doelen werken en heeft Cora d'r bruiloft. 't Script lijkt me een beetje doorzichtig in deze.quote:Op zondag 22 april 2007 15:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook de bedoeling van Nico is..... Jaap zover door laten draaien; dat hij er volgende keer unaniem wordt uitgestemt.
Huub heeft de stemming al aangevraagd.
Houdt hij Jaap erin dan is die stabiliteit sowieso weg.quote:Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap is wel een back up van Brian, wiens backups toch al niet al te stabiel zijn.
Ik begrijp je motivatie niet...quote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.
Helemaal als ze de weblog zo weer bekijken.
Ja, maar zolang Jaap erin zit heeft hij meer kans om erin te blijven. En die instabiliteit die Jaap teweeg brengt met zijn acties kunnen ook in zijn voordeel werken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Houdt hij Jaap erin dan is die stabiliteit sowieso weg.
Het houdt elkaar in stand.quote:Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
Gek... iedereen komt terug, en het wordt rustig![]()
Voorzover ik heb gezien konden ze gisteren hun 'sessie' niet afmaken omdat anderen naar bed gingen. Misschien is Amanda er flauw van - voor een dag of drie?quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt nu weer: Misschien moeten we niet meer bij elkaar slapen....? Ongelooflijk.
Zijn bijna allemaal tegen SHE gericht... dus wat het spel betreft alleen maar... Op menslijk vlak niet maar ik geloof dat Brian goed doorheeft dat er wat te winnen valt binnen DGK... een villa.... miljoenen...quote:Op zondag 22 april 2007 15:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, maar zolang Jaap erin zit heeft hij meer kans om erin te blijven. En die instabiliteit die Jaap teweeg brengt met zijn acties kunnen ook in zijn voordeel werken.
Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt nu weer: Misschien moeten we niet meer bij elkaar slapen....? Ongelooflijk.
Of wil z etoch liever Mitch?quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik heb gezien konden ze gisteren hun 'sessie' niet afmaken omdat anderen naar bed gingen. Misschien is Amanda er flauw van - voor een dag of drie?
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
Amanda tegen Brian: "Misschien moeten we niet meer bij elkaar gaan slapen".![]()
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
Amanda tegen Brian: "Misschien moeten we niet meer bij elkaar gaan slapen".![]()
Dat wordt haar ook bijna door elke bezoeker van het huis verteld... en ze lijkt er geen reet mee te doen...quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...
Huub heeft het altijd over de fans..... heb daar moeite mee.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Huub heeft tijdens het uitje gehoord dat zijn aktie om het huis overhoop te halen inmiddels op TV is geweest. "Het werd goed ontvangen."
Gisteren hield ze het na een serieus gesprek waarbij werd gezegd dat ze het morgen verder zouden bespreken precies 0 minuten vol.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!
Ze heeft weer aandacht nodig en hoopt op een: Ah toe nee alsjeblieft nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Hoe weet je dat? Vertelde ze dat?quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...
DGK is gewoon een project voor Hupert die hij met succes wil afronden...geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub heeft het altijd over de fans..... heb daar moeite mee.
Ze moet het gewoon een blauwtje noemen want dat was het en niet andersquote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Amanda noemt haar korte gesprekje met Mitch in de tuin een 'date'.
Dt is juist een super gesprekje.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.![]()
Dat laatste deel van je zin gaat lastig worden voor Amanda.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).quote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nu dat het na het gesprek van gisteren het geen 'relatie' is geworden? En toch heeft ze zich laten neuken? Vrouwuh...
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat laatste deel van je zin gaat lastig worden voor Amanda.
Allen Amandel hoor, zij heeft haar verstand in haar kut.quote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nu dat het na het gesprek van gisteren het geen 'relatie' is geworden? En toch heeft ze zich laten neuken? Vrouwuh...
Daarom ook zo voorzichtig, want ze doet nu net zoals Brian laatst 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt'.quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).
Mitch die hard to get speelt... de mannelijk variant van Lieke...quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).
Ik irriteer me vooral aan die vijl. Aan Brian's zijige stemgeluid ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.![]()
hahahaquote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!
Een man van de wereld hè, Brian. Hij is toch een soort van internationaal artiest, logisch dat hij vaak Engels praat. Het is ook gewoon erg cool. Echt een coole dude, die Brian, you know..quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Je vindt hem leuk dus go ahead and have fun, do what you want to do.
Brian tegen Amanda over Mitch. Hij lijkt wel een pooier.
klink voor mij allebei even vreselijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan die vijl. Aan Brian's zijige stemgeluid ben ik inmiddels wel gewend.
Wat zeg ik nou toch!![]()
Amanda zei ook nog zoiets als: "Waarom doe jezelf wel dingen en mag ik ze van jou niet doen?"quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda: ik ben nooit een denker als ik in bed lig.....
En dat allemaal om bloedeloze nummertjes zonder finalequote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom ook zo voorzichtig, want ze doet nu net zoals Brian laatst 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt'.
Ik kan het fout hebben maar ik schat Mitch niet in als iemand die het leuk zou vinden voor zijn imago om met een type als Amanda scharrel te hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia wou Jaap gisteren een bom bestellen voor een zelfmoordactie. Volgens Huub kan hij de info voor het maken van een bom van internet afhalen. Natasia zegt: hij gaat hem maken. Huub rent meteen naar de computer![]()
Zullen we eens meeten?quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!
Belachelijk, om zo veel achter een PC te zitten.quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Kinga het volgende:
Je kan Jaap pakken door iets met de PCs te doen.. hij zit 24/7 achter die dingen.
Kun je even wat telefoonnummers PM-en...quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeaaaa right !!!!!! hahahahhahahhaquote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Een man van de wereld hè, Brian. Hij is toch een soort van internationaal artiest, logisch dat hij vaak Engels praat. Het is ook gewoon erg cool. Echt een coole dude, die Brian, you know..
Nee, als je hun gesprekje gisteren hoorde, hoorde je toch meer iemand die verbaasd gefascineerd was door zoveel hoerigheid.quote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar ik schat Mitch niet in als iemand die het leuk zou vinden voor zijn imago om met een type als Amanda scharrel te hebben
Ik zie mezelf al met plezier kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.
Inderdaad. De vraag is dan: draait het programma door.quote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.
Jammer dat ik dat gesprekje weer net gemist heb.quote:Op zondag 22 april 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, als je hun gesprekje gisteren hoorde, hoorde je toch meer iemand die verbaasd gefascineerd was door zoveel hoerigheid.
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gesprekje weer net gemist heb.
Deze nog maar eens een keer:quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhaahahah Jaap is geweldig, een zelfmoordactie met een bom...
ga ik ff lurken. tnx again.quote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.
Mensen als Jaap zonder sociaal leven schijnen dat te doen!quote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Belachelijk, om zo veel achter een PC te zitten.
"You two deserve each other"quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda stelde gister voor om Dr. Phil uit te nodig want dat relatiegedoe is zo ingewikkeld. Wat zou hij zeggen van dit span?
Je wordt mild, ouwe!quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je snel.....quote:
Okay!!! Zegt wat over Mitch, positief!quote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.
Mitch, in tegenstelling tot de andere butler, lijkt me een net mens.quote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okay!!! Zegt wat over Mitch, positief!
Ja zou erg leuk zijn...quote:Op zondag 22 april 2007 16:25 schreef elrosa het volgende:
Wat zou ik het nu leuk vinden dat brainless een videoboodschap krijgt van Tamara, en die zegt kiezen tussen mij of Amandal, wat zal die para worden.
Waarschijnlijk moet Amanda wat vliegwegmep-sessies bij hem volgen om die knopen te voorkomenquote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef Dark het volgende:
Amanda zit met zichzelf in de knoop, volgens Brian.
Bovendien zou Dr. Phil het prima met Brian kunnen vinden, want ook bij hem heeft de vrouw altijd wel iets verkeerd gedaan.quote:
Dan zal Brain Jaap zeker niet laten gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch, in tegenstelling tot de andere butler, lijkt me een net mens.
Ik hoor dat de irritatie tussen B en A weer aan het stijgen is.
Ja, wat zegt ie dan ook altijd weer? "You teach people how to treat you".quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien zou Dr. Phil het prima met Brian kunnen vinden, want ook bij hem heeft de vrouw altijd wel iets verkeerd gedaan.
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef Liess het volgende:
Natasia zei btw dat Huub ook wel bij haar in bed mocht..
Wat vertel je me nou?quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil gewoon zijn gang gaan en ondertussen Amanda als neukertje exclusief voor zichzelf klaar hebben liggen
quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.
Lijkt me op deze manier best moeilijk voor Natasia om het spel te blijven spelen, want de leuke mensen zijn in het spel haar vijanden.
Mijn respect voor Brian groeit met de dag!quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil gewoon zijn gang gaan en ondertussen Amanda als neukertje exclusief voor zichzelf klaar hebben liggen
`Gewoon die inhammen laten zien, staat stoerder dan het verbergen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef carpediem23 het volgende:
Ideetje voor Nico, haar implantaten, Als Nico "fan" vind ik dat hij wel achteruit gaat met de dag. Zo liep hij gisteren rond met een opa jas. Jammerrrrh
Not even in her wildest dreamsquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
Brian noemt Huub weer.... Als jij met Huub zou gaan zou ik me storen...
Amanda : En als ik met Mitch zou gaan?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef carpediem23 het volgende:
Ideetje voor Nico, haar implantaten, Als Nico "fan" vind ik dat hij wel achteruit gaat met de dag. Zo liep hij gisteren rond met een opa jas. Jammerrrrh
Nog 5 maanden voordat ze vertrekt... dus is het logisch dat Brian op zoek is naar nieuwe partners in crime... Amanda is te instabiel.... Daar tegenover staat SHE vrij sterk (pisnicht Eric half meegerekent)... Hij vertrouwd Nicolaas voor geen meter dus blijft Jaap over. Die hebben elkaar dan nodig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.
Lijkt me op deze manier best moeilijk voor Natasia om het spel te blijven spelen, want de leuke mensen zijn in het spel haar vijanden.
Yep, daarom kan ze er ook niet bij dat Brian geen relatie met haar wil.. want wie wil dan nou niet??quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Not even in her wildest dreams![]()
Die lelijke laaf denkt gewoon dat ze haar oog op iemand kan laten vallen en dat die zich weerloos in haar armen zal storten![]()
Zodra ze de kansen hebben sturen ze dat loeder naar huis, gelijk hebben zequote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Kijkt naar het golfen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef demins het volgende:
Check de perikelen rondom het T woord...
Beste lezers van mijn weblog,
Bij deze heb ik het T woord veranderd naar juffie.....
Tja Balkenende heeft me persoonlijk gebeld over normen & waarden. Ik dacht nog even om mij, de koning, niet te laten koeieneren, maargoed mijn kruistocht is nog maar in het prille stadium. Tegen zoveel domheid van Balkende kan ik simpelweg niet op....
Althans....voorlopig....mijn krachten nemen toe....elke dag weer!!
DER Jaap.
Echt wel dat er streams warenquote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Er waren nog geen streams toen Nicolaas dacht met een ton (op tafel) de poort uit te kunnen lopen. Uitgezonden is het ook nooit.
Die Natasia in die lelijke soepjurk van der...quote:
in opdracht van de Feboquote:
Uhuh.quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico: de eerste 2, 3 weken waren er nog geen livestreams...
Nicolaas lijdt aan de ziekte van Korsakovquote:
????? ik weet wel dat Jaap heel erg veel mag van de Feboquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Waarom flikkert Japio alle stoelen weg? Gaat ie nu de tuin verbouwen?![]()
Hmm. Ik schreef wat Nicolaas zei. Hij zei dat er de eerste drie weken geen streams waren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt wel dat er streams waren
Jaap is de nieuwe Huub....quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
????? ik weet wel dat Jaap heel erg veel mag van de Febo![]()
Jawel hoor. Er waren vanaf dag 1 al streams.quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Er waren nog geen streams toen Nicolaas dacht met een ton (op tafel) de poort uit te kunnen lopen. Uitgezonden is het ook nooit.
Daarom juistquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Japio wil ook Dr. Phil, de idioot.
Ik schreef op waat Nicolaas zei tegen Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er waren vanaf dag 1 al streams.
Geen stoel. Hij had geen stoel meer.quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Jaap is mentaal 400 jaar.
Jaap is in de kooi gekomen omdat hij geen huisvestiging meer had.
Dat zegt Jaap, degene die ook zegt dat hij God is. Heb je 'em ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef mazaru het volgende:
Heeft Balkenende naar de Gouden Kooi gebeld????
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschrevenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Grappig dat AmanDel hier zo serieus op ingaat. Heeft wel weer iets.
Dat had ik begrepen ik reageerde op het bericht van Nicolaasquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik schreef wat Nicolaas zei. Hij zei dat er de eerste drie weken geen streams waren.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap, degene die ook zegt dat hij God is. Heb je 'em ?
Op fysiek vlak dan weer welquote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschreven![]()
Klopt het ook dat het nooit is uitgezonden, dat ie de poort wou uitlopen met het geld? Ik keek toen nog niet regelmatig.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ik reageerde op het bericht van Nicolaas
Check jij je PM wel eens?quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschreven![]()
Staat me wel iets van bij dat het zeiknijdig was over die stemming van dat geld en het onder valse voorwendsels eerder de villa in laten gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt het ook dat het nooit is uitgezonden, dat ie de poort wou uitlopen met het geld? Ik keek toen nog niet regelmatig.
nee dusquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
ik had iets teruggestuurd, is dat aangekomen? is nog nieuw voor me
Dr. phil wil niet komen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik moet dood neer pleuren.. dan houdt het op!!
Kan dat ff snel dan?quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik moet dood neer pleuren.. dan houdt het op!!
Hij is echt knettergekquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Zou jaap nou serieus zo zijn, of is dit allemaal 1 groot spelletje van zijn kant....
Henk Pieterse had het kunnen voorkomen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Zou jaap nou serieus zo zijn, of is dit allemaal 1 groot spelletje van zijn kant....
Ik denk beiden. Zijn grootheidswaanzin is volgens mij echt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Jawel, in de 1e aflevering. De bewoners die eerder de villa in kwamen dachten allemaal dat ze al een ton hadden, pas toen ze eenmaal in het huis zaten, kwamen ze er achter dat ze het aan 1 persoon moesten gunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij dat het zeiknijdig was over die stemming van dat geld en het onder valse voorwendsels eerder de villa in laten gaan...
Maar of dat ook op tv te zien was![]()
Verzamelplaats voor leden vd stichting Obesitas is niet hier hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef S.Flodder het volgende:
jaap is echt cool, mischien overtreft hij huub
Ja en dat is de schuld van Huub fans omdat Henk is geintimideerdquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Henk Pieterse had het kunnen voorkomen.![]()
ik denk dat jaap die treiterijen nu echt zat isquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Inderdaad, dat herinner ik me nog. Maar niet wat Nicolaas vertelde: dat hij het geld pakte en ermee weg wou lopen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, in de 1e aflevering. De bewoners die eerder de villa in kwamen dachten allemaal dat ze al een ton hadden, pas toen ze eenmaal in het huis zaten, kwamen ze er achter dat ze het aan 1 persoon moesten gunnen.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Prosac het volgende:
Jaap heeft het er over om van het dak af te springen
Dat herinner ik me ook niet. Ook niet van de streams. Maar dat zeg niks, ik volgde toen BB6 nog en keek af en toe naar de DGK-streams.quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat herinner ik me nog. Maar niet wat Nicolaas vertelde: dat hij het geld pakte en ermee weg wou lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |