Mensen als Jaap zonder sociaal leven schijnen dat te doen!quote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Belachelijk, om zo veel achter een PC te zitten.
"You two deserve each other"quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda stelde gister voor om Dr. Phil uit te nodig want dat relatiegedoe is zo ingewikkeld. Wat zou hij zeggen van dit span?
Je wordt mild, ouwe!quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.![]()
Wat ben je snel.....quote:
Okay!!! Zegt wat over Mitch, positief!quote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.
Mitch, in tegenstelling tot de andere butler, lijkt me een net mens.quote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okay!!! Zegt wat over Mitch, positief!
Ja zou erg leuk zijn...quote:Op zondag 22 april 2007 16:25 schreef elrosa het volgende:
Wat zou ik het nu leuk vinden dat brainless een videoboodschap krijgt van Tamara, en die zegt kiezen tussen mij of Amandal, wat zal die para worden.
Waarschijnlijk moet Amanda wat vliegwegmep-sessies bij hem volgen om die knopen te voorkomenquote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef Dark het volgende:
Amanda zit met zichzelf in de knoop, volgens Brian.
Bovendien zou Dr. Phil het prima met Brian kunnen vinden, want ook bij hem heeft de vrouw altijd wel iets verkeerd gedaan.quote:
Dan zal Brain Jaap zeker niet laten gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch, in tegenstelling tot de andere butler, lijkt me een net mens.
Ik hoor dat de irritatie tussen B en A weer aan het stijgen is.
Ja, wat zegt ie dan ook altijd weer? "You teach people how to treat you".quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien zou Dr. Phil het prima met Brian kunnen vinden, want ook bij hem heeft de vrouw altijd wel iets verkeerd gedaan.
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef Liess het volgende:
Natasia zei btw dat Huub ook wel bij haar in bed mocht..
Wat vertel je me nou?quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil gewoon zijn gang gaan en ondertussen Amanda als neukertje exclusief voor zichzelf klaar hebben liggen
quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.
Lijkt me op deze manier best moeilijk voor Natasia om het spel te blijven spelen, want de leuke mensen zijn in het spel haar vijanden.
Mijn respect voor Brian groeit met de dag!quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil gewoon zijn gang gaan en ondertussen Amanda als neukertje exclusief voor zichzelf klaar hebben liggen
`Gewoon die inhammen laten zien, staat stoerder dan het verbergen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef carpediem23 het volgende:
Ideetje voor Nico, haar implantaten, Als Nico "fan" vind ik dat hij wel achteruit gaat met de dag. Zo liep hij gisteren rond met een opa jas. Jammerrrrh
Not even in her wildest dreamsquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
Brian noemt Huub weer.... Als jij met Huub zou gaan zou ik me storen...
Amanda : En als ik met Mitch zou gaan?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef carpediem23 het volgende:
Ideetje voor Nico, haar implantaten, Als Nico "fan" vind ik dat hij wel achteruit gaat met de dag. Zo liep hij gisteren rond met een opa jas. Jammerrrrh
Nog 5 maanden voordat ze vertrekt... dus is het logisch dat Brian op zoek is naar nieuwe partners in crime... Amanda is te instabiel.... Daar tegenover staat SHE vrij sterk (pisnicht Eric half meegerekent)... Hij vertrouwd Nicolaas voor geen meter dus blijft Jaap over. Die hebben elkaar dan nodig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het wordt de laatste weken steeds duidelijker dat Natasia zich meer op haar gemak voelt bij SHE dan bij haar eigen groepje. Maar ze kan speltechnisch de switch denk ik niet maken, want dan wordt SHE helemaal te sterk en dat is niet goed voor de show/het spel. Toch krijgt ze het steeds moeilijker om vierkant achter Brian te blijven staan en ruzie met Eric en Sylvia te zoeken. Tussen haar en Huub is het al een hele tijd goed, die twee vinden elkaar écht wel aardig.
Lijkt me op deze manier best moeilijk voor Natasia om het spel te blijven spelen, want de leuke mensen zijn in het spel haar vijanden.
Yep, daarom kan ze er ook niet bij dat Brian geen relatie met haar wil.. want wie wil dan nou niet??quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Not even in her wildest dreams![]()
Die lelijke laaf denkt gewoon dat ze haar oog op iemand kan laten vallen en dat die zich weerloos in haar armen zal storten![]()
Zodra ze de kansen hebben sturen ze dat loeder naar huis, gelijk hebben zequote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |