Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt nu weer: Misschien moeten we niet meer bij elkaar slapen....? Ongelooflijk.
Of wil z etoch liever Mitch?quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik heb gezien konden ze gisteren hun 'sessie' niet afmaken omdat anderen naar bed gingen. Misschien is Amanda er flauw van - voor een dag of drie?
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
Amanda tegen Brian: "Misschien moeten we niet meer bij elkaar gaan slapen".![]()
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
Amanda tegen Brian: "Misschien moeten we niet meer bij elkaar gaan slapen".![]()
Dat wordt haar ook bijna door elke bezoeker van het huis verteld... en ze lijkt er geen reet mee te doen...quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...
Huub heeft het altijd over de fans..... heb daar moeite mee.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
Huub heeft tijdens het uitje gehoord dat zijn aktie om het huis overhoop te halen inmiddels op TV is geweest. "Het werd goed ontvangen."
Gisteren hield ze het na een serieus gesprek waarbij werd gezegd dat ze het morgen verder zouden bespreken precies 0 minuten vol.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!
Ze heeft weer aandacht nodig en hoopt op een: Ah toe nee alsjeblieft nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt nu weer: Misschien moeten we niet meer bij elkaar slapen....? Ongelooflijk.
Hoe weet je dat? Vertelde ze dat?quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Amanda is in Breda een paar keer aangesproken door meiden die haar allemaal verteld hebben dat ze Brian een griezel en een engerd vinden en dat hij haar gebruikt... afkomstig van andere meiden van haar leeftijd... misschien trekt ze het zich aan...
DGK is gewoon een project voor Hupert die hij met succes wil afronden...geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub heeft het altijd over de fans..... heb daar moeite mee.
Ze moet het gewoon een blauwtje noemen want dat was het en niet andersquote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Amanda noemt haar korte gesprekje met Mitch in de tuin een 'date'.
Dt is juist een super gesprekje.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.![]()
Dat laatste deel van je zin gaat lastig worden voor Amanda.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, is die de komende tijd weer zwaar frustie als ze dat vol gaat houden!
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).quote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nu dat het na het gesprek van gisteren het geen 'relatie' is geworden? En toch heeft ze zich laten neuken? Vrouwuh...
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat laatste deel van je zin gaat lastig worden voor Amanda.
Allen Amandel hoor, zij heeft haar verstand in haar kut.quote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nu dat het na het gesprek van gisteren het geen 'relatie' is geworden? En toch heeft ze zich laten neuken? Vrouwuh...
Daarom ook zo voorzichtig, want ze doet nu net zoals Brian laatst 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt'.quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).
Mitch die hard to get speelt... de mannelijk variant van Lieke...quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ze probeert hier toch wat ruimte te scheppen voor een eventuele 2e 'date' met Mitch (die haar volgens mij niet bijzonder leuk vond, maar ja).
Ik irriteer me vooral aan die vijl. Aan Brian's zijige stemgeluid ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben snel geswitcht. Brian heeft normaal al een eng stemmetje, maar nu, in het zonnetje met Amanda, klonk het echt méga smerig. Brian zo horen praten, voelt alsof je aangeraakt wordt door een met viezigheid besmeurde hand.![]()
hahahaquote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!
Een man van de wereld hè, Brian. Hij is toch een soort van internationaal artiest, logisch dat hij vaak Engels praat. Het is ook gewoon erg cool. Echt een coole dude, die Brian, you know..quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Je vindt hem leuk dus go ahead and have fun, do what you want to do.
Brian tegen Amanda over Mitch. Hij lijkt wel een pooier.
klink voor mij allebei even vreselijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan die vijl. Aan Brian's zijige stemgeluid ben ik inmiddels wel gewend.
Wat zeg ik nou toch!![]()
Amanda zei ook nog zoiets als: "Waarom doe jezelf wel dingen en mag ik ze van jou niet doen?"quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda: ik ben nooit een denker als ik in bed lig.....
En dat allemaal om bloedeloze nummertjes zonder finalequote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom ook zo voorzichtig, want ze doet nu net zoals Brian laatst 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt'.
Ik kan het fout hebben maar ik schat Mitch niet in als iemand die het leuk zou vinden voor zijn imago om met een type als Amanda scharrel te hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia wou Jaap gisteren een bom bestellen voor een zelfmoordactie. Volgens Huub kan hij de info voor het maken van een bom van internet afhalen. Natasia zegt: hij gaat hem maken. Huub rent meteen naar de computer![]()
Zullen we eens meeten?quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso toch al alleen maar op lust mikkende oppervlakkige emotieloze wezentjes! Denken dat wij mannen een stuk vleesch zijn enzo bahbah!
Belachelijk, om zo veel achter een PC te zitten.quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Kinga het volgende:
Je kan Jaap pakken door iets met de PCs te doen.. hij zit 24/7 achter die dingen.
Kun je even wat telefoonnummers PM-en...quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeaaaa right !!!!!! hahahahhahahhaquote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Een man van de wereld hè, Brian. Hij is toch een soort van internationaal artiest, logisch dat hij vaak Engels praat. Het is ook gewoon erg cool. Echt een coole dude, die Brian, you know..
Nee, als je hun gesprekje gisteren hoorde, hoorde je toch meer iemand die verbaasd gefascineerd was door zoveel hoerigheid.quote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar ik schat Mitch niet in als iemand die het leuk zou vinden voor zijn imago om met een type als Amanda scharrel te hebben
Ik zie mezelf al met plezier kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.
Inderdaad. De vraag is dan: draait het programma door.quote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er voor aan om de eerste zelfmoord te plegen in een rls.
Jammer dat ik dat gesprekje weer net gemist heb.quote:Op zondag 22 april 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, als je hun gesprekje gisteren hoorde, hoorde je toch meer iemand die verbaasd gefascineerd was door zoveel hoerigheid.
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gesprekje weer net gemist heb.
Deze nog maar eens een keer:quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhaahahah Jaap is geweldig, een zelfmoordactie met een bom...
ga ik ff lurken. tnx again.quote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een overzichtje (van wat ik meekreeg) in de update of verslagen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |