Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zal wel weer neer komen op het verplaatsen van de huisraad. Dat schijnt in te zijn.![]()
Prachtig.....Jaap is koning!!quote:Check dit bericht dat ik oorspronkelijk had geplaatst (gisteren) en daarna verwijderd.
Nu ik mijn uitleg heb geschreven in het volgende bericht plaats ik het weer terug.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc’s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Opmerking van de dagquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
Ik denk dat Brian het alleen maar prettig vind dat z'n bed tussentijds een keertje extra opgefrist wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Eern heel raar bericht, na het vorige...quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Dat bericht is al meerdere malen gekopieerd hier...
Scherp Brianquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
En in de fitness kan je (normaliter) ook harde muziek draaien.quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
Huub kan iig gewoon gebruik blijven maken van de badkamer/wc op de slaapkamer boven.. want dat heeft Nicolaas zelf ingevoerd.
Hahahha!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu staat het Teef Judith stuk er weer. Dat laat Judith zeker niet over haar kant gaan.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!
valt toch binnen de regels?? toch ?
Precies, Nicolaas gaf gister al een voorzetje; hij zou geen brief moeten schrijven als hij het niet meent, plus dat de lessen dan niet meer doorgaan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terechtquote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef Flabberguest het volgende:
Een paar weken geleden was de slaapkamer onder gelopen door een defect aan een pomp van het zwembad. het water kwam als eerste bij de wasmachine vandaan.
Van de week lag Jaap op de grond voor de wasmachine "iets" te doen. Zou dat de reden kunnen zijn voor het groene water?
Ik had al geschreven dat hij dat naar Sylvia riep.quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub snel uitsprekt dat ie naast Sylvia gaat liggen voor die pisnicht op dat idee komt.
Hij zal het wel niet in z'n hoofd halen een poging te doen om Nicolaas van wat hand en spant diensten te voorzien.
Is dat niet juist de bedoeling van dit spel?quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |