Die x-benen ook...quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
En maar schommelen en maar kijken naar de...
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07160/ScreenShot062.jpg]afbeelding][/url]
Om kwart over drie komen de dansers terug.quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
De bwoners zijn weer thuis
Wel ja.. die vindt het eigenlijk prachtig dat hij nu eindelijk wat tegengas krijgtquote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef Carlaa het volgende:
Huub neemt het in 2e instantie toch sportief op.....
Gewoon een goeie actie van Nicolaas. Huub kan hier gewoon niets tegen doenquote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Wel ja.. die vindt het eigenlijk prachtig dat hij nu eindelijk wat tegengas krijgt
Volgens mij durft ie niet tegen Nicolaas in te gaan?!quote:Op zondag 22 april 2007 15:31 schreef rooie3 het volgende:
Huub is weer zenuwachtig.
Hij heeft zijn honkbalballetje weer vast.
Dat laatstequote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat bedoelde Nicolaas net met 'Je hebt al een waarschuwing Huub!" ? Of realiseert hij zich niet dat de vorige waarschuwing al niet meer geldt aangezien het langer dan een maand geleden is.
Graag gedaan. Ik vind het mooi van Huub dat hij Nicolaas niet voedt, dwz. geen lol van zijn actie laat beleven; hij doet net of het niets voorsteltquote:
is die al weer officieël ingetrokken? of is het de regel dat ie maar een mand geldt, en automatisch vervalt?quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat bedoelde Nicolaas net met 'Je hebt al een waarschuwing Huub!" ? Of realiseert hij zich niet dat de vorige waarschuwing al niet meer geldt aangezien het langer dan een maand geleden is.
Tuurlijk wel.. hij moet alleen nog iets gaan bedenken. Komt wel goed!quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij durft ie niet tegen Nicolaas in te gaan?!![]()
Maatje 36quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
En maar schommelen en maar kijken naar de...
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07160/ScreenShot062.jpg]afbeelding][/url]
Al die kut regeltjes ook mbt openen van een topic. Het lijkt hier DGK wel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
TT ff aangepast. Paste niet hè.
Gezellig muziekje Huub!
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Er staat weer ene nieuw stukje op kingjaap.nl
Er staat ook helemaal niks nieuws.quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?![]()
Ik ook niet.... boycotten die websitequote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Als het relevant is voor het spel, wordt het hier vast wel gepost?![]()
Hij heeft het Teef-stuk teruggeplaatst.quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat Jaap tewwow voeren via internet.. zou verboden moeten worden!!quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Ook geen interesse in zijn MSN-Emoticons?quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Check hier mijn motivatie van mijn vorige bericht.....
Jo Juffie Judith,
Ik ben benaderd door Brian om jou een brief te schrijven. Ik vertelde Brian waar ik mee zat en vanuit welke motivatie mijn weblog bericht over jouw persona gebaseerd was. Hij vond het lastig dit aan jou uit te leggen, vandaag deze schriftelijke reactie.
Ik was gepikeerd door jouw vermaning mij op dominerende wijze te laten zitten aan de terrastafel, terwijl ik een mededeling van de regie moest doorgeven. Jij hebt ook niet het recht om mij zo aan te spreken in mijn ogen op dat moment. Een beetje manieren en respect mag best! Ik had nooit de intentie jouw zangles in het kantoor opzettelijk te dwarsbomen. Ik was simpelweg niet op de hoogte dat er op zaterdag les zou plaatsvinden. Ik kan me voorstellen dat jij in de veronderstelling was dat ik jouw les moedwillig had gedwarsboomd. Het ging me niet om jou als persoon, ik ken je immers niet persoonlijk.
Het saboteren van de piano vrijdagnacht was om Huub te irriteren als hij de volgende dag piano zou willen spelen. Het was niet mijn bedoeling om specifiek jou en je les in het honderd te laten lopen. Waarom denk je dat het snoer van de piano al terug was? Omdat ik hoorde dat jij zou komen heb ik snel het snoer weer geïnstalleerd. Ik besloot het kantoor niet op te ruimen, omdat het mijn positie te zwak zou maken. Dan zou niemand meer wat geloven als ik een actie uithaal. Ik had ook zelf het piano verplaats idee al bedacht.
Wat me nog meer pikeerde was je inbreng van informatie. Mijn medebewoners hebben deze informatie onrechtmatig verkregen. Je sprak uit dat ik het had gedaan, terwijl ik juist met een complot bezig was om Huub& Erik te framen. Je sprak ook mijn teksten uit die ik naar Melissa had uitgesproken. Ik wilde deze teksten geheim houden en zelf gebruiken tegen mijn medebewoners als ik de tijd daarvoor rijp achtte om zoveel mogelijk schade te berokkenen.
Jij brengt informatie die je van de streams of de dagverslagen hebt ontvangen in de kooi. In dit geval heb je me gedwarsboomd. Mijn motto is: je geeft wat je krijgt. Jij brengt mij speltechnische mokerslagen toe. Dan breng ik jou ook schade toe. Overigens heb ik bij de regie een klacht ingediend over je vislipperige loslippigheid wat tegen de bezoekregels is.
Ik ben ook gepikeerd door mij collectief, met iedereen aan tafel, pogen te kapittelen. Ik zal nooit toestaan dat iemand mij zo voor het blok zet. Dan kun je retaliatie verwachten van mijn kant. Als je mij individueel had benaderd had ik je kunnen uitleggen dat het niet mijn opzet was jou te stangen. Dan had ik ook, indien ik nog niet doorhad dat jij de piano nodig had, de stekker teruggegeven en de productie gebeld om de piano te laten verplaatsen.
Ik weiger excuses persoonlijk aan jou te maken, omdat ik dat niet terecht vind. Ik hoef ze van jou ook niet te ontvangen. Wat ik oprecht meen, is dat ik hele situatie erg vervelend vind gelopen. Een typisch voorbeeld van hoe informatie asymmetrie tot onnodige oorlog kan leiden. Ik wens je ook geen tranen toe, maar ik wens mezelf ook geen aangetaste positie toe door de keuzes die jij hebt gemaakt.
Ik weiger ook een persoonlijk gesprek met jou aan te gaan. Dit is beter voor ons allebei om een verbaal bloedbad te voorkomen. Ik mis namelijk veel sociaal en emotioneel inzicht. Vandaar ook dit gevoelloze betoog dat enkel gericht is om technische specificatie van mijn argumentatiestructuur te verduidelijken.
Wat nu? Wat mij betreft zal ik jou niet expres dwarsbomen als je zou besluiten weer terug te komen. Belemmer mij niet in mijn doen en laten, dan zorg ik dat ik je niet opzoek.
Als je wilt reageren verwacht ik dat schriftelijk, zodoende kan ik namelijk mijn volledige intellect gebruiken om rustig & stabiel schriftelijk te reageren op je vragen i.p.v. verbaal nucleair in een persoonlijk gesprek.
Tart mij niet weer.....!!!!
Be the fun, be the smile!
Mvg,
The Terminator.
Ik heb geen zin weer in een wedstrijdje: Wie heeft de meeste bezoekers op z'n weblog...quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef F04 het volgende:
Het zal wel weer neer komen op het verplaatsen van de huisraad. Dat schijnt in te zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 15:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. hij moet alleen nog iets gaan bedenken. Komt wel goed!
Precies.quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Dat bericht is al meerdere malen gekopieerd hier...
Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zal wel weer neer komen op het verplaatsen van de huisraad. Dat schijnt in te zijn.![]()
Prachtig.....Jaap is koning!!quote:Check dit bericht dat ik oorspronkelijk had geplaatst (gisteren) en daarna verwijderd.
Nu ik mijn uitleg heb geschreven in het volgende bericht plaats ik het weer terug.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc’s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Opmerking van de dagquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
Ik denk dat Brian het alleen maar prettig vind dat z'n bed tussentijds een keertje extra opgefrist wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Eern heel raar bericht, na het vorige...quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Dat bericht is al meerdere malen gekopieerd hier...
Scherp Brianquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb Jaap even zn oren gewassen.
Brian: Heb je echt zn oren gewassen????????
Natajsa: Met woorden ja....
Brian: Okay
En in de fitness kan je (normaliter) ook harde muziek draaien.quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
Huub kan iig gewoon gebruik blijven maken van de badkamer/wc op de slaapkamer boven.. want dat heeft Nicolaas zelf ingevoerd.
Hahahha!quote:Op zondag 22 april 2007 15:40 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, Safaa bellen zodra Brain aan het vliegen is en zijn spullen eruit en jou spullen erin. Dan lig je lekker naast Amanda.
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu staat het Teef Judith stuk er weer. Dat laat Judith zeker niet over haar kant gaan.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leukste zou zijn om snachts Nico's gezicht helemaal vol te laten spuiten met botox!
valt toch binnen de regels?? toch ?
Precies, Nicolaas gaf gister al een voorzetje; hij zou geen brief moeten schrijven als hij het niet meent, plus dat de lessen dan niet meer doorgaan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terechtquote:Op zondag 22 april 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en wat wou ze dan doen? Niet meer komen? Dan heeft Jaap z'n doel bereikt. Simpel.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef Flabberguest het volgende:
Een paar weken geleden was de slaapkamer onder gelopen door een defect aan een pomp van het zwembad. het water kwam als eerste bij de wasmachine vandaan.
Van de week lag Jaap op de grond voor de wasmachine "iets" te doen. Zou dat de reden kunnen zijn voor het groene water?
Ik had al geschreven dat hij dat naar Sylvia riep.quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub snel uitsprekt dat ie naast Sylvia gaat liggen voor die pisnicht op dat idee komt.
Hij zal het wel niet in z'n hoofd halen een poging te doen om Nicolaas van wat hand en spant diensten te voorzien.
Is dat niet juist de bedoeling van dit spel?quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nu gaat hij Carlos nog aanpakken, nog even wil niemand meer een voet in huis zetten en terecht
Huub heeft al tegen Sylvia gezegd dat hij weer naast haar komt slapen. Zijn spullen zijn ook naar beneden en niet die van Eric.quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub snel uitsprekt dat ie naast Sylvia gaat liggen voor die pisnicht Eric op dat idee komt.
Hij zal het wel niet in z'n hoofd halen een poging te doen om Nicolaas van wat hand en spant diensten te voorzien.
Het is niet de bedoeling dat gasten het niet meer doen natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet juist de bedoeling van dit spel?
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, Nicolaas gaf gister al een voorzetje; hij zou geen brief moeten schrijven als hij het niet meent, plus dat de lessen dan niet meer doorgaan.
Sorry gemist. Thanks.quote:Op zondag 22 april 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al geschreven dat hij dat naar Sylvia riep.
ik denk dat dat ook de bedoeling van Nico is..... Jaap zover door laten draaien; dat hij er volgende keer unaniem wordt uitgestemt.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.
Ik denk alleen niet dat hij het op zich laat zittenquote:
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geweldig genoten van deze subtiele opmerkingen van Nicolaas. Jaap heeft hiermee ook min of meer de opdracht van Brian naast zich neer gelegd. Da's een reden voor Brian om Jaap er misschien ui te stemmen. Hoewel ik denk dat Brian Jaap er de volgende keer niet uitstemt.
Niet?quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat gasten het niet meer doen natuurlijk.
Jaap is wel een back up van Brian, wiens backups toch al niet al te stabiel zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.
Helemaal als ze de weblog zo weer bekijken.
Aangezien Brian niet het lef heeft Huub aan te pakken denk ik juist dat hij erg blij is met Jaap. En Brian weet ook dat ie Jaap er elk moment kan uitstemmen. Over 2 weken en anders over 3 maanden mocht Nicolaas zijn woord houden. Zo kan Jaap nog ff aan z'n doelen werken en heeft Cora d'r bruiloft. 't Script lijkt me een beetje doorzichtig in deze.quote:Op zondag 22 april 2007 15:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook de bedoeling van Nico is..... Jaap zover door laten draaien; dat hij er volgende keer unaniem wordt uitgestemt.
Huub heeft de stemming al aangevraagd.
Houdt hij Jaap erin dan is die stabiliteit sowieso weg.quote:Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap is wel een back up van Brian, wiens backups toch al niet al te stabiel zijn.
Ik begrijp je motivatie niet...quote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe groot m'n achterdocht tegenover Brian ook is: wil hij het spel verder spelen moet hij Jaap er wel uit stemmen en dat doet hij ook.
Helemaal als ze de weblog zo weer bekijken.
Ja, maar zolang Jaap erin zit heeft hij meer kans om erin te blijven. En die instabiliteit die Jaap teweeg brengt met zijn acties kunnen ook in zijn voordeel werken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Houdt hij Jaap erin dan is die stabiliteit sowieso weg.
Het houdt elkaar in stand.quote:Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
Gek... iedereen komt terug, en het wordt rustig![]()
Voorzover ik heb gezien konden ze gisteren hun 'sessie' niet afmaken omdat anderen naar bed gingen. Misschien is Amanda er flauw van - voor een dag of drie?quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt nu weer: Misschien moeten we niet meer bij elkaar slapen....? Ongelooflijk.
Zijn bijna allemaal tegen SHE gericht... dus wat het spel betreft alleen maar... Op menslijk vlak niet maar ik geloof dat Brian goed doorheeft dat er wat te winnen valt binnen DGK... een villa.... miljoenen...quote:Op zondag 22 april 2007 15:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, maar zolang Jaap erin zit heeft hij meer kans om erin te blijven. En die instabiliteit die Jaap teweeg brengt met zijn acties kunnen ook in zijn voordeel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |