quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap, degene die ook zegt dat hij God is. Heb je 'em ?
Op fysiek vlak dan weer welquote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschreven![]()
Klopt het ook dat het nooit is uitgezonden, dat ie de poort wou uitlopen met het geld? Ik keek toen nog niet regelmatig.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ik reageerde op het bericht van Nicolaas
Check jij je PM wel eens?quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschreven![]()
Staat me wel iets van bij dat het zeiknijdig was over die stemming van dat geld en het onder valse voorwendsels eerder de villa in laten gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt het ook dat het nooit is uitgezonden, dat ie de poort wou uitlopen met het geld? Ik keek toen nog niet regelmatig.
nee dusquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
ik had iets teruggestuurd, is dat aangekomen? is nog nieuw voor me
Dr. phil wil niet komen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik moet dood neer pleuren.. dan houdt het op!!
Kan dat ff snel dan?quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik moet dood neer pleuren.. dan houdt het op!!
Hij is echt knettergekquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Zou jaap nou serieus zo zijn, of is dit allemaal 1 groot spelletje van zijn kant....
Henk Pieterse had het kunnen voorkomen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Zou jaap nou serieus zo zijn, of is dit allemaal 1 groot spelletje van zijn kant....
Ik denk beiden. Zijn grootheidswaanzin is volgens mij echt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Jawel, in de 1e aflevering. De bewoners die eerder de villa in kwamen dachten allemaal dat ze al een ton hadden, pas toen ze eenmaal in het huis zaten, kwamen ze er achter dat ze het aan 1 persoon moesten gunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij dat het zeiknijdig was over die stemming van dat geld en het onder valse voorwendsels eerder de villa in laten gaan...
Maar of dat ook op tv te zien was![]()
Verzamelplaats voor leden vd stichting Obesitas is niet hier hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef S.Flodder het volgende:
jaap is echt cool, mischien overtreft hij huub
Ja en dat is de schuld van Huub fans omdat Henk is geintimideerdquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Henk Pieterse had het kunnen voorkomen.![]()
ik denk dat jaap die treiterijen nu echt zat isquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef bosb het volgende:
Inderdaad, dat herinner ik me nog. Maar niet wat Nicolaas vertelde: dat hij het geld pakte en ermee weg wou lopen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, in de 1e aflevering. De bewoners die eerder de villa in kwamen dachten allemaal dat ze al een ton hadden, pas toen ze eenmaal in het huis zaten, kwamen ze er achter dat ze het aan 1 persoon moesten gunnen.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Prosac het volgende:
Jaap heeft het er over om van het dak af te springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |