Kijkt naar het golfen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef demins het volgende:
Check de perikelen rondom het T woord...
Beste lezers van mijn weblog,
Bij deze heb ik het T woord veranderd naar juffie.....
Tja Balkenende heeft me persoonlijk gebeld over normen & waarden. Ik dacht nog even om mij, de koning, niet te laten koeieneren, maargoed mijn kruistocht is nog maar in het prille stadium. Tegen zoveel domheid van Balkende kan ik simpelweg niet op....
Althans....voorlopig....mijn krachten nemen toe....elke dag weer!!
DER Jaap.
Echt wel dat er streams warenquote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Er waren nog geen streams toen Nicolaas dacht met een ton (op tafel) de poort uit te kunnen lopen. Uitgezonden is het ook nooit.
Die Natasia in die lelijke soepjurk van der...quote:
in opdracht van de Feboquote:
Uhuh.quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico: de eerste 2, 3 weken waren er nog geen livestreams...
Nicolaas lijdt aan de ziekte van Korsakovquote:
????? ik weet wel dat Jaap heel erg veel mag van de Feboquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Waarom flikkert Japio alle stoelen weg? Gaat ie nu de tuin verbouwen?![]()
Hmm. Ik schreef wat Nicolaas zei. Hij zei dat er de eerste drie weken geen streams waren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt wel dat er streams waren
Jaap is de nieuwe Huub....quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
????? ik weet wel dat Jaap heel erg veel mag van de Febo![]()
Jawel hoor. Er waren vanaf dag 1 al streams.quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Er waren nog geen streams toen Nicolaas dacht met een ton (op tafel) de poort uit te kunnen lopen. Uitgezonden is het ook nooit.
Daarom juistquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Japio wil ook Dr. Phil, de idioot.
Ik schreef op waat Nicolaas zei tegen Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er waren vanaf dag 1 al streams.
Geen stoel. Hij had geen stoel meer.quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Jaap is mentaal 400 jaar.
Jaap is in de kooi gekomen omdat hij geen huisvestiging meer had.
Dat zegt Jaap, degene die ook zegt dat hij God is. Heb je 'em ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef mazaru het volgende:
Heeft Balkenende naar de Gouden Kooi gebeld????
Ik vind het ook opmerkelijk. De rol van hulpverleenster is haar niet echt op het lijf geschrevenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Grappig dat AmanDel hier zo serieus op ingaat. Heeft wel weer iets.
Dat had ik begrepen ik reageerde op het bericht van Nicolaasquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik schreef wat Nicolaas zei. Hij zei dat er de eerste drie weken geen streams waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |