Voor hoelang hij dat wil. . . Ik ben benieuwd, het alternatief is naast Jaap slapen. Of zouden ze echt met zijn 3-en in 1 bed gaan slapen?quote:
Nee, ik bedoelde het oude bed van Nico, beneden! Maar ik proef ook uit je reacties dat Nico naast Sylvia lag... Dan heb ik er een bed bijgefantaseerd...quote:Op zondag 22 april 2007 13:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd maar niet als Eric besluit met Huub mee te verkassen. (Eric is toch niet verplicht boven te blijven...???)
quote:Op zondag 22 april 2007 13:39 schreef Kinga het volgende:
Top Marije van die links in de vorige COS altijd
Ik ben het nu (ook) kwijt..... verwarring alom.quote:Op zondag 22 april 2007 13:39 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het oude bed van Nico, beneden! Maar ik proef ook uit je reacties dat Nico naast Sylvia lag... Dan heb ik er een bed bijgefantaseerd...![]()
Kijk jij eerst eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt op taal- en schrijffouten....je spelt bijna geen woord correctquote:Op zondag 22 april 2007 12:19 schreef product het volgende:
Ik erger me meer aan de domheid van Natasia dan aan die van Amanda. Amanda accepteerd het fvan zichzelf en Natasia clainmt een soort intelligentie te bezitten. Maar een vrouw van 32 die amper kan schrijven en niet een normakle zin zonder fouten uit haar bek krijgt....Wat een aanfluiting voor de mensheid deze vrouw zeg...
Over een half uurtje inmiddels?quote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef J1981 het volgende:
Weet iemand hoe laat de 'dansers' terug zijn in het huis? Nico doet alsof hij enorm veell haast heeft, dus dan zouden ze snel thuis moeten komen?
De conventie duurt tot 14.00 uur dus ze zouden om een uurtje of 3 thuis moeten zijn. DGK kennende wordt dat wel 16.00 of 16.30 uur.quote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef J1981 het volgende:
Weet iemand hoe laat de 'dansers' terug zijn in het huis? Nico doet alsof hij enorm veell haast heeft, dus dan zouden ze snel thuis moeten komen?
Ik vind altijd dat als je begrijpt wat iemand zegt (of schrijft) is het goed..... je moet wel heel dom zijn als je niet begrijpt wat Natas zegt (of je het met haar eens bent is een 2e natuurlijk)quote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Kijk jij eerst eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt op taal- en schrijffouten....je spelt bijna geen woord correct![]()
Het zou me niets verbazen als Nic wat overdrijft met zijn haast.quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef J1981 het volgende:
Nou ja, zal wel aan mij liggen, maar ik meende toch dat ik Melissa van de week hoorde zeggen dat ze rond 1 uur ofzo moesten optreden. Als dat zo is dat zijn ze nu echt nog niet (bijna) thuis.
Als het een echt optreden is, zouden ze nog wel eens van het podium gefloten kunnen worden (zo gesmeerd zag het er niet uit) dus zijn ze snel weer thuis.quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef J1981 het volgende:
Nou ja, zal wel aan mij liggen, maar ik meende toch dat ik Melissa van de week hoorde zeggen dat ze rond 1 uur ofzo moesten optreden. Als dat zo is dat zijn ze nu echt nog niet (bijna) thuis.
Ze heeft nog gelijk ook!quote:Op zondag 22 april 2007 13:47 schreef Marrije het volgende:
Saafa weigert de fitness schoon te maken / op te ruimen.
't Is er?quote:
Snap het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel grappig moet ik zeggen.
Moet? Is de bedoeling. . .maar ze wil toch niet?quote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef Kinga het volgende:
Zafra moet dus toch de gym opruimen.
En dat doet ze dus niet?quote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef Kinga het volgende:
Zafra moet dus toch de gym opruimen.
Er werd hier op het forum getwijfeld of zij het wel was in haar topic hier. Maar dat ze 1) er inderdaad nu is en 2) de groeten doet van maanvis laat toch wel zien dat zij het is. Grappig.quote:
Kut, ik stond net onder de douchequote:
Wat is haar nick dan?quote:Op zondag 22 april 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er werd hier op het forum getwijfeld of zij het wel was in haar topic hier. Maar dat ze 1) er inderdaad nu is en 2) de groeten doet van maanvis laat toch wel zien dat zij het is. Grappig.
Daarom vind ik het grappig!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe je dan alsjeblieft de groetjes aan Maanvis van Fok! als je er bent?Dank je alvast!
jammer, heb ik over het hoofd gezien, dank voor de uitleg.quote:Op zondag 22 april 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er werd hier op het forum getwijfeld of zij het wel was in haar topic hier. Maar dat ze 1) er inderdaad nu is en 2) de groeten doet van maanvis laat toch wel zien dat zij het is. Grappig.
Dat vind ik nou een bijzonder domme en zelfs gevaarlijke houding!quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat als je begrijpt wat iemand zegt (of schrijft) is het goed..... je moet wel heel dom zijn als je niet begrijpt wat Natas zegt (of je het met haar eens bent is een 2e natuurlijk)
Jaap is ook maar een mens; die heeft ook zijn behoeften.quote:Op zondag 22 april 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
Jaap hangt rond Saffaa..
Nic en Natas zeiden wie??? . . .oh die ken ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, ik stond net onder de doucheHeeft iemand het gecapped?
Maar wel mooi dat ze haar beloftes nakomt, ik had het in haar topic aan haar gevraagd en ze doet het dus nog ook
Saafaquote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Kinga het volgende:
Waar is dat topic ter ere van Zafra, vind em niet..
Maar Nicolaas zal hem dan aangeven bij de politie wegens aanrandig, hij is Huub niet hèquote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
eric gaat gewoon zn homo truuc bij sinterklaas en hem in de nachtelijke uren aftrekken enzo kijken of sinterklaas dat ook leuk vind
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een bijzonder domme en zelfs gevaarlijke houding!Je ziet die houding vaak bij mensen die de nederlandse taal niet beheersen in woord of geschrift. Beetje makkelijk...
dit is het bewijs.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!
![]()
![]()
![]()
MBO rechten???quote:Op zondag 22 april 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
Zafra doet MBO rechten.. ofzo iets
Misschien kan Jaap dit gebruiken in zijn terreurcampagne!!!quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!
![]()
![]()
![]()
schijnt door een tekort aan chloor vol te zitten met algquote:Op zondag 22 april 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
waarom is het zwembad groen?
Jaap beweerde dat Huub en Eric er appelsiroop in hebben gepleurd. Wat er wél is gebeurt weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
waarom is het zwembad groen?
quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef StefanPeeters het volgende:
Van Jaap's weblog:
Jo Juffie Judith,
Jij brengt informatie die je van de streams of de dagverslagen hebt ontvangen in de kooi. In dit geval heb je me gedwarsboomd. Mijn motto is: je geeft wat je krijgt. Jij brengt mij speltechnische mokerslagen toe. Dan breng ik jou ook schade toe. Overigens heb ik bij de regie een klacht ingediend over je vislipperige loslippigheid wat tegen de bezoekregels is.
Tart mij niet weer.....!!!!
Be the fun, be the smile!
Mvg,
The Terminator.
Stel je voor dat je die houding doorgeeft aan je kinderen en die aan hunne kinderen en kindskinderen? Dan krijg je nog meer van die ongeletterden die geen zin kunnen schrijven zonder taalfouten of een enigszins samenhangend verhaal kunnen houden. Allemaal Brian's en Natasia's!!! Ik mag er niet aan denken! Het niveau van Fok! is me echt wel laag genoeg op dat specifieke terrein!quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bunnyman legde een paar pagina's terug uit dat het veroorzaakt wordt door een tekort aan chloor in combinatie met de snel oplopende temperaturen van de afgelopen dagen. Gevolg is een explosieve algengroei die het zwembad in no-time in een groene kikkerpoel verandert.quote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jaap beweerde dat Huub en Eric er appelsiroop in hebben gepleurd. Wat er wél is gebeurt weet ik dan weer niet.
Iedere buitenstaander brengt info naar binnen, laat hem Carlos en Tilly, Brenda en Palma etc. dan ook maar gaan pakken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:09 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat tering lange stuk gelezen.... hij heeft wel een punt hoor.
Ik begrijp je en ben het eens maar van de 1 kan ik het hebben en de ander niet. Ik val er niet over, ik voer liever een leuk gesprek met iemand die een aantal basisregels mist dan een oervervelend correct gesprek. In de versprekingen van Natas zit logica, ze is duidelijk en dat vind ik al heel wat. Daar gaat het mij om, je verstaanbaar kunnen maken en ik versta Natas. Als het niet meer te volgen is, wordt het vermoeiend en haak ik af en ben ik het met je eens. Je moet je best doen jezelf verstaanbaar te maken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een bijzonder domme en zelfs gevaarlijke houding!Je ziet die houding vaak bij mensen die de nederlandse taal niet beheersen in woord of geschrift. Beetje makkelijk...
Het leven zou toch wel een drama worden als iedereen alles zo verhaspelde als Natasja......quote:Op zondag 22 april 2007 14:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik begrijp je en ben het eens maar van de 1 kan ik het hebben en de ander niet. Ik val er niet over, ik voer liever een leuk gesprek met iemand die een aantal basisregels mist dan een oervervelend correct gesprek. In de versprekingen van Natas zit logica, ze is duidelijk en dat vind ik al heel wat. Daar gaat het mij om, je verstaanbaar kunnen maken en ik versta Natas. Als het niet meer te volgen is, wordt het vermoeiend en haak ik af en ben ik het met je eens. Je moet je best doen jezelf verstaanbaar te maken.
Voor Carlos heeft ie net de fitness verbouwdquote:Op zondag 22 april 2007 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedere buitenstaander brengt info naar binnen, laat hem Carlos en Tilly, Brenda en Palma etc. dan ook maar gaan pakken.
Goed idee! Stuur hem een kaartje zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kan Jaap dit gebruiken in zijn terreurcampagne!!!
Inderdaad, bijna het tegenovergestelde van Nicolaas.quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Damn die Jaap, hij maakt wel sjieke zinsconstructies... Jammer dat hij dat alleen op papier kan.
Meh, zijn zinsconstructies laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Damn die Jaap, hij maakt wel sjieke zinsconstructies... Jammer dat hij dat alleen op papier kan.
Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, zijn zinsconstructie laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.
Maar af en toe eentje tussendoor kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leven zou toch wel een drama worden als iedereen alles zo verhaspelde als Natasja......
"WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? IK PRAAT NIET TEGEN JOU, JIJ BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN! WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? IK HOOR JE NIET, IK HOOR JE NIET! IK BEN EEN KINDJE VAN GOD, WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN?"quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
Ik vind het zonde dat Natasia die witte broek aan heeft elke keer.... waarom verteld niemand tegen der dat het niet staat?
Nou! Een dijk van een brief! En hij heeft nog een sterk punt ook. Benieuwd hoe JJ zich hieruit gaat redden...quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, zijn zinsconstructies laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.
Hoe ziet zo'n tentamen eruit?quote:
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:08 schreef demins het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die houding doorgeeft aan je kinderen en die aan hunne kinderen en kindskinderen? Dan krijg je nog meer van die ongeletterden die geen zin kunnen schrijven zonder taalfouten of een enigszins samenhangend verhaal kunnen houden. Allemaal Brian's en Natasia's!!! Ik mag er niet aan denken! Het niveau van Fok! is me echt wel laag genoeg op dat specifieke terrein!
![]()
![]()
![]()
Daar gaat zn ego.quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Liess het volgende:
"18.000 bezoekers in een kwartier!!!!!!!!"
Ach, hij weet dat het allemaal online gelezen wordt, met.. what... 23000 unieke bezoekers op zijn weblog? Daarom wentelt hij zich een beetje in zijn rol van doorgedraaide 'terminator'... Die jongen is echt verre van schizofreen. Of het verstandig is zo'n maf briefje te schrijven, is een tweede, maar verstandigheid is volgens mij een gepasseerd station als je al in DGK zit.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.
Nou ja hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.
Volkomen terechte brief. Ik verwacht dan ook dat Palma deze week van Jaap haar portie ook wel zal krijgen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef StefanPeeters het volgende:
Van Jaap's weblog:
Jo Juffie Judith,
Ik ben benaderd door Brian om jou een brief .....
KNIP
Als Judith dit leest, voelt ze maar een ding: de ander is een gesloten systeem dat geen contact wil. Daar valt niets meer over te zeggen, laat staan schreeuwenquote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel een punt natuurlijk.
Bijna elke discussie in DGK ontaardt binnen de kortste keren in oeverloos geschreeuw, waarbij elk punt gemaakt wordt door het 15 keer achter elkaar in toenemend volume te herhalen.
Zo'n brief is best een keer handig.
Back online....quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Carlaa het volgende:
Há, de website van Jaap ligt weer plat. Ik hoop dat mijn geautomatiseerde 10.000 bezoekjes per uur hierbij geholpen heeft.........
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.![]()
kijk, dat is wel leukquote:Op zondag 22 april 2007 14:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Volkomen terechte brief. Ik verwacht dan ook dat Palma deze week van Jaap haar portie ook wel zal krijgen.
Ik heb het dan ook alleen over de vorm. Zonder vorm zeker geen inhoud. Althans geen inhoud die je tot je kan nemen!quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.![]()
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, hij weet dat het allemaal online gelezen wordt, met.. what... 23000 unieke bezoekers op zijn weblog? Daarom wentelt hij zich een beetje in zijn rol van doorgedraaide 'terminator'... Die jongen is echt verre van schizofreen. Of het verstandig is zo'n maf briefje te schrijven, is een tweede, maar verstandigheid is volgens mij een gepasseerd station als je al in DGK zit.
Je hebt pm..quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Carlaa het volgende:
Oh please, God, let it be so!quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef noltje het volgende:
Natasia in een witte legging, dit kan echt niet.
Op die kont kan een helicopter landen.
Dat ze dat zelf niet ziet!!!!! ze zal toch echt niet denken wat zie ik er weer goed uit in deze broek, en wat lijkt mijn kontje er weer lekker dik uit!!!!! of wel????quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
Ik vind het zonde dat Natasia die witte broek aan heeft elke keer.... waarom verteld niemand tegen der dat het niet staat?
Dankjewel!quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook niet
Nou, waarom niet? Ik heb ook wel eens iets aan en dan denk ik, nou dat is wel leuk, en dan zegt men ma, nee dat staat echt niet ! want........ bla bla..quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef elrosa het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet ziet!!!!! ze zal toch echt niet denken wat zie ik er weer goed uit in deze broek, en wat lijkt mijn kontje er weer lekker dik uit!!!!! of wel????![]()
Aan de andere kant kiest Juf Judith (allen zo'n aanduiding al) er wel zelf voor zich in het spel te mengen en partij kiezen, ze kan ook gewoon als zanglerares zangles geven en zich er verder niet mee bemoeien.quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.
Het schijnt dat Carlos ook nog aan de beurt komt...quote:Op zondag 22 april 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
kijk, dat is wel leuk
Jaap mag van mij zeker nog 11 dagen blijven.
Zo, wat een terreur zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef StephanL het volgende:
Jaap gaat zich ook niet meer scheren.
Wat een goed ideee !!!!quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen.
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat ze zichzelf serieus neemt in haar werk en er daarom te weinig aan heeft gedacht dat in het huis ook een spel gaande is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Aan de andere kant kiest Juf Judith (allen zo'n aanduiding al) er wel zelf voor zich in het spel te mengen en partij kiezen, ze kan ook gewoon als zanglerares zangles geven en zich er verder niet mee bemoeien.
Ik geloof niet dat Huub er blij mee zal zijn. Ik vind het in elk geval wel een leuke actiequote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Desii het volgende:
Denkt Nico nou echt dat Huub zwaar over de zeik gaat van zijn actie??
Ik kan het me niet voorstellen..... . maar ik blijf nog even lekker zitten
Breng ze op een ideequote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze iemand kunnen inhuren om de regels te breken? Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen. Of om in iemands eten te schijten.
Nee, je bent niet de enige. Maar Nicolaas is een mogelijke verandering van deze regel voor, das wel weer slim.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze iemand kunnen inhuren om de regels te breken? Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen. Of om in iemands eten te schijten.
Ach, ze weet nu wel wat ze aan hem heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Judith dit leest, voelt ze maar een ding: de ander is een gesloten systeem dat geen contact wil. Daar valt niets meer over te zeggen, laat staan schreeuwen![]()
regels verbreken is wat anders dan de wet overtreden.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Jaap.... Hij mag wel blijven tot de bruiloft van mij nu, als ie zo blijft...
Dat was geen omgekeerde redenatie, maar een aanvulling op de post van Demins.quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook niet
Huub zal weer net doen alsof hij enorm kwaad is, al was het maar om Brian weer uit de tent te lokken...quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub er blij mee zal zijn. Ik vind het in elk geval wel een leuke actie![]()
Nee, daar heb ook gelijk in. Maar een van de selectiecriteria voor DGK zal dan ook niet 'in hoge mate voldoend aan bestaande normen' zijn geweest. Jaap heeft Judith niet nodig en dat weet hij ook prima. Verder zoekt Juf Judith met al haar onderlinge gesprekjes, de telefonische terechtwijzingen van Brian en het inbrengen van informatie ook wel de grenzen van inmenging in met het programma op (zoals Jaap terecht aangeeft), dus de vraag is in hoeverre zij raar moet opkijken als een van de spelers zich uiteindelijk ook tegen haar keert.quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.
Lieverd, ik ben het met je eens. Ik was je alleen aan het plagen met de term 'gevaarlijk'.quote:Op zondag 22 april 2007 14:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook alleen over de vorm. Zonder vorm zeker geen inhoud. Althans geen inhoud die je tot je kan nemen!![]()
Zo heeft Demins het niet ervaren...quote:Op zondag 22 april 2007 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was geen omgekeerde redenatie, maar een aanvulling op de post van Demins.
Ik vind het ook raar.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Misschien was je toch wat onduidelijk in je taalgebruik! Je ziet wat er van komt! Ik bid voor je genezing...quote:Op zondag 22 april 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben het met je eens. Ik was je alleen aan het plagen met de term 'gevaarlijk'.![]()
Mijn opmerking was bedoeld als aanvulling niet als tegenargument.
Die onderlinge gesprekjes zie ik niet zo; bij andere personeelsleden wel. Het gesprek met Brian was geen spelinmenging. Nee, ze moet niet raar opkijken - zeker niet bij Jaap. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 april 2007 14:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, daar heb ook gelijk in. Maar een van de selectiecriteria voor DGK zal dan ook niet 'in hoge mate voldoend aan bestaande normen' zijn geweest. Jaap heeft Judith niet nodig en dat weet hij ook prima. Verder zoekt Juf Judith met al haar onderlinge gesprekjes, de telefonische terechtwijzigingen van Brian en het inbrengen van informatie ook wel de grenzen van inmenging in met het programma op (zoals Jaap terecht aangeeft), dus de vraag is in hoeverre zij raar moet opkijken als een van de spelers zich uiteindelijk ook tegen haar keert.
Neemt niet weg dat de eerste reactie van Jaap richting Judith kinderachtig en onfatsoenlijk was, maar in deze nieuwe brief draagt hij wel valide argumenten aan.
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Stuur hem een kaartje zou ik zeggen.![]()
OMG!quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?
HIIIIIIIIIIIII LITHAAAAAAAAAA!
Huub laat hem ook niet met rust, dus waarom zou hij?quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Die Japio is compleet gestoord.
Moet om sommige acties best wel lachen.
Maar hij doet dit niet net als Huub uit baldadigheid.
Zolang hij Huub maar met rust laat vind ik het best.
Denk ook wel dat Huub is gewaarschuwd achter.
Helemaal mee eens, ik vind dat Jaap véél te ver gaat, verder hoop ik dat z'n weblog flink gehackt wordt zodat hij er niets meer mee kan. Ik vind het een ongelofelijke griezel die zichzelf niet meer in de hand heeftquote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Hij mag niet aan studiemateriaal, in dit geval de piano, komen. Hij had ruim van tevoren kunnen weten dat juf Judith zou komen. Kortom, hij heeft haar zelf in het spel gebracht. En niet andersom.quote:Op zondag 22 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onderlinge gesprekjes zie ik niet zo; bij andere personeelsleden wel. Het gesprek met Brian was geen spelinmenging. Nee, ze moet niet raar opkijken - zeker niet bij Jaap. Daar heb je gelijk in.
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Studiemateriaal, ja. Maar op zijn blog in zijn 'excuusbrief' schrijft hij dat hij niet wist dat ze zou komen, en dat toen hij het wel wist, hij gauw de kabel van de piano weer aansloot.quote:Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag niet aan studiemateriaal, in dit geval de piano, komen. Hij had ruim van tevoren kunnen weten dat juf Judith zou komen. Kortom, hij heeft haar zelf in het spel gebracht. En niet andersom.
Het is Jaap zijn probleem dat hij niet kijkt wat er op het programma staat.quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Studiemateriaal, ja. Maar op zijn blog in zijn 'excuusbrief' schrijft hij dat hij niet wist dat ze zou komen, en dat toen hij het wel wist, hij gauw de kabel van de piano weer aansloot.
Ik vind alles best.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.
Begrijp met niet verkeerd ik moet vaak lachen om Huub's aktie maar zolas sommige ensen hier nu kinderachtig naarregeltjes gaan verwijzen dat iets niet kan en mag.... Huub doet niet anders dan de grenzen opzoeken dus mag iemand anders dat ook.
je riep me?quote:
Dat zal het geweest zijn! Maar jouw gebeden zullen me redden.quote:Op zondag 22 april 2007 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien was je toch wat onduidelijk in je taalgebruik! Je ziet wat er van komt! Ik bid voor je genezing...![]()
Jaap zijn probleem is dat hij helemaal nergens naar kijkt behalve zichzelf.quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Jaap zijn probleem dat hij niet kijkt wat er op het programma staat.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah, nog een Jaap-fan!quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?
HIIIIIIIIIIIII LITHAAAAAAAAAA!
Inderdaad. Een ding heeft hij al voor elkaar gekregen, en dat is dat hij niet constant uitgescholden wordt voor vet varken, ze schelden hem nu alleen nog uit als volwaardige 'tagpartner'quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.
Begrijp met niet verkeerd ik moet vaak lachen om Huub's aktie maar zolas sommige ensen hier nu kinderachtig naarregeltjes gaan verwijzen dat iets niet kan en mag.... Huub doet niet anders dan de grenzen opzoeken dus mag iemand anders dat ook.
nix...... dat bleek wel uit het bezoekje (paar weken geleden)quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Marelle het volgende:
Gatver zit Jaap nog steeds in het zelfde ongewassen poloshirt waarin hij traintIk begrijp niet wat een vrouw als Cora in deze gestoorde gek ziet?!
Waarschijnlijk komt Cora zelf ook uit een kliniek die Jaap liefkozend bungalowpark noemt. Zij gaat trouwen met een gast die ze nog maar één keer heeft gezien in dgk. Ze vond het ook zo raar om hem in het echt te zien.quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Marelle het volgende:
Gatver zit Jaap nog steeds in het zelfde ongewassen poloshirt waarin hij traintIk begrijp niet wat een vrouw als Cora in deze gestoorde gek ziet?!
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!quote:
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek? Wat is er sjiek aan? Respectloos lijkt me een beter woord......
Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggen![]()
Het meest onwaarschijnlijjke vond ik nog het lichamelijk contact. Je hoeft voor mij er niet meteen bovenop te springen, maar er knon geeneens een knuffel vanaf.quote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Cora zelf ook uit een kliniek die Jaap liefkozend bungalowpark noemt. Zij gaat trouwen met een gast die ze nog maar één keer heeft gezien in dgk. Ze vond het ook zo raar om hem in het echt te zien.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggen![]()
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!:*
![]()
Hij zal waarschijnlijk 'denigrerend' bedoelt hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap wil toch wel weten wat Nicolaas ervan vindt. Die vindt de woordkeus niet helemaal oke, Jaap zet Judith nog steeds voor gek. Hij noemt het 'degenererend'.
Dat moet inderdaad een hele schok zijn voor iemand zo bescheiden als jij.quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!:*
![]()
Tuurlijk was dat oliver!quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?Djengis Kahn... of was dat de keeper van Duitsland??
quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?Djengis Kahn... of was dat de keeper van Duitsland??
mooi...quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
http://www.web-log.nl/blogtoppers.php
Huub staat wel bovenaan...
Ik schreef een paar berichtje eerder:quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind alles best.
Zolang de regels maar voor iedereen hetzelfde zijn.
Alleen japio heeft zijn gewicht mee en hoeft nooit geweld te gebruiken.
dus voor hem zou er echt een regel moeten komen om afstand te houden.
Het spel gaat om miljoenen dus hou de regels voor iedereen hetzelfde.
Inderdaad! Dat is juist de reden van mijn afkeer tegen zulk gedrag!quote:Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad een hele schok zijn voor iemand zo bescheiden als jij.![]()
![]()
![]()
Ja, wij weten dat natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk 'denigrerend' bedoelt hebben.
Je hebt zelf ook een vijvertje?quote:
Op zich mee eens, met nóg een toevoeging, niet rotzooien met etenswaren.quote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik schreef een paar berichtje eerder:
Maar daat vind ik verder gemierenneuk want persoonlijk vind ik al die regeltjes onzin: Bedtijd, afblijven van privespullen, niet aan CP komen, geen peuken wegggooien op straffe van... etc etc etc.
Ik vind maar 1 regel belangrijk: Geen fysiek geweld en daar zou ik een toevoeging op willen. Verplichte afstand van een halve meter van elkaar als daar door een miljonair om gevraagd wordt. Zodat verplicht wordt het met woorden af te handelen.
Dat is tenminste duidelijk...
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik schreef een paar berichtje eerder:
Maar daat vind ik verder gemierenneuk want persoonlijk vind ik al die regeltjes onzin: Bedtijd, afblijven van privespullen, niet aan CP komen, geen peuken wegggooien op straffe van... etc etc etc.
Ik vind maar 1 regel belangrijk: Geen fysiek geweld en daar zou ik een toevoeging op willen. Verplichte afstand van een halve meter van elkaar als daar door een miljonair om gevraagd wordt. Zodat verplicht wordt het met woorden af te handelen.
Dat is tenminste duidelijk...
En om de spraakverwarring compleet te maken:quote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
groen wordt het helemaal in 2007!quote:
Wedstijdje wie trekt de meeste bezoekers op z'n weblog....quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
http://www.web-log.nl/blogtoppers.php
Huub staat wel bovenaan...
Ja ik ook, gelukkig hebben wij nu een hek om de vijver en sindsdien kunnen ze hier niet meer landen.quote:
Ben ik het mee eens! Dat gezeik over die beesten hier moet maar eens afgelopen zijn!!!quote:Op zondag 22 april 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Moet er niet eens een speciaal topic komen voor dieren in en rond de Kooi.
Vandaar.....quote:
Geen idee. Ik hoorde hem het ook zeggen, dat ie de fitnessruimte had omgebouwd om Brian over de zeik te krijgen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
Waarom is Jaap nu opeens tegen Brian?
Prima dat Jaap nu z'n gram wil halen, echter Jaap komt op mij over alsof hij compleet gestoord is, hij heeft totaal geen rem meer en dat vind ik griezelig. In je eentje constant zitten lachen achter de PC om je eigen verhalen op je weblog, dan heb je m.i. een paar flinke steken losquote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
is ie tegen Brian?quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
Hadden Jaap en Huub niet iets afgesproken?quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde hem het ook zeggen, dat ie de fitnessruimte had omgebouwd om Brian over de zeik te krijgen.
Alle dieren zijn gelijk, maar de varkens een beetje meer dan de rest?quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind alles best.
Zolang de regels maar voor iedereen hetzelfde zijn.
Alleen japio heeft zijn gewicht mee en hoeft nooit geweld te gebruiken.
dus voor hem zou er echt een regel moeten komen om afstand te houden.
Het spel gaat om miljoenen dus hou de regels voor iedereen hetzelfde.
Ook dat zoeken ze onder elkaar maar uit... Het heeft te maken met onderling respect.... what comes around goes around...quote:Op zondag 22 april 2007 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich mee eens, met nóg een toevoeging, niet rotzooien met etenswaren.
Nicolaas is de grootste ouwehoer in DGK.quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef Ecila111 het volgende:
Nicolaas weet veel hè?
Ze zouden erover nadenken. Of er 'synergie' was, zoals ze het noemdenquote:Op zondag 22 april 2007 15:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hadden Jaap en Huub niet iets afgesproken?
kan er niemand die in de buurt woont effe een paar stukkies worst over het hek gooienquote:Op zondag 22 april 2007 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens! Dat gezeik over die beesten hier moet maar eens afgelopen zijn!!!
Brian behandelt Jaap als een klein kind?quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
Yep, maar 'sjiek(e)' betekent dus niet per se 'chic'/'chique'. Het Limburgse 'sjiek' kan vanalles zijn: Mooi, goed, cool, leuk, grappig... Doen ze niet zo moeilijk over, die Limburgersquote:Op zondag 22 april 2007 15:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En om de spraakverwarring compleet te maken:
Ze bedoelen "chic" als ze "sjiek" zeggen, en omdat Nederlanders het Franse woord "chic" graag verbasteren hebben ze dus "chique" verzonnen, wat als "sjieke" uitgesproken wordt.
Bron
Spreek voor jezelf aubquote:Op zondag 22 april 2007 15:07 schreef BENJOLA het volgende:
go japio kanjer jij alleen tegen de rest en dan nog zo sterk staan go go
das nou waarom we wel willen kijken en waar iedereen op zit te wachten
Om de beurt om de dag de boel op stelten zetten. Zou kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zouden erover nadenken. Of er 'synergie' was, zoals ze het noemden![]()
Beiden te korte armen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het meest onwaarschijnlijjke vond ik nog het lichamelijk contact. Je hoeft voor mij er niet meteen bovenop te springen, maar er knon geeneens een knuffel vanaf.
Zie je dan niet dat Jaap hetzelfde is overkomen als Huub? Huub werd geisoleerd net als Jaap.... toen was de aanstichter voornamelijk NL... die zit nu thuis...quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Prima dat Jaap nu z'n gram wil halen, echter Jaap komt op mij over alsof hij compleet gestoord is, hij heeft totaal geen rem meer en dat vind ik griezelig. In je eentje constant zitten lachen achter de PC om je eigen verhalen op je weblog, dan heb je m.i. een paar flinke steken losDat hij Judith in zijn actie's betrekt en beledigd vind ik van een zeer laag niveau
Tuurlijk mag hij, net als Huub, z'n grenzen opzoeken, het enge bij Jaap is dat hij compleet doorslaat en voor niemand bereidt is zijn excuses aan te bieden. Dat doet Huub wel!!
Verder vind ik de regels van DGK nergens op slaan, alles schijnt te mogen en niemand wordt meer bestraft, totdat er wellicht iemand een keer totaal door het lint gaat, met heel veel gevolgen??? Ik zal er niet raar van opkijken![]()
klopt maar Huub had al aangegeven, dat zijn acties t.o.v. JJ veels te ver gingen en dat hij er zwaar aan twijfelt om er mee door te gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zouden erover nadenken. Of er 'synergie' was, zoals ze het noemden![]()
't Was me ook opgevallen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nicolaas is de grootste ouwehoer in DGK.
Owww volgens de kutregels: Sanctie voor Huub...quote:Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
Huub begint met persoonlijke spullen van Nico te gooien.
GEZELLI!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef akveor het volgende:
Ze zijn weer terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |