Studiemateriaal, ja. Maar op zijn blog in zijn 'excuusbrief' schrijft hij dat hij niet wist dat ze zou komen, en dat toen hij het wel wist, hij gauw de kabel van de piano weer aansloot.quote:Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag niet aan studiemateriaal, in dit geval de piano, komen. Hij had ruim van tevoren kunnen weten dat juf Judith zou komen. Kortom, hij heeft haar zelf in het spel gebracht. En niet andersom.
Het is Jaap zijn probleem dat hij niet kijkt wat er op het programma staat.quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Studiemateriaal, ja. Maar op zijn blog in zijn 'excuusbrief' schrijft hij dat hij niet wist dat ze zou komen, en dat toen hij het wel wist, hij gauw de kabel van de piano weer aansloot.
Ik vind alles best.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.
Begrijp met niet verkeerd ik moet vaak lachen om Huub's aktie maar zolas sommige ensen hier nu kinderachtig naarregeltjes gaan verwijzen dat iets niet kan en mag.... Huub doet niet anders dan de grenzen opzoeken dus mag iemand anders dat ook.
je riep me?quote:
Dat zal het geweest zijn! Maar jouw gebeden zullen me redden.quote:Op zondag 22 april 2007 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien was je toch wat onduidelijk in je taalgebruik! Je ziet wat er van komt! Ik bid voor je genezing...![]()
Jaap zijn probleem is dat hij helemaal nergens naar kijkt behalve zichzelf.quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is Jaap zijn probleem dat hij niet kijkt wat er op het programma staat.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!
![]()
![]()
![]()
Ah, nog een Jaap-fan!quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?
HIIIIIIIIIIIII LITHAAAAAAAAAA!
Inderdaad. Een ding heeft hij al voor elkaar gekregen, en dat is dat hij niet constant uitgescholden wordt voor vet varken, ze schelden hem nu alleen nog uit als volwaardige 'tagpartner'quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.
Begrijp met niet verkeerd ik moet vaak lachen om Huub's aktie maar zolas sommige ensen hier nu kinderachtig naarregeltjes gaan verwijzen dat iets niet kan en mag.... Huub doet niet anders dan de grenzen opzoeken dus mag iemand anders dat ook.
nix...... dat bleek wel uit het bezoekje (paar weken geleden)quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Marelle het volgende:
Gatver zit Jaap nog steeds in het zelfde ongewassen poloshirt waarin hij traintIk begrijp niet wat een vrouw als Cora in deze gestoorde gek ziet?!
Waarschijnlijk komt Cora zelf ook uit een kliniek die Jaap liefkozend bungalowpark noemt. Zij gaat trouwen met een gast die ze nog maar één keer heeft gezien in dgk. Ze vond het ook zo raar om hem in het echt te zien.quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Marelle het volgende:
Gatver zit Jaap nog steeds in het zelfde ongewassen poloshirt waarin hij traintIk begrijp niet wat een vrouw als Cora in deze gestoorde gek ziet?!
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!quote:
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek? Wat is er sjiek aan? Respectloos lijkt me een beter woord......
Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggen![]()
Het meest onwaarschijnlijjke vond ik nog het lichamelijk contact. Je hoeft voor mij er niet meteen bovenop te springen, maar er knon geeneens een knuffel vanaf.quote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Cora zelf ook uit een kliniek die Jaap liefkozend bungalowpark noemt. Zij gaat trouwen met een gast die ze nog maar één keer heeft gezien in dgk. Ze vond het ook zo raar om hem in het echt te zien.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Babylonische spraakverwarring, Limburgers bedoelen meestal niet 'chique' als ze 'sjiek' zeggen![]()
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!:*
![]()
Hij zal waarschijnlijk 'denigrerend' bedoelt hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap wil toch wel weten wat Nicolaas ervan vindt. Die vindt de woordkeus niet helemaal oke, Jaap zet Judith nog steeds voor gek. Hij noemt het 'degenererend'.
Dat moet inderdaad een hele schok zijn voor iemand zo bescheiden als jij.quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee geen jaap fan, ik kan niet zo goed tegen dat zelfverheerlijken....dat " ik ben god, ik ben koning" etc etc gelul!:*
![]()
Tuurlijk was dat oliver!quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?Djengis Kahn... of was dat de keeper van Duitsland??
quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Precies, dat doet me zó denken aan die Mongool... Hoe heet hij nou ook weer?Djengis Kahn... of was dat de keeper van Duitsland??
mooi...quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
http://www.web-log.nl/blogtoppers.php
Huub staat wel bovenaan...
Ik schreef een paar berichtje eerder:quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind alles best.
Zolang de regels maar voor iedereen hetzelfde zijn.
Alleen japio heeft zijn gewicht mee en hoeft nooit geweld te gebruiken.
dus voor hem zou er echt een regel moeten komen om afstand te houden.
Het spel gaat om miljoenen dus hou de regels voor iedereen hetzelfde.
Inderdaad! Dat is juist de reden van mijn afkeer tegen zulk gedrag!quote:Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad een hele schok zijn voor iemand zo bescheiden als jij.![]()
![]()
![]()
Ja, wij weten dat natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk 'denigrerend' bedoelt hebben.
Je hebt zelf ook een vijvertje?quote:
Op zich mee eens, met nóg een toevoeging, niet rotzooien met etenswaren.quote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik schreef een paar berichtje eerder:
Maar daat vind ik verder gemierenneuk want persoonlijk vind ik al die regeltjes onzin: Bedtijd, afblijven van privespullen, niet aan CP komen, geen peuken wegggooien op straffe van... etc etc etc.
Ik vind maar 1 regel belangrijk: Geen fysiek geweld en daar zou ik een toevoeging op willen. Verplichte afstand van een halve meter van elkaar als daar door een miljonair om gevraagd wordt. Zodat verplicht wordt het met woorden af te handelen.
Dat is tenminste duidelijk...
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik schreef een paar berichtje eerder:
Maar daat vind ik verder gemierenneuk want persoonlijk vind ik al die regeltjes onzin: Bedtijd, afblijven van privespullen, niet aan CP komen, geen peuken wegggooien op straffe van... etc etc etc.
Ik vind maar 1 regel belangrijk: Geen fysiek geweld en daar zou ik een toevoeging op willen. Verplichte afstand van een halve meter van elkaar als daar door een miljonair om gevraagd wordt. Zodat verplicht wordt het met woorden af te handelen.
Dat is tenminste duidelijk...
En om de spraakverwarring compleet te maken:quote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
groen wordt het helemaal in 2007!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |