Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, zijn zinsconstructie laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.
Maar af en toe eentje tussendoor kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leven zou toch wel een drama worden als iedereen alles zo verhaspelde als Natasja......
"WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? IK PRAAT NIET TEGEN JOU, JIJ BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN! WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN? IK HOOR JE NIET, IK HOOR JE NIET! IK BEN EEN KINDJE VAN GOD, WAT WIL JIJ MIJ VERTELLEN?"quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
Ik vind het zonde dat Natasia die witte broek aan heeft elke keer.... waarom verteld niemand tegen der dat het niet staat?
Nou! Een dijk van een brief! En hij heeft nog een sterk punt ook. Benieuwd hoe JJ zich hieruit gaat redden...quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, zijn zinsconstructies laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.
Hoe ziet zo'n tentamen eruit?quote:
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:08 schreef demins het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die houding doorgeeft aan je kinderen en die aan hunne kinderen en kindskinderen? Dan krijg je nog meer van die ongeletterden die geen zin kunnen schrijven zonder taalfouten of een enigszins samenhangend verhaal kunnen houden. Allemaal Brian's en Natasia's!!! Ik mag er niet aan denken! Het niveau van Fok! is me echt wel laag genoeg op dat specifieke terrein!
![]()
![]()
![]()
Daar gaat zn ego.quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Liess het volgende:
"18.000 bezoekers in een kwartier!!!!!!!!"
Ach, hij weet dat het allemaal online gelezen wordt, met.. what... 23000 unieke bezoekers op zijn weblog? Daarom wentelt hij zich een beetje in zijn rol van doorgedraaide 'terminator'... Die jongen is echt verre van schizofreen. Of het verstandig is zo'n maf briefje te schrijven, is een tweede, maar verstandigheid is volgens mij een gepasseerd station als je al in DGK zit.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.
Nou ja hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het totaal een beetje schizofreen, en verder vind ik het zwak dat hij zich achter zijn sociale onhandigheid verschuilt om een directe ontmoeting uit de weg te gaan. Veel te makkelijk.
Volkomen terechte brief. Ik verwacht dan ook dat Palma deze week van Jaap haar portie ook wel zal krijgen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef StefanPeeters het volgende:
Van Jaap's weblog:
Jo Juffie Judith,
Ik ben benaderd door Brian om jou een brief .....
KNIP
Als Judith dit leest, voelt ze maar een ding: de ander is een gesloten systeem dat geen contact wil. Daar valt niets meer over te zeggen, laat staan schreeuwenquote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel een punt natuurlijk.
Bijna elke discussie in DGK ontaardt binnen de kortste keren in oeverloos geschreeuw, waarbij elk punt gemaakt wordt door het 15 keer achter elkaar in toenemend volume te herhalen.
Zo'n brief is best een keer handig.
Back online....quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Carlaa het volgende:
Há, de website van Jaap ligt weer plat. Ik hoop dat mijn geautomatiseerde 10.000 bezoekjes per uur hierbij geholpen heeft.........
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.![]()
kijk, dat is wel leukquote:Op zondag 22 april 2007 14:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Volkomen terechte brief. Ik verwacht dan ook dat Palma deze week van Jaap haar portie ook wel zal krijgen.
Ik heb het dan ook alleen over de vorm. Zonder vorm zeker geen inhoud. Althans geen inhoud die je tot je kan nemen!quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een samenhangende tekst zonder taalfouten betekent helaas niet altijd dat de inhoud van een hoge kwaliteit is.![]()
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, hij weet dat het allemaal online gelezen wordt, met.. what... 23000 unieke bezoekers op zijn weblog? Daarom wentelt hij zich een beetje in zijn rol van doorgedraaide 'terminator'... Die jongen is echt verre van schizofreen. Of het verstandig is zo'n maf briefje te schrijven, is een tweede, maar verstandigheid is volgens mij een gepasseerd station als je al in DGK zit.
Je hebt pm..quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Carlaa het volgende:
Oh please, God, let it be so!quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef noltje het volgende:
Natasia in een witte legging, dit kan echt niet.
Op die kont kan een helicopter landen.
Dat ze dat zelf niet ziet!!!!! ze zal toch echt niet denken wat zie ik er weer goed uit in deze broek, en wat lijkt mijn kontje er weer lekker dik uit!!!!! of wel????quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
Ik vind het zonde dat Natasia die witte broek aan heeft elke keer.... waarom verteld niemand tegen der dat het niet staat?
Dankjewel!quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook niet
Nou, waarom niet? Ik heb ook wel eens iets aan en dan denk ik, nou dat is wel leuk, en dan zegt men ma, nee dat staat echt niet ! want........ bla bla..quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef elrosa het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet ziet!!!!! ze zal toch echt niet denken wat zie ik er weer goed uit in deze broek, en wat lijkt mijn kontje er weer lekker dik uit!!!!! of wel????![]()
Aan de andere kant kiest Juf Judith (allen zo'n aanduiding al) er wel zelf voor zich in het spel te mengen en partij kiezen, ze kan ook gewoon als zanglerares zangles geven en zich er verder niet mee bemoeien.quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.
Het schijnt dat Carlos ook nog aan de beurt komt...quote:Op zondag 22 april 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
kijk, dat is wel leuk
Jaap mag van mij zeker nog 11 dagen blijven.
Zo, wat een terreur zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef StephanL het volgende:
Jaap gaat zich ook niet meer scheren.
Wat een goed ideee !!!!quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen.
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat ze zichzelf serieus neemt in haar werk en er daarom te weinig aan heeft gedacht dat in het huis ook een spel gaande is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Aan de andere kant kiest Juf Judith (allen zo'n aanduiding al) er wel zelf voor zich in het spel te mengen en partij kiezen, ze kan ook gewoon als zanglerares zangles geven en zich er verder niet mee bemoeien.
Ik geloof niet dat Huub er blij mee zal zijn. Ik vind het in elk geval wel een leuke actiequote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Desii het volgende:
Denkt Nico nou echt dat Huub zwaar over de zeik gaat van zijn actie??
Ik kan het me niet voorstellen..... . maar ik blijf nog even lekker zitten
Breng ze op een ideequote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze iemand kunnen inhuren om de regels te breken? Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen. Of om in iemands eten te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |