Nee, je bent niet de enige. Maar Nicolaas is een mogelijke verandering van deze regel voor, das wel weer slim.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze iemand kunnen inhuren om de regels te breken? Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen. Of om in iemands eten te schijten.
Ach, ze weet nu wel wat ze aan hem heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Judith dit leest, voelt ze maar een ding: de ander is een gesloten systeem dat geen contact wil. Daar valt niets meer over te zeggen, laat staan schreeuwen![]()
regels verbreken is wat anders dan de wet overtreden.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze iemand kunnen inhuren om de regels te breken? Zo kan je ook wat mensen in huren om Brian op zijn bek te stompen. Of om in iemands eten te schijten.
Wanneer ga je trouwen?quote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Jaap.... Hij mag wel blijven tot de bruiloft van mij nu, als ie zo blijft...
Dat was geen omgekeerde redenatie, maar een aanvulling op de post van Demins.quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd redeneren. Een onsamenhangende tekst mét taalfouten garandeert dat namelijk ook niet
Huub zal weer net doen alsof hij enorm kwaad is, al was het maar om Brian weer uit de tent te lokken...quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub er blij mee zal zijn. Ik vind het in elk geval wel een leuke actie![]()
Nee, daar heb ook gelijk in. Maar een van de selectiecriteria voor DGK zal dan ook niet 'in hoge mate voldoend aan bestaande normen' zijn geweest. Jaap heeft Judith niet nodig en dat weet hij ook prima. Verder zoekt Juf Judith met al haar onderlinge gesprekjes, de telefonische terechtwijzingen van Brian en het inbrengen van informatie ook wel de grenzen van inmenging in met het programma op (zoals Jaap terecht aangeeft), dus de vraag is in hoeverre zij raar moet opkijken als een van de spelers zich uiteindelijk ook tegen haar keert.quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal is hij niet, en de brief is in mijn ogen gestoord ook al staan er schijnbaar valide argumenten in. Het enige wat de brief doet is Judith wegschoppen en haar vertellen dat ze niet bij hem binnenkomt. Als ik Judith was zou ik mijn schouders ophalen en deze bewoner verder links laten liggen omdat hij geen volwaardige gesprekspartner is.
Lieverd, ik ben het met je eens. Ik was je alleen aan het plagen met de term 'gevaarlijk'.quote:Op zondag 22 april 2007 14:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook alleen over de vorm. Zonder vorm zeker geen inhoud. Althans geen inhoud die je tot je kan nemen!![]()
Zo heeft Demins het niet ervaren...quote:Op zondag 22 april 2007 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was geen omgekeerde redenatie, maar een aanvulling op de post van Demins.
Ik vind het ook raar.quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef DaanDobber het volgende:
Misschien was je toch wat onduidelijk in je taalgebruik! Je ziet wat er van komt! Ik bid voor je genezing...quote:Op zondag 22 april 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben het met je eens. Ik was je alleen aan het plagen met de term 'gevaarlijk'.![]()
Mijn opmerking was bedoeld als aanvulling niet als tegenargument.
Die onderlinge gesprekjes zie ik niet zo; bij andere personeelsleden wel. Het gesprek met Brian was geen spelinmenging. Nee, ze moet niet raar opkijken - zeker niet bij Jaap. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 april 2007 14:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, daar heb ook gelijk in. Maar een van de selectiecriteria voor DGK zal dan ook niet 'in hoge mate voldoend aan bestaande normen' zijn geweest. Jaap heeft Judith niet nodig en dat weet hij ook prima. Verder zoekt Juf Judith met al haar onderlinge gesprekjes, de telefonische terechtwijzigingen van Brian en het inbrengen van informatie ook wel de grenzen van inmenging in met het programma op (zoals Jaap terecht aangeeft), dus de vraag is in hoeverre zij raar moet opkijken als een van de spelers zich uiteindelijk ook tegen haar keert.
Neemt niet weg dat de eerste reactie van Jaap richting Judith kinderachtig en onfatsoenlijk was, maar in deze nieuwe brief draagt hij wel valide argumenten aan.
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Stuur hem een kaartje zou ik zeggen.![]()
OMG!quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zou ik in contact willen komen met dat zwijn?
HIIIIIIIIIIIII LITHAAAAAAAAAA!
Huub laat hem ook niet met rust, dus waarom zou hij?quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Die Japio is compleet gestoord.
Moet om sommige acties best wel lachen.
Maar hij doet dit niet net als Huub uit baldadigheid.
Zolang hij Huub maar met rust laat vind ik het best.
Denk ook wel dat Huub is gewaarschuwd achter.
Helemaal mee eens, ik vind dat Jaap véél te ver gaat, verder hoop ik dat z'n weblog flink gehackt wordt zodat hij er niets meer mee kan. Ik vind het een ongelofelijke griezel die zichzelf niet meer in de hand heeftquote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Hij mag niet aan studiemateriaal, in dit geval de piano, komen. Hij had ruim van tevoren kunnen weten dat juf Judith zou komen. Kortom, hij heeft haar zelf in het spel gebracht. En niet andersom.quote:Op zondag 22 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onderlinge gesprekjes zie ik niet zo; bij andere personeelsleden wel. Het gesprek met Brian was geen spelinmenging. Nee, ze moet niet raar opkijken - zeker niet bij Jaap. Daar heb je gelijk in.
Het wordt tijd dat iemand de uitgeoefende terreur door Huub en Eric vergeld. Aangezien Brian niet de ballen heeft kan ik Jaap alleen maar aanmoedigen in deze. Bijna iedereen hier heeft gelachen om de treiteren tegen Jaap. Nu is het payback time en dat werd tijd. Het begon meer de Huub show te worden dan DGK.quote:Op zondag 22 april 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |