ik zal je helpen met het experimentquote:Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als Sylvia zich zo zou schamen voor haar lichaam zou ze wel gaan sporten. Het interesseert haar blijkbaar gewoon niet (waarmee ik niet wil zeggen dat ze vatsig en wit is!) en hoeft niet te zwemmen en zonnen. Als iemand zou zeggen dat ik een cokeverslaving had zou ik ook niet weten of ik rustig kon blijven![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 11:57 schreef product het volgende:
Ze bedekt haar lichaam altijd angstvallig anders...
Persoonlijke bezittingen ....quote:Op zondag 22 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Nicolaas hoopt dat de huishoudster gauw komt want hij heeft nog wat leuke plannetjes.
De masterbedroom???
ze hebben onlangs een shoot gehad met alle bewoners in badkleding, silvia had een witte bikini aan en haar figuur is prima, ze is mooi slank zonder mager te zijn. Ik vind haar lichaam goed in balans.quote:Op zondag 22 april 2007 11:57 schreef product het volgende:
[..]
Nou als iemand iets zegt over mij dat volkomen uit de lucht gegrepen is dan zou ik er echt om lachen...Doe normaal zeg...Ze had ook kunnen zeggen, die verotte tanden, dat komt hier en hier door...duss...
Ze bedekt haar lichaam altijd angstvallig anders...
als nicolaas er niet zelf aan zit, maar de huishoudster de spullen laat verplaatsen, dan werkt hij volgens de regels. (op zich wel een ludieke actie)quote:
Hij heeft zijn zonnebril niet opquote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef Meganog het volgende:
Nou de Japie terror is plotseling weer over...
Volgens mij mag dat ook niet, anders hadden Palma en Herma het wel gedaan denk je niet?quote:Op zondag 22 april 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als nicolaas er niet zelf aan zit, maar de huishoudster de spullen laat verplaatsen, dan werkt hij volgens de regels. (op zich wel een ludieke actie)
Het ging meer om haar rotte gebit. Ik snap dat je je ervoor schaamt maar iedereen ziet het en iedereen weet het dus dan kun je beter zeggen hoe dat zo komt. Nu krijg je dat mensen denken dat het door coke komt.quote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ze hebben onlangs een shoot gehad met alle bewoners in badkleding, silvia had een witte bikini aan en haar figuur is prima, ze is mooi slank zonder mager te zijn. Ik vind haar lichaam goed in balans.
Dat we haar voor de rest nog niet in ''blote kleding'' hebben gezien snap ik wel, zo warm is het nog niet geweest.
Voor de rest heeft ze er gewoon geen zin in om in weinig kleren rond te lopen ivm de camera's
Nou pfiew, ik blijf rustig, fijn om te weten dat ik mezelf kan beheersenquote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
ik zal je helpen met het experiment
Rens_Wilders heeft een cokeverslaving
En?
Gelukkig, heb ik gemist...quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze was de afgelopen 4 weken regelmatig in bikini te zien terwijl ze aan het zonnen was.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
ik zal je helpen met het experiment
Rens_Wilders heeft een cokeverslaving
En?
nicolaas heeft het ze nog nooit gevraagd, hij heeft wel al een keer aan iemand verteld dat hij het gaat doen (en dat het mocht op die manier, dat had hij nagevraagd)quote:Op zondag 22 april 2007 12:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat ook niet, anders hadden Palma en Herma het wel gedaan denk je niet?
Verleden week slechts 28 gradenquote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
Dat we haar voor de rest nog niet in ''blote kleding'' hebben gezien snap ik wel, zo warm is het nog niet geweest.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nicolaas heeft het ze nog nooit gevraagd, hij heeft wel al een keer aan iemand verteld dat hij het gaat doen (en dat het mocht op die manier, dat had hij nagevraagd)
persoonlijk loop ik ook pas in een korte broek oid als het echt warm is (tegen de 30 graden), daaronder heb ik er gewoon geen zin in en geen gehoefte aan.quote:
Ik hoop iig niet dat hij het doet, Als Huub boven ligt heeft ie iig nog een kleine kans Amanda te pakken ... Beneden gaat sowieso niet lukken.quote:Op zondag 22 april 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
Voordat het helemaal een eigen leven gaat leiden... ik dénk dat Nicolaas de masterbedroom wil gaan overnemen. Dat heeft hij dus niet gezegd hè.. alleen dat hij een plannetje had
Jaap heeft gesportquote:Op zondag 22 april 2007 12:14 schreef Kinga het volgende:
OMG wat is er gebeurd!!!!!
Ik vind het wel gesellug. Heb dus net het feestje gemist, heb ik tenminste nog een after party.quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Borga het volgende:
wat een stel ongelofelijke domme kutwijfen... wat een geouwehoer.....blah blah blah...GA IS DOOD
Inderdaad...quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Borga het volgende:
wat een stel ongelofelijke domme kutwijfen... wat een geouwehoer.....blah blah blah...GA IS DOOD
Wat is dat?quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Meganog het volgende:
Ojee sinajikali :-)
Hai poepiequote:Op zondag 22 april 2007 12:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wie zit er nou te wachten op een rustige vreedzame sfeer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |