quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:59 schreef chantal19 het volgende:
morgen gaan we winnen van sparta en psv gaat verliezen van fc utreg en az van heeren veen
Zou wel een droomscenario zijn!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:59 schreef chantal19 het volgende:
morgen gaan we winnen van sparta en psv gaat verliezen van fc utreg en az van heeren veen
ja dus, ik speel liever tegen Feyenoord hoor in de plee offsquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:20 schreef SoupNazi het volgende:
Als Heerenveen wint eindigt Feyenoord ook niet in de top 5.![]()
Feyenoord moet wel in de plee-offs anders ga ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:20 schreef SoupNazi het volgende:
Als Heerenveen wint eindigt Feyenoord ook niet in de top 5.![]()
Huntelaar kan meedoen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef MaxC het volgende:
Kan Huntelaar zondag nou meedoen?
Anders misschien Perez in de spits, of Babel en dan Perez linksbuiten![]()
195quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:32 schreef Aanvoerder het volgende:
En de SCC ook weer 256 Euro.
Iedereen blij behalve wijquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb die poster ook aan een jochie gegeven.
Staat er bij jou ook ingang Oost M op? Niet dat ik er wakker van lig maar vroeg me af waarom het niet Noord B is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook maar ff een kaartje voor de bekerfinale gehaald. T2 voor wat het waard is
Oost M wtfquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook ingang Oost M op? Niet dat ik er wakker van lig maar vroeg me af waarom het niet Noord B is.
Je gaat met het treintje neem ik aan? Vaagquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook ingang Oost M op? Niet dat ik er wakker van lig maar vroeg me af waarom het niet Noord B is.
Net even gekeken. Staat inderdaad Oost M op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Morgen is uitverkocht, als je het over de bekerfinale hebt:quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef chantal19 het volgende:
wanneer kan ik kaarten halen mijn vader heeft alleen een clubkaart verder niks enzo
Verder wordt Ajax kampioen... (zie je ondertitel)quote:Kaartverkoop via TicketBox
Vanaf za. 21-4 10.00 uur: alle Ajax uitkaarthouders
Vanaf ma. 23-4 10.00 uur alle Ajax Seizoenkaarthouders
Vanaf wo. 25-4 10.00 uur Alle Ajax Supp. CC + Ajax Jonge Schare CC
Vanaf do. 26-4 10.00 uur Alle Ajax Club Cards
Einde verkoop maandag 30 april 23.59u
Stekelenburg;quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:47 schreef donroyco het volgende:
Zit morgen in 110... op kosten van de zaakHeb er wel zin in, want zo vaak kom ik niet in de ArenA...
Weet iemand wat de vermoedelijke opstelling zal worden?
Dus eigenlijk net als afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Davids,Sneijder;
De Mul,Huntelaar,Babel.
Neem 1 of ander goedkoop radiootje mee met oordoppies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef denthemen het volgende:
ik zie het met vertrouwen tegemoet, hopelijk krijgen we af en toe wat tussenstanden te zien op het scherm of zo, het zal vast niet
het blijft hopen. Maar het kan nog steedsquote:Op zondag 22 april 2007 01:43 schreef Black-Death het volgende:
Wat hoop ik toch dat Ajax morgen wint en AZ en PSV punten laten liggen. Het zou wel een geweldig kampioenschap zijn als we het zouden winnen... Maja Ajax heeft het gewoon laten liggne tegen de kleintjes, echt zo ontzettend zonde.. Grmbl
Halve finale europa cup, lul.quote:Op zondag 22 april 2007 02:45 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
bus combi is ook 36 eu, en bij ons 52 dus volgens mij hebben we het hier over discriminatie?quote:Op zondag 22 april 2007 00:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom betalen AZ-supporters maar 30 Euro voor de finale???
Ah, omdat ze met eigen vervoer mogen komen.
Flauwekul... Utrecht moet zelf nog strijden voor een plaats bij 6-9.quote:Op zondag 22 april 2007 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aardig de kriebels nu, maar denk zelf persoonlijk dat die kneuzen uit Utrecht, express mat gaan spelen om zo de rest te stangen.
wat kan je eraan doen? massaal niet gaan op 6 Mei doe je ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Was vorig jaar ook al zo. Raar beleid. Eigenlijk zouden we daar eens iets tegen moeten doen, maar ja...
en dan eindigen ze zelf met niets. dus dat denk ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aardig de kriebels nu, maar denk zelf persoonlijk dat die kneuzen uit Utrecht, express mat gaan spelen om zo de rest te stangen.
Dat geef ik nog de minste kans ja.quote:Op zondag 22 april 2007 11:40 schreef RayMania het volgende:
Helemaal geen spanning hier, omdat het een grote droom is dat Utrecht punten gaat afsnoepen van PSV, dat zie ik gewoon niet gebeuren.
daarom, Alves staat lekker in zijn schoentjes op het momentquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geef SCH echt wel een kans tegen AZ en z'n klappertjespubliek. Een gelijkspel is voldoende.
Belachelijk vind ik het.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
bus combi is ook 36 eu, en bij ons 52 dus volgens mij hebben we het hier over discriminatie?
Gezien het verloop van dit seizoen zou het logischer zijn dat AZ en PSV punten laten liggen en Ajax dan gelijkspeeltquote:Op zondag 22 april 2007 11:37 schreef borisz het volgende:
vandaag winnen, utrecht wint, AZ verspeeld punten en dan kampioen worden![]()
dan laten we het niet meer liggen hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
En stel dat AZ en PSV het vandaag verneuken, dan verneuken wij het vast tegen Willem II weer
ff de beker winnen en je kan weer meedoen om die prestigieuze prijs.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 12:04 schreef MaxC het volgende:
Veel succes en plezier iedereen
Al worden we geen kampioen, een flinke overwinning zal hier wel fijn zijn
op de nadruk zou jaquote:Op zondag 22 april 2007 13:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Een gelijkspel bij Utrecht - PSV en AZ - SC Heerenveen zou al goed genoeg zijn. Ik heb nog hoop
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem IIquote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Gezien het verloop van dit seizoen zou het logischer zijn dat AZ en PSV punten laten liggen en Ajax dan gelijkspeelt.
Dat zal dan inderdaad wel weerquote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem II.
Ik zie ze het nog echt doen ookquote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem II.
Ja, Ajax komt dan voor en vervolgens weet Willem II uit een rommel goal de gelijkmaker te scoren. Ajax raakt in paniek, en krijgt een rode kaart. Vervolgens zijn ze helemaal van slag, en krijgen 10 minuten voor de tijd de 2-1 om de oren.quote:
Ja ik wil mijzelf graag de teleurstelling van twee weken terug besparen. Dus ik hou nergens meer rekening mee.quote:
Haha, precies, echt treurig. Vooral die rode kaart is kenmerkend.quote:Op zondag 22 april 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, Ajax komt dan voor en vervolgens weet Willem II uit een rommel goal de gelijkmaker te scoren. Ajax raakt in paniek, en krijgt een rode kaart. Vervolgens zijn ze helemaal van slag, en krijgen 10 minuten voor de tijd de 2-1 om de oren.
![]()
Net zoals tegen RKC bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2007 11:55 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dan laten we het niet meer liggen hoor.
maarja..
Ja idd want er zijn al 90 minuten gespeeld.......quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou tis dus al beslist.
Ik had er ook meer van verwachtquote:Op zondag 22 april 2007 14:55 schreef Gelderland het volgende:
klote Utrecht + Heerenveen...
quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja idd want er zijn al 90 minuten gespeeld.......
9-0 staat idd wat beter dan 9-1quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Urquhart het volgende:
Maakt ook niet uit, maar een 0 staat wat leuker.
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goedquote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Tvduijn het volgende:
WTF? Heel raar verhaal op radio1. Wat gebeurde er nou?
quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goed
Een topcoach met makken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Furby zou ook moeten verdedigen, dus gewoon 3-4-3 / 3-3-4. Ik vind Ten Cate een matige coach, maar dit is een van z'n weinige goede beslissingen. Eerst gewoon zorgen dat je gaat winnen, vervolgens wisselen als Sparta ingestort lijkt om te zorgen dat je 't doelsaldo zo hoog mogelijk krijgt. Zonder +10 doelpunten wordt ajax ook geen kampioen (gelukkig)quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Eensch, we kunnen het gewoon nooit eens leuk uitspelenquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettende zaadwedstrijd zeg.
Waren de verwachtingen ook niet veel te hoog?quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar voetballend vind ik Davids echt zo tegenvallen hè.
nee om het jaar een andere coach, dat doet de club goedquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef peaceman het volgende:
Gaat Ten Cate straks weer vermelden dat we in elk geval niet verder achterop zijn gekomen?
Nee, Ten Cate is niet de coach die Ajax successen gaat bezorgen...
Morton Olson werd tenminste met gemak kampioen...
Je hebt mij vorig jaar niet zien zeggen dat ik vond dat Blind weg moest. Integendeel. Blind had moeten blijven!quote:Op zondag 22 april 2007 16:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
nee om het jaar een andere coach, dat doet de club goed
mensen die gelijk beginnen te janken om het ontslag van de trainer zijn zo zielig
Wellicht...misschien wordt het nog beter.quote:Op zondag 22 april 2007 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren de verwachtingen ook niet veel te hoog?
7 punten verschil toch ?quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef Vom het volgende:
Volgende week 10-0 winnengodverdomme
liever az dan psvquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef mikey99 het volgende:
IEDEREEN MAG KAMPIOEN WORDEN, MAAR NIET AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 doelpunten ja..quote:
Excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Roi het volgende:
Tegen wie moet AZ volgende week ?
dat doet pijn...quote:
quote:
Amenquote:
Ervan uitgaande dat AZ normaal gesproken 0-7 wint volgende week, hoeven we maar met 0-16 te winnen!quote:
Dan moet Excelsior - AZ dus maar 0-1 worden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgende week vol er op, 7-0 ofzo...
Lijkt me geen reden om me te laten vernederen als ik bij Willem II zou spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Panick het volgende:
Willem 2 is veilig en hoeft volgende week geen punten meer te halen om in de Eredivisie te blijven.
Die spelen op halve kracht.
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitiequote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
Speelt Excelsior nog ergens voor?
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitie![]()
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn de regels bij gelijke stand, ook met doelsaldo. Kijken ze dan naar gescoorde doelpunten voor of onderling resultaat?
Dus is het om het even. En dus zie ik Ajax geen kampioen worden met meer dan 5 goals verschil.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijn
Toch eerst gewoon voor - tegen = ....quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.
quote:
Idd, het is hopen op de spanning en onderschatting.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Laten we hopen dat de druk AZ teveel wordt. Maarja, Excelsior hè. Damned.
Zegt ie toch ookquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toch eerst gewoon voor - tegen = ....
quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn de regels bij gelijke stand, ook met doelsaldo. Kijken ze dan naar gescoorde doelpunten voor of onderling resultaat?
Nah, het waren de Ajacieden (incl. trainer) zelf die aan de basis stonden van deze goals.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog opmerkelijker weer een klote ajax huurling die aan de basis stond van de 2 goals van Sparta.![]()
![]()
![]()
Verwacht maar dat heel az gemotiveerd zal zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Laten we hopen dat AZ gaat choken, die zijn totaal nieuw in deze situatie.
Ik denk dat dit uniek in de Nederlandse voetbalgeschiedenis is.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel het meest interessante én bizarre seizoen wat ik ooit heb meegemaakt.
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Dat is het enige idd.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, eeehhh, 4-1 .....quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.
AZ speelt gelijk 0-6 is genoegquote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
+53 tegenver +47
6 doelpunten verschil. AZ wint met 3-0, 9-0 winnen moet mogelijk zijn...
UEFA Cup is toch nog meer van "kom op jongens, lekker voetballen en winst is meegenomen"....kampioenschap is toch nét iets heftiger.quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.
Dank voor de tip.quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
morgen Martin van Geel bij Voetbal Insite
quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ten Cate: 'Ajax wordt kampioen in Tilburg'
![]()
![]()
Kom op zeg even realistisch blijven![]()
Dat was 1 wedstrijd. Wij hebben Koeman!quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
Wegereef speelt nu toch wel een rol. Wat een kutvent
Als AZ gelijk speelt is 1-0 al genoeg. (Als PSV dan met niet meer dan 4-0 wint van Vitesse)quote:
Wordt tijd voor een wedstrijd met dubbele cijfers.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef VoreG het volgende:
1962-1963 Eredivisie Ajax-Willem II 7-0
1979-1980 Eredivisie Ajax-Willem II 7-1
1981-1982 Eredivisie Willem II-Ajax 1-7
1982-1983 Eredivisie Ajax-Willem II 8-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Willem II 7-0
2006-2007 Eredivisie 03-12-2006 Ajax-Willem II 6-0
Kortom, eitje.
quote:
Dat is wel uit vrije wil hè!quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was 1 wedstrijd. Wij hebben Koeman!![]()
Mompel ... mompel .... Malta - Spanje .... mompel ...quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een wedstrijd met dubbele cijfers.
11-0 ofzo..
Oh ja, dat ook nog eensquote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AZ en Scheringa liggen totaal niet goed in Tilburg? Dus dat moet wel te regelen zijn
quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mompel ... mompel .... Malta - Spanje .... mompel ...
daar gaan we nu toch niet weer over beginnen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja, bij dit soort dingen wordt het toch wel wat draaglijker dat niet PSV maar AZ kampioen wordt.
dank voor de tipquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef toma het volgende:
Henk op radio 1
Denk dat je als de brandweer moet wegwezenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
Gewoon doen joh, valt meestal wel mee bij dergelijke clubs.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
en dat uit jou mond,quote:
http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3844&Itemid=67quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AZ en Scheringa liggen totaal niet goed in Tilburg? Dus dat moet wel te regelen zijn
quote:"PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de play-offs of vechten tegen degradatie", legt Ten Cate uit. "Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden."
Ja Excelsior is toch Rotterdamquote:
Excelsior is al uitgespeeld net als WillemII. AZ en Ajax zullen waarschijnlijk allebei wel winnen. Maar het is hopen op een stuntje van Excelsiorquote:
Jammer idd. Kut Heraclesquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Excelsior kan niet meer onder nacompetitie uit helaas.
6 meer dan AZ.quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
6 verschil toch?quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
Onmogelijk dusquote:
Toen hij dat zei (20-4) maakte Excelsior nog een kans om nacompetitie te onlopen.. Wat is daar idioot aan?quote:
Willem II is toch het Ajax van het zuidenquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Jm4nski het volgende:
ik denk dat er nergens in brabant zoveel fans van ajax zitten als in tilburg en omstreken dus tis te hopen dat ze een beetje meewerken
Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.quote:
ben benieuwd hoe PSV dit gaat managenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Houniet het volgende:
wie had dit gedacht in de winterstop![]()
van Gaal
ik wil op dit moment helemaal niets meer denkenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat het bij AZ óf puntverlies wordt, of gewoon een dikke 0-5 ofzo.
1. AZquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat het bij AZ óf puntverlies wordt, of gewoon een dikke 0-5 ofzo.
een gelijk spel van Feyenoord is ook al genoeg!quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Met een beetje mazzel worden we kampioen. Met heel erg veel mazzel weet Feyenoord te winnen van Heerenveen en mogen we weer tegen Feyenoord.
Kan Ten Cate vandaag niet gewoon z'n mond houden?quote:Ten Cate: wissel Ogararu voor Perez pakte goed uit
Ten Cate wilde na afloop niets weten van de kritiek op de wissel Ogararu - Perez. Nadat Ten Cate de rechtsback eruit haalde, kwam voor een extra aanvaller, kwam Sparta terug naar 3-2. "Ik vind dat de wissel heel goed heeft uitgepakt. Als je ziet hoeveel kansen we gecreëerd hebben. Na de 3-0 probeer je door een extra aanvaller de wedstrijd nog voor rust definitief te beslissen. We hebben die kansen ook gehad, ook na rust. We hebben veel goals gemaakt. Of dat genoeg blijkt zien we volgende week."
quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Victoria en Jatto Ceesay met de sticker "Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
het isquote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1. AZ
2. PSV
3. Ajax..
We gaan ze nog gewoon voorbij op doelsaldo![]()
Als ajax tegen Feyenoord moet dan word het gewoon 6 - 0 of 7 - 0.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
een gelijk spel van Feyenoord is ook al genoeg!
Speltip 12: Blijf realistisch.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan Ten Cate vandaag niet gewoon z'n mond houden?
Laat ze maar verliezen en Uefa cup voetbal mislopenquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Met een beetje mazzel worden we kampioen. Met heel erg veel mazzel weet Feyenoord te winnen van Heerenveen en mogen we weer tegen Feyenoord.
[afbeelding]
Goh?quote:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |