quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja idd want er zijn al 90 minuten gespeeld.......
9-0 staat idd wat beter dan 9-1quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Urquhart het volgende:
Maakt ook niet uit, maar een 0 staat wat leuker.
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goedquote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Tvduijn het volgende:
WTF? Heel raar verhaal op radio1. Wat gebeurde er nou?
quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goed
Een topcoach met makken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Furby zou ook moeten verdedigen, dus gewoon 3-4-3 / 3-3-4. Ik vind Ten Cate een matige coach, maar dit is een van z'n weinige goede beslissingen. Eerst gewoon zorgen dat je gaat winnen, vervolgens wisselen als Sparta ingestort lijkt om te zorgen dat je 't doelsaldo zo hoog mogelijk krijgt. Zonder +10 doelpunten wordt ajax ook geen kampioen (gelukkig)quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Eensch, we kunnen het gewoon nooit eens leuk uitspelenquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettende zaadwedstrijd zeg.
Waren de verwachtingen ook niet veel te hoog?quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar voetballend vind ik Davids echt zo tegenvallen hè.
nee om het jaar een andere coach, dat doet de club goedquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef peaceman het volgende:
Gaat Ten Cate straks weer vermelden dat we in elk geval niet verder achterop zijn gekomen?
Nee, Ten Cate is niet de coach die Ajax successen gaat bezorgen...
Morton Olson werd tenminste met gemak kampioen...
Je hebt mij vorig jaar niet zien zeggen dat ik vond dat Blind weg moest. Integendeel. Blind had moeten blijven!quote:Op zondag 22 april 2007 16:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
nee om het jaar een andere coach, dat doet de club goed
mensen die gelijk beginnen te janken om het ontslag van de trainer zijn zo zielig
Wellicht...misschien wordt het nog beter.quote:Op zondag 22 april 2007 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren de verwachtingen ook niet veel te hoog?
7 punten verschil toch ?quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef Vom het volgende:
Volgende week 10-0 winnengodverdomme
liever az dan psvquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef mikey99 het volgende:
IEDEREEN MAG KAMPIOEN WORDEN, MAAR NIET AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 doelpunten ja..quote:
Excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Roi het volgende:
Tegen wie moet AZ volgende week ?
dat doet pijn...quote:
quote:
Amenquote:
Ervan uitgaande dat AZ normaal gesproken 0-7 wint volgende week, hoeven we maar met 0-16 te winnen!quote:
Dan moet Excelsior - AZ dus maar 0-1 worden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgende week vol er op, 7-0 ofzo...
Lijkt me geen reden om me te laten vernederen als ik bij Willem II zou spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Panick het volgende:
Willem 2 is veilig en hoeft volgende week geen punten meer te halen om in de Eredivisie te blijven.
Die spelen op halve kracht.
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitiequote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
Speelt Excelsior nog ergens voor?
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitie![]()
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn de regels bij gelijke stand, ook met doelsaldo. Kijken ze dan naar gescoorde doelpunten voor of onderling resultaat?
Dus is het om het even. En dus zie ik Ajax geen kampioen worden met meer dan 5 goals verschil.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijn
Toch eerst gewoon voor - tegen = ....quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.
quote:
Idd, het is hopen op de spanning en onderschatting.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Laten we hopen dat de druk AZ teveel wordt. Maarja, Excelsior hè. Damned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |