Denk dat je als de brandweer moet wegwezenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
Gewoon doen joh, valt meestal wel mee bij dergelijke clubs.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
en dat uit jou mond,quote:
http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3844&Itemid=67quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AZ en Scheringa liggen totaal niet goed in Tilburg? Dus dat moet wel te regelen zijn
quote:"PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de play-offs of vechten tegen degradatie", legt Ten Cate uit. "Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden."
Ja Excelsior is toch Rotterdamquote:
Excelsior is al uitgespeeld net als WillemII. AZ en Ajax zullen waarschijnlijk allebei wel winnen. Maar het is hopen op een stuntje van Excelsiorquote:
Jammer idd. Kut Heraclesquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Excelsior kan niet meer onder nacompetitie uit helaas.
6 meer dan AZ.quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
6 verschil toch?quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
Onmogelijk dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |