dealquote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet een goede deal:
Ajax het kampioensschap, wij Poepon
Deal!quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet een goede deal:
De wedstrijd is al uitverkocht en dat komt echt niet van de Willem II aanhang. Ajax moet het spel gaan maken die wedstrijd, de tilburgse aanhang zal het allemaal een worst wezen...quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk is Willem II blij met handhaving, en geven ze niets tegen Ajax.
kapsones? gewoon ambitie, en terecht.quote:Op zondag 22 april 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Verdomme man waarom nou AZ
De spelers gun ik het wel, maar de club dus nietDat hele kapsones gedrag van Scheringa, nieuwe stadion dit, nieuwe spelers hier, bah
Poepon heeft wel een kleurtje jaquote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef Evertjan het volgende:
zal er nu wat zwart geld naar Tilburg gaan vanuit Adam
quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet een goede deal:
dat is wel vaker gebeurd toen PSV een aantal jaren geleden al kampioen was en Groningen nog 1 punt nodig was om veilig te zijn. In een heeeeeeele vreemde wedstrijd werd het 1-1, afgesproken werk dus.quote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef Cerubo het volgende:
Lol, als het bstuur van Willem II slim is bellen ze idd is met van Geel over verhuur van wat spelers![]()
Scheringa is net wat vermogenderquote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef Evertjan het volgende:
zal er nu wat zwart geld naar Tilburg gaan vanuit Adam
quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef jakees het volgende:
(ben Feyenoorder maar hoop dat AZ wint.
gaan ze nu die wedstrijd overnieuw spelen?quote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef venomsnake het volgende:
Grunn ADO moet worden uitgespeeld ivm doelsaldo verdomme![]()
![]()
Ohja, die wedstrijd waarin Kezman per ongeluk keihard op de paal schoot bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef toma het volgende:
[..]
dat is wel vaker gebeurd toen PSV een aantal jaren geleden al kampioen was en Groningen nog 1 punt nodig was om veilig te zijn. In een heeeeeeele vreemde wedstrijd werd het 1-1, afgesproken werk dus.
Willem II heeft dat een aantal jaren terug ook gewoon gedaan hoorquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Boomstam het volgende:
idioot natuurlijk als az CL moet gaan spelen. wie er kampioen wor boeit me niet maar az blijft een gemiddelde uefacup clubje.
Dan PSV toch maar he... Ajax komt een voorronde nog niet eens doorquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Boomstam het volgende:
idioot natuurlijk als az CL moet gaan spelen. wie er kampioen wor boeit me niet maar az blijft een gemiddelde uefacup clubje.
Ben je debiel ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef jakees het volgende:
WE ZIJN DE BESTE VAN EINDHOVEN, WE ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, WE ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM.
Dat wordt geweldig volgende week met die gekke van Gaal! (ben Feyenoorder maar hoop dat AZ wint.
ALS ja, maar zie jij dat gebeuren dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Garin84 het volgende:
Als AZ gelijk speelt hoeven we alleen maar te winnen....
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
iemand gifjes uit het stadion bij psv?
jankende psvers bitte
Nee hoor, dat is Ajax. AZ moet het maar gewoon eens gaan proberen in de CL, ik ben wel benieuwd. Dan kan Van Gaal zich pas echt bewijzen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Boomstam het volgende:
Ik heb het niet tegen jou?quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef knnth het volgende:
[..]
hoezo debiel? Ik ben Spartaan, maar hoop daarmee niet automatisch dat Excelsior wint?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja Ajax was de beste club dit seizoen
voor het NL voetbal is het beter natuurlijk als PSV en Ajax CL spelen. ik verwacht eenmaal niet zoveel van AZ tegen Arsenal.quote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan PSV toch maar he... Ajax komt een voorronde nog niet eens door![]()
Nee hoor. Ajax heeft een doelsaldo van 47 en PSV een doelsaldo van 46 dus bij puntverlies van AZ hebben beide dan nog een kans op de titel. PSV wint zelden met grote cijfers in de competitie, maar Ajax kan altijd gaan kloten in zo een laatste wedstrijd en dus maar met 2-1 winnen ofzo, als PSV dan met 3-0 win zijn we toch geen kampioen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Garin84 het volgende:
Als AZ gelijk speelt hoeven we alleen maar te winnen....
quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ten Cate: 'Ajax wordt kampioen in Tilburg'
![]()
![]()
Kom op zeg even realistisch blijven![]()
AZ kan het beste UEFA Cup blijven spelenquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
voor het NL voetbal is het beter natuurlijk als PSV en Ajax CL spelen. ik verwacht eenmaal niet zoveel van AZ tegen Arsenal.
Nee Ajax heeft europees leuke dingen gedaan de laatste jaren...quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
voor het NL voetbal is het beter natuurlijk als PSV en Ajax CL spelen. ik verwacht eenmaal niet zoveel van AZ tegen Arsenal.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef TC03 het volgende:
Met een goede trainer spelers had Feyenoord ook wel kampioen kunnen worden.
Wat lul je nou lomp man, alsof PSV en Ajax altijd geweldig spelen in de CL.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ik help het je hopen. mocht AZ goed presteren in de CL dan juich ik dat toe.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Ajax. AZ moet het maar gewoon eens gaan proberen in de CL, ik ben wel benieuwd. Dan kan Van Gaal zich pas echt bewijzen.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
iemand gifjes uit het stadion bij psv?
jankende psvers bitte
van gaalquote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik gun het de spelers van AZ wel maar Van Gaal gun ik het totaal niet.
Ja, 'n Feyenoorder. Die hoopt dat AZ wint. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou?Kijk eens wie ik quote.
quote:De KNVB gaat zich nu buigen over de vraag of de tweede helft van de wedstrijd alsnog moet worden gespeeld of dat 0-3 de definitieve uitslag wordt.
Luinge bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ feliciteer Wegereef maar
Och, dat wordt altijd over AZ beweerd. Laat ze maar eens CL spelen, ik zie ze wel stuntenquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet. moet ik het voor je uitspellen?quote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat lul je nou lomp man, alsof PSV en Ajax altijd geweldig spelen in de CL.
wat moet ie dan zeggen. ,,Excelsior wint nooit van AZ dus we worden helaas tweede''quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ten Cate: 'Ajax wordt kampioen in Tilburg'
![]()
![]()
Kom op zeg even realistisch blijven![]()
Dat hij praat als een AZ'er.quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, 'n Feyenoorder. Die hoopt dat AZ wint. Wat is daar mis mee?
Alsof dat helpt, zolang AZ wint, wordt AZ gewoon kampioen...quote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef Cerubo het volgende:
Lol, als het bstuur van Willem II slim is bellen ze idd is met van Geel over verhuur van wat spelers![]()
Op basis waarvan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet. moet ik het voor je uitspellen?
Ik verwacht minder van AZ in de CL dan PSV en ajax, punt
Wegereef heeft de 1-1 bij de wedstrijd tussen AZ en Ajax goedgekeurd. Luinge floot die wedstrijd toe niet. zijn toch 3 punten die heel belangrijk voor het kampioenschap blijken te zijn.quote:
Dan ben je echt achterlijk, in de UEFA Cup heeft AZ het de afgelopen jaren verder geschopt dan Ajax bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet. moet ik het voor je uitspellen?
Ik verwacht minder van AZ in de CL dan PSV en ajax, punt
Ja, FC Vladiwostok is ook echt met Barcelona te vergelijken..quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ben je echt achterlijk, in de UEFA Cup heeft AZ het de afgelopen jaren verder geschopt dan Ajax bijvoorbeeld.
Wat een joodse arrogantie.
En zelfs van FC Vladiwostok kon Ajax niet winnen, dusse.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, FC Vladiwostok is ook echt met Barcelona te vergelijken..,
,
.
Och, ik zie AZ wel wel winnen tegen bijv. Kopenhagenquote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, FC Vladiwostok is ook echt met Barcelona te vergelijken..,
,
.
Helemaal geen Calimero-gedrag. Hoe kom je daar nou bij?quote:
Je taalgebruik zegt anders genog...quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal geen Calimero-gedrag. Hoe kom je daar nou bij?
quote:
Exactly.quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ajax werd in de voorrondes al uitgeschakeld door de lokale FC Höppelköt.
AZ in de CL lijkt me een prima plan.
mij voor jood uitmaken is wel heel erg grappig. ik heb helemaal NIETS met ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ben je echt achterlijk, in de UEFA Cup heeft AZ het de afgelopen jaren verder geschopt dan Ajax bijvoorbeeld.
Wat een joodse arrogantie.
Inderdaad. Ik zie niet in waarom Ajax meer te zoeken heeft in de CL dan AZ. Ajax presteert Europees toch ook al jaren helemaal niets.quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ajax werd in de voorrondes al uitgeschakeld door de lokale FC Höppelköt.
AZ in de CL lijkt me een prima plan.
Ik maak je ook niet voor jood uit, ik vergelijk jouw arrogantie echter met een arrogantie die onze hoofdstelingen niet onbekend is.quote:Op zondag 22 april 2007 16:47 schreef Boomstam het volgende:
[..]
mij voor jood uitmaken is wel heel erg grappig. ik heb helemaal NIETS met ajax
Dat staat los van zijn opmerking dat AZ niets in de CL te zoeken heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
En zelfs van FC Vladiwostok kon Ajax niet winnen, dusse.
Ben je twaalf ofzo? Niemand begint, ik reageer gewoon normaal op iemand. Ga even in de zandbak spelen en verpest dit topc niet, kleuter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |