quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef MASD het volgende:
Even een nieuwe:
Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde![]()
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.
Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door
Later heb ik het wel geleerd![]()
![]()
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
Al gemeldtquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De 'e' is weggevallen in de TT
Whahah fokkop jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was![]()
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Dit lijkt me echt iets om door de grond te gaan. Zoveel energie in gestoken enzo...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.
ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.
ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)
ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.
was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.
ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.
tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.
kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.
volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.
ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
WHAHA omg wat een slimmerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:
3 uur vastzitten op een wc?
jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?![]()
Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren![]()
overigens duurde dat maar iets van een kwartier![]()
Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zatquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:
3 uur vastzitten op een wc?
jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?![]()
Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren![]()
overigens duurde dat maar iets van een kwartier![]()
Zoiets had ik ook ik doe (thuis) nu de deur niet eens meer dichtquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Voor een chick op een club,band of wat dan ook gaan is bij mij ook geen succes meestalquote:Even een nieuwe:
Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.
Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door
Later heb ik het wel geleerd
Das terecht!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
En het vervelende is, elke keer als die man mij nu ziet gaat die mij uitlachen
Hoe vaak kom jij pakketbezorgers tegen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
En het vervelende is, elke keer als die man mij nu ziet gaat die mij uitlachen
de ê wil niet lukken in de TTquote:Op zondag 22 april 2007 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
tvp![]()
misschien kan iemand tt veranderen in gênant? en zonder hoofdletters...
zie hulp in feedback.quote:
Op FOK! komen?quote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef denkjedat het volgende:
haha ja ik was ook eens een keer in de puberjaren van ............![]()
...ohnee w8
ik zit nog in puberjaren
![]()
![]()
iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen?
kan ook nietquote:
Hoe geniaal is jouw vader? Ik kan het niet woorden beschrijven!quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Toen ik 16 was,vond ik een buurjongen leuk.
Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?
En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
En als dan een jongen dan toch grappig denkt te zijn zegt ie; dat wist ik, maar gister mocht m'n maat haar neuken, nu ikquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?
Whaha omg erg!quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Brilliantquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Geweldige vaderquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Hoe oud was je toen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef NJlo het volgende:
ik had een vriendinnetje en mijn ex kwam logeren. Ik kon nog steeds goed met 'r opschieten, dus sliepen we gewoon samen in mijn 2persoonsbed, geen zin om een van de matrassen op de grond te gooien. Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door mijn moeder die een beetje het verkeerde idee heeft en tegen ons zegt: "Ik heb eigenlijk geen zin om nu al oma te worden..."
Ja, achteraf kan ik er wel om lachen, maar op dat moment?quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Wuder het volgende:
[..]
Hoe geniaal is jouw vader? Ik kan het niet woorden beschrijven!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
Echt, ik zou een topic kunnen vullen met de rotgeintjes die mijn vader uithaalt....
[..]
Ja, achteraf kan ik er wel om lachen, maar op dat moment?
Sowieso, als het om jongens ging, zette hij me voor lul.
Bijvoorbeeld toen ik een keer bij de cafetaria was met hem en een vriendin, ik zeg tegen die vriendin zo van: Goh, leuke jongen die hier werkt. We zijn aan de beurt, mn vader tilt me op, zet me op de toonbank, en zegt op een toon alsof hij tegen een kleuter praat:Vertel die meneer maar wat voor ijsje je wilt, een raket? eentje met spikkels?
Ik schaamde me dood natuurlijk...
Echt, ik zou een topic kunnen vullen met de rotgeintjes die mijn vader uithaalt....
wat een eikel zeg, serieusquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld toen ik een keer bij de cafetaria was met hem en een vriendin, ik zeg tegen die vriendin zo van: Goh, leuke jongen die hier werkt. We zijn aan de beurt, mn vader tilt me op, zet me op de toonbank, en zegt op een toon alsof hij tegen een kleuter praat:Vertel die meneer maar wat voor ijsje je wilt, een raket? eentje met spikkels?
[..]
WHAHHAquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
[..]
hoe is jou vader dan? Me pa is heel serieus die zou dat nooit doen bij mij of me zusje.quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef restafval het volgende:
[..]
jouw vader en de mijne zouden het welleens goed met elkaar kunnen vinden.
Vullen maarquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoe is jou vader dan? Me pa is heel serieus die zou dat nooit doen bij mij of me zusje.
Whahah master! Ik zou echt in een deuk liggen met je pa, wat een chille pa heb jequote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef restafval het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat me vader nog altijd in de puberjaren zit. tot nu toe heeft trouwens iedereen die in huis is geweest een bijnaam gekregen. Hoe iritant die ook is, je komt er niet vanaf.
Ik zou me echt nergens meer vertonen met m'n pa als 'ie me steeds zo voor schut zou zetten.quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
ik hoop niet dat mijn pa jou schoon pa wordtquote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah master! Ik zou echt in een deuk liggen met je pa, wat een chille pa heb je. Hopelijk zou ik zo een schoonpa krijgen
![]()
huh hoezo?quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef restafval het volgende:
[..]
ik hoop niet dat mijn pa jou schoon pa wordt![]()
quote:
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeftquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef SHE het volgende:
Ah, ik bedenk me er nog 1;
Een uur lang zitten wrijven en duwen tegen iets wat achteraf gewoon zijn bellenblaas bleek te zijn.![]()
omgquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Double-Helix het volgende:
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
![]()
Het is mijn vader hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft![]()
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier![]()
![]()
Als ik een meisje was zou mijn pa precies hetzelfde doen. Alsnog is mijn pa tof, en de jouwe waarschijnlijk ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Het is mijn vader hoor!![]()
en ik ben dus wel een meisje..
Whaha ok chill, ik ga met je pa bowlenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Het is mijn vader hoor!![]()
en ik ben dus wel een meisje..
Whaha die was wel erg, me oom he hij vertelde me dat hij gewoon naar binnen liep toen zijn dochter aan het feesten was. En sleurde haar mee naar buiten WHWHAHH ergquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
Ik weet er nog wel eentje
Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me paWe hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo
.
Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"
Ik was like omg(waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen
) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen
" en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.
![]()
![]()
![]()
ken ikquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me paWe hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo
.
Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"
) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen
" en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.
![]()
![]()
![]()
WHAHAH OMFG , echt ergquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ken ik![]()
was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen![]()
![]()
in pak en moeders met een lange rok![]()
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende![]()
Ze knapte eerder op je af omdat je zei dat je een brommer hadquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.![]()
![]()
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..quote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)![]()
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.
Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.![]()
iddquote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..![]()
De reactie van de vader is wel weer tipischquote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..![]()
Mwa zo'n beetje wat hier boven staat, m'n ouders kwamen ook altijd naar binnen om me persoonlijk ergens weg te halen. De laatste tijd zorg ik gewoon dat ik eerder buiten benquote:
Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nu wel een leuke, stamt uit groep 8.
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.
Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)
Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"
Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe![]()
Hoe noemen ze je verkrachterquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.
Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)
Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"
Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe![]()
Whahahhquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ze zitten altijd van "Ha sander, lekker suzanne verkrachten hé"![]()
hoe kom je eropquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)![]()
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.
Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.![]()
Ik denk het niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voor.
Deze is echt gewoon superquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Hij wil wss weten hoe hij dr vanaf komt![]()
Zn moeder is nogal ouderwets zwaar gelovig geen sex voor t huwlijk type. Dus die werd gek toen ze haar zoon op een andere meid vond, met nog een meid die er ook bovenop lag.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]
De reactie van de vader is wel weer tipisch
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Whahah ergquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Nickenator het volgende:
Wat een geniaal topic! :'D
Mmm meest genante wat ik me nog kan herrineren is dat ik lang geleden eens over de stoep fietste, en vervolgens wat mensen zag die ik kende...
Ik zwaar naar ze, om vervolgens een omatje overhoop te fietsen
Vol raak, precies in het midden, ze had een gebroken pols eraan overgehouden, ik niets...
(wel nog een bos bloemen en fruitmand langsgebracht)
N~
edit; jemig wat was dat brak geschreven..![]()
omfgquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.
Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"
nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
omg pwndquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.
Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"
nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef junkiesietze het volgende:
Toen ik een jaar of 14/15 was begon ik pas goed te zuipen. En werd ook pas op die leeftijd dronken... dus ik met wat vrienden eerst bij zo'n gozer lekker indrinken. Maar ook een aantal blowden er, dus ik eerst een fles goedkope dropshot naar binnen gewerkt... en toen nog lekker aan een blowtje hijsen.
We kwamen aan bij een kroeg en staken daar nog een blowtje op... ik voelde me steeds wat minder... dus ik dacht ik ga ff naar buiten, frisse lucht happen.
Onderweg naar de buitendeur werd het helemaal zwart voor mijn ogen en flikkerde ik zo op de grond... dus die hele kroeg ziet dat gebeuren... en ik probeer snel weer op te staan en word daarbij geholpen door wat mensen... vervolgens loop ik dus de verkeerde kant op en word door wat mensen doe goeie kant opgestuurt.
Eenmaal buiten aangekomen nam ik de eerste adem frisse lucht en toen ik die wou "uitblazen" kwam er toch een partij zwarte kots mee! niet te zuinig.
Dus ik ging lekker op de grond zitten en lekker kotsen. waar na ik vervolgens uit me eigen kots werd gesleept zodat ik niet in me eigen kots zat.
Maar toen ik dus een eindje verderop werd neergezet begon ik vrolijk door te kotsen.
Uiteindelijk na een uur daar te hebben gezeten kwam ik weer een beetje bij en ben ik lekker naar huis gefietst
nu sta ik daar dus bekend als de gast die zwart kotst
wtfquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..
gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt![]()
blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
Jouw moederquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
wat is er no1uknow?
Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moedersquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..
gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt![]()
blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
tell me about it.. tja.. wat doe je eraan.. in "hun" tijd was het "not done".. tja.. back in thóse days..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moeders![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
ja, soms zijn ze weleens beetje bekrompen..
uh, maar over het algemeen zijn ze wel relax hoor.. pa is niet zo moeilijk, ma is af en toe beetje niet-inzichtelijk zeg maar..
bedoel, ben nou 22, heb meissie van 18.. als je dan samen op de kamer ben, zit je niet te boter-kaas-en-eieren..
zondag mag ze blijven slapen, zit ze van "ja, en ze slaapt wel in de andere kamer, bla bla"..
maaaa, kap nou, ben geen 12.. ik aan pa vragen tijdens ontbijt (zonder moeder)
vanuit zichzelf zei die van joh, dan trek je het matras toch naar je eigen kamer? precies pa!
zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
!
Ik ben (ook?!) van christelijke huize, en m'n ouders willen ook niet dat ik meisjes op m'n kamer te slapen krijg.
Maar toen ik nog een vriendin had 2 maanden geleden kon ik overdag terwijl iedereen in en rond het huis liep ongestoord 'spelen' () en niemand die binnen kwam hoor, dat doen ze dan weer niet zeg maar.
Maar oh wee als er snachts een meisje op m'n kamer slaapt
Ik had 't er een keer over met me ma, zegt ik, mam, als ik seks wil, dan krijg ik dat toch wel, of een meisje nou bij mij op de kamer slaapt of niet.
Ma: "Ja maar dan niet in mijn huis"
Ik: "Ach, overdag zijn jullie ook niet altijd thuis" en toen liep ik weg
Maar als je 22 bent is het wel erg ja16 hier
rennen voor het vaderland?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Nickenator het volgende:
Mmmm deze vond ik wel redelijk lullig;
Op school, waren we wat aan het hangen op het schoolplein met een aantal man.(warm weer, druk, zelfs de leraren hadden geen zin om in hun lerarenhok te zitten) Ik stond met mijn rug richting een v/d deuren.
Op een gegeven moment gaf iemand me wat te drinken om te proeven, dus ik neem een slok en denk; 'tering wat ranzig'. (ik heb de nare eigenschap om als ik dingen proef, meteen veel te nemen... ben ook op die manier eens bijna over mijn nek gegaan door feta-kaas.)
Ik draai me een halve slag en zonder te kijken spuug ik het allemaal in een keer uit. Bleek er iemand te staan die ik niet had gezien.![]()
Ik wist niet wat ik moest doen, lachen of huilen... Dat gezicht van die jongen staat me nog steeds bij.![]()
Volgens mij was dat het voor mij wel zo'n beetje, ik kan me niets anders meer herrineren.. (gelukkig?)
N~
Achja, jij bent 22, en dan flikt je ma dat nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..
als ik sex wil, dan beurt dat. dan moet je als ouder liever dit in een veilige omgeving hebben, anders krijg je die sperma-grasvlek verhalen
OMFGquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was op de middelbare school heel erg verliefd op een jongen, F., die ik had leren kennen tijdens een evenement waarbij we op school bleven slapen. Echt heel zwaar verliefd. Hem volgen, rood worden als hij me aankeek, blij zijn als hij 'hoi' zei etc. Na een jaar of twee (!!) kwam hij naar me toe om te vertellen dat hij doorhad dat ik hem al zo lang leuk vond (schaam) en dat hij me alleen maar aardig vond. En hij vertelde dat hij verkering had gekregen met de zus van mijn beste vriendin.
Dus elke keer als ik bij die beste vriendin kwam was hij er ook en schaamde ik me dood.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:
Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).
Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?
Dus ik reageer heel enthousiast met een volmondig: Ja!
Hij: Nou, ik niet met jou! en hij liep weg..
voelde me echt wreed gedist......
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:
Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).
Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?
Dus ik reageer heel enthousiast met een volmondig: Ja!
Hij: Nou, ik niet met jou! en hij liep weg..
voelde me echt wreed gedist......
je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoer
Mjah voordat wij er eindelijk goed en wel tegenaan geleund stondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef -Muse- het volgende:
Leuke ervaringen met die liftjesHoeveel mensen ik daar wel niet mee heb zien stoeien
![]()
![]()
Da's lulligquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef Ticker het volgende:
Met je stijve piem0l voor het raam lopen omdat het toch donker is buiten en je niks ziet. Maar vergeten dat het binnen vol staat met lampen en dat iedereen die de hond uit laat mee geniet.Ik was 16.
Ja, dat vind ik niet raar na jullie actiequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef NJlo het volgende:
[..]
Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!
Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Hmm, echt heel gênante dingen heb ik volgens mij niet meegemaakt tijdens mijn puberteit (of ik heb ze verdrongen); ik was meer van de domme uitspraken. Bijvoorbeeld:
Samen met meisje dat ik leuk vond (maar we waren 'gewoon vrienden') + haar vriendin was ik naar een evenement geweest in een dorp, en we stonden nu te wachten tot haar moeder ons kwam ophalen. Zoals je bij dorpsevenementen wel vaker ziet was de bebouwde kom voor autoverkeer afgesloten en was er een parkeerveldje georganiseerd vlak voor het dorp.
Nu was dit meisje onder een bord gaan staan dat de bezoekers attendeerde op het bestaan van het parkeerveldje, met ongeveer de tekst "inrijden 1 euro".Dus ik met mijn domme kop "haha, sta je daar precies onder dat bord". Stom, stom, stom! dacht ik meteen, hoe kun je daar nu een opmerking over maken.
Ze reageerde aanvankelijk met "haha," maar ging toen helaas nadenken wat er nu zo grappig was, en aan de toon waarop ze "wat bedoel je daar eigenlijk mee" vroeg te horen vermoedde ze al waarop ik zinspeelde.
Ik heb me er maar van afgemaakt met iets als "uh, dan zien de automobilisten het bord niet".
Och we hebben veel meer gefliktquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik niet raar na jullie actie
tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkissquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Dat is geen sentiment natuurlijk (wie wordt er nu sentimenteel van domme dingen die hij deedquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?![]()
Lijkt me uberkut als je alleen woont ergens in een vrijstaand huis, en je wcdeur is kapotquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:04 schreef BonJovi het volgende:
Wij hebben geeneens een raam in onze wc, ik woon in een flat
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:37 schreef PallominnoX het volgende:
Wat ik wel gedaan heb is met de brommer echt snel komen aanrijden, beetje stoer doen en in dat proces een fietser onderuit rijden zonder het door te hebben.
Jep.
Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
Ik heb dr ook zo eentje,quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef el_salvador het volgende:
[..]
tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkiss![]()
wat een schitterende gozer!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
Zooeeeeeeefffffffff, nooit meer teruggezien![]()
Nope. Wat is daar dan gebeurd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".
Diezelfde week was het uit.![]()
geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |