abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:13:36 #1
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570612
Hier verder

Vorige deel
[puberjaren] hoe gênant...

Laatste post
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef MASD het volgende:
Even een nieuwe:

Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.

Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door

Later heb ik het wel geleerd
Long live music.
pi_48570703
Whaha ja die was wel klote ik zal er zo een tje poste
AFC AJAX
pi_48570744
tvp
pi_48570788
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:23:24 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570857
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Long live music.
pi_48570904
De 'e' is weggevallen in de TT
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:26:32 #7
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570930
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De 'e' is weggevallen in de TT
Al gemeldt
Long live music.
pi_48570932
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Whahah fokkop ja
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:30:33 #9
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_48571021
tvp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_48571207
3 uur vastzitten op een wc?

jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?

Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren
overigens duurde dat maar iets van een kwartier
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:48:50 #11
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_48571407
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.

ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.

ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)

ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.

was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.

ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.

tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.

kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.

volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.

ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
Dit lijkt me echt iets om door de grond te gaan. Zoveel energie in gestoken enzo... . Hoe is het verder afgelopen? De hoop opgegeven?

Als het een behoorlijk duur kettinkje was de kassabon er achteraan sturen met het bericht: "Soms kun je sukkels alles laten betalen als ze bang voor je zijn. " en dan lachen als ze hem de volgende dag op z'n bek slaat.
pi_48571474
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:

Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren
WHAHA omg wat een slimmerd
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:03:48 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_48571769
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:

Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Long live music.
pi_48571783
Wij hebben geeneens een raam in onze wc, ik woon in een flat
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:11:20 #15
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48571977
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef MASD het volgende:

[..]

Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Zoiets had ik ook ik doe (thuis) nu de deur niet eens meer dicht , ik woon toch alleen met mn moeder, en zij is zegmaar een talent in bankzitten, dus 't is niet eens nodig

**Boven zit er geen slot op de deur, badkamer, douche WC enzo, en dan GEEN slot
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48572280
Hier kan het gelukkig ook niet
flat, 10 hoog, wc geen raam.
En als ik dan toch ooit vastzit dan ram ik de deur eruit want zo sterk zijn ze niet
pi_48572752
quote:
Even een nieuwe:

Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.

Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door

Later heb ik het wel geleerd
Voor een chick op een club,band of wat dan ook gaan is bij mij ook geen succes meestal
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48572971
Leuke verhalen.
pi_48574535
TVP alvast, eerste deel was geweldig. .
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:00:39 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_48574835
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef CySt het volgende:
Huilen dan.
pi_48580467
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Live it!
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:38:31 #23
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_48580836
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef CySt het volgende:
0 topics op naam. 14.gif
pi_48583658
Toen ik nog 15 was had ik een vriendinnetje waar ik wat meer bij mocht dan bij de andere vriendinnetjes..
En toen zaten we op me kamer een beetje te rommelen (beetje voelen enzo)

Toen kwam me broertje binnen Ik dus snel me handen onder die kleren vandaan..
En hij stond te kijken.
Zegt ie opeens; volgens mij moet ik gaan he?
Wij knikte allebei, en toen ging hij.

Toen we daarna beneden kwam keken ze ons wel raar aan Bleek mijn broertje het verteld te hebben Lachen gieren brullen daarna, want me ouders vonden het wel komisch
  Redactie Games zaterdag 21 april 2007 @ 22:24:37 #25
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48583659
Ik stond onder de douche, dus de bel gaat, dus ik sprint eruit en trek snel een badjas aan want ik wist dat het een pakketje was waar ik al een tijdje op wachtte.
Dus ik doe de deur open, en precies als ik het pakketje aanneem, zakt die badjeas af, sta ik daar naakt, die gast zat ook zo van ......
En het vervelende is, elke keer als die man mij nu ziet gaat die mij uitlachen
.....Kennedy
pi_48583685

Ik weet nog wel dat ik 2 á 3 jaar geleden eens onder de douche stond bij het voetballen met een enorme stijve.
pi_48583994
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Das terecht!
pi_48586256
TVP
  zondag 22 april 2007 @ 10:33:23 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48591097
tvp

misschien kan iemand tt veranderen in gênant? en zonder hoofdletters...

[ Bericht 19% gewijzigd door zoalshetis op 22-04-2007 11:03:03 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48591704
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Hoe vaak kom jij pakketbezorgers tegen?
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 11:25:55 #31
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48592189
Die man brengt ook vaak de post.
.....Kennedy
  zondag 22 april 2007 @ 11:53:28 #32
165512 MASD
Music is dead.
pi_48592789
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
tvp

misschien kan iemand tt veranderen in gênant? en zonder hoofdletters...
de ê wil niet lukken in de TT
Long live music.
  zondag 22 april 2007 @ 12:15:47 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48593355
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef MASD het volgende:

[..]

zie hulp in feedback.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48595782
haha ja ik was ook eens een keer in de puberjaren van ............ ...ohnee w8 ik zit nog in puberjaren iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen?
pi_48596595
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef denkjedat het volgende:
haha ja ik was ook eens een keer in de puberjaren van ............ ...ohnee w8 ik zit nog in puberjaren iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen?
Op FOK! komen?
  zondag 22 april 2007 @ 14:13:37 #36
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48596762
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef MASD het volgende:

[..]

kan ook niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48596887
Toen ik 16 was,vond ik een buurjongen leuk.
Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?

En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  zondag 22 april 2007 @ 14:49:16 #38
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_48598388
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:

Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?

En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
Hoe geniaal is jouw vader? Ik kan het niet woorden beschrijven!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 22 april 2007 @ 15:01:06 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_48599032
quote:

zondag 22 april 2007 @ 15:21:33 #40
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_48599904
quote:

En als dan een jongen dan toch grappig denkt te zijn zegt ie; dat wist ik, maar gister mocht m'n maat haar neuken, nu ik

Maar dat van je buurjongen.. echt geniaal
pi_48605961
Pubers
  zondag 22 april 2007 @ 17:52:43 #42
165512 MASD
Music is dead.
pi_48606274
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef F04 het volgende:
Pubers

Long live music.
pi_48606424
quote:

Whaha omg erg!
AFC AJAX
pi_48607786
quote:

Brilliant

Net heel deel 1 doorgelezen, ik heb me doodgelachen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_48608067
quote:

Geweldige vader
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_48612270
nja ik zit nog in me puberjaren, maar wat me te binnen schiet:

rommelen met meisje dat *plotseling* ongesteld wordt met mijn moeder in een andere kamer. toen ik mijn handen aan het wassen was hoorde ik mijn vriendinnetje aan moeders vragen 'heeft u een tampon?'

ik had een vriendinnetje en mijn ex kwam logeren. Ik kon nog steeds goed met 'r opschieten, dus sliepen we gewoon samen in mijn 2persoonsbed, geen zin om een van de matrassen op de grond te gooien. Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door mijn moeder die een beetje het verkeerde idee heeft en tegen ons zegt: "Ik heb eigenlijk geen zin om nu al oma te worden..."

Ik doe altijd mee met de schoolmusical en wat daar altijd bij hoort is om het onderbouwfeest te crashen. Een 2eklassert was verliefd op me - dat wist ik al - en ik zat in de 5e. Ik verveelde me een beetje en ging voor de lol met 'r staan zoenen (let wel: alcohol was op het feest misschien niet toegestaan, maar backstage dus lekker wel). Nog nooit heb ik de rest van de school zo over me heen gekregen sinds toen ik met een meisje met nogal kort haar (dus volgens die kakkers gelijk een manwijf) was gegaan. Men werd overigens pas jaloers toen ik vertelde dat ze bi is. gna.

Laatst was ik voor het eerst in een kroeg die ik voorheen nogal meed vanwege de giga hoeveelheid kakkers daar. We kwamen met zn allen van een feest dus ik dacht ik ga lekker mee. Was er eerst een, best leuk, meisje dat beweerde dat ik nog met 'r in de wieg had gelegen. Daarna nog een zooi onbelangrijke mensen die mij bleken te kennen en toen in ene een giga lekkere stoot die mij viavia kende en had gezien in de musical van school. Ik praat wat met 'r, spreek dan ff wat vrienden van me en zie 'r later bij de bar staan. Ik vraag dr nummer, hoor ik in ene een jongen d'rachter vragen "Vraag je nou d'r nummer!?" Bleek dus haar vriendje te zijn. Ik loste het nog op met "Nee hoor, was een grapje" en ik was meteen weg. Inmiddels heb ik d'r natuurlijk wel gevonden op hyves en msn, wordt een leuke jacht

poeh wat een verhalen allemaal...
  zondag 22 april 2007 @ 21:00:44 #47
165512 MASD
Music is dead.
pi_48612421
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef NJlo het volgende:
ik had een vriendinnetje en mijn ex kwam logeren. Ik kon nog steeds goed met 'r opschieten, dus sliepen we gewoon samen in mijn 2persoonsbed, geen zin om een van de matrassen op de grond te gooien. Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door mijn moeder die een beetje het verkeerde idee heeft en tegen ons zegt: "Ik heb eigenlijk geen zin om nu al oma te worden..."
Hoe oud was je toen?
Long live music.
pi_48613264
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef MASD het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen?
14 geloof ik, of 15...
  zondag 22 april 2007 @ 21:42:25 #49
165512 MASD
Music is dead.
pi_48614138
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef NJlo het volgende:

[..]

14 geloof ik, of 15...
Dat is idd wel wat te jong
Long live music.
  zondag 22 april 2007 @ 22:02:06 #50
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_48614853
Toen ik een jaar of 14/15 was begon ik pas goed te zuipen. En werd ook pas op die leeftijd dronken... dus ik met wat vrienden eerst bij zo'n gozer lekker indrinken. Maar ook een aantal blowden er, dus ik eerst een fles goedkope dropshot naar binnen gewerkt... en toen nog lekker aan een blowtje hijsen.
We kwamen aan bij een kroeg en staken daar nog een blowtje op... ik voelde me steeds wat minder... dus ik dacht ik ga ff naar buiten, frisse lucht happen.
Onderweg naar de buitendeur werd het helemaal zwart voor mijn ogen en flikkerde ik zo op de grond... dus die hele kroeg ziet dat gebeuren... en ik probeer snel weer op te staan en word daarbij geholpen door wat mensen... vervolgens loop ik dus de verkeerde kant op en word door wat mensen doe goeie kant opgestuurt.
Eenmaal buiten aangekomen nam ik de eerste adem frisse lucht en toen ik die wou "uitblazen" kwam er toch een partij zwarte kots mee! niet te zuinig.
Dus ik ging lekker op de grond zitten en lekker kotsen. waar na ik vervolgens uit me eigen kots werd gesleept zodat ik niet in me eigen kots zat.
Maar toen ik dus een eindje verderop werd neergezet begon ik vrolijk door te kotsen.
Uiteindelijk na een uur daar te hebben gezeten kwam ik weer een beetje bij en ben ik lekker naar huis gefietst

nu sta ik daar dus bekend als de gast die zwart kotst
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_48616504
ook leuk: blowen op mijn verjaardag (had het al wat vaker gedaan ma goed), opnemen, vergeten van de videorecorder af te halen *stom!*. moest met mutti naar de Jellinek in h'sum, waar ons verteld werd hoe normaal het is op die leeftijd etc.!! moeder was uitgeluld, dat was wel leuk dus. het was trouwens mijn 15e verjaardag
  maandag 23 april 2007 @ 09:53:29 #52
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48623630
heerlijk dit
Bier ende tieten.
pi_48624164
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Wuder het volgende:

[..]

Hoe geniaal is jouw vader? Ik kan het niet woorden beschrijven!
Ja, achteraf kan ik er wel om lachen, maar op dat moment?
Sowieso, als het om jongens ging, zette hij me voor lul.
Bijvoorbeeld toen ik een keer bij de cafetaria was met hem en een vriendin, ik zeg tegen die vriendin zo van: Goh, leuke jongen die hier werkt. We zijn aan de beurt, mn vader tilt me op, zet me op de toonbank, en zegt op een toon alsof hij tegen een kleuter praat:Vertel die meneer maar wat voor ijsje je wilt, een raket? eentje met spikkels?
Ik schaamde me dood natuurlijk...

Echt, ik zou een topic kunnen vullen met de rotgeintjes die mijn vader uithaalt....
  maandag 23 april 2007 @ 10:47:01 #54
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_48625160
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef dragonkiss het volgende:
Echt, ik zou een topic kunnen vullen met de rotgeintjes die mijn vader uithaalt....
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_48625469
quote:

[..]

Bijvoorbeeld toen ik een keer bij de cafetaria was met hem en een vriendin, ik zeg tegen die vriendin zo van: Goh, leuke jongen die hier werkt. We zijn aan de beurt, mn vader tilt me op, zet me op de toonbank, en zegt op een toon alsof hij tegen een kleuter praat:Vertel die meneer maar wat voor ijsje je wilt, een raket? eentje met spikkels?

pi_48626021
quote:

[..]

wat een eikel zeg, serieus
Haleloeja
pi_48626380
zo blijf je wel eeuwig single
alle vaders zijn lief
pi_48626741
quote:

[..]

Hij zoekt voor jou een jongen met een heeeeel groot gevoel voor humor

Ik kan me voorstellen dat jeje op dat moment doodschaamt maar het is toch erg grappig
pi_48627469
quote:

[..]

WHAHHA ik zou met je nemen alleen al voor je pa
AFC AJAX
pi_48628756
Hm, ik kan me niet zo heel veel herinneren... Alleen die ene keer dat er in de kusjeskring een jongen naar me toe kwam (waar ik al 2 jaar verliefd op was) die me wilde kussen, en dat ik het zo doodeng vond dat ik naar de wc gerend ben en me daar een half uur verstopt heb gehouden
I had a signature once. It was awful.
pi_48628905
OMG
AFC AJAX
  maandag 23 april 2007 @ 13:12:00 #62
166818 restafval
no soup for you
pi_48629671
quote:

[..]

jouw vader en de mijne zouden het welleens goed met elkaar kunnen vinden.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_48629744
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef restafval het volgende:

[..]

jouw vader en de mijne zouden het welleens goed met elkaar kunnen vinden.
hoe is jou vader dan? Me pa is heel serieus die zou dat nooit doen bij mij of me zusje.
AFC AJAX
pi_48631323
Aan het begin kwam mijn vriend me altijd ophalen met de scooter. Toen hij voor het eerst kwam was hij erg zenuwachtig, stond al een hele tijd met z'n scooter voor het huis van de buren. en ik dacht dat ie me had laten zitten ofzo.
Zegt mijn moeder opeens. Wie is die jongen toch die daar al zo lang bij de buren voor het huis staat.
Ik kijken, en ja hoor daar was hij dan. Stond al bijna een half uur te wachten. maar hij durfte toen niet aan te bellen, en wist niet zeker meer welk huis het was.
pi_48631544
Whahaha zo grappig
AFC AJAX
  maandag 23 april 2007 @ 16:52:12 #66
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48637871
quote:

[..]

Vullen maar

Kan je dan niet gewoon terug zeggen van, pap we zijn nu niet in een tent op jouw niveau.. ofzo?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48640371
Ik zit er nog vol in, maar genante dingen genoeg
zoals vorig jaar, brommer gekocht
schakelbrommer, een oude zundapp, ik heel stoer wegrijden bij mn vrienden van mn huis
had mn pa de benzine kraan dicht gezet, 25 meter verder viel ie uit
en ik maar kicken, terwijl ik er geen hol van snapte
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_48647261
quote:

[..]

Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  maandag 23 april 2007 @ 21:09:41 #69
174886 erwindeheld
destroy me, ich clack dich
pi_48647477
quote:

maandag 23 april 2007 @ 22:44:05 #70
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_48651384
haha geweldig
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 23 april 2007 @ 22:59:37 #71
166818 restafval
no soup for you
pi_48651877
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:

[..]

hoe is jou vader dan? Me pa is heel serieus die zou dat nooit doen bij mij of me zusje.
laten we het erop houden dat me vader nog altijd in de puberjaren zit. tot nu toe heeft trouwens iedereen die in huis is geweest een bijnaam gekregen. Hoe iritant die ook is, je komt er niet vanaf.
pi_48652130
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef restafval het volgende:

[..]

laten we het erop houden dat me vader nog altijd in de puberjaren zit. tot nu toe heeft trouwens iedereen die in huis is geweest een bijnaam gekregen. Hoe iritant die ook is, je komt er niet vanaf.
Whahah master! Ik zou echt in een deuk liggen met je pa, wat een chille pa heb je . Hopelijk zou ik zo een schoonpa krijgen
AFC AJAX
pi_48652298
quote:

[..]

Ik zou me echt nergens meer vertonen met m'n pa als 'ie me steeds zo voor schut zou zetten.
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!
  maandag 23 april 2007 @ 23:31:04 #74
166818 restafval
no soup for you
pi_48652867
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Whahah master! Ik zou echt in een deuk liggen met je pa, wat een chille pa heb je . Hopelijk zou ik zo een schoonpa krijgen
ik hoop niet dat mijn pa jou schoon pa wordt
pi_48652898
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef restafval het volgende:

[..]

ik hoop niet dat mijn pa jou schoon pa wordt
huh hoezo?
AFC AJAX
  maandag 23 april 2007 @ 23:46:27 #76
166818 restafval
no soup for you
pi_48653328
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:

[..]

huh hoezo?
anders zijn wij homo
pi_48653561
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef restafval het volgende:

[..]

anders zijn wij homo
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier
AFC AJAX
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:35:29 #78
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48656861
quote:

[..]

anders zijn wij homo
Bier ende tieten.
pi_48666206
TVP
Have fun...
pi_48666941
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Handschoen het volgende:
TVP
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48667146
quote:

[..]

anders zijn wij homo
pi_48676816
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Crazykill het volgende:

[..]

AFC AJAX
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 april 2007 @ 18:56:02 #83
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_48677526
quote:

[..]

anders zijn wij homo
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef SHE het volgende:
Ah, ik bedenk me er nog 1;

Een uur lang zitten wrijven en duwen tegen iets wat achteraf gewoon zijn bellenblaas bleek te zijn.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_48677742
quote:

[..]

anders zijn wij homo
+1 voorspelbaar
pi_48678126
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

+1 voorspelbaar
Ik dacht echt dat het een meisje was
AFC AJAX
pi_48683197
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee ,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:30:05 #87
165512 MASD
Music is dead.
pi_48683271
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Double-Helix het volgende:
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee ,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
omg
Long live music.
pi_48694131
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier
Het is mijn vader hoor!
en ik ben dus wel een meisje..
  woensdag 25 april 2007 @ 09:12:02 #89
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48694793
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

Het is mijn vader hoor!
Als ik een meisje was zou mijn pa precies hetzelfde doen. Alsnog is mijn pa tof, en de jouwe waarschijnlijk ook!
Bier ende tieten.
pi_48699534
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

Het is mijn vader hoor!
Whaha ok chill, ik ga met je pa bowlen
AFC AJAX
  woensdag 25 april 2007 @ 13:08:06 #91
52349 purplerose
pi_48702302
Ik weet er nog wel eentje

Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me pa We hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo .

Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"

Ik was like omg (waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen ) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen " en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.

pi_48703871
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:

Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me pa We hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo .

Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"

Ik was like omg (waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen ) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen " en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.

Whaha die was wel erg, me oom he hij vertelde me dat hij gewoon naar binnen liep toen zijn dochter aan het feesten was. En sleurde haar mee naar buiten WHWHAHH erg
AFC AJAX
pi_48704655
quote:

ken ik

was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen
in pak en moeders met een lange rok
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_48705288
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Beach het volgende:

[..]

ken ik

was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen
in pak en moeders met een lange rok
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende
WHAHAH OMFG , echt erg
AFC AJAX
pi_48710313
vertel
AFC AJAX
pi_48710964
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.
pi_48711829
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.
Ze knapte eerder op je af omdat je zei dat je een brommer had
AFC AJAX
  woensdag 25 april 2007 @ 18:03:24 #99
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48711869
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.

Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.
pi_48713234
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.

Beetje raar dat je zo reageert als moeder..
pi_48714261
TVP!

Ik lig hier echt in een scheur!

Ik zit zo ongeveer nog in m'n pubertijd (ben 16 ) maar ik zit heel hard na te denken, kan zo 1 2 3 niet iets naar boven halen waar ik me (echt) voor schaamde
pi_48717824
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:

[..]

idd
  woensdag 25 april 2007 @ 21:59:14 #103
165512 MASD
Music is dead.
pi_48721123
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:

[..]

De reactie van de vader is wel weer tipisch
Long live music.
pi_48722082
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:13 schreef BonJovi het volgende:
vertel
Mwa zo'n beetje wat hier boven staat, m'n ouders kwamen ook altijd naar binnen om me persoonlijk ergens weg te halen. De laatste tijd zorg ik gewoon dat ik eerder buiten ben
pi_48729991
quote:

Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voor .
pi_48730152
Ik heb nu wel een leuke, stamt uit groep 8.
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.

Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)

Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"

Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe
  donderdag 26 april 2007 @ 10:22:34 #107
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48730514
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.

Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)

Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"

Bier ende tieten.
pi_48731505
quote:

Hoe noemen ze je verkrachter
AFC AJAX
pi_48731750
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hoe noemen ze je verkrachter
Ze zitten altijd van "Ha sander, lekker suzanne verkrachten hé"
pi_48731942
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ze zitten altijd van "Ha sander, lekker suzanne verkrachten hé"
Whahahh
AFC AJAX
pi_48732030
Ehh..
ik vond een keer een jongen heel leuk en hij mij eigenlijk ook wel
maar ik ging altijd rondjes fietsen om de plek waar hij uithing
in de hoop hem "toevallig" tegen te komen
pi_48733338
Whaha dati s wel desperate
AFC AJAX
pi_48734536
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef BonJovi het volgende:
Whaha dati s wel desperate
Jouw nederlands ook
pi_48738488
tvp
Honda CB 500 / Opel Zafira 2.0 DTI
pi_48738527
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Jouw nederlands ook
Cachorro!
AFC AJAX
  donderdag 26 april 2007 @ 15:16:41 #116
166818 restafval
no soup for you
pi_48740506
quote:

hoe kom je erop
  donderdag 26 april 2007 @ 15:47:42 #117
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48741595
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:

LOLOLOLOLOLOLOL

geweldig! pimp die gast ook
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 26 april 2007 @ 15:55:35 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48741834
tvp
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:09:01 #119
52349 purplerose
pi_48742296
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voor .
Ik denk het niet! Ik heb het nooit durven vertellen op fok tot nu toe
Misschien is het gewoon zo herkenbaar dat al die papa's dat doen
pi_48742792
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef restafval het volgende:

hoe kom je erop
Hij wil wss weten hoe hij dr vanaf komt
pi_48744808
quote:

Deze is echt gewoon super
pi_48746100
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
  donderdag 26 april 2007 @ 19:01:28 #123
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48747797
hier moet ik even een tvp plaatsen. Ik moet wel ff nadenken welke domme dingen ik heb gedaan toen ik een tiener was
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48750881
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef kyraaa het volgende:

[..]

Hij wil wss weten hoe hij dr vanaf komt
  donderdag 26 april 2007 @ 22:20:36 #125
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48755428
Ik heb toen ik 16 was een keer zooooooveel gezopen en was zo dronken geworden dat ik mn kamer onder had gekotst en dikke problemen ook met mn ouders gehad toen

Sindsdien heb ik uit voorzorg maar als ik dronken was ergens buiten gaan kotsen zodat ik er thuis geen last meer van had

En ik heb ook een keer achter het huis van een kameraad genekt en dat zag er uber smerig uit ik had die scherpe doritos gegeten en ik kon het nie meer ophouden en kotste recht voor zn achterdeur. Best wel genant voor mezelf als je die mensen een vieze plas quasi rode kots de volgende dag zag schoonmaken.

zal ff nadenken wat ik nog meer heb, heb wel genoeg domme dingen gedaan maar of het noemenswaardig is weet ik nie
  donderdag 26 april 2007 @ 22:54:41 #126
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48756959
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef MASD het volgende:

[..]

De reactie van de vader is wel weer tipisch
Zn moeder is nogal ouderwets zwaar gelovig geen sex voor t huwlijk type. Dus die werd gek toen ze haar zoon op een andere meid vond, met nog een meid die er ook bovenop lag.
Zn pa is wel cool . Ik geloof dat ze ondertussen gescheiden zijn.
quote:

Priceless!
pi_48757272
Wat een geniaal topic! :'D

Mmm meest genante wat ik me nog kan herrineren is dat ik lang geleden eens over de stoep fietste, en vervolgens wat mensen zag die ik kende...
Ik zwaai naar ze, om vervolgens een omatje overhoop te fietsen
Vol raak, precies in het midden, ze had een gebroken pols eraan overgehouden, ik niets...

(wel nog een bos bloemen en fruitmand langsgebracht )

N~

edit; jemig wat was dat brak geschreven..
edit 2; jemig, wat was dat brak ge-edit.. <noob>

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2007 23:43:03 ]
pi_48757937
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Nickenator het volgende:
Wat een geniaal topic! :'D

Mmm meest genante wat ik me nog kan herrineren is dat ik lang geleden eens over de stoep fietste, en vervolgens wat mensen zag die ik kende...
Ik zwaar naar ze, om vervolgens een omatje overhoop te fietsen
Vol raak, precies in het midden, ze had een gebroken pols eraan overgehouden, ik niets...

(wel nog een bos bloemen en fruitmand langsgebracht )

N~

edit; jemig wat was dat brak geschreven..
Whahah erg

Ik was dus in de klas, en me leraar zei dat er iemand van ons school een oma had aangereden met een scooter. En ik had van vrienden gehoord dat die oma niks mankeerden. Dus ik heel vrolijk in de klas roepen, JA die oma die had niks toch. Zei die leraar die oma is overleden
AFC AJAX
pi_48760126
TVP

+ kleine donatie

Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.

Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"

nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:39:59 #130
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48762439
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP

+ kleine donatie

Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.

Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"

nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
omfg
happen naar de baas
  vrijdag 27 april 2007 @ 04:27:46 #131
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48764416
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 27 april 2007 @ 07:18:33 #132
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48764725
quote:
TVP

+ kleine donatie

omg pwnd
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:42:23 #133
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48765757
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..

gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt

blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
Leer spaties gebruiken!
pi_48766589
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef junkiesietze het volgende:
Toen ik een jaar of 14/15 was begon ik pas goed te zuipen. En werd ook pas op die leeftijd dronken... dus ik met wat vrienden eerst bij zo'n gozer lekker indrinken. Maar ook een aantal blowden er, dus ik eerst een fles goedkope dropshot naar binnen gewerkt... en toen nog lekker aan een blowtje hijsen.
We kwamen aan bij een kroeg en staken daar nog een blowtje op... ik voelde me steeds wat minder... dus ik dacht ik ga ff naar buiten, frisse lucht happen.
Onderweg naar de buitendeur werd het helemaal zwart voor mijn ogen en flikkerde ik zo op de grond... dus die hele kroeg ziet dat gebeuren... en ik probeer snel weer op te staan en word daarbij geholpen door wat mensen... vervolgens loop ik dus de verkeerde kant op en word door wat mensen doe goeie kant opgestuurt.
Eenmaal buiten aangekomen nam ik de eerste adem frisse lucht en toen ik die wou "uitblazen" kwam er toch een partij zwarte kots mee! niet te zuinig.
Dus ik ging lekker op de grond zitten en lekker kotsen. waar na ik vervolgens uit me eigen kots werd gesleept zodat ik niet in me eigen kots zat.
Maar toen ik dus een eindje verderop werd neergezet begon ik vrolijk door te kotsen.
Uiteindelijk na een uur daar te hebben gezeten kwam ik weer een beetje bij en ben ik lekker naar huis gefietst

nu sta ik daar dus bekend als de gast die zwart kotst
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_48767933
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..

gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt

blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
wtf
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:02:47 #136
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48768037
wat is er no1uknow?
Leer spaties gebruiken!
pi_48768099
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
wat is er no1uknow?
Jouw moeder

[ Bericht 3% gewijzigd door no1uknow op 27-04-2007 10:04:40 (typo :@) ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:13:53 #138
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48768418
ja, soms zijn ze weleens beetje bekrompen..

uh, maar over het algemeen zijn ze wel relax hoor.. pa is niet zo moeilijk, ma is af en toe beetje niet-inzichtelijk zeg maar..

bedoel, ben nou 22, heb meissie van 18.. als je dan samen op de kamer ben, zit je niet te boter-kaas-en-eieren..

zondag mag ze blijven slapen, zit ze van "ja, en ze slaapt wel in de andere kamer, bla bla"..

maaaa, kap nou, ben geen 12.. ik aan pa vragen tijdens ontbijt (zonder moeder)

vanuit zichzelf zei die van joh, dan trek je het matras toch naar je eigen kamer? precies pa!
Leer spaties gebruiken!
pi_48769116
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:

Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moeders
Have fun...
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:44:00 #140
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48769491
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moeders
tell me about it.. tja.. wat doe je eraan.. in "hun" tijd was het "not done".. tja.. back in thóse days..

we leven nu in 2K7..
Leer spaties gebruiken!
pi_48769505
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
ja, soms zijn ze weleens beetje bekrompen..

uh, maar over het algemeen zijn ze wel relax hoor.. pa is niet zo moeilijk, ma is af en toe beetje niet-inzichtelijk zeg maar..

bedoel, ben nou 22, heb meissie van 18.. als je dan samen op de kamer ben, zit je niet te boter-kaas-en-eieren..

zondag mag ze blijven slapen, zit ze van "ja, en ze slaapt wel in de andere kamer, bla bla"..

maaaa, kap nou, ben geen 12.. ik aan pa vragen tijdens ontbijt (zonder moeder)

vanuit zichzelf zei die van joh, dan trek je het matras toch naar je eigen kamer? precies pa!
!

Ik ben (ook?!) van christelijke huize, en m'n ouders willen ook niet dat ik meisjes op m'n kamer te slapen krijg.

Maar toen ik nog een vriendin had 2 maanden geleden kon ik overdag terwijl iedereen in en rond het huis liep ongestoord 'spelen' ( ) en niemand die binnen kwam hoor, dat doen ze dan weer niet zeg maar.

Maar oh wee als er snachts een meisje op m'n kamer slaapt
Ik had 't er een keer over met me ma, zegt ik, mam, als ik seks wil, dan krijg ik dat toch wel, of een meisje nou bij mij op de kamer slaapt of niet.
Ma: "Ja maar dan niet in mijn huis"
Ik: "Ach, overdag zijn jullie ook niet altijd thuis " en toen liep ik weg

Maar als je 22 bent is het wel erg ja 16 hier
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:44:51 #142
175985 Silaz
drie bier
pi_48769517
Hmm een paar maand geleden ook.. ik had een klassefeest, noujah klassefeest, gewoon in zo'n keet met bijna hele klas zuipen enzo... ik dus vrij erg aangeschoten enzo.. zo'n kerel uit men klas vroeg of ik ook mee deed.. jointje roken..
noujah ik haddus nog nooit gedaan en dacht.. hmm ff proberen, dus ik neem ppaar trekjes enzo.. maargoed.
op de terug wegnaar huis ( die keet stond ergens bij zo'n meisje int weiland) ik flikker stuk of 4 keer op mijn bek.
ik word 's ochtends wakker.. dikke schaafplek op mijn gezicht
Haha mijn vader zo.. iets te veel gedronken hij vond het wel lijp enzo.. 'Eens moet de eerste keer zijn' hahah
Pff die weken erna op schooll.. pff mygod.. ik hoorde het van alle kanten -_-..
Hbe er nu nog steeds een 'littekentje'' van zitten ( zown rode vlek naast me oog -_-)..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:52:28 #143
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48769768
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef no1uknow het volgende:

[..]

!

Ik ben (ook?!) van christelijke huize, en m'n ouders willen ook niet dat ik meisjes op m'n kamer te slapen krijg.

Maar toen ik nog een vriendin had 2 maanden geleden kon ik overdag terwijl iedereen in en rond het huis liep ongestoord 'spelen' ( ) en niemand die binnen kwam hoor, dat doen ze dan weer niet zeg maar.

Maar oh wee als er snachts een meisje op m'n kamer slaapt
Ik had 't er een keer over met me ma, zegt ik, mam, als ik seks wil, dan krijg ik dat toch wel, of een meisje nou bij mij op de kamer slaapt of niet.
Ma: "Ja maar dan niet in mijn huis"
Ik: "Ach, overdag zijn jullie ook niet altijd thuis " en toen liep ik weg

Maar als je 22 bent is het wel erg ja 16 hier
zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..

als ik sex wil, dan beurt dat. dan moet je als ouder liever dit in een veilige omgeving hebben, anders krijg je die sperma-grasvlek verhalen
Leer spaties gebruiken!
pi_48769837
Oh my, zo te zien heb ik het erg getroffen met mijn ouders haha!
M'n vader probeert in ieder geval ons altijd voor lul te zetten (lukt 'm aardig vaak bij m'n zusjes, mij interesseert het geen klote), en m'n ma boeit het niet wat ik doe zolang het maar geen overlast geeft.

's denken of ik mezelf nog eens voor paal heb gezet.. kan me zogauw niets voor de geest halen. *denkt*

Telt 2 x in dezelfde bocht in dezelfde 10 seconde op je bek vallen op de fiets als iets beschamends?

N~

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2007 10:55:04 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:34:10 #145
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48771179
nee nick, dat is niet echt beschamend..

weet eigenlijk verder geen beschamende momenten... gok ik zo.
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:53:17 #146
175985 Silaz
drie bier
pi_48771923
pff ook zo erg, ik zat in de 1e ofzo, en op terug weg van school ( moest toen iets van 3 kwartier/uur fietsten.. nu nog meer maar dat ter zijde) gaan we ook over een grote brug heen..
nou wij fietsen met een hele meute aan ede verkeerde kant, omndat dat sneller zou zijn..
Ik zit van het landschap te genieten.. beetje te suffen.. opeens komt van voren zo'n opoe en oma de brug afcrossen.. ik knetterhard tegen die opa aangereden.. bwaf wij liggen op de grond... die kerel geeft mij paar tikken op me hasses.. pff.. wat schaamde ik mij toen ..

En ook nog mijn allerergste schaam moment denk ik, schaam me er nu nog steeds voor,...
Ik fietste dus terug en we fietsten ook langs een begraafplaats.. en ik zat dus ook begin 1e.. en er was net een begraafplaats bezig.. dus wij fietsten erlangs.. en ong. 20 m verder gingen wij keihard zingen er is leven na de dood -_- ik schaam me er nu nogsteeds knettre erg voor -_-
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_48772062
Mmmm deze vond ik wel redelijk lullig;

Op school, waren we wat aan het hangen op het schoolplein met een aantal man.(warm weer, druk, zelfs de leraren hadden geen zin om in hun lerarenhok te zitten) Ik stond met mijn rug richting een v/d deuren.
Op een gegeven moment gaf iemand me wat te drinken om te proeven, dus ik neem een slok en denk; 'tering wat ranzig'. (ik heb de nare eigenschap om als ik dingen proef, meteen veel te nemen... ben ook op die manier eens bijna over mijn nek gegaan door feta-kaas.)
Ik draai me een halve slag en zonder te kijken spuug ik het allemaal in een keer uit. Bleek er iemand te staan die ik niet had gezien.
Ik wist niet wat ik moest doen, lachen of huilen... Dat gezicht van die jongen staat me nog steeds bij.

Volgens mij was dat het voor mij wel zo'n beetje, ik kan me niets anders meer herrineren.. (gelukkig?)

N~

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2007 11:57:19 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:11:30 #148
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48772612
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Nickenator het volgende:
Mmmm deze vond ik wel redelijk lullig;

Op school, waren we wat aan het hangen op het schoolplein met een aantal man.(warm weer, druk, zelfs de leraren hadden geen zin om in hun lerarenhok te zitten) Ik stond met mijn rug richting een v/d deuren.
Op een gegeven moment gaf iemand me wat te drinken om te proeven, dus ik neem een slok en denk; 'tering wat ranzig'. (ik heb de nare eigenschap om als ik dingen proef, meteen veel te nemen... ben ook op die manier eens bijna over mijn nek gegaan door feta-kaas.)
Ik draai me een halve slag en zonder te kijken spuug ik het allemaal in een keer uit. Bleek er iemand te staan die ik niet had gezien.
Ik wist niet wat ik moest doen, lachen of huilen... Dat gezicht van die jongen staat me nog steeds bij.

Volgens mij was dat het voor mij wel zo'n beetje, ik kan me niets anders meer herrineren.. (gelukkig?)

N~
rennen voor het vaderland?
Leer spaties gebruiken!
pi_48775977
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..

als ik sex wil, dan beurt dat. dan moet je als ouder liever dit in een veilige omgeving hebben, anders krijg je die sperma-grasvlek verhalen
Achja, jij bent 22, en dan flikt je ma dat nog
Hoewel mijn ma dat ook zou doen hoor, als ik 22 ben.
Maar dan ben ik hopelijk wel het huis uit. Niet dat ik persé snel weg wil, maar iets na m'n twintigste
pi_48776268
quote:
TVP

+ kleine donatie

OMFG
AFC AJAX
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:17:06 #151
165512 MASD
Music is dead.
pi_48789648
Waar is zoalshetis?
hij heeft wel veel toffe verhalen
Long live music.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:53:00 #152
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49020730
heeft er niemand meer wat te melden?
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:10:43 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49021321
jij vast wel Bootje
Fuck the EBU.
  maandag 7 mei 2007 @ 08:07:44 #154
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49089787
uhm, enige wat ik me nog kan bedenken is de eerste keer dat ik uitging ongeveer...

ging ff stevig feigling kantelen.. (hoe fout )

goed, ze gingen per 3 tegelijk achterover, dus na een flesje of 20 was ik als een balletje..

thuis aangekomen (vraag niet hoe, kan ik me niet herinneren..) ging ik op mn bed liggen, waarna de hele wereld stond te draaien.. had gehoord dat je dan een voet op de grond moet zetten; nou, het leek alsof het nóg sneller ging draaien.. 2 benen ernaast evenweinig succces.. uiteindelijk raam open, en de bosjes even een flinke slok verteerde feigling gegeven

hoe fout.. ach, nu lach je erom.
Leer spaties gebruiken!
pi_49092648
Ik was op de middelbare school heel erg verliefd op een jongen, F., die ik had leren kennen tijdens een evenement waarbij we op school bleven slapen. Echt heel zwaar verliefd. Hem volgen, rood worden als hij me aankeek, blij zijn als hij 'hoi' zei etc. Na een jaar of twee (!!) kwam hij naar me toe om te vertellen dat hij doorhad dat ik hem al zo lang leuk vond (schaam) en dat hij me alleen maar aardig vond. En hij vertelde dat hij verkering had gekregen met de zus van mijn beste vriendin.

Dus elke keer als ik bij die beste vriendin kwam was hij er ook en schaamde ik me dood.
Mon 'en!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:51:42 #156
166818 restafval
no soup for you
pi_49154190
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was op de middelbare school heel erg verliefd op een jongen, F., die ik had leren kennen tijdens een evenement waarbij we op school bleven slapen. Echt heel zwaar verliefd. Hem volgen, rood worden als hij me aankeek, blij zijn als hij 'hoi' zei etc. Na een jaar of twee (!!) kwam hij naar me toe om te vertellen dat hij doorhad dat ik hem al zo lang leuk vond (schaam) en dat hij me alleen maar aardig vond. En hij vertelde dat hij verkering had gekregen met de zus van mijn beste vriendin.

Dus elke keer als ik bij die beste vriendin kwam was hij er ook en schaamde ik me dood.
heb je foto
pi_49154919
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef restafval het volgende:

[..]

heb je foto
als ze de naam al geheim wil houden...
pi_49172811
Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).

Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?
Dus ik reageer heel enthousiast met een volmondig: Ja!
Hij: Nou, ik niet met jou! en hij liep weg..
voelde me echt wreed gedist......
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:30:51 #159
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49173176
omg dragon. lekker lomp :|

schuifelen.. the good old days. was vroeger ook stapelverliefd op een meisje. ben dr naam ff kwijt.. alleen als ik haar nu zie, ben ik achteraf wel blij

zit geen tiet aan..
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:57:43 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49173954
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:

Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).

Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?

sorry

Fuck the EBU.
pi_49177119
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:

Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:42:03 #162
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49177436
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:

[..]

Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoer
Leer spaties gebruiken!
pi_49177573
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoer
Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:55:16 #164
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49178044
ja ok, ik ben nu ff moraalridder maar goed.

mijn mavo-tijd was ook geen pretje..
Leer spaties gebruiken!
pi_49181898
Wij gingen met de hele mavo een dagje langlaufen in Duitsland.
Je hebt daar ook een paar skipistes maar daar mag je met je langlaufski's niet af, en al helemaal niet met de skilift.

Dus ik wilde met een klasgenoot (jongen, erg lang en stevig) toch met de skilift de piste op.
Helemaal naar boven wilden we niet, want we wilden eerst een stukje oefenen.
Goed. zo halverwege vonden we wel dat we hoog genoeg waren, dus ik ga als eerste van die skilift af (zoeen ankervormig ding waar je tegenaan kan leunen) daarna volgt die jongen en dat ding waar je tegenaan leunt schiet omhoog, onder mijn jas en sleurt me mee naar boven! Ik roep heel hard HELP! HELP! ( ) maar die jongen die lag zo in de scheur dat hij echt niks kon doen. Uiteindelijk na een meter of 20/30 meegesleurd te zijn heb ik mijn jas losgeritst en was ik er af, een andere vrouw heeft met de skistok mijn jas er af gehaald.

Dezelfde dag nog, iedereen was nog neit utigelachen over mijn incident hierboven, gingen we met een paar mensen (veilig) met een slee naar boven. Bij die lift kan je op de slee gaan zitten enhou je ook zoeen lift vast die je omhoog trekt.
Was ik bijna goed en wel boven, schiet die slee onder mij vandaag ik vol op m'n bek in de sneeuw en mijn slee kon ik helemaal beneden weer ophalen.

Hierna ben ik nooit emer op wintersport gegaan
pi_49182734
Die ankerliftjes zijn ook echt vertyft...
Have fun...
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:56:56 #167
72818 -Muse-
Veritas
pi_49183084
Leuke ervaringen met die liftjes Hoeveel mensen ik daar wel niet mee heb zien stoeien
pi_49184109
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef -Muse- het volgende:
Leuke ervaringen met die liftjes Hoeveel mensen ik daar wel niet mee heb zien stoeien
Mjah voordat wij er eindelijk goed en wel tegenaan geleund stonden
We hebben elke keer een paar mensen voorgelaten, omdat het echt eeuwen duurde voordat we uberhaubt vooruit kwamen. Hoe harder wij daarom moesten lachen, hoe chagerijniger de mensen achter ons werden
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:38:51 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49187515
Met je stijve piem0l voor het raam lopen omdat het toch donker is buiten en je niks ziet. Maar vergeten dat het binnen vol staat met lampen en dat iedereen die de hond uit laat mee geniet.

Ik was 16.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:09:59 #171
165512 MASD
Music is dead.
pi_49189039
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef Ticker het volgende:
Met je stijve piem0l voor het raam lopen omdat het toch donker is buiten en je niks ziet. Maar vergeten dat het binnen vol staat met lampen en dat iedereen die de hond uit laat mee geniet.

Ik was 16.
Da's lullig
Long live music.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:49:01 #172
52349 purplerose
pi_49190646
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef NJlo het volgende:

[..]

Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!
Ja, dat vind ik niet raar na jullie actie
pi_49191274
Hmm, echt heel gênante dingen heb ik volgens mij niet meegemaakt tijdens mijn puberteit (of ik heb ze verdrongen); ik was meer van de domme uitspraken. Bijvoorbeeld:

Samen met meisje dat ik leuk vond (maar we waren 'gewoon vrienden') + haar vriendin was ik naar een evenement geweest in een dorp, en we stonden nu te wachten tot haar moeder ons kwam ophalen. Zoals je bij dorpsevenementen wel vaker ziet was de bebouwde kom voor autoverkeer afgesloten en was er een parkeerveldje georganiseerd vlak voor het dorp.
Nu was dit meisje onder een bord gaan staan dat de bezoekers attendeerde op het bestaan van het parkeerveldje, met ongeveer de tekst "inrijden 1 euro". Dus ik met mijn domme kop "haha, sta je daar precies onder dat bord". Stom, stom, stom! dacht ik meteen, hoe kun je daar nu een opmerking over maken. Ze reageerde aanvankelijk met "haha," maar ging toen helaas nadenken wat er nu zo grappig was, en aan de toon waarop ze "wat bedoel je daar eigenlijk mee" vroeg te horen vermoedde ze al waarop ik zinspeelde.
Ik heb me er maar van afgemaakt met iets als "uh, dan zien de automobilisten het bord niet ".

woensdag 9 mei 2007 @ 17:43:29 #174
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49192457
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Hmm, echt heel gênante dingen heb ik volgens mij niet meegemaakt tijdens mijn puberteit (of ik heb ze verdrongen); ik was meer van de domme uitspraken. Bijvoorbeeld:

Samen met meisje dat ik leuk vond (maar we waren 'gewoon vrienden') + haar vriendin was ik naar een evenement geweest in een dorp, en we stonden nu te wachten tot haar moeder ons kwam ophalen. Zoals je bij dorpsevenementen wel vaker ziet was de bebouwde kom voor autoverkeer afgesloten en was er een parkeerveldje georganiseerd vlak voor het dorp.
Nu was dit meisje onder een bord gaan staan dat de bezoekers attendeerde op het bestaan van het parkeerveldje, met ongeveer de tekst "inrijden 1 euro". Dus ik met mijn domme kop "haha, sta je daar precies onder dat bord". Stom, stom, stom! dacht ik meteen, hoe kun je daar nu een opmerking over maken. Ze reageerde aanvankelijk met "haha," maar ging toen helaas nadenken wat er nu zo grappig was, en aan de toon waarop ze "wat bedoel je daar eigenlijk mee" vroeg te horen vermoedde ze al waarop ik zinspeelde.
Ik heb me er maar van afgemaakt met iets als "uh, dan zien de automobilisten het bord niet ".

Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_49193636
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik niet raar na jullie actie
Och we hebben veel meer geflikt , maar ik begon toen ik haar nog niet kende gewoon met aardig doen. Op een gegeven moment werd ze ontzettend aso dus hield ik daar maar mee op.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:34:43 #176
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_49194219
quote:

tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkiss wat een schitterende gozer!!!
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
pi_49197264
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?
Dat is geen sentiment natuurlijk (wie wordt er nu sentimenteel van domme dingen die hij deed ).

Ik denk dat ik blij moet zijn dat ik geen gênante dingen heb meegemaakt die het vertellen waard zijn. Of je moet er blij van worden dat andere Fok!ers je kunnen uitlachen.
pi_49198223
tvp, fantastisch topic
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:07:03 #179
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_49238895
Paar jaar terug, ik was 15 en fan van M. Schumacher. Vlak na een F1 race die hij had gewonnen fiets ik naar een vriend toe die anti Schumacher was. Ik zie em buiten op z'n pleintje staan en ik denk, ik ga em ff lopen fokken.
Dus met beide handen juichen en op de een of andere manier maakte ik in eens een scherpe bocht naar recht, hop een heg in. Ik kon er gelukkig wel om lachen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:41:43 #180
174940 W00fer
Maar echt
pi_51544118
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:04 schreef BonJovi het volgende:
Wij hebben geeneens een raam in onze wc, ik woon in een flat
Lijkt me uberkut als je alleen woont ergens in een vrijstaand huis, en je wcdeur is kapot
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:54:33 #181
174940 W00fer
Maar echt
pi_51544415
Hmm 4 jaar geleden was ik 16, en dus dik puber. Kan me daarvan eigenlijk maar weinig herinneren hoe domme dingen ik gedaan heb. 2003 was al een iets te modern jaar gok ik.

Maar wat een topic, niet te zuinig zeg WOW ik weet nu precies hoe het niet moet

Veel van de verhalen hier kunnen zo in dronken avonturen (of komen daaruit)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_51547303
Wat ik wel gedaan heb is met de brommer echt snel komen aanrijden, beetje stoer doen en in dat proces een fietser onderuit rijden zonder het door te hebben.

Jep.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:54:01 #183
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51552900
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 04:37 schreef PallominnoX het volgende:
Wat ik wel gedaan heb is met de brommer echt snel komen aanrijden, beetje stoer doen en in dat proces een fietser onderuit rijden zonder het door te hebben.

Jep.
pi_51558150
Geweldig topic!

(tvp, er schiet me nu niks te binnen)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:19:48 #185
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_51574835
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:

[..]

Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.

Vroeger toen ik nog steor was met drinken en uitgaan enzo een keer in de discobus half op de grond en half over m'n kameraad heen gekotst.. Busbeveiligingsman boos zeggen dat ik dat op moet ruimen, dus ik vraag in al mijn onschuld, heb je een dweilding ofzo dan? Nee doe maar met je jas!! Of je betaald 25 gulden!

Ik met me jas vlak naast die vlek net zo doen of ik aan het schoonmaken ben.. Opstaan.. Me kameraad op laten staan zodat ie er voor staat.. Nou klaar dan.. Wij lopen de bus uit waarna die gast ziet dat alles er nog ligt.. Ik rennen (dronken) dat ik wegkom... goh.. the good old days.

Een x moest ik op het werk als enige puber poepen.. Ik ben dus zo klaar... KUT geen wc papier.. Ik naar de directie bellen of er iemand even een rol wil brengen.. whaha dat was ook wel lullig...

Voor de rest ga ik nog ff denken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:16:12 #186
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_51577060
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef el_salvador het volgende:

[..]

tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkiss wat een schitterende gozer!!!
Ik heb dr ook zo eentje,

mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
Zooeeeeeeefffffffff, nooit meer teruggezien

3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".

Diezelfde week was het uit.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:45 #187
180572 Zotheid
De lof der
pi_51577228
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik heb dr ook zo eentje,

mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_51589165
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.
Nope. Wat is daar dan gebeurd?
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:15:31 #189
81894 godigita
Trollercoaster
pi_51597088
quote:

[..]

Ik heb dr ook zo eentje,

3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".

pi_51613458
quote:

[..]

Ik heb dr ook zo eentje,

geniaal
pi_51614089
quote:

[..]

Ik heb dr ook zo eentje,

AFC AJAX
pi_51614286
Oeh, leuk!

Een meisje waar ik verliefd op was vroeg of ik ook meedeed aan de halve triatlon, want ze was nogal sportief ingesteld.
Randdebiel als ik was heb ik me toen ook ingeschreven, waarna ze me vrolijk vertelde dat zij toch niet kon.

Ik heb uit pure trots en stompzinnigheid de triatlon wel afgemaakt, het loop-gedeelte wel met een peuk in mijn bek, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat het hele gebeuren mijn gezondheid ernstige schade toegebracht heeft...
  donderdag 19 juli 2007 @ 03:55:42 #193
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_51615840
quote:

[..]

anders zijn wij homo
Jij bent niet homo? Waarom wilde je me dan aftrekken?
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')