quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was op de middelbare school heel erg verliefd op een jongen, F., die ik had leren kennen tijdens een evenement waarbij we op school bleven slapen. Echt heel zwaar verliefd. Hem volgen, rood worden als hij me aankeek, blij zijn als hij 'hoi' zei etc. Na een jaar of twee (!!) kwam hij naar me toe om te vertellen dat hij doorhad dat ik hem al zo lang leuk vond (schaam) en dat hij me alleen maar aardig vond. En hij vertelde dat hij verkering had gekregen met de zus van mijn beste vriendin.
Dus elke keer als ik bij die beste vriendin kwam was hij er ook en schaamde ik me dood.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:
Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).
Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?
Dus ik reageer heel enthousiast met een volmondig: Ja!
Hij: Nou, ik niet met jou! en hij liep weg..
voelde me echt wreed gedist......
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:14 schreef dragonkiss het volgende:
Heb ook een keer een wel schamelijke actie met een jongen gehad, ik was een tijdje heimelijk verliefd op hem toen ik 14 was. Op een gegeven moment was er een schoolfeest, dus ik hoopte dat hij me zou vragen om te schuifelen (hoe fout).
Op een gegeven moment loopt die jongen naar me toe met de vraag: Wil je met me schuifelen?
Dus ik reageer heel enthousiast met een volmondig: Ja!
Hij: Nou, ik niet met jou! en hij liep weg..
voelde me echt wreed gedist......
je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je beseft alleen wel dat je zo een persoon even een minderwaardigheidscomplex aanpraat waar ze later nog veel problemen mee kan hebben..? ik vind het niet zo stoer
Mjah voordat wij er eindelijk goed en wel tegenaan geleund stondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef -Muse- het volgende:
Leuke ervaringen met die liftjesHoeveel mensen ik daar wel niet mee heb zien stoeien
![]()
![]()
Da's lulligquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef Ticker het volgende:
Met je stijve piem0l voor het raam lopen omdat het toch donker is buiten en je niks ziet. Maar vergeten dat het binnen vol staat met lampen en dat iedereen die de hond uit laat mee geniet.Ik was 16.
Ja, dat vind ik niet raar na jullie actiequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef NJlo het volgende:
[..]
Achteraf is het niet heel stoer meer nee, maar nu is ze vet asociaal enzo dus boeit het me niet echt veel meer XD. Dit blijft het 'genante verhalen'-topic, he!
Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Hmm, echt heel gênante dingen heb ik volgens mij niet meegemaakt tijdens mijn puberteit (of ik heb ze verdrongen); ik was meer van de domme uitspraken. Bijvoorbeeld:
Samen met meisje dat ik leuk vond (maar we waren 'gewoon vrienden') + haar vriendin was ik naar een evenement geweest in een dorp, en we stonden nu te wachten tot haar moeder ons kwam ophalen. Zoals je bij dorpsevenementen wel vaker ziet was de bebouwde kom voor autoverkeer afgesloten en was er een parkeerveldje georganiseerd vlak voor het dorp.
Nu was dit meisje onder een bord gaan staan dat de bezoekers attendeerde op het bestaan van het parkeerveldje, met ongeveer de tekst "inrijden 1 euro".Dus ik met mijn domme kop "haha, sta je daar precies onder dat bord". Stom, stom, stom! dacht ik meteen, hoe kun je daar nu een opmerking over maken.
Ze reageerde aanvankelijk met "haha," maar ging toen helaas nadenken wat er nu zo grappig was, en aan de toon waarop ze "wat bedoel je daar eigenlijk mee" vroeg te horen vermoedde ze al waarop ik zinspeelde.
Ik heb me er maar van afgemaakt met iets als "uh, dan zien de automobilisten het bord niet".
Och we hebben veel meer gefliktquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik niet raar na jullie actie
tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkissquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
Toen ik 16 was,vond ik een buurjongen leuk.
Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?
En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
Dat is geen sentiment natuurlijk (wie wordt er nu sentimenteel van domme dingen die hij deedquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus... is dat echt je beste jeugd sentiment?![]()
Lijkt me uberkut als je alleen woont ergens in een vrijstaand huis, en je wcdeur is kapotquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:04 schreef BonJovi het volgende:
Wij hebben geeneens een raam in onze wc, ik woon in een flat
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:37 schreef PallominnoX het volgende:
Wat ik wel gedaan heb is met de brommer echt snel komen aanrijden, beetje stoer doen en in dat proces een fietser onderuit rijden zonder het door te hebben.
Jep.
Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ooit eens een meisje geflikt in de brugklas, was een of ander heel raar uitziend persoon verliefd op een gozertje. (Zij had geloof ik echt allemaal ziektes enzo, heel raar). Toen vroeg 'ie (met een hele zooi vrienden die er achteraan waren gelopen) "Wil je verkering met me?". Aarzelend zei ze ja. We hebben het getimed, 1,4 seconden is het aangebleven tot hij zei "Dan is het nu weer uit!"
Ik heb dr ook zo eentje,quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef el_salvador het volgende:
[..]
tvp omdat ik meer wil horen over de vader van dragonkiss![]()
wat een schitterende gozer!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
Zooeeeeeeefffffffff, nooit meer teruggezien![]()
Nope. Wat is daar dan gebeurd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont toevallig niet in Nijverdal? Of dat is hopelijk niet daar gebeurt want zo'n soort verhaal ken ik.
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
mn zus was 14 en op vakantie in frankrijk had ze dus schattig met een jongen opgetrokken en die kwam op een ochtend mijn zus halen om te gaan zwemmen volgens mij. Heel verlegen naar onze tent toegelopen, mijn pa, 1.93 type beer, meteen van "Zo jongeman, dus jij wilt met mijn dochter trouwen".
3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".
Diezelfde week was het uit.![]()
geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
3 jaar geleden, mijn oom was jarig, dochter van 24 samen met vriend heel gelukkig te wezen met hun relatie. Zegt mn pa iets in de trant van "leuk he, op bezoek bij je schoonvader". Zegt hij zo van "Hoho, zo ver is het nog niet". Doodse stilte, zegt mn pa zo van "fout geantwoord jongen".
[..]
Ik heb dr ook zo eentje,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |