Jaap heeft persoonlijke hygiene voor 2 weken opgeschort.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wast Jaap zijn handen niet?!
Als hij masturbeert wel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best wel kunnen. Ook gezien hij zich absoluut niet in kan leven in een ander.
Kan hij ook uren bezig zijn met een onbenullig iets?
Jammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef getl0st het volgende:
Had ik net een mooie nieuwe OP gemaakt.. wordt mijn oude weer gekopieerd![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef Liess het volgende:
Paradise Hotel was het toch?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia wil een colondanse kaart sturen ......
dan heeft Jaap dat dus gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
Huub had zijn cp gewoon op het kastje in de slaapkamer liggen, dat zei hij gister, omdat er toch niet meer gestolen mocht worden.
Jaap zei tegen Brian van de week, je mag ze niet gebruiken, maar wel weghalen.
Volgens mij heeft Huub dat nagevraagd en je mag ze gewoon niet weghalen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
Huub had zijn cp gewoon op het kastje in de slaapkamer liggen, dat zei hij gister, omdat er toch niet meer gestolen mocht worden.
Dus als hij er over 2 weken wel uitgestemd wordt dan komt er eerst zo'n ontsmettingswagen van de RVV (Rijksdienst voor de keuring van Vee en Vlees) voor de deur om Jaap te ontsmetten??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft persoonlijke hygiene voor 2 weken opgeschort.Eeeeeeeeeeeeeew!
Aan wie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een condonolancekaart sturen.
Volgens mij is dat bullshit... ze mochten de koffer van Ilona toch ook niet verplaatsen, ze kreeg een waarschuwing omdat ze hem ergens anders neer zette.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia wil een colondanse kaart sturen ......
Er zijn al de hele week problemen... je kunt toch luisteren op 2?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef Kinga het volgende:
DOE WAT AAN DAT GELUID OP STREAM 1 !!!!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb de OP even aangepast..foto erin en Paradise Hotel ipv Heartbreak Hotel.
die is al de hele dag dood hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zijn al de hele week problemen... je kunt toch luisteren op 2?
Je meent het????? Als het echt belangrijk was geweest, had ze wel een brief gekregen om een uurtje of 2.00 .quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef Liess het volgende:
Sneu voor Natas.
Natasia kennende aan de overledene... beetje FOK-idee... RIP voor de nabestaandenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb de OP even aangepast..foto erin en Paradise Hotel ipv Heartbreak Hotel.
meestal als ik dat gevoel krijg weet ze het zelf binnen de kortste keren weer om zeep te helpen,dus troost je is zo weer overquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natas écht steeds leuker vinden.
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Het is maar voor wie het belangrijk is, ze is over de zeik dus voor haar is het belangrijk, maar niet dichtbij genoeg om een directe brief te krijgen... dus ik vind het beetje vaag als je zegt dat iets niet belangrijk is als iemand anders er toch verdriet van heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het????? Als het echt belangrijk was geweest, had ze wel een brief gekregen om een uurtje of 2.00 .
Ze wist het allang, had het in de krant gelezen maar ze weet natuurlijk dat dit wel uitgezonden wordt....dus janken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het????? Als het echt belangrijk was geweest, had ze wel een brief gekregen om een uurtje of 2.00 .
Stuur maar naar Natasia..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/
Die staat al uren stil..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zijn al de hele week problemen... je kunt toch luisteren op 2?
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Ze heeft die man ook niet uit d'r kut zitten schijten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Voor d'r eigen kids heeft ze in al die maanden nog niet zoveel traantjes gelaten als ze tijdesn dit korte telefoongesprek heeft gedaan
Waarom? Ze jankt over alles en iedereen, behalve als haar kindjuuuuuuus naar huis gaan. Wat een schijtwijf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Geen zorgen binnen een paar dagen doet ze weer iets waardoor je haar wel achter het behang kunt plakken een muur wilt metselenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Lijkt erop, nog even oefenenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!
zoiets?
Ow sorryquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Stuur maar naar Natasia.....ik weet wel dat het condoleànce-register is......
Ze zat gisteren nog lachend op te scheppen dat ze een o zo vervelende buurvrouw door de steeg had getrokken en die was toen helemaal bont en blauw met haar arm in een mitella..hi hi hi...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Nog even geduld lieverdquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Ik denk elke keer dat ik Amanda zie zitten maar het is die nephotelganger
Dat gaan ze niet menen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
Aan tafel hebben Nicolaas en Natasia het nog even over de clashes van vanochtend. Nicolaas zegt dat Brian er eigenlijk uit gezet moet worden, er was duidelijk fysiek geweld. Brian was wel naar achteren geweest, maar omdat er al meerdere voorvallen geweest zijn tussen Huub en Brian, wordt er niks aangedaan.
Huub heeft Brian ook wel eens tikjes in zijn gezicht gegeven is er gezegd. Nicolaas vindt het van de gekke, dus als hij dat met mij zou doen, zou hij wel weg moeten, vraagt hij aan Natasia. Die weet het ook allemaal niet meer.
Bron VOL
en dat allemaal met zo'n zeik stemmetje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Ik was dus heel verdrietig, toen was ik heel verdrietig, vanmiddag was ik zo verdrietig, ik ben heel verdrietig.............
Volgens mij zeg ik dat nooit hardop als ik me rot voel. Jij wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en dat allemaal met zo'n zeik stemmetje.
Ze is echt op de achtergrond aanwezig he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Ik denk elke keer dat ik Amanda zie zitten maar het is die nephotelganger
Ze kunnen beide nou eenmaal niet missen. Huub als kijkcijferkanon en Brian om Jaap erin te houden. Dus tsja... dan maar zo he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet menen.
Er zijn meerdere voorvallen geweest en dus doen ze er niets aan. Werkelijk ongelofelijk.
Er moet dus echt bloed gaan vloeien ...
Als ze het lang genoeg onder het tapijt schuiven krijgen ze vanzelf wat ze willen.
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet menen.
Er zijn meerdere voorvallen geweest en dus doen ze er niets aan. Werkelijk ongelofelijk.
Er moet dus echt bloed gaan vloeien ...
Als ze het lang genoeg onder het tapijt schuiven krijgen ze vanzelf wat ze willen.
Hoef ik niet te zeggen... is zo wel aan me te merken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat nooit hardop als ik me rot voel. Jij wel?
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het momentquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.
Het blijft oneerlijk dat Brian nog steeds overal onderuit komt zonder waarschuwing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze kunnen beide nou eenmaal niet missen. Huub als kijkcijferkanon en Brian om Jaap erin te houden. Dus tsja... dan maar zo he.
Met welke gevolgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.
Ik hoop echt dat ze zich daaraan houdt!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het moment
Brian weer niet populair.. Amanda slaapt bij Huub vannacht.. Nena schijt hem uit.. mooi schilderij van de IKEA..![]()
Jezus, mijn autobiografie is nu al gepubliceerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!
zoiets?
van vanmorgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas tegen Melissa: Vraag of ze of ze ook de krant van morgen hebben?
Meissa: Ok,ik kijk wel even achter.![]()
![]()
wat Amanda zegt dat doet ze ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze zich daaraan houdt!!!
Ze hebben die zogenaamde waarschuwingen erin gegooid zodat ze mensen erin kunnen laten juist. Ik bedoel bij hoeveel waarschuwingen wordt je er nou uit geknikkerd? Dat weet niemand, lekker onduidelijk allemaal...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het blijft oneerlijk dat Brian nog steeds overal onderuit komt zonder waarschuwing.
Het randje heeft hij ondertussen wel weten te vinden. Ze kunnen het echt niet blijven verkopen onder het mom van meerdere strubbelingen tussen de twee. Te ver is te ver en fysiek geweld is fysiek geweld.
Brain is echt zo zielig héquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het moment
Brian weer niet populair.. Amanda slaapt bij Huub vannacht.. Nena schijt hem uit.. mooi schilderij van de IKEA..![]()
Dus zou een waarschuwing zeker op zijn plaats zijn ....quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben die zogenaamde waarschuwingen erin gegooid zodat ze mensen erin kunnen laten juist. Ik bedoel bij hoeveel waarschuwing wordt je er nou uit geknikkerd? Dat weet niemand, lekker onduidelijk allemaal...
Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcoholquote:
Niet alleen bij Jaap hoor. Ook bij Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
Nope, Niels vroeg om de krant van vandaag en daarna of ze ook kon kjiken of de krant van morgen er ook al is.quote:
Mja, als hij de kooi uitkomt krijgt ie sowieso nergens meer een baan, want dan weet elke werkgever dat Jaap spiegies niet in orde is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
Als er iets aan het doorslaan is is 't de reactie van sommige mensen hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Laat ze dan iig een OW geven. Die man laat zich zo gaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
Aan tafel hebben Nicolaas en Natasia het nog even over de clashes van vanochtend. Nicolaas zegt dat Brian er eigenlijk uit gezet moet worden, er was duidelijk fysiek geweld. Brian was wel naar achteren geweest, maar omdat er al meerdere voorvallen geweest zijn tussen Huub en Brian, wordt er niks aangedaan.
Huub heeft Brian ook wel eens tikjes in zijn gezicht gegeven is er gezegd. Nicolaas vindt het van de gekke, dus als hij dat met mij zou doen, zou hij wel weg moeten, vraagt hij aan Natasia. Die weet het ook allemaal niet meer.
Bron VOL
Maar IK ben zoooooooo verdrietig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Ben het zeikstemmetje beu..... laat haar nu maar weer ruzie gaan maken met Jaap.
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcoholquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcohol![]()
Lopen vast wel ergens rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Waar zijn die honden btw?
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
renee kempenaar is dood, en schijn t een neef van Rob? te zijn.
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Hopen dat Brian zich voor vandaag alleen aan zn woord houd en er klaar mee is, dan kan Huub krabbelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcohol![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?
Uit de villa gezet door Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Waar is de rest?
Hoi, ik wil ook weer kijken, alleen buffert de boel steeds, dus ik kijk niet....quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef jinca het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als er iets aan het doorslaan is is 't de reactie van sommige mensen hier.
Heb je gister wel gekeken?
Buiten in de kist?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nee dat doet de piano uitzichzelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:08 schreef Dogga het volgende:
is dat nico achter de piano ?
Japio zou vanalles door de plee spoelen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Waar is de rest?
blijkbaar want nico liep net langsquote:
Je zal een brief van hem krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Gatver, dat likken van Jaap aan zijn vinger en vervolgens neus peuteren, oeps andersom natuurlijk![]()
Toen Natasia terug kwam van de tandarts werd ze vriendelijk blaffend verwelkomd door een van de hondjes, de bruine. De bek die Natasia toen opentrok ken je wel, dat hoef ik niet te beschrjven. Daarna heb ik de doggen niet meer gezien ..... Ik gok ook dat ze 'achter' zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.
Dat is de piano echt zelfquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
[..]
blijkbaar want nico liep net langs
is de pc dan ofso
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuldquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als er bloed vloeit zal hij er toch wel uitgegooid worden?
Dus nu in de kroketten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.
En hun vachtjes worden gebruikt voor de nieuwe jas van Amandaquote:
Jaap heeft ze in de frituur gegooid, de vreetzak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
Vast fanmail aan het versturen, Peter6000 zal er ook wel een krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Varen het volgende:
Wat is Jaap toch aan het doen?
Rene is doodquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuld![]()
somebody diedquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
En ik heb de andere, Juicy, zien rondstiefelen toen Natasia aan tafel zat te 'rouwen'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Natasia terug kwam van de tandarts werd ze vriendelijk blaffend verwelkomd door een van de hondjes, de bruine. De bek die Natasia toen opentrok ken je wel, dat hoef ik niet te beschrjven. Daarna heb ik de doggen niet meer gezien ..... Ik gok ook dat ze 'achter' zijn.
Gaat hij zichzelf dan eindelijk opknopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hij is afscheidsbrieven aan het schrijven....
Heeft hij die staalkabel al besteld om zich te verhangen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
en daar had ze een heel innige band mee, hij vroeg zelfs weleens aan natasia's neef hoe het met haar was.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Dat klinkt net alsof het jammer voor hem is dat hij niet meer van haar kan genieten. 'Ik ben daar nooit meer uit gegaan'??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: NATASIA BLANK
lieve rene
het doet mij zoveel pijn dat jij er niet meer bent,jij hebt mij groot zien worden jij sloot mij in jou hart en ik ben daar nooit meer uit gegaaan jij zal altijd voortleven in het mijne rust zacht engel van god.
Hoopt met je mee.. en dat jaap daarna die boom opzoekt die huub zei te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hoop ik dan.......
Er gaat niets boven een fikse huilpartij over iets dat je niet wezenlijk raaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden die je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
4 daarbovenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: NATASIA BLANK
lieve rene
het doet mij zoveel pijn dat jij er niet meer bent,jij hebt mij groot zien worden jij sloot mij in jou hart en ik ben daar nooit meer uit gegaaan jij zal altijd voortleven in het mijne rust zacht engel van god.
recht uit het hart![]()
Oke wie was 't?quote:Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
Natasia je bent een minderwaardige HOER!!
Heeft hij al een touw gevraagd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hij was haar rustpunt in haar jonge onrustige leventje.. begrijp dat danquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden die je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
Misschien is ze dankbaar dat hij haar zoveel liefde gaf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof het jammer voor hem is dat hij niet meer van haar kan genieten. 'Ik ben daar nooit meer uit gegaan'??
Ik had het toepasselijker gevonden als hij in haar hart zou zitten en daar nooit meer uit zou gaan of ben ik nu gek?
Ik lig in een deuk om jouquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
GEen idee, ik ken hem niet, maar natasia wel![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuld![]()
Belachelijk! Degene die dit geschreven heeft mag zich diep schamen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Sommige mensen gaan te ver
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
staat er in het conolleance register van die reee
Kan hij ook gewoon zijn handen voor zijn mond doen tijdens het boeren.. gaat stuk snellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee hij sluit zichzelf op in de sauna en vergast zichzelf dan./
Met wondroos??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet wel even zijn huid doneren aan het brandwondencentrum dan hebben ze weer een voorraadje voor de komende paar jaar
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Sommige mensen gaan te ver
staat er in het conolleance register van die reee
Heel afentoe kan ik wel leuk uit de hoek komen, maar meestal schoppen ze me dan weer de hoek terug in.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb de andere, Juicy, zien rondstiefelen toen Natasia aan tafel zat te 'rouwen'.
Misschien ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien is ze dankbaar dat hij haar zoveel liefde gaf?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Op welke site staat dat condoleance register?
Die stort zo neer op jou pctjuhquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
Gaat die verdomde helicopter ooit nog landen?
Het zal wel al der 'issues' verklarenquote:
Dank. Niet dat ik een ik-haat-Natasja-bericht ga plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.condoleance.nl/registers/register_8471.html
eens, op dat kankerlijer na dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doet![]()
Deze mensen zijn van te voren getest. En Autismes als asperger komen er van te voren haarfijn uit. Ik verdenk de programmamakers van veel fouts, maar Jaap zou hier niet zitten als hij werkelijk deze stoornis heeft. ( en ik geloof dat ook niet. Het beeld klopt niet. Dan heeft Huub - hoe vreemd dat misschien ook klinkt- meer tekenen van een aan hoogbegaafdheid gerelateerde stoornis)quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Gaat trouwens lekker met de reacties op dat registerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kun je in een condoleanceregister geen hoofdletters en punten gebruiken? Dat vind ik nou zó dom overkomen.
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gaat trouwens lekker met de reacties op dat register![]()
Maar als kleine meid heeft ze nog op zijn schoot gezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden wat je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
internetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Belachelijk! Degene die dit geschreven heeft mag zich diep schamen.
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAALquote:
Is 't ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
Vind de redactie ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Beetje zielig nu die berichten daar naar natasia toe. Vind het respectloos.
Idd, dat gaat echt te ver.... is absoluut niet grappig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Zo'n berichten op dat condoleance register kunnen echt niet he!
Zeur niet. Je typt 2 woorden in Google en je hebt em ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
Snap ook niet waarom die url van dat condoleance register hier dan geplaatst wordt.. trekt alleen maar meer gekken.
Er staat nog veel meer, te ziek voor woorden. Ook uit naam van zgn Cheyenne en Wilgo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doet![]()
Vind ik ook hoor. Het is totaal respectloos naar die familie toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAAL
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef grazygirl het volgende:
kon het niet laten om te reageren op zo een hufter
Zal jaap dat gedaan hebben???![]()
![]()
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Deze mensen zijn van te voren getest. En Autismes als asperger komen er van te voren haarfijn uit. Ik verdenk de programmamakers van veel fouts, maar Jaap zou hier niet zitten als hij werkelijk deze stoornis heeft. ( en ik geloof dat ook niet. Het beeld klopt niet. Dan heeft Huub - hoe vreemd dat misschien ook klinkt- meer tekenen van een aan hoogbegaafdheid gerelateerde stoornis)
Mensen met deze stoornis of hieraan verwant zijn niet in staat om in deze villa te functioneren. Zeker niet zonder vreselijk goede begeleiding. De spelregels laten deze stoornis niet toe.
o.a. een zoon van mij heeft deze stoornis, dus geloof ik het niet dat Jaap er in zou zitten met asperger. Het zou allang onhoudbaar zijn geweest.
Walgelijke, respectloze mensen die zo'n register volschrijven met dit soort dingenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
Op 20 april 2007 getekend door: DGK_REDACTIE
Zullen we de Gouden Kooi hier even buiten laten?
Op 20 april 2007 getekend door: Cheyenne Blank
Natasia met je krokodillentranen ga lekker zelf DOOD eng mens!
Op 20 april 2007 getekend door: diana
MATASIA je had zo moeten huilen voor je kinderen graf hoer
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat een compleet gestoorden die daar dat condoleanceregister zitten te verneuken![]()
Dat doe je gewoon niet.
Wat mij betreft mag dat direct een melding naar de provider tot gevolg hebben.
Schandelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Linda
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
LIEVE FAMILIE HEEL VEEL STERKTE!!
Wie is dit?![]()
Nee, daar heeft Huub ook al voor gebeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
jaap gebruikt een wachtwoord op de pc, vlgs nico mag dat niet.
Voor? Welke reden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Ferdii het volgende:
condoleance register sites zijn kansloos in mijn ogen.... Alsof er iemand is die dat leest
(zet het dan op je personelijke site, nu lijkt het alsof je er mee te koop wilt lopen dat je dood bent)
Als je toch zoveel om iemand geeft ga dan naar de begravenis of receptie toe of hou gewoon je bek dicht. Een condoleance register tekenen is meer een schreeuw van kijk mij ook meeleven.
(nee ik heb die berichten niet geplaats, maar het doet me ook niets)
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
Wie is dit?![]()
Waar staat OW voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.
Misschien kunnen alle amateurs er nu mee op houden, want het kan kwetsend zijn voor anderen dat er zo met deze (ernstige) handicaps wordt rondgesmeten.
Dat meen je niet?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Natasia gaat kijken of er al reacties zijn!
Hier dacht ik ook net aan. Er hoeft maar iemand op te staan en stappen gaan ondernemen en het is mis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
jaap gebruikt een wachtwoord, dat mag niet en nico heeft gezien dat het jaap al eerder is verteld.quote:
Waar zou hij de eerste voor moeten krijgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Dat zijn dan al twee OW op 1 avond voor Jaap!![]()
Dat is dan wel weer zielig van Natasia, ze was zelf de 471ste die een reactie neerzette en nu gaat ze dus kijken of er dus reacties op haar condoleancetext zijn??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Natasia gaat kijken of er al reacties zijn!
Dat bedoelt ie, kom gewoon niet op die sites. Dan lees je het ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Het is misschien wel fijn voor de familie om het na te lezen.
Als dat zou kunnen, zou wel fijn zijn...dan kan hij ook meteen gaan spoken bij degenen die het register lopen te vergallenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Ferdii het volgende:
condoleance register sites zijn kansloos in mijn ogen.... Alsof er iemand is die dat leest
(zet het dan op je personelijke site, nu lijkt het bent alsof je er mee te koop wilt lopen dat je dood)
Als je toch zoveel om iemand geeft ga dan naar de begravenis of receptie toe of hou gewoon je bek dicht. Een condoleance register tekenen is meer een schreeuw van kijk mij ook meeleven.
(nee ik heb die berichten niet geplaats, maar het doet me ook niets)
dat krijg je als de link op Fok wordt geplaatst...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, die lui stoppen niet meer op dat register !
Maar dan zou Nicolaas moeten weten dat ook de melding van Huub geen gevolgen heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap gebruikt een wachtwoord, dat mag niet en nico heeft gezien dat het jaap al eerder is verteld.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef maril het volgende:
Vind dit heel erg, ik hoop datz e dit kunnen verwijderen op de site.
Ik zou willen dat mensen DGK als een spel zien, en niet met doodverwensingen komen .
zeker niet bij een site waar het niet hoort.
Sorry, ik mag niet lachenquote:Op 20 april 2007 getekend door: Natasia Blank
Kindjes te koop: Cheyenne en Jario ...gratis op te halen in Almere bij Wilgo..
quote:Op 20 april 2007 getekend door: Huuub
als je er niet meer tegen kan, dan ga je toch lekker naar huis?...
Ik zag, k'hou derfan
Op 20 april 2007 getekend door: Natasia Blank
Kindjes te koop: Cheyenne en Jario ...gratis op te halen in Almere bij Wilgo..
Op 20 april 2007 getekend door: natasia blank
jullie zijn gewoon jaloers op mij.jullie moeten morgen er weer vroeg uit om jullie kindjes te verzorgen.mag ik huilen om renee want mijn kmindjes interesseren mij echt niet hoor dombo's...
Op 20 april 2007 getekend door: Evelien
Ik wens de familie heel veel sterkte toe met dit verlies.Natasia ik wens jou ook heel vel sterkte voor dit verlies.Je bent een toppertje.
Op 20 april 2007 getekend door: Danny Roodbol FOK forum
Het kindje van GOD is niet meer en Natasia moet gelijk weer janken hoor ...bah!
Op 20 april 2007 getekend door: Carolien
Ben zelf fan van de gouden kooi. Maar alsjeblieft mensen stop hiermee, dit is niet de plaats om zulke afschuwelijke teksten neer te zetten. In de hoop dat natasia het leest? Ik hoop dat ook dat deze teksten snel zullen worden verwijderd en dan er weer door gegaan kan worden met het plaatsen van gemeende condoleances.
Bij deze heel veel sterkte aan de familie vrienden en bekenden van de heer kempenaar. Voor morgen veel steun en liefde gewenst.
MvG Carolien
Op 20 april 2007 getekend door: karin
Sorry maar ik vind het respectloos naar de familie en naar Rene toe dat dit soort taalgebruik op deze site wordt misbruikt. Jullie moeten je schamen. Ik heb hier geen worden voor. Maar wat ik zeker weet is dat deze man dit niet heeft verdient. R.I.P.
Op 20 april 2007 getekend door: De Gouden Kooi redactie
Sorry dat we die schijnvertoning van Natasia Blank in ons programma live hebben uitgezonden. Edoch veel sterkte met dit verlies van deze man.
DGK REDACTIE
Op 20 april 2007 getekend door: mevrouw
jongens dit kan echt niet
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgootje
Had Natasia dan zelf moeten doen sukkel van de redactie!!!!!
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgootje
Had Natasia dan zelf moeten doen sukkel van de redactie!!!!!
Ik heb het over z'n uitlating alsof je te koop wilt lopen dat je dood bent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie, kom gewoon niet op die sites. Dan lees je het ook niet.
Heel erg respectloos. Wat heeft die man met DGK te maken. Er lopen echt zieke mensen op deze aardbol rond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Beetje zielig nu die berichten daar naar natasia toe. Vind het respectloos.
quote:
Ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, hoe zo'n hekel je ook aan Natasia hebt, het condoleanceregister van iemand vervuilen met dat soort texten doe je alleen maar als je geen flauw idee hebt waar de wereld om draait, en Linda wijst ze even fijntjes op hun lompe gedrag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef product het volgende:
[..]
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijk![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef product het volgende:
[..]
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijk![]()
Ceepees gejat van Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waar zou hij de eerste voor moeten krijgen ?
Raar genoeg is dit het spel van Jaap, hij heeft toestemming gehad min of meer van Cora die zei iets in de trant van"doe iets Jaap ook al win je niet maar ga maar de strijd hard aan"quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef grazygirl het volgende:
Euh dit ene berichtje was echt van mij![]()
[..]
Waarom staat alles dubbel ?quote:
Normaal gesproken klikken ze alles weg wat over dgk gaat en dit dan niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia leest het register...ze kijkt not amused maar dat was wel te verwachten
Ok ... bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ceepees gejat van Huub.
Niet helemaal zeker, maar er is gezien dat hij iets pakte van het tafeltje in de masterbedroom en later gooide hij wat in zijn kofertje.
Iemand wist te vertellen dat Huub die expres op dat tafeltje had liggen omdat niemand cp's mag pakken.
Volgens Jaap mag hij ze wel pakken maar niet gebruiken.
Zit er geen print knop op ofzo ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia gaat het overschrijven, wat wil ze daar nou mee bereiken. Aangifte doen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, hoe zo'n hekel je ook aan Natasia hebt, het condoleanceregister van iemand vervuilen met dat soort texten doe je alleen maar als je geen flauw idee hebt waar de wereld om draait, en Linda wijst ze even fijntjes op hun lompe gedrag.
*Pakt er een biertje bij en kijkt uit naar de komende avond*quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ceepees gejat van Huub.
Niet helemaal zeker, maar er is gezien dat hij iets pakte van het tafeltje in de masterbedroom en later gooide hij wat in zijn kofertje.
Iemand wist te vertellen dat Huub die expres op dat tafeltje had liggen omdat niemand cp's mag pakken.
Volgens Jaap mag hij ze wel pakken maar niet gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Liess het volgende:
Kunnen we dit gedoe met die berichten niet gewoon negeren, op deze manier geeft iedereen het extra aandacht, en komen er nog meer van die mongeulen die zulke berichten plaatsen.
Dus toch iets gemist.. Waar kreeg Nicolaas hem voor?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Natasia kreeg hem redelijk snel en Nicolaas gisteren ook.
Ordinaire programmas trekken ordinaire mensen aan. Je moet het forum van tien.tv eens lezen wat voor "fans" DGK heeft...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft die man met DGK te maken. Er lopen echt zieke mensen op deze aardbol rond.
Als dit de avond van de officiele waarschuwingen wordt pak ik er ook even wat bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
*Pakt er een biertje bij en kijkt uit naar de komende avond*
Dat kunnen we zelf ook lezen, dank U.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |