Natasia kennende aan de overledene... beetje FOK-idee... RIP voor de nabestaandenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb de OP even aangepast..foto erin en Paradise Hotel ipv Heartbreak Hotel.
meestal als ik dat gevoel krijg weet ze het zelf binnen de kortste keren weer om zeep te helpen,dus troost je is zo weer overquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natas écht steeds leuker vinden.
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Het is maar voor wie het belangrijk is, ze is over de zeik dus voor haar is het belangrijk, maar niet dichtbij genoeg om een directe brief te krijgen... dus ik vind het beetje vaag als je zegt dat iets niet belangrijk is als iemand anders er toch verdriet van heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het????? Als het echt belangrijk was geweest, had ze wel een brief gekregen om een uurtje of 2.00 .
Ze wist het allang, had het in de krant gelezen maar ze weet natuurlijk dat dit wel uitgezonden wordt....dus janken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het????? Als het echt belangrijk was geweest, had ze wel een brief gekregen om een uurtje of 2.00 .
Stuur maar naar Natasia..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/
Die staat al uren stil..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zijn al de hele week problemen... je kunt toch luisteren op 2?
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Ze heeft die man ook niet uit d'r kut zitten schijten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Voor d'r eigen kids heeft ze in al die maanden nog niet zoveel traantjes gelaten als ze tijdesn dit korte telefoongesprek heeft gedaan
Waarom? Ze jankt over alles en iedereen, behalve als haar kindjuuuuuuus naar huis gaan. Wat een schijtwijf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Geen zorgen binnen een paar dagen doet ze weer iets waardoor je haar wel achter het behang kunt plakken een muur wilt metselenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |