Gaat trouwens lekker met de reacties op dat registerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kun je in een condoleanceregister geen hoofdletters en punten gebruiken? Dat vind ik nou zó dom overkomen.
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gaat trouwens lekker met de reacties op dat register![]()
Maar als kleine meid heeft ze nog op zijn schoot gezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden wat je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
internetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Belachelijk! Degene die dit geschreven heeft mag zich diep schamen.
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAALquote:
Is 't ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
Vind de redactie ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Beetje zielig nu die berichten daar naar natasia toe. Vind het respectloos.
Idd, dat gaat echt te ver.... is absoluut niet grappig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
Natasia je bent een minderwaardige HOER!!
Zo'n berichten op dat condoleance register kunnen echt niet he!
Zeur niet. Je typt 2 woorden in Google en je hebt em ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
Snap ook niet waarom die url van dat condoleance register hier dan geplaatst wordt.. trekt alleen maar meer gekken.
Er staat nog veel meer, te ziek voor woorden. Ook uit naam van zgn Cheyenne en Wilgo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doet![]()
Vind ik ook hoor. Het is totaal respectloos naar die familie toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAAL
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef grazygirl het volgende:
kon het niet laten om te reageren op zo een hufter
Zal jaap dat gedaan hebben???![]()
![]()
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Deze mensen zijn van te voren getest. En Autismes als asperger komen er van te voren haarfijn uit. Ik verdenk de programmamakers van veel fouts, maar Jaap zou hier niet zitten als hij werkelijk deze stoornis heeft. ( en ik geloof dat ook niet. Het beeld klopt niet. Dan heeft Huub - hoe vreemd dat misschien ook klinkt- meer tekenen van een aan hoogbegaafdheid gerelateerde stoornis)
Mensen met deze stoornis of hieraan verwant zijn niet in staat om in deze villa te functioneren. Zeker niet zonder vreselijk goede begeleiding. De spelregels laten deze stoornis niet toe.
o.a. een zoon van mij heeft deze stoornis, dus geloof ik het niet dat Jaap er in zou zitten met asperger. Het zou allang onhoudbaar zijn geweest.
Walgelijke, respectloze mensen die zo'n register volschrijven met dit soort dingenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
Op 20 april 2007 getekend door: DGK_REDACTIE
Zullen we de Gouden Kooi hier even buiten laten?
Op 20 april 2007 getekend door: Cheyenne Blank
Natasia met je krokodillentranen ga lekker zelf DOOD eng mens!
Op 20 april 2007 getekend door: diana
MATASIA je had zo moeten huilen voor je kinderen graf hoer
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat een compleet gestoorden die daar dat condoleanceregister zitten te verneuken![]()
Dat doe je gewoon niet.
Wat mij betreft mag dat direct een melding naar de provider tot gevolg hebben.
Schandelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Linda
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
LIEVE FAMILIE HEEL VEEL STERKTE!!
Wie is dit?![]()
Nee, daar heeft Huub ook al voor gebeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
jaap gebruikt een wachtwoord op de pc, vlgs nico mag dat niet.
Voor? Welke reden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Ferdii het volgende:
condoleance register sites zijn kansloos in mijn ogen.... Alsof er iemand is die dat leest
(zet het dan op je personelijke site, nu lijkt het alsof je er mee te koop wilt lopen dat je dood bent)
Als je toch zoveel om iemand geeft ga dan naar de begravenis of receptie toe of hou gewoon je bek dicht. Een condoleance register tekenen is meer een schreeuw van kijk mij ook meeleven.
(nee ik heb die berichten niet geplaats, maar het doet me ook niets)
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
Wie is dit?![]()
Waar staat OW voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.
Misschien kunnen alle amateurs er nu mee op houden, want het kan kwetsend zijn voor anderen dat er zo met deze (ernstige) handicaps wordt rondgesmeten.
Dat meen je niet?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Natasia gaat kijken of er al reacties zijn!
Hier dacht ik ook net aan. Er hoeft maar iemand op te staan en stappen gaan ondernemen en het is mis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
jaap gebruikt een wachtwoord, dat mag niet en nico heeft gezien dat het jaap al eerder is verteld.quote:
Waar zou hij de eerste voor moeten krijgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Dat zijn dan al twee OW op 1 avond voor Jaap!![]()
Dat is dan wel weer zielig van Natasia, ze was zelf de 471ste die een reactie neerzette en nu gaat ze dus kijken of er dus reacties op haar condoleancetext zijn??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Natasia gaat kijken of er al reacties zijn!
Dat bedoelt ie, kom gewoon niet op die sites. Dan lees je het ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Het is misschien wel fijn voor de familie om het na te lezen.
Als dat zou kunnen, zou wel fijn zijn...dan kan hij ook meteen gaan spoken bij degenen die het register lopen te vergallenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Ferdii het volgende:
condoleance register sites zijn kansloos in mijn ogen.... Alsof er iemand is die dat leest
(zet het dan op je personelijke site, nu lijkt het bent alsof je er mee te koop wilt lopen dat je dood)
Als je toch zoveel om iemand geeft ga dan naar de begravenis of receptie toe of hou gewoon je bek dicht. Een condoleance register tekenen is meer een schreeuw van kijk mij ook meeleven.
(nee ik heb die berichten niet geplaats, maar het doet me ook niets)
dat krijg je als de link op Fok wordt geplaatst...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, die lui stoppen niet meer op dat register !
Maar dan zou Nicolaas moeten weten dat ook de melding van Huub geen gevolgen heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap gebruikt een wachtwoord, dat mag niet en nico heeft gezien dat het jaap al eerder is verteld.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef maril het volgende:
Vind dit heel erg, ik hoop datz e dit kunnen verwijderen op de site.
Ik zou willen dat mensen DGK als een spel zien, en niet met doodverwensingen komen .
zeker niet bij een site waar het niet hoort.
Sorry, ik mag niet lachenquote:Op 20 april 2007 getekend door: Natasia Blank
Kindjes te koop: Cheyenne en Jario ...gratis op te halen in Almere bij Wilgo..
quote:Op 20 april 2007 getekend door: Huuub
als je er niet meer tegen kan, dan ga je toch lekker naar huis?...
Ik zag, k'hou derfan
Op 20 april 2007 getekend door: Natasia Blank
Kindjes te koop: Cheyenne en Jario ...gratis op te halen in Almere bij Wilgo..
Op 20 april 2007 getekend door: natasia blank
jullie zijn gewoon jaloers op mij.jullie moeten morgen er weer vroeg uit om jullie kindjes te verzorgen.mag ik huilen om renee want mijn kmindjes interesseren mij echt niet hoor dombo's...
Op 20 april 2007 getekend door: Evelien
Ik wens de familie heel veel sterkte toe met dit verlies.Natasia ik wens jou ook heel vel sterkte voor dit verlies.Je bent een toppertje.
Op 20 april 2007 getekend door: Danny Roodbol FOK forum
Het kindje van GOD is niet meer en Natasia moet gelijk weer janken hoor ...bah!
Op 20 april 2007 getekend door: Carolien
Ben zelf fan van de gouden kooi. Maar alsjeblieft mensen stop hiermee, dit is niet de plaats om zulke afschuwelijke teksten neer te zetten. In de hoop dat natasia het leest? Ik hoop dat ook dat deze teksten snel zullen worden verwijderd en dan er weer door gegaan kan worden met het plaatsen van gemeende condoleances.
Bij deze heel veel sterkte aan de familie vrienden en bekenden van de heer kempenaar. Voor morgen veel steun en liefde gewenst.
MvG Carolien
Op 20 april 2007 getekend door: karin
Sorry maar ik vind het respectloos naar de familie en naar Rene toe dat dit soort taalgebruik op deze site wordt misbruikt. Jullie moeten je schamen. Ik heb hier geen worden voor. Maar wat ik zeker weet is dat deze man dit niet heeft verdient. R.I.P.
Op 20 april 2007 getekend door: De Gouden Kooi redactie
Sorry dat we die schijnvertoning van Natasia Blank in ons programma live hebben uitgezonden. Edoch veel sterkte met dit verlies van deze man.
DGK REDACTIE
Op 20 april 2007 getekend door: mevrouw
jongens dit kan echt niet
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgootje
Had Natasia dan zelf moeten doen sukkel van de redactie!!!!!
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgootje
Had Natasia dan zelf moeten doen sukkel van de redactie!!!!!
Ik heb het over z'n uitlating alsof je te koop wilt lopen dat je dood bent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie, kom gewoon niet op die sites. Dan lees je het ook niet.
Heel erg respectloos. Wat heeft die man met DGK te maken. Er lopen echt zieke mensen op deze aardbol rond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Beetje zielig nu die berichten daar naar natasia toe. Vind het respectloos.
quote:
Ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, hoe zo'n hekel je ook aan Natasia hebt, het condoleanceregister van iemand vervuilen met dat soort texten doe je alleen maar als je geen flauw idee hebt waar de wereld om draait, en Linda wijst ze even fijntjes op hun lompe gedrag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef product het volgende:
[..]
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijk![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef product het volgende:
[..]
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijk![]()
Ceepees gejat van Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waar zou hij de eerste voor moeten krijgen ?
Raar genoeg is dit het spel van Jaap, hij heeft toestemming gehad min of meer van Cora die zei iets in de trant van"doe iets Jaap ook al win je niet maar ga maar de strijd hard aan"quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef grazygirl het volgende:
Euh dit ene berichtje was echt van mij![]()
[..]
Waarom staat alles dubbel ?quote:
Normaal gesproken klikken ze alles weg wat over dgk gaat en dit dan niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia leest het register...ze kijkt not amused maar dat was wel te verwachten
Ok ... bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ceepees gejat van Huub.
Niet helemaal zeker, maar er is gezien dat hij iets pakte van het tafeltje in de masterbedroom en later gooide hij wat in zijn kofertje.
Iemand wist te vertellen dat Huub die expres op dat tafeltje had liggen omdat niemand cp's mag pakken.
Volgens Jaap mag hij ze wel pakken maar niet gebruiken.
Zit er geen print knop op ofzo ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia gaat het overschrijven, wat wil ze daar nou mee bereiken. Aangifte doen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, hoe zo'n hekel je ook aan Natasia hebt, het condoleanceregister van iemand vervuilen met dat soort texten doe je alleen maar als je geen flauw idee hebt waar de wereld om draait, en Linda wijst ze even fijntjes op hun lompe gedrag.
*Pakt er een biertje bij en kijkt uit naar de komende avond*quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ceepees gejat van Huub.
Niet helemaal zeker, maar er is gezien dat hij iets pakte van het tafeltje in de masterbedroom en later gooide hij wat in zijn kofertje.
Iemand wist te vertellen dat Huub die expres op dat tafeltje had liggen omdat niemand cp's mag pakken.
Volgens Jaap mag hij ze wel pakken maar niet gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Liess het volgende:
Kunnen we dit gedoe met die berichten niet gewoon negeren, op deze manier geeft iedereen het extra aandacht, en komen er nog meer van die mongeulen die zulke berichten plaatsen.
Dus toch iets gemist.. Waar kreeg Nicolaas hem voor?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Natasia kreeg hem redelijk snel en Nicolaas gisteren ook.
Ordinaire programmas trekken ordinaire mensen aan. Je moet het forum van tien.tv eens lezen wat voor "fans" DGK heeft...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft die man met DGK te maken. Er lopen echt zieke mensen op deze aardbol rond.
Als dit de avond van de officiele waarschuwingen wordt pak ik er ook even wat bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
*Pakt er een biertje bij en kijkt uit naar de komende avond*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |