Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcoholquote:
Niet alleen bij Jaap hoor. Ook bij Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
Nope, Niels vroeg om de krant van vandaag en daarna of ze ook kon kjiken of de krant van morgen er ook al is.quote:
Mja, als hij de kooi uitkomt krijgt ie sowieso nergens meer een baan, want dan weet elke werkgever dat Jaap spiegies niet in orde is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
Als er iets aan het doorslaan is is 't de reactie van sommige mensen hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Laat ze dan iig een OW geven. Die man laat zich zo gaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
Aan tafel hebben Nicolaas en Natasia het nog even over de clashes van vanochtend. Nicolaas zegt dat Brian er eigenlijk uit gezet moet worden, er was duidelijk fysiek geweld. Brian was wel naar achteren geweest, maar omdat er al meerdere voorvallen geweest zijn tussen Huub en Brian, wordt er niks aangedaan.
Huub heeft Brian ook wel eens tikjes in zijn gezicht gegeven is er gezegd. Nicolaas vindt het van de gekke, dus als hij dat met mij zou doen, zou hij wel weg moeten, vraagt hij aan Natasia. Die weet het ook allemaal niet meer.
Bron VOL
Maar IK ben zoooooooo verdrietig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Ben het zeikstemmetje beu..... laat haar nu maar weer ruzie gaan maken met Jaap.
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcoholquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcohol![]()
Lopen vast wel ergens rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Waar zijn die honden btw?
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
renee kempenaar is dood, en schijn t een neef van Rob? te zijn.
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Hopen dat Brian zich voor vandaag alleen aan zn woord houd en er klaar mee is, dan kan Huub krabbelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcohol![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?
Uit de villa gezet door Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Waar is de rest?
Hoi, ik wil ook weer kijken, alleen buffert de boel steeds, dus ik kijk niet....quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef jinca het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als er iets aan het doorslaan is is 't de reactie van sommige mensen hier.
Heb je gister wel gekeken?
Buiten in de kist?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nee dat doet de piano uitzichzelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:08 schreef Dogga het volgende:
is dat nico achter de piano ?
Japio zou vanalles door de plee spoelen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Waar is de rest?
blijkbaar want nico liep net langsquote:
Je zal een brief van hem krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Gatver, dat likken van Jaap aan zijn vinger en vervolgens neus peuteren, oeps andersom natuurlijk![]()
Toen Natasia terug kwam van de tandarts werd ze vriendelijk blaffend verwelkomd door een van de hondjes, de bruine. De bek die Natasia toen opentrok ken je wel, dat hoef ik niet te beschrjven. Daarna heb ik de doggen niet meer gezien ..... Ik gok ook dat ze 'achter' zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.
Dat is de piano echt zelfquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
[..]
blijkbaar want nico liep net langs
is de pc dan ofso
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuldquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als er bloed vloeit zal hij er toch wel uitgegooid worden?
Dus nu in de kroketten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.
En hun vachtjes worden gebruikt voor de nieuwe jas van Amandaquote:
Jaap heeft ze in de frituur gegooid, de vreetzak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
Vast fanmail aan het versturen, Peter6000 zal er ook wel een krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Varen het volgende:
Wat is Jaap toch aan het doen?
Rene is doodquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuld![]()
somebody diedquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:11 schreef solara4 het volgende:
waarom huilen we????
En ik heb de andere, Juicy, zien rondstiefelen toen Natasia aan tafel zat te 'rouwen'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Natasia terug kwam van de tandarts werd ze vriendelijk blaffend verwelkomd door een van de hondjes, de bruine. De bek die Natasia toen opentrok ken je wel, dat hoef ik niet te beschrjven. Daarna heb ik de doggen niet meer gezien ..... Ik gok ook dat ze 'achter' zijn.
Gaat hij zichzelf dan eindelijk opknopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hij is afscheidsbrieven aan het schrijven....
Heeft hij die staalkabel al besteld om zich te verhangen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
en daar had ze een heel innige band mee, hij vroeg zelfs weleens aan natasia's neef hoe het met haar was.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Dat klinkt net alsof het jammer voor hem is dat hij niet meer van haar kan genieten. 'Ik ben daar nooit meer uit gegaan'??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: NATASIA BLANK
lieve rene
het doet mij zoveel pijn dat jij er niet meer bent,jij hebt mij groot zien worden jij sloot mij in jou hart en ik ben daar nooit meer uit gegaaan jij zal altijd voortleven in het mijne rust zacht engel van god.
Hoopt met je mee.. en dat jaap daarna die boom opzoekt die huub zei te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hoop ik dan.......
Er gaat niets boven een fikse huilpartij over iets dat je niet wezenlijk raaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden die je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
4 daarbovenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: NATASIA BLANK
lieve rene
het doet mij zoveel pijn dat jij er niet meer bent,jij hebt mij groot zien worden jij sloot mij in jou hart en ik ben daar nooit meer uit gegaaan jij zal altijd voortleven in het mijne rust zacht engel van god.
recht uit het hart![]()
Oke wie was 't?quote:Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
Natasia je bent een minderwaardige HOER!!
Heeft hij al een touw gevraagd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Liess het volgende:
Hij was haar rustpunt in haar jonge onrustige leventje.. begrijp dat danquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden die je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
Misschien is ze dankbaar dat hij haar zoveel liefde gaf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof het jammer voor hem is dat hij niet meer van haar kan genieten. 'Ik ben daar nooit meer uit gegaan'??
Ik had het toepasselijker gevonden als hij in haar hart zou zitten en daar nooit meer uit zou gaan of ben ik nu gek?
Ik lig in een deuk om jouquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
GEen idee, ik ken hem niet, maar natasia wel![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dus als Amanda ongesteld wordt is dat Brian z'n schuld![]()
Belachelijk! Degene die dit geschreven heeft mag zich diep schamen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Sommige mensen gaan te ver
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
staat er in het conolleance register van die reee
Kan hij ook gewoon zijn handen voor zijn mond doen tijdens het boeren.. gaat stuk snellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee hij sluit zichzelf op in de sauna en vergast zichzelf dan./
Met wondroos??quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet wel even zijn huid doneren aan het brandwondencentrum dan hebben ze weer een voorraadje voor de komende paar jaar
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Sommige mensen gaan te ver
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
staat er in het conolleance register van die reee
Heel afentoe kan ik wel leuk uit de hoek komen, maar meestal schoppen ze me dan weer de hoek terug in.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb de andere, Juicy, zien rondstiefelen toen Natasia aan tafel zat te 'rouwen'.
Misschien ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien is ze dankbaar dat hij haar zoveel liefde gaf?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Op welke site staat dat condoleance register?
Die stort zo neer op jou pctjuhquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
Gaat die verdomde helicopter ooit nog landen?
Het zal wel al der 'issues' verklarenquote:
Dank. Niet dat ik een ik-haat-Natasja-bericht ga plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.condoleance.nl/registers/register_8471.html
eens, op dat kankerlijer na dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doet![]()
Deze mensen zijn van te voren getest. En Autismes als asperger komen er van te voren haarfijn uit. Ik verdenk de programmamakers van veel fouts, maar Jaap zou hier niet zitten als hij werkelijk deze stoornis heeft. ( en ik geloof dat ook niet. Het beeld klopt niet. Dan heeft Huub - hoe vreemd dat misschien ook klinkt- meer tekenen van een aan hoogbegaafdheid gerelateerde stoornis)quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |