Die staat al uren stil..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zijn al de hele week problemen... je kunt toch luisteren op 2?
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natas écht steeds leuker vinden.
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Ze heeft die man ook niet uit d'r kut zitten schijten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Voor d'r eigen kids heeft ze in al die maanden nog niet zoveel traantjes gelaten als ze tijdesn dit korte telefoongesprek heeft gedaan
Waarom? Ze jankt over alles en iedereen, behalve als haar kindjuuuuuuus naar huis gaan. Wat een schijtwijf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan iemand me nog even de nadelen van haar noemen want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Geen zorgen binnen een paar dagen doet ze weer iets waardoor je haar wel achter het behang kunt plakken een muur wilt metselenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Lijkt erop, nog even oefenenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!
zoiets?
Ow sorryquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Stuur maar naar Natasia.....ik weet wel dat het condoleànce-register is......
Ze zat gisteren nog lachend op te scheppen dat ze een o zo vervelende buurvrouw door de steeg had getrokken en die was toen helemaal bont en blauw met haar arm in een mitella..hi hi hi...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Nog even geduld lieverdquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Ik denk elke keer dat ik Amanda zie zitten maar het is die nephotelganger
Dat gaan ze niet menen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
Aan tafel hebben Nicolaas en Natasia het nog even over de clashes van vanochtend. Nicolaas zegt dat Brian er eigenlijk uit gezet moet worden, er was duidelijk fysiek geweld. Brian was wel naar achteren geweest, maar omdat er al meerdere voorvallen geweest zijn tussen Huub en Brian, wordt er niks aangedaan.
Huub heeft Brian ook wel eens tikjes in zijn gezicht gegeven is er gezegd. Nicolaas vindt het van de gekke, dus als hij dat met mij zou doen, zou hij wel weg moeten, vraagt hij aan Natasia. Die weet het ook allemaal niet meer.
Bron VOL
en dat allemaal met zo'n zeik stemmetje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Ik was dus heel verdrietig, toen was ik heel verdrietig, vanmiddag was ik zo verdrietig, ik ben heel verdrietig.............
Volgens mij zeg ik dat nooit hardop als ik me rot voel. Jij wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en dat allemaal met zo'n zeik stemmetje.
Ze is echt op de achtergrond aanwezig he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Ik denk elke keer dat ik Amanda zie zitten maar het is die nephotelganger
Ze kunnen beide nou eenmaal niet missen. Huub als kijkcijferkanon en Brian om Jaap erin te houden. Dus tsja... dan maar zo he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet menen.
Er zijn meerdere voorvallen geweest en dus doen ze er niets aan. Werkelijk ongelofelijk.
Er moet dus echt bloed gaan vloeien ...
Als ze het lang genoeg onder het tapijt schuiven krijgen ze vanzelf wat ze willen.
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet menen.
Er zijn meerdere voorvallen geweest en dus doen ze er niets aan. Werkelijk ongelofelijk.
Er moet dus echt bloed gaan vloeien ...
Als ze het lang genoeg onder het tapijt schuiven krijgen ze vanzelf wat ze willen.
Hoef ik niet te zeggen... is zo wel aan me te merken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat nooit hardop als ik me rot voel. Jij wel?
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het momentquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.
Het blijft oneerlijk dat Brian nog steeds overal onderuit komt zonder waarschuwing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze kunnen beide nou eenmaal niet missen. Huub als kijkcijferkanon en Brian om Jaap erin te houden. Dus tsja... dan maar zo he.
Met welke gevolgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian denkt dus onoverwinnelijk te zijn. Die maakt op een gegeven moment nog wel een kapitale fout.
Ik hoop echt dat ze zich daaraan houdt!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het moment
Brian weer niet populair.. Amanda slaapt bij Huub vannacht.. Nena schijt hem uit.. mooi schilderij van de IKEA..![]()
Jezus, mijn autobiografie is nu al gepubliceerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER HEEFT JE VERKOCHT VOOR EEN SHOTJE! GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS!
zoiets?
van vanmorgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas tegen Melissa: Vraag of ze of ze ook de krant van morgen hebben?
Meissa: Ok,ik kijk wel even achter.![]()
![]()
wat Amanda zegt dat doet ze ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze zich daaraan houdt!!!
Ze hebben die zogenaamde waarschuwingen erin gegooid zodat ze mensen erin kunnen laten juist. Ik bedoel bij hoeveel waarschuwingen wordt je er nou uit geknikkerd? Dat weet niemand, lekker onduidelijk allemaal...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het blijft oneerlijk dat Brian nog steeds overal onderuit komt zonder waarschuwing.
Het randje heeft hij ondertussen wel weten te vinden. Ze kunnen het echt niet blijven verkopen onder het mom van meerdere strubbelingen tussen de twee. Te ver is te ver en fysiek geweld is fysiek geweld.
Brain is echt zo zielig héquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij kan het sowieso niet lang meer duren voor hij echt uithaalt.. Huub ontneemt hem bijna alles op het moment
Brian weer niet populair.. Amanda slaapt bij Huub vannacht.. Nena schijt hem uit.. mooi schilderij van de IKEA..![]()
Dus zou een waarschuwing zeker op zijn plaats zijn ....quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben die zogenaamde waarschuwingen erin gegooid zodat ze mensen erin kunnen laten juist. Ik bedoel bij hoeveel waarschuwing wordt je er nou uit geknikkerd? Dat weet niemand, lekker onduidelijk allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |