Gaat trouwens lekker met de reacties op dat registerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kun je in een condoleanceregister geen hoofdletters en punten gebruiken? Dat vind ik nou zó dom overkomen.
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gaat trouwens lekker met de reacties op dat register![]()
Maar als kleine meid heeft ze nog op zijn schoot gezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee, nooit meer contact met iemand hebben, iemand voor het laatst gezien hebben toen je nog klein was en dan zo zwaar in de bonen zijn van iemands overlijden wat je notabene in een krant hebt moeten lezen, wat een ongelooflijke farce![]()
internetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Belachelijk! Degene die dit geschreven heeft mag zich diep schamen.
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAALquote:
Is 't ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
Vind de redactie ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
Beetje zielig nu die berichten daar naar natasia toe. Vind het respectloos.
Idd, dat gaat echt te ver.... is absoluut niet grappig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind er niet veel grappigs aan.. te belachelijk voor woorden..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Wilgo
Natasia je bent een minderwaardige HOER!!
Zo'n berichten op dat condoleance register kunnen echt niet he!
Zeur niet. Je typt 2 woorden in Google en je hebt em ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Clank het volgende:
Snap ook niet waarom die url van dat condoleance register hier dan geplaatst wordt.. trekt alleen maar meer gekken.
Er staat nog veel meer, te ziek voor woorden. Ook uit naam van zgn Cheyenne en Wilgo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat een k$nkerlijer degeen die dat doet![]()
Vind ik ook hoor. Het is totaal respectloos naar die familie toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat had ik niet moeten zeggen inderdaad, maar ik vind het zo ASOCIAAL
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef grazygirl het volgende:
kon het niet laten om te reageren op zo een hufter
Zal jaap dat gedaan hebben???![]()
![]()
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Deze mensen zijn van te voren getest. En Autismes als asperger komen er van te voren haarfijn uit. Ik verdenk de programmamakers van veel fouts, maar Jaap zou hier niet zitten als hij werkelijk deze stoornis heeft. ( en ik geloof dat ook niet. Het beeld klopt niet. Dan heeft Huub - hoe vreemd dat misschien ook klinkt- meer tekenen van een aan hoogbegaafdheid gerelateerde stoornis)
Mensen met deze stoornis of hieraan verwant zijn niet in staat om in deze villa te functioneren. Zeker niet zonder vreselijk goede begeleiding. De spelregels laten deze stoornis niet toe.
o.a. een zoon van mij heeft deze stoornis, dus geloof ik het niet dat Jaap er in zou zitten met asperger. Het zou allang onhoudbaar zijn geweest.
Walgelijke, respectloze mensen die zo'n register volschrijven met dit soort dingenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
Op 20 april 2007 getekend door: DGK_REDACTIE
Zullen we de Gouden Kooi hier even buiten laten?
Op 20 april 2007 getekend door: Cheyenne Blank
Natasia met je krokodillentranen ga lekker zelf DOOD eng mens!
Op 20 april 2007 getekend door: diana
MATASIA je had zo moeten huilen voor je kinderen graf hoer
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat een compleet gestoorden die daar dat condoleanceregister zitten te verneuken![]()
Dat doe je gewoon niet.
Wat mij betreft mag dat direct een melding naar de provider tot gevolg hebben.
Schandelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha DGK_Redactie zit er ook
Op 20 april 2007 getekend door: DGK_REDACTIE
Zullen we de Gouden Kooi hier even buiten laten?
Op 20 april 2007 getekend door: Cheyenne Blank
Natasia met je krokodillentranen ga lekker zelf DOOD eng mens!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Linda
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
LIEVE FAMILIE HEEL VEEL STERKTE!!
Wie is dit?![]()
Nee, daar heeft Huub ook al voor gebeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
jaap gebruikt een wachtwoord op de pc, vlgs nico mag dat niet.
Voor? Welke reden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Ferdii het volgende:
condoleance register sites zijn kansloos in mijn ogen.... Alsof er iemand is die dat leest
(zet het dan op je personelijke site, nu lijkt het alsof je er mee te koop wilt lopen dat je dood bent)
Als je toch zoveel om iemand geeft ga dan naar de begravenis of receptie toe of hou gewoon je bek dicht. Een condoleance register tekenen is meer een schreeuw van kijk mij ook meeleven.
(nee ik heb die berichten niet geplaats, maar het doet me ook niets)
Niet iemand die op Fok zit Natasia af te zeiken de hele dag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Op 20 april 2007 getekend door: Linda
hallo zeg heb eens respect voor de familie van deze man en laat je idiote praat hier eens buiten, probeer dat maar op FOK of VOL ofzo, vriendje van Jaap zeker onbehouwen boer
LIEVE FAMILIE HEEL VEEL STERKTE!!
Wie is dit?![]()
Waar staat OW voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
Nico heeft OW aangevraagt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Eens, ik heb opgezocht in een naslag werk en Jaap voldoet niet aan de criteria waar iemand aan moet voldoen om deze diagnose te krijgen.
Misschien kunnen alle amateurs er nu mee op houden, want het kan kwetsend zijn voor anderen dat er zo met deze (ernstige) handicaps wordt rondgesmeten.
Dat meen je niet?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whaha Natasia gaat kijken of er al reacties zijn!
Hier dacht ik ook net aan. Er hoeft maar iemand op te staan en stappen gaan ondernemen en het is mis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
jaap gebruikt een wachtwoord, dat mag niet en nico heeft gezien dat het jaap al eerder is verteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |