potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom was deze er nou niet?
OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
Typischquote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Ok! Gevisualiseerd!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
Ah, hier verder..
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Trusten iedereen!
Zal je altijd zien, eerst een hele tijd niets, dan besluiten op hetzelfde moment twee mensen er iets aan te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend![]()
![]()
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ookquote:[b]Op donderdag 19 april 2007 00:10 Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbijquote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
Hoeft niet hoor, zeker niet als het om een beetje gewichtsverlies gaat bij iemand die verder niet echt gewichtsproblemen heeft. Mensen met extreem overgewicht hebben meer last van iets als het jojo-effect dan iemand die maar een paar kilo wil crashen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef octopussy het volgende:
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij![]()
Meestal zo hèquote:
Grappig, ik kreeg dus wel een zwaardere pilquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Zo'n Saartje is ook heel leuk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenkenMaar gelukkig was het vals alarm
(al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |