abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48485760
Fok! Dieetclub # 151

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
pi_48485791
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48485870
Waarom was deze er nou niet?

OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
pi_48485924
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom was deze er nou niet?

OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend
pi_48486344
Ah, hier verder..

een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...

Trusten iedereen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48486395
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Typisch
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48486434
Freecell

trusten Teigan
pi_48486635
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
Ah, hier verder..

Trusten iedereen!
Ok! Gevisualiseerd!
Inclusief verbaasde blik!

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen een rondje Brabant.
pi_48487010
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend
Zal je altijd zien, eerst een hele tijd niets, dan besluiten op hetzelfde moment twee mensen er iets aan te doen.
pi_48487208
Misschien voor jullie ook interessant: als je je eens lekker wilt ergeren moet je ff in Slank de Zomer in kijken... Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.

Ik zou bijna vragen of iemand haar uit ervaring kan vertellen over de gevaren van het jojo-effect, maar ik denk niet dat het aan haar besteed is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_48487352
quote:
[b]Op donderdag 19 april 2007 00:10 Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48487494
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij
pi_48487808
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef octopussy het volgende:
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij
Hoeft niet hoor, zeker niet als het om een beetje gewichtsverlies gaat bij iemand die verder niet echt gewichtsproblemen heeft. Mensen met extreem overgewicht hebben meer last van iets als het jojo-effect dan iemand die maar een paar kilo wil crashen.

Maar misschien dat iemand haar kan uitleggen dat je spierweefsel afbreekt bij zo'n dieet en dat spierweefsel juist noodzakelijk is voor een mooi basaalmetabolisme en dat ze dus onbedoeld ook haar basaalmetabolisme omlaag helpt.

Alhoewel, als ik haar reacties zo zie wil ze dit gewoon zo doen en is ze al vastbesloten.
pi_48487855
tvp, morgen weer een dag
pi_48487862
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef omearos het volgende:
tvp, morgen weer een dag
Meestal zo hè Slaap lekker
pi_48488828
Welterusten allemaal
Sanity is (not) statistical
pi_48490753
goeiesmorgens

tvp
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 07:08:23 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48490794
Ook goeiemorgen Dit is geen tvp
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48490810
goeiemorgen..

ze begonnen hier een uur geleden al met grote containers te kloten, ik ben dus al even wakker...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 19 april 2007 @ 07:59:31 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_48491105
Goedemorgen!

Ik zit al een kwartier op mijn werk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48491137
Goeiemorgen! Dit is wel een tvp
It is your friends who make your world!
  donderdag 19 april 2007 @ 08:04:05 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_48491141
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Grappig, ik kreeg dus wel een zwaardere pil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 april 2007 @ 09:39:18 #23
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48492717
Diane 35 is een zware pil dus misschien maakt daarbij je gewicht niet uit?

En dat meisje uit Slank de zomer in is denk ik niet op andere gedachten te brengen, dus ik waag me er niet eens aan.

Hier gaat het zozo. Gisteren niet naar de sportschool geweest omdat ik dinsdag al een softbalwedstrijd had en morgen weer en verder had Menno een megazak spekkies gekocht waar ik maar moeilijk vanaf kon blijven.
Het huis waar we gisteren gingen kijken was niks; mooi qua grootte en indeling, maar te erg verwaarloosd (dat hadden we kunnen weten, er stonden al geen foto's op Funda). Straks ga ik bij nog een huis kijken, alleen met Finn, want Menno kan niet weg van z'n werk. Ik ben erg benieuwd want op Internet ziet deze er echt geweldig uit.
pi_48494014
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenken Maar gelukkig was het vals alarm (al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen )
Zo'n Saartje is ook heel leuk hoor
Ik ben de nuvaring 1 keer verloren, in bed 's morgens vond ik hem ineens aan het voeteneinde, toen was ' ie natuurlijk niet meer veilig. Verder is het daarmee altijd goedgegaan

OT: vanavond weer in de sportschool! Zo, het wordt nog wel eens wat met mij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 april 2007 @ 11:53:50 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_48496986
Ik wil geen Saartje, ik wil een jongetje

(en het is zo zielig om hem dan Saar te noemen he )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')