net als het wasgoed ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben weer weg. moet nog afwassen en zo.. .
en ik heb te lang aan de lijn gehangen...
Hoef jij niet eerst te kloppen dan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Qwea het volgende:
*binnenstapt
Slaap lekker zeepdamequote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef soapie het volgende:
Zwaait even snel voor het slapen gaan.....
Kan jullie anders waarschijnlijk niet meer vinden![]()
Trusten allen!!!!!!
Slaap lekker en tot morgen bij de koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef maedel het volgende:
Topactie![]()
Net effe bijgelezen over die actie van Stroekie, ook vermakelijk![]()
Bis morgen!
Allereerst even een misverstand uit de weg ruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Agrumes het volgende:
ik wil wat vragen!
waarom heb je gekozen om lesbi te worden en niet bi? wat schrikt jullie af van de mannen
gvd wat heb jij met die 'keuze' te maken? Ga aan autofellatio doen en tevens opbokkenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Agrumes het volgende:
ik wil wat vragen!
waarom heb je gekozen om lesbi te worden en niet bi? wat schrikt jullie af van de mannen
Achja, ik heb een broertje de dood aan opdringerige mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
Rustig maar Vani, het is al goed.
Je zou toch die apen een banaan gaan geven en dan zelf op bed gaan liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Achja, ik heb een broertje de dood aan opdringerige mensen
Maar ik had idd al een uur geleden in bed moeten liggen
Trustequote:
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
En toen waren we Qwea weer kwijt............
Jij bent toch onze postbodequote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?
of zijn we bang voor de Cahir herhaling ?quote:
Ze post toch alleen maar in ONZ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?
ik ga kijken of ik er ook broodjes, salade en een beker soep bij kan krijgenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor middagkoffie en thee.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergaarderen.
ja, ik ben maar in actie gekomen, maar als ik dat niet gedaan had hadden er een paar mensen goed voor lul gestaan. En ik hoefde gewoon echt niet in actie te komen... Maar wel bedaard, maar ik denk niet dat die collega de komende 3 jaar nog iets wil van mij. Qua spoedklussen doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Is het wel een beetje opgelost,of bedaard?
Ja, heel veel reacties, maar ik ben er zo ziek van geworden dat ik het maar heb gelaten voor wat het was.quote:En wat ik me nog afvroeg, is er in dat topic waar je een betoog hield over de nietnutteloosheid van ambtenaren nog reactie gekomen? Heb heel even in je userhistory gspiekt, maar ik kon het zo snel niet terugvinden.
nou ja ik heb toen ik ging lunchen de koffie maar weggekiepertquote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik heb het echt af laten weten vandaag.
ik was aan het vergaderen![]()
je had toch weer een deskel van een beerput opgetrokken, waar je niet op bedacht was ?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef maedel het volgende:
Ja, heel veel reacties, maar ik ben er zo ziek van geworden dat ik het maar heb gelaten voor wat het was.
ja, sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja ik heb toen ik ging lunchen de koffie maar weggekiepert
Het zat vol met domme mensen met hele dikke platen voor hun kop. Dus jah...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had toch weer een deskel van een beerput opgetrokken, waar je niet op bedacht was ?
Oh, jeetje, ik ben aan het SonjaBakkerenquote:
De link staat toch in post 300?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Nirak het volgende:
Hey, bedankt stroek! Ik kon het al niet vinden!
Lukt dat nou ook echt? Is het een goed systeem?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, jeetje, ik ben aan het SonjaBakkeren![]()
Cahir?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of zijn we bang voor de Cahir herhaling ?
en die rol van postbode was alleen weggelegd voor hardcore posters van dit topic![]()
It is darling.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist? Ben jij het? Koffiedatetwist?
wondererquote:
wat was daar mee dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef wonderer het volgende:
Pubertje uit het H-topic.
En is het Lost in Translationquote:
Zo een film hequote:
Die kwam langs.quote:
Oh.quote:
kleine moeite, en naar ik hoop groot plezierquote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Nirak het volgende:
Hey, bedankt stroek! Ik kon het al niet vinden!
Toen ik in China was had ik op een gegeven moment ook een beetje een lost in Translation gevoel. Het was al avond, en we waren ergens in de stad. Iedereen verspreidt zich in groepjes en gaat winkelen. Ik sluit me ook ergens bij aan, maar loop er een beetje achteraan. Ik beeldde me in dat ik eralleen was. Alleen in een wereldstad (shanghai), alles om je heen onbekend. Nou ja, ik kan het niet helemaal beschrijven maar het was echt zo Lost in Translation. Een onwerkelijke ervaring. Heel apart.quote:
Ik heb dat nooit zo sterk gehad, maar het lijkt me eigenlijk een heerlijk gevoel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik in China was had ik op een gegeven moment ook een beetje een lost in Translation gevoel. Het was al avond, en we waren ergens in de stad. Iedereen verspreidt zich in groepjes en gaat winkelen. Ik sluit me ook ergens bij aan, maar loop er een beetje achteraan. Ik beeldde me in dat ik eralleen was. Alleen in een wereldstad (shanghai), alles om je heen onbekend. Nou ja, ik kan het niet helemaal beschrijven maar het was echt zo Lost in Translation. Een onwerkelijke ervaring. Heel apart.
Ik was al een tijdje uitgekeken op de andere, maar een andere verzinnen was nog niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwaar eigenlijk de naamsverandering?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Twistedgedeelte is ook zo jou-eigen. Anders kon ik je geen Twist meer noemen.
Als je je zieleroerselen hier neerzet omdat je de vaste posters vertrouwt, is het niet zo leuk als er soms een onserieus pubertjes langskomt.quote:
Zonder downs geen ups. [/cliché]quote:Op donderdag 19 april 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo mijn ups en downs. Vrij heftig af en toe.
Dat is vervelend idd.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je je zieleroerselen hier neerzet omdat je de vaste posters vertrouwt, is het niet zo leuk als er soms een onserieus pubertjes langskomt.
Sowieso is dat onserieuze pubertje een beetje stom. Mijns inziens.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je je zieleroerselen hier neerzet omdat je de vaste posters vertrouwt, is het niet zo leuk als er soms een onserieus pubertjes langskomt.
Vergeleken bij mijn downs zouden mijn ups dan wel wat hoger mogen, en langerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zonder downs geen ups. [/cliché]
Toevallig kwam ze het vorige topic nog even voorbij. Maar ik vraagme af of ze haar ONZ verlaatquote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
En waar hangt Qwea uit dan tegenwoordig?
werd het toch te warm in de tuin ?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
*Present*
Dat komt wel als je oud bent.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeleken bij mijn downs zouden mijn ups dan wel wat hoger mogen, en langer. Om het uit te balanceren.
Die beschuldigde mij van lange tenen omdat ik haar grapje niet leuk vond en ging toen op zoek naar een topic zonder mensen met lange tenen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
En waar hangt Qwea uit dan tegenwoordig?
Die buzz... Ik toch ook niet? En ik kom hier ook al bijna 30 topics lang hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef buzzer het volgende:
Ik dacht even WTFmaar de OP goed lezen doet wonderen
Deze gaat centraalvoor de rest zal ik hier niet veel komen omdat ik niet helemaal in de doelgroep pas
Dat duurt voor Erik nog heel lang, en hij heeft nu toch ook volop recht op flinke upsquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat komt wel als je oud bent.
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beschuldigde mij van lange tenen omdat ik haar grapje niet leuk vond en ging toen op zoek naar een topic zonder mensen met lange tenen.
dan neem je toch een SaS dagquote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, jeetje, ik ben aan het SonjaBakkeren![]()
Ik wou nog iets zeggen van "past prima, ze willen het alleen niet"quote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die buzz... Ik toch ook niet? En ik kom hier ook al bijna 30 topics lang hoor
Natuurlijk heeft ie daar recht op, maar ik ben nu ook veel stabieler dan enkele jaren geleden. Razende hormonen, onbalans in je lijf. Dat hoeft niet nog tig jaar te duren voor dat wat meer op orde komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat duurt voor Erik nog heel lang, en hij heeft nu toch ook volop recht op flinke ups![]()
Ik had toch al mijn excuses aangeboden aan julliequote:
Wat had jij ermee te maken dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had toch al mijn excuses aangeboden aan jullie
Ik zal het echt, echt nooooooit meer doen....![]()
![]()
![]()
Nee. Ik kon jullie gewoon geen minuut langer missenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd het toch te warm in de tuin ?
Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie daar recht op, maar ik ben nu ook veel stabieler dan enkele jaren geleden. Razende hormonen, onbalans in je lijf. Dat hoeft niet nog tig jaar te duren voor dat wat meer op orde komt.
En ook je echt eigen leven kunnen hebben, wat vaak begint met een studie.
Eriks tijd komt zeker nog wel. En niet pas over 20 jaar hoor.
Het was toch ook geen verwijt, lieverdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had toch al mijn excuses aangeboden aan jullie
Ik zal het echt, echt nooooooit meer doen....![]()
![]()
![]()
Niet less, les.quote:
dan blijven we hier gewoon op je inpraten en de lakens aanslepen om je tranen te drogenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenen.
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was toch ook geen verwijt, lieverd
Lesbeau van erven dorens.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet less, les.
Je zei zelf in het vorige topic dat er alleen maar lesbeau's posten. Vanaf dat moment heet je anders in dit topic
Vast wel, dat móét haast wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Nee, want dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Lesbeautyfarmquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lesbeau van erven dorens.
[afbeelding]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijnquote:
Daar word je verlegen van he.quote:
Precies! Ik kan het best zijn, maar ik ben het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijn.
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar benquote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beschuldigde mij van lange tenen omdat ik haar grapje niet leuk vond en ging toen op zoek naar een topic zonder mensen met lange tenen.
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar word je verlegen van he.![]()
Mag ik me aansluiten bij het commentaar van de rest?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
Nou ok.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.
Nou als het zo moet ga ik wel etuhquote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
STROEK!!! Je bent mijn hele punt aan het ontkrachten !
Vorige week op DVD aangeschaftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
You have no power over me
Die film ga ik binnenkort maar weer eens kijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als het zo moet ga ik wel etuh![]()
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou lekker puh, ik vindt dat het compliment van on hier aan jou best wel terecht isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeenquote:
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorige week op DVD aangeschaft
Bowie was echt fucking sexy (paar dagen terug The Prestige gezien en als 55-jarige met eng snorretje was ie toch wel een beetje minder sexy).
geen idee, de voerbrommer is er nog nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet gelezen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
Goeie ouders toch welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (![]()
![]()
![]()
) en Labyrinth (
![]()
![]()
![]()
) gegeven!
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie ouders toch welDark Crystal is ook vet (helaas zonder Bowie, dat wel).
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Ja, vet beestquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te bovenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
quote:
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Die is aangepastEn ik heb een linkje in de laatste post gestopt. Wat kan ik nog meer doen?
Het komt wel... eh. Nee, echt goed komt het niet. Maar het wordt wel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te boven![]()
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....
Die bedoelde ik eigenlijk![]()
Na een hele trage start lijkt het hier inderdaad harder te lopen nu. Valt me niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
jeumig wat een drukte hier.
Wat doen we eigenlijk als deze vol is?
-weer in GC-?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...
Tuurlijk is het lesbeau zijn wel onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk weer in GC. Het is nog steeds geen onzin
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lesbeau zijn wel onzin.
Wie wil er nou vrijwillig een lesbeau zijn?
omdat vrouwen mooier zijn dan mannen? leuker?
oh wacht, daar is het antwoord al
Ik dacht laatst ook al zoiets. "Ik zou willen dat ik lesbeau was."quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.
Gelukkig zag Buzzer het welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan roepen hè....
sorry mop...
Dan wordt je gewoon bi!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.
Waarom in vredesnaam?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook al zoiets. "Ik zou willen dat ik lesbeau was."
Dat zou alles een stuk gemakkelijker maken.quote:
Die zijn geen onzin. Die praten onzinquote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef Sebasser het volgende:
Hey!
Maar willen jullie nou zeggen dat homo's onzin zijn?
Wou jij zeggen dat mannen gemakkelijk zijn dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef wonderer het volgende:
Wat je makkelijker noemt..
Ah, Zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die zijn geen onzin. Die praten onzin
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Uh, ja... eigenlijk wel. In ieder geval een stuk minder ingewikkeld dan die vrouwen die maar niet zeggen wat ze bedoelen enzo.
Daar ken ik je niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet zeg wat ik bedoel?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar ken ik je niet goed genoeg voor.
Oktober hè? Nog even geduld dan...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik ken iemand alleen op het moment dat ik hem/haar spreek. Ik kan de patronen niet vasthouden. Te veel variabelen.
Hmmm.. kan het dat je logica je hier in de weg zit?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Algemeen. Ik weet niet eens hoe Bradley in een bepaalde situatie zou doen of zeggen. Ik kan dat gewoon niet voorspellen.
Op een hele vreemdsoortige manier is het wel begrijpelijk...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja. Een van de weinige dingen van mezelf die in Arthur ook terugkomt. Alles van alle kanten bekijken (behalve op de momenten dat het er echt toe doet natuurlijk), "Hij zou dit leuk kunnen vinden omdat... maar ook weer niet omdat..."
Persoonlijkheden zijn te ongrijpbaar, smaak te willekeurig. Hij weet dingen van mij die ik hem volgens mij niet eens verteld heb, maar hij kan me tien keer vertellen dat hij zich ongemakkelijk voelt in een situatie waar hij niemand kent, dat blijft niet hangen. Ik kan het niet toepassen. Ik WEET het wel, maar ik kan het niet vertalen naar een situatie.
Is dit nog enigszins begrijpelijk of brabbel ik maar wat?
Nou, dat laatste was ik dus net NIET van plan... Waar zouden we zijn zonder jou?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gewoon contactgestoord of zoOp het moment zelf kan ik iemand wel redelijk inschatten, maar als je me daarna vraagt "hoe zou die en die reageren als..." kun je me doodslaan.
Neen, Want zonder jou zou heul deze lesbeau reeks niet bestaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef wonderer het volgende:
Uh, gewoon hier?
Mafkeesquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, Want zonder jou zou heul deze lesbeau reeks niet bestaan.
ahwel, we zouden wss een poging doen tot dit topic, maar zonder jou zal het niet veel voorstellen.
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
Precies. En zonder jou zouden we nog steeds in ONZ staan sowiesoquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ahwel, we zouden wss een poging doen tot dit topic, maar zonder jou zal het niet veel voorstellen.
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
Ik ga niet zeggen dat je onmisbaar bent. Ik ga je wel vragen om eens terug te lezen om te kijken hoe het topic loopt als jij er niet bent...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ik weet heus wel dat mijn input hier gewaardeerd wordt, maar met "onmisbaar" hoef je echt niet aan te komen hoorZo nuchter ben ik wel.
Maar wel lief hoor
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
stroomuitvallen?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Dat ligt gewoon aan de tijd. Als jullie aan het werk zijn (als ik slaap) wordt er gewoon weinig gepost.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.quote:
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.
Waar is die dan eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.
Die heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is die dan eigenlijk?
Druk met weetikveelzalwelnietboeiendzijnwantwijkomenernietinvoor.quote:
Bah, wat vies.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
Ontdek dingen die u als ondernemer nodig hebt
Moet dat niet zijn
[...] ondernemer nodig heeft?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/820/quote:Vraag
Is de juiste werkwoordsvorm u heeft of u hebt, u is of u bent, u kan of u kunt, u wil of u wilt, u zal of u zult?
Antwoord
In de genoemde gevallen zijn beide werkwoordsvormen mogelijk. U hebt en u bent zijn echter gebruikelijker dan u heeft en (vooral) u is, die soms een uitgesproken formeel karakter hebben. U kan, u wil en u zal zijn daarentegen juist soms informeler dan respectievelijk u kunt, u wilt en u zult.
Die is Arthur aan het lezen (hoop ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is die dan eigenlijk?
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind u heeft lekkerder klinken.
En toch heeft ze gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".
Maar u en jij klinken niet hetzelfde. De klank van u heeft klinkt in MIJN OREN/HOOFD beter dan u hebt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".
Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind u heeft lekkerder klinken.
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het antwoord met bron toch al lang gepost of niet dan?
Klinkt erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Chocolate chip brownies hot fudge lekkerder klinken.
maar u houdt dan ook van herhalenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het antwoord met bron toch al lang gepost of niet dan?
Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar u en jij klinken niet hetzelfde. De klank van u heeft klinkt in MIJN OREN/HOOFD beter dan u hebt.
Of dat nou logisch is of niet.
Ik heb er niks vanquote:
kersenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er niks van. Ik heb wel net pannenkoeken op. Eentje met appel, kaneel en suiker. Eentje met warme kersen. En eentje met poedersuiker.
dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soda? Dat klinkt dubieus.
Frisdrank dus. Zo heet dat hierquote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soda? Dat klinkt dubieus.
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.quote:
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.
kijk nog maar eens goed naar de kleine lettertjes, wellicht is dit produkt mede mogelijk gemaakt door de bond van tandartsenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.
*ril*quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
Het smaakt naar chocolademelk met prik. En ik hou niet zo van chocolademelk, dus Brad mag het verder opdrinken.
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Minus dat romige dus, want het is gewoon frisdrank.
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En het romige is juist zo lekker aan chocolademelk. Lekker romig en warm, met slagroom.
Ik denk het. We zitten in een lesbeautopic, hè, mind your thoughtsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?
Kun je een citroendrank met een chocoladedrank vergelijken dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?
Ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?
Hebben ze daar bij jullie dan ook appelsoda?quote:
Blijkbaar was het niet zooo vreemdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het. We zitten in een lesbeautopic, hè, mind your thoughts.
Ja, maar toch niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
http://www.beveragesdirec(...)ple_Soda_12_Pack.asp Zoiets?
is geen citroen maar passie vruchtquote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je een citroendrank met een chocoladedrank vergelijken dan?
Goed punt. Beetje fotosoep doet wonderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet.
T heet natuurlijk geen appel daaro, maar apple.
En ik heb appelsoda.net dus dat gaat niet werken.
Eensch, vannacht eens aan werken.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt. Beetje fotosoep doet wonderen.
ik zal komende herfst eens gaan kijken in the mallquote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
Mountain Dew is volgens mij gewoon Sprite met caffeine en een kleurtje... je hebt tegenwoordig ook rooie Mountain Dew maar dat heb ik nooit gehad.
En hoe lang Bakker je al?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
ik had uiteindelijk een SaS-dag, want geen zin om te koken en dus friet gehaald.
Owwwwwww wat errug![]()
Euhm, jahquote:Op donderdag 19 april 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zolang je geen mayo of andere saus erbij had valt het toch wel mee?
Een weekquote:
Ik was al bang dat je zou zeggen dat je vandaag begonnen wasquote:
ja, dat heb ik dus nooit. In ieder geval niet met de bekende "afvalstoffenafdrijving"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef soapie het volgende:
Of je regelt gewoon ff een buikgriepje (zoals ik) val je vanzelf af....![]()
Ik alleen spugen hoor, maar das al erg genoeg!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus nooit. In ieder geval niet met de bekende "afvalstoffenafdrijving"
Oh, ok, dat heb ik ook nooit nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik alleen spugen hoor, maar das al erg genoeg!!!!
Ach, 'k heb wel eens Irn Bru gedronken...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?
Volgens mij zijn we dat al aardig aan het worden inmiddels...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Hee, zullen we een Lesbeau-afvalclubje oprichten?
dat heb jij toch niet nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ook (en wee degene die "dat heb jij toch niet nodig" zegt)
Dit lijkt me een goed moment om door te gaan, dus ik vanaf nu ook...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat al aardig aan het worden inmiddels...
Wie zijn er allemaal aan het afvallen (of moet ik vragen, wie niet) ?
Ik iig
Doe maar niet hè, ik heb niet zoveel zelf discipline...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gaan we ook een tabel bij houden met actueel gewicht en streefgewicht?
Zo lang je maar niet anorexiaal of boulimiaal wordtquote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet hoe zwaar ik ben. Of hoeveel ik moet afvallenIk ga door tot ik er goed uitzie.
Ja, daar is dit juist een stok achter de deur voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Doe maar niet hè, ik heb niet zoveel zelf discipline...![]()
![]()
Weinig kans, aangezien ik lichtelijk fobisch ben voor overgeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet anorexiaal of boulimiaal wordt
Ja, doeg, ik ga hier mijn gewicht niet posten... Al jullie beelden van mij aan diggelenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gaan we ook een tabel bij houden met actueel gewicht en streefgewicht?
Ik had een nieuwe gekocht, en dat bleek een slecht idee. Mijn oude bleek af te wijken, maar dan wel gunstig...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
Ik heb geeneens een weegschaal bedenk ik nu..![]()
Wij ook pas sinds kort weer. En daar ben ik zo van geschrokken dat ik meteen ben gaan lijnen..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
Ik heb geeneens een weegschaal bedenk ik nu..![]()
Ik voel me gewoon niet lekker in mijn lichaam. Niet aantrekkelijk. Ik wil een platte buik, een strakke kont en maat 30 van spijkerbroek.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doeg, ik ga hier mijn gewicht niet posten... Al jullie beelden van mij aan diggelen
Oh, en Wonderer, sorry maarik snap het echt niet
![]()
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon niet lekker in mijn lichaam. Niet aantrekkelijk. Ik wil een platte buik, een strakke kont en maat 30 van spijkerbroek.
Niet lelijk. Eerlijk. En dat kan wonderer best hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?
Doej ik lelluk nauw?![]()
Huh? Oh. Nee. Ja. Twee verschillende dingenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?
Doej ik lelluk nauw?![]()
Zeg wonderer, over sexy gesproken, wanneer je buik naar tevredenheid is, ga jij dan ook posten in S&G ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Oh. Nee. Ja. Twee verschillende dingenIk zei expres niet "sexy" maar "aantrekkelijk"
M S&G of V S&G?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg wonderer, over sexy gesproken, wanneer je buik naar tevredenheid is, ga jij dan ook posten in S&G ?
Ik doelde eigenlijk op M S&Gquote:
*knuffel*quote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
pfff, nou heb ik verdorie net een helemaal niet zo gezellige discussie met mijn schoonzus. Aan mijn eigen keukentafel...![]()
Nou daag, ik ga dus lekker verder niet entertainen.
Als iedereen me hier in de steek gaat laten, ga ik maar aan de afwas beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Sterkte Maedel.
Ik ga eindelijk maar eens douchen.
Nou ja, ik was even over den flosch, maar nou zoeken ze het maar lekker uit daar. Ik hoef er toch niet bij te zijn. Het is een lief mens hoor, maar iets te vaak naar de assertiviteitscursus geweest zeg maar...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel*
moet ik je sterkte of succes wensen? Of allebei?
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, ik was even over den flosch, maar nou zoeken ze het maar lekker uit daar. Ik hoef er toch niet bij te zijn. Het is een lief mens hoor, maar iets te vaak naar de assertiviteitscursus geweest zeg maar...
ja, ik ken ze al jaren, maar het is nog elke keer een verrassing.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zo'n type... Heerlijk... Al weet je wel wat je er aan hebt. Als ze tenminste consequent is
5? Loopt mijn teller achter ofzo?quote:
Mijn pleegmoeder was zo'n type... Wel heerlijk eerlijk. Verjaardagscadeautje wat niet echt iets voor haar was? " Ik vind het hartstikke fijn dat je zoveel moeite hebt gedaan om iets leuks voor me te vinden, maar ik denk niet dat ik hier iets aan ga hebben... Misschien kun je er iemand anders blij mee maken?"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, ik ken ze al jaren, maar het is nog elke keer een verrassing.![]()
we blijven ook gewoon tot het eind toe serieus hequote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, ik loop een beetje verkeerd, excuse me... Ik dacht 295 te zien, was 285
Ik ben (bijna) altijd serieusquote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
we blijven ook gewoon tot het eind toe serieus he
Dan doe jij die laatste toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef maedel het volgende:
ik weet trouwens wel ineens een topictitel, als is hij dan algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |