Nee. Ik kon jullie gewoon geen minuut langer missenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd het toch te warm in de tuin ?
Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie daar recht op, maar ik ben nu ook veel stabieler dan enkele jaren geleden. Razende hormonen, onbalans in je lijf. Dat hoeft niet nog tig jaar te duren voor dat wat meer op orde komt.
En ook je echt eigen leven kunnen hebben, wat vaak begint met een studie.
Eriks tijd komt zeker nog wel. En niet pas over 20 jaar hoor.
Het was toch ook geen verwijt, lieverdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had toch al mijn excuses aangeboden aan jullie
Ik zal het echt, echt nooooooit meer doen....![]()
![]()
![]()
Niet less, les.quote:
dan blijven we hier gewoon op je inpraten en de lakens aanslepen om je tranen te drogenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenen.
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was toch ook geen verwijt, lieverd
Lesbeau van erven dorens.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet less, les.
Je zei zelf in het vorige topic dat er alleen maar lesbeau's posten. Vanaf dat moment heet je anders in dit topic
Vast wel, dat móét haast wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Nee, want dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Lesbeautyfarmquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lesbeau van erven dorens.
[afbeelding]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijnquote:
Daar word je verlegen van he.quote:
Precies! Ik kan het best zijn, maar ik ben het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijn.
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar benquote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beschuldigde mij van lange tenen omdat ik haar grapje niet leuk vond en ging toen op zoek naar een topic zonder mensen met lange tenen.
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar word je verlegen van he.![]()
Mag ik me aansluiten bij het commentaar van de rest?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
Nou ok.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.
Nou als het zo moet ga ik wel etuhquote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
STROEK!!! Je bent mijn hele punt aan het ontkrachten !
Vorige week op DVD aangeschaftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
You have no power over me
Die film ga ik binnenkort maar weer eens kijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als het zo moet ga ik wel etuh![]()
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou lekker puh, ik vindt dat het compliment van on hier aan jou best wel terecht isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeenquote:
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorige week op DVD aangeschaft
Bowie was echt fucking sexy (paar dagen terug The Prestige gezien en als 55-jarige met eng snorretje was ie toch wel een beetje minder sexy).
geen idee, de voerbrommer is er nog nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet gelezen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
Goeie ouders toch welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (![]()
![]()
![]()
) en Labyrinth (
![]()
![]()
![]()
) gegeven!
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie ouders toch welDark Crystal is ook vet (helaas zonder Bowie, dat wel).
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Ja, vet beestquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te bovenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
quote:
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Die is aangepastEn ik heb een linkje in de laatste post gestopt. Wat kan ik nog meer doen?
Het komt wel... eh. Nee, echt goed komt het niet. Maar het wordt wel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te boven![]()
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....
Die bedoelde ik eigenlijk![]()
Na een hele trage start lijkt het hier inderdaad harder te lopen nu. Valt me niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
jeumig wat een drukte hier.
Wat doen we eigenlijk als deze vol is?
-weer in GC-?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...
Tuurlijk is het lesbeau zijn wel onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk weer in GC. Het is nog steeds geen onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |