Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie daar recht op, maar ik ben nu ook veel stabieler dan enkele jaren geleden. Razende hormonen, onbalans in je lijf. Dat hoeft niet nog tig jaar te duren voor dat wat meer op orde komt.
En ook je echt eigen leven kunnen hebben, wat vaak begint met een studie.
Eriks tijd komt zeker nog wel. En niet pas over 20 jaar hoor.
Het was toch ook geen verwijt, lieverdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had toch al mijn excuses aangeboden aan jullie
Ik zal het echt, echt nooooooit meer doen....![]()
![]()
![]()
Niet less, les.quote:
dan blijven we hier gewoon op je inpraten en de lakens aanslepen om je tranen te drogenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit de tijd wel uit, zolang ik hier op slechte dagen mag klagen en wenen.
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was toch ook geen verwijt, lieverd
Lesbeau van erven dorens.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet less, les.
Je zei zelf in het vorige topic dat er alleen maar lesbeau's posten. Vanaf dat moment heet je anders in dit topic
Vast wel, dat móét haast wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Nee, want dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens gezegd dat je best lief bent?
Lesbeautyfarmquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lesbeau van erven dorens.
[afbeelding]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijnquote:
Daar word je verlegen van he.quote:
Precies! Ik kan het best zijn, maar ik ben het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lulkoek, alleen omdat je direct, ongenuanceerd en afstandelijk bent betekent eht niet meteen dat je niet lief kan zijn.
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar benquote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beschuldigde mij van lange tenen omdat ik haar grapje niet leuk vond en ging toen op zoek naar een topic zonder mensen met lange tenen.
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar word je verlegen van he.![]()
Mag ik me aansluiten bij het commentaar van de rest?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
Nou ok.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje ja, want ik vind dat dat compliment onterecht is.
Nou als het zo moet ga ik wel etuhquote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
STROEK!!! Je bent mijn hele punt aan het ontkrachten !
Vorige week op DVD aangeschaftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
You have no power over me
Die film ga ik binnenkort maar weer eens kijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarvoor ik je nog steeds dankbaar ben![]()
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als het zo moet ga ik wel etuh![]()
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou lekker puh, ik vindt dat het compliment van on hier aan jou best wel terecht isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeenquote:
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorige week op DVD aangeschaft
Bowie was echt fucking sexy (paar dagen terug The Prestige gezien en als 55-jarige met eng snorretje was ie toch wel een beetje minder sexy).
geen idee, de voerbrommer is er nog nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor ongezonds mag dat zijn op een overwerk-avond?
Ja kijk, dat heb ik dan weer niet gelezen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
Goeie ouders toch welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me de DVD's van The Dark Crystal (![]()
![]()
![]()
) en Labyrinth (
![]()
![]()
![]()
) gegeven!
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie ouders toch welDark Crystal is ook vet (helaas zonder Bowie, dat wel).
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Ja, vet beestquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Bowie ja, maar met... FIZZGIG!!!
[afbeelding]!!!!
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te bovenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens vonden de mensen die nu om het hardst roepen dati k lief ben, dat helemaal niet toen ze Arthur hadden gelezen, toen was ik wreed en gemeen
quote:
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Die is aangepastEn ik heb een linkje in de laatste post gestopt. Wat kan ik nog meer doen?
Het komt wel... eh. Nee, echt goed komt het niet. Maar het wordt wel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier val ik even stil van. Toch biijf ik erbij dat je een lief persoon bent. In je verhalen kun je wel ongelooflijk wreed zijn ja. ik ben de klap nog altijd niet te boven![]()
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, Er staat nog altijd "Waarom in ONZ en niet in GC? "....
Die bedoelde ik eigenlijk![]()
Na een hele trage start lijkt het hier inderdaad harder te lopen nu. Valt me niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
jeumig wat een drukte hier.
Wat doen we eigenlijk als deze vol is?
-weer in GC-?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lieverd, kijk eens wat daaronder staat...
Tuurlijk is het lesbeau zijn wel onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk weer in GC. Het is nog steeds geen onzin
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lesbeau zijn wel onzin.
Wie wil er nou vrijwillig een lesbeau zijn?
omdat vrouwen mooier zijn dan mannen? leuker?
oh wacht, daar is het antwoord al
Ik dacht laatst ook al zoiets. "Ik zou willen dat ik lesbeau was."quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.
Gelukkig zag Buzzer het welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan roepen hè....
sorry mop...
Dan wordt je gewoon bi!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu haal je mij bijna over om lesbeau te worden. Jammer dat het geen keuze is.
Waarom in vredesnaam?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook al zoiets. "Ik zou willen dat ik lesbeau was."
Dat zou alles een stuk gemakkelijker maken.quote:
Die zijn geen onzin. Die praten onzinquote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef Sebasser het volgende:
Hey!
Maar willen jullie nou zeggen dat homo's onzin zijn?
Wou jij zeggen dat mannen gemakkelijk zijn dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef wonderer het volgende:
Wat je makkelijker noemt..
Ah, Zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die zijn geen onzin. Die praten onzin
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Uh, ja... eigenlijk wel. In ieder geval een stuk minder ingewikkeld dan die vrouwen die maar niet zeggen wat ze bedoelen enzo.
Daar ken ik je niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet zeg wat ik bedoel?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar ken ik je niet goed genoeg voor.
Oktober hè? Nog even geduld dan...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik ken iemand alleen op het moment dat ik hem/haar spreek. Ik kan de patronen niet vasthouden. Te veel variabelen.
Hmmm.. kan het dat je logica je hier in de weg zit?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Algemeen. Ik weet niet eens hoe Bradley in een bepaalde situatie zou doen of zeggen. Ik kan dat gewoon niet voorspellen.
Op een hele vreemdsoortige manier is het wel begrijpelijk...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ja. Een van de weinige dingen van mezelf die in Arthur ook terugkomt. Alles van alle kanten bekijken (behalve op de momenten dat het er echt toe doet natuurlijk), "Hij zou dit leuk kunnen vinden omdat... maar ook weer niet omdat..."
Persoonlijkheden zijn te ongrijpbaar, smaak te willekeurig. Hij weet dingen van mij die ik hem volgens mij niet eens verteld heb, maar hij kan me tien keer vertellen dat hij zich ongemakkelijk voelt in een situatie waar hij niemand kent, dat blijft niet hangen. Ik kan het niet toepassen. Ik WEET het wel, maar ik kan het niet vertalen naar een situatie.
Is dit nog enigszins begrijpelijk of brabbel ik maar wat?
Nou, dat laatste was ik dus net NIET van plan... Waar zouden we zijn zonder jou?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gewoon contactgestoord of zoOp het moment zelf kan ik iemand wel redelijk inschatten, maar als je me daarna vraagt "hoe zou die en die reageren als..." kun je me doodslaan.
Neen, Want zonder jou zou heul deze lesbeau reeks niet bestaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef wonderer het volgende:
Uh, gewoon hier?
Mafkeesquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, Want zonder jou zou heul deze lesbeau reeks niet bestaan.
ahwel, we zouden wss een poging doen tot dit topic, maar zonder jou zal het niet veel voorstellen.
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
Precies. En zonder jou zouden we nog steeds in ONZ staan sowiesoquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ahwel, we zouden wss een poging doen tot dit topic, maar zonder jou zal het niet veel voorstellen.
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
Ik ga niet zeggen dat je onmisbaar bent. Ik ga je wel vragen om eens terug te lezen om te kijken hoe het topic loopt als jij er niet bent...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ik weet heus wel dat mijn input hier gewaardeerd wordt, maar met "onmisbaar" hoef je echt niet aan te komen hoorZo nuchter ben ik wel.
Maar wel lief hoor
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of ja, eigelijk ook wel.
Maar omtoch
stroomuitvallen?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Dat ligt gewoon aan de tijd. Als jullie aan het werk zijn (als ik slaap) wordt er gewoon weinig gepost.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.quote:
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dingen te herhalen.
Waar is die dan eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, NanKing heeft [Lesbeau] geschapen, zonder de hulp van wonderer, dus op zich zou de reeks wel bestaan. Er zouden alleen wel minder vragen gesteld zijn in de reeks.
Die heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is die dan eigenlijk?
Druk met weetikveelzalwelnietboeiendzijnwantwijkomenernietinvoor.quote:
Bah, wat vies.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
Ontdek dingen die u als ondernemer nodig hebt
Moet dat niet zijn
[...] ondernemer nodig heeft?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/820/quote:Vraag
Is de juiste werkwoordsvorm u heeft of u hebt, u is of u bent, u kan of u kunt, u wil of u wilt, u zal of u zult?
Antwoord
In de genoemde gevallen zijn beide werkwoordsvormen mogelijk. U hebt en u bent zijn echter gebruikelijker dan u heeft en (vooral) u is, die soms een uitgesproken formeel karakter hebben. U kan, u wil en u zal zijn daarentegen juist soms informeler dan respectievelijk u kunt, u wilt en u zult.
Die is Arthur aan het lezen (hoop ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is die dan eigenlijk?
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind u heeft lekkerder klinken.
En toch heeft ze gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".
Maar u en jij klinken niet hetzelfde. De klank van u heeft klinkt in MIJN OREN/HOOFD beter dan u hebt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk nergens op want het is ook niet "jij heeft".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |