Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind u heeft lekkerder klinken.
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het antwoord met bron toch al lang gepost of niet dan?
Klinkt erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Chocolate chip brownies hot fudge lekkerder klinken.
maar u houdt dan ook van herhalenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het antwoord met bron toch al lang gepost of niet dan?
Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar u en jij klinken niet hetzelfde. De klank van u heeft klinkt in MIJN OREN/HOOFD beter dan u hebt.
Of dat nou logisch is of niet.
Ik heb er niks vanquote:
kersenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er niks van. Ik heb wel net pannenkoeken op. Eentje met appel, kaneel en suiker. Eentje met warme kersen. En eentje met poedersuiker.
dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soda? Dat klinkt dubieus.
Frisdrank dus. Zo heet dat hierquote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soda? Dat klinkt dubieus.
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.quote:
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.
kijk nog maar eens goed naar de kleine lettertjes, wellicht is dit produkt mede mogelijk gemaakt door de bond van tandartsenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, dát snap ik nog wel, maar de chocolate-fudgesmaak, dát is dubieus.
*ril*quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
Het smaakt naar chocolademelk met prik. En ik hou niet zo van chocolademelk, dus Brad mag het verder opdrinken.
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Minus dat romige dus, want het is gewoon frisdrank.
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En het romige is juist zo lekker aan chocolademelk. Lekker romig en warm, met slagroom.
Ik denk het. We zitten in een lesbeautopic, hè, mind your thoughtsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?
Kun je een citroendrank met een chocoladedrank vergelijken dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?
Ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu NIET aan chocolademelk denkt?
Hebben ze daar bij jullie dan ook appelsoda?quote:
Blijkbaar was het niet zooo vreemdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het. We zitten in een lesbeautopic, hè, mind your thoughts.
Ja, maar toch niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
http://www.beveragesdirec(...)ple_Soda_12_Pack.asp Zoiets?
is geen citroen maar passie vruchtquote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je een citroendrank met een chocoladedrank vergelijken dan?
Goed punt. Beetje fotosoep doet wonderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet.
T heet natuurlijk geen appel daaro, maar apple.
En ik heb appelsoda.net dus dat gaat niet werken.
Eensch, vannacht eens aan werken.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt. Beetje fotosoep doet wonderen.
ik zal komende herfst eens gaan kijken in the mallquote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
Mountain Dew is volgens mij gewoon Sprite met caffeine en een kleurtje... je hebt tegenwoordig ook rooie Mountain Dew maar dat heb ik nooit gehad.
En hoe lang Bakker je al?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
ik had uiteindelijk een SaS-dag, want geen zin om te koken en dus friet gehaald.
Owwwwwww wat errug![]()
Euhm, jahquote:Op donderdag 19 april 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zolang je geen mayo of andere saus erbij had valt het toch wel mee?
Een weekquote:
Ik was al bang dat je zou zeggen dat je vandaag begonnen wasquote:
ja, dat heb ik dus nooit. In ieder geval niet met de bekende "afvalstoffenafdrijving"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef soapie het volgende:
Of je regelt gewoon ff een buikgriepje (zoals ik) val je vanzelf af....![]()
Ik alleen spugen hoor, maar das al erg genoeg!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus nooit. In ieder geval niet met de bekende "afvalstoffenafdrijving"
Oh, ok, dat heb ik ook nooit nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik alleen spugen hoor, maar das al erg genoeg!!!!
Ach, 'k heb wel eens Irn Bru gedronken...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt walgelijk zoet, nog erger dan Mountain Dew ?
Volgens mij zijn we dat al aardig aan het worden inmiddels...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Hee, zullen we een Lesbeau-afvalclubje oprichten?
dat heb jij toch niet nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ook (en wee degene die "dat heb jij toch niet nodig" zegt)
Dit lijkt me een goed moment om door te gaan, dus ik vanaf nu ook...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat al aardig aan het worden inmiddels...
Wie zijn er allemaal aan het afvallen (of moet ik vragen, wie niet) ?
Ik iig
Doe maar niet hè, ik heb niet zoveel zelf discipline...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gaan we ook een tabel bij houden met actueel gewicht en streefgewicht?
Zo lang je maar niet anorexiaal of boulimiaal wordtquote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet hoe zwaar ik ben. Of hoeveel ik moet afvallenIk ga door tot ik er goed uitzie.
Ja, daar is dit juist een stok achter de deur voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Doe maar niet hè, ik heb niet zoveel zelf discipline...![]()
![]()
Weinig kans, aangezien ik lichtelijk fobisch ben voor overgeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet anorexiaal of boulimiaal wordt
Ja, doeg, ik ga hier mijn gewicht niet posten... Al jullie beelden van mij aan diggelenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gaan we ook een tabel bij houden met actueel gewicht en streefgewicht?
Ik had een nieuwe gekocht, en dat bleek een slecht idee. Mijn oude bleek af te wijken, maar dan wel gunstig...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
Ik heb geeneens een weegschaal bedenk ik nu..![]()
Wij ook pas sinds kort weer. En daar ben ik zo van geschrokken dat ik meteen ben gaan lijnen..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
Ik heb geeneens een weegschaal bedenk ik nu..![]()
Ik voel me gewoon niet lekker in mijn lichaam. Niet aantrekkelijk. Ik wil een platte buik, een strakke kont en maat 30 van spijkerbroek.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doeg, ik ga hier mijn gewicht niet posten... Al jullie beelden van mij aan diggelen
Oh, en Wonderer, sorry maarik snap het echt niet
![]()
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon niet lekker in mijn lichaam. Niet aantrekkelijk. Ik wil een platte buik, een strakke kont en maat 30 van spijkerbroek.
Niet lelijk. Eerlijk. En dat kan wonderer best hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?
Doej ik lelluk nauw?![]()
Huh? Oh. Nee. Ja. Twee verschillende dingenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of dat aan een eventueel buikje ligt of aan wat anders. Excuse me Wonderer, maar dat is toch een ongoing issue of niet?
Doej ik lelluk nauw?![]()
Zeg wonderer, over sexy gesproken, wanneer je buik naar tevredenheid is, ga jij dan ook posten in S&G ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Oh. Nee. Ja. Twee verschillende dingenIk zei expres niet "sexy" maar "aantrekkelijk"
M S&G of V S&G?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg wonderer, over sexy gesproken, wanneer je buik naar tevredenheid is, ga jij dan ook posten in S&G ?
Ik doelde eigenlijk op M S&Gquote:
*knuffel*quote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
pfff, nou heb ik verdorie net een helemaal niet zo gezellige discussie met mijn schoonzus. Aan mijn eigen keukentafel...![]()
Nou daag, ik ga dus lekker verder niet entertainen.
Als iedereen me hier in de steek gaat laten, ga ik maar aan de afwas beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Sterkte Maedel.
Ik ga eindelijk maar eens douchen.
Nou ja, ik was even over den flosch, maar nou zoeken ze het maar lekker uit daar. Ik hoef er toch niet bij te zijn. Het is een lief mens hoor, maar iets te vaak naar de assertiviteitscursus geweest zeg maar...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel*
moet ik je sterkte of succes wensen? Of allebei?
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, ik was even over den flosch, maar nou zoeken ze het maar lekker uit daar. Ik hoef er toch niet bij te zijn. Het is een lief mens hoor, maar iets te vaak naar de assertiviteitscursus geweest zeg maar...
ja, ik ken ze al jaren, maar het is nog elke keer een verrassing.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zo'n type... Heerlijk... Al weet je wel wat je er aan hebt. Als ze tenminste consequent is
5? Loopt mijn teller achter ofzo?quote:
Mijn pleegmoeder was zo'n type... Wel heerlijk eerlijk. Verjaardagscadeautje wat niet echt iets voor haar was? " Ik vind het hartstikke fijn dat je zoveel moeite hebt gedaan om iets leuks voor me te vinden, maar ik denk niet dat ik hier iets aan ga hebben... Misschien kun je er iemand anders blij mee maken?"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, ik ken ze al jaren, maar het is nog elke keer een verrassing.![]()
we blijven ook gewoon tot het eind toe serieus hequote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, ik loop een beetje verkeerd, excuse me... Ik dacht 295 te zien, was 285
Ik ben (bijna) altijd serieusquote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
we blijven ook gewoon tot het eind toe serieus he
Dan doe jij die laatste toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef maedel het volgende:
ik weet trouwens wel ineens een topictitel, als is hij dan algemeen
ja, lijkt me een goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |