Als in "je kunt verder posten op het Libelle-forum"quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL!
YA RLYquote:
Laten we het gewoon nieuwe spelling noemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx![]()
Dan is het nu een lijstje van 9 nuttige of leuke woordenboeken
En de van Dale had ik er gelijk bij moeten pakken want zelfs een simpel woord als "oeverloos" komt niet probleemloos uit m'n vingers![]()
Kut... in een quote uit het FB-topic pakt ie de link mee....... en ik zie nu pas dat er een h teveel in geouwehoer staatquote:
Ik kom een stipje te kort.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
Nee, zo ben ik niet...
Je kunt zelf toch ook wel stipjes tellen
De hostpage doet het ook niet op dit moment... zal wel een probleempje daar zijn, komt wel weer goedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan ik niet even een PM krijgen ofzo...
Volgens mij mis ik iets ontzettend lolligs...
Leandra d'r Icon doet het niet meer!?
WTF!?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hostpage doet het ook niet op dit moment... zal wel een probleempje daar zijn, komt wel weer goed
Manu!!!quote:
1 2 3 4 | [code] [*]waarvoor is dit?[/code] ?> |
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Manu!!!![]()
![]()
je bent er weer/nog!![]()
* weer weg is
No special reasonquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar ben jij zo blij over?
De enige die dat kan bewerkstelligen ben ikzelf..quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi zo, wat heeft je stemming verneukt?
Dat is weer vrouwengezeur, zal ik je niet mee vervelen. Lief he? En nee, ik ben niet ongesteld.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, wat verneukte je bui nou!?
Nee hij staat toe te kijken bij Brain(hele tijd boring alleen de borst aan het trainen) en Amandal die w8 tot Brain klaar is en haar een beurt geeftquote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Zit Jaap nog steeds op die driewieler?
Zal ik je tegemoet komen door te zeggen dat mijn bui vandaag ook zwaar beïnvloed is door "vrouwenzaken" ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is weer vrouwengezeur, zal ik je niet mee vervelen. Lief he? En nee, ik ben niet ongesteld.
Ik luister nu naar die enge Natasia en enge Huub, ga ik wel ff in de gym gluren.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Nee hij staat toe te kijken bij Brain(hele tijd boring alleen de borst aan het trainen) en Amandal die w8 tot Brain klaar is en haar een beurt geeft![]()
Zonder twijffel zal dat van een heel ander level zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet komen door te zeggen dat mijn bui vandaag ook zwaar beïnvloed is door "vrouwenzaken" ?
![]()
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
Doet me deugd om dat te horen mien jong!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom post je niet in de COS?
Drugs?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...![]()
Ik weiger uit principe om voor 24.00u naar bed te gaan. Uitzondering als ik ziek ben. Ben een nachtmens.quote:
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.quote:
Hahaha, fucking hoax...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.![]()
Hoezo, ben je loops!?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je zachtjes in me oor fluisteren wat een hoax ook alweer is...![]()
Weet ik wel. Werd vanmorgen wakker met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet geen ibuprofen en alcohol door elkaar nuttigen hoor!
Is heul slecht!
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik wel. Werd vanmorgen met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.![]()
Pulletjequote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.
Weet ik heul wel, bier is alleen een beter onderwerp.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Baby eendjes noemen ze pulletjes. Ouwe bierzuiper!![]()
Van bier drinken word ik ziek, ben ik dus gauw over uitgeluld.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik heul wel, bier is alleen een beter onderwerp.
Je moet ook niet tevéél bier drinken, pulletje!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van bier drinken word ik ziek, ben ik dus gauw over uitgeluld.
Tis een ware zoektocht geweest, gun me dit pleziertje.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan wel kersenbrandewijn drinken...
Mans!
Ik denk, dat heb jij vást allang opgezocht!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Ga je me nog vertellen wat een hoax is?
Oooh, joh...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
nep.... Snap nog steeds dus niet wat jij er net mee bedoelde?
Dont believe the hypequote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Ga je me nog vertellen wat een hoax is?
Gewoon negerenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Daar word je toch moe van...............
Hmm okee, ik bel de krant en het journaal wel weer af...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Ik stomp echt iedereen in elkaar die zo dom is om te denken dat dat paard daar staat te snurken.![]()
Hmmpf, zeker weer iemand die niet doorheeft dat elke operatie een risico inhoudt, bleh! Neeeeee joh, hier word ik mooier van, dat is niet gevaarlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar normaal word je niet in een privékliniek geopereerd
Ik denk dat haar leeftijd (21) en de aard van de operatie (liposuctie) ook genoeg is om het tot nieuwsfeit te maken... zeker in combinatie met het feit dat het niet in de "veilige omgeving" van een ziekenhuis gebeurde.
Het paard snurkte anders wel verdomd hard!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, wat een saaie kut avond.
Wel zielig, de tante van onze kitten is gisteren aangereden en overleden.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Pff, kan mij dat paard verotten.
Er mag in NL niet zomaar overal geopereerd worden, dus er zal zeker een vorm van toezicht zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmpf, zeker weer iemand die niet doorheeft dat elke operatie een risico inhoudt, bleh! Neeeeee joh, hier word ik mooier van, dat is niet gevaarlijk!
Prive klinieken staan niet onder toezicht, of gewoon niet allemaal?
Ja, je vertrouwt er toch altijd op dat je beter het ziekenhuis uitkomt dan je er in ging.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er mag in NL niet zomaar overal geopereerd worden, dus er zal zeker een vorm van toezicht zijn.
Tsja, ik ken het kind niet dus ik kan niet beoordelen of die liposuctie op wat voor wijze dan ook nodig was of alleen maar gewenst was. Maar triest blijft het.
Ze ging het ziekenhuis dan ook niet inquote:Op donderdag 19 april 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, je vertrouwt er toch altijd op dat je beter het ziekenhuis uitkomt dan je er in ging.
Onze dame is 8 maanden, die is nog niet alleen buitengeweest. Gelukkig wil ze het ook niet, ze miept er niet om.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik deed toch ook typen na een tijdje!
En ze waren uit de tuin ontsnapt.
sn neus blasuh?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah fijn, een nieuwe bosmongool in de COS...
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantal posts: 9099 (gemiddeld 104 per dag)
Daar ga ik mijn 10 dagen geen Fok! mee in...![]()
Alsof jij 10 dagen helemaal niet op FOK zult komenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantal posts: 9099 (gemiddeld 104 per dag)
Daar ga ik mijn 10 dagen geen Fok! mee in...![]()
Daar heb je best een punt...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof jij 10 dagen helemaal niet op FOK zult komen![]()
komt ze een potje dota met me doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb je best een punt...
Ik hoop dat mijn meisje even stevig gaat zitten gamen ofzo...![]()
Wanneer komt ze (aan)??quote:Op donderdag 19 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb je best een punt...
Ik hoop dat mijn meisje even stevig gaat zitten gamen ofzo...![]()
Morgenavond ga ik haar ophalen van het stationquote:Op donderdag 19 april 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer komt ze (aan)??
De andere keren hoef ik niet te weten![]()
Dat zeg ik, heb hele ladingquote:Op donderdag 19 april 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Oeh spannend... neem maar iets romantisch mee
...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Wrom verdeel je dat dan niet een beetje over de dagen dat ze er is??
Iedere dag een cadeautje?
Kut, ik had me nog zo voorgenomen geen suggesties te doen als je er om zou vragen en nou vraag je er niet eens om en![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Als je de niet-houdbare dingen maar niet voor het laatst bewaart
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
Idd, roos eerst, en voor de laatste dag ook een onvergetelijke natuurlijk
Dan verzin je voor de laatste dag maar iets om die roos van de eerste dag te evenarenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Shit...
Maar ik heb alleen maar van die paupercadeaus?!![]()
Ik ga wél heel lekker voor d'r koken morgenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Als het mis gaat gewoon mij de schuld geven:
Het was Leandra dr idee je iedere dag een cadeautje te geven, en dit was dus en overheerlijk gebakje maar ehm... nu is het een biologie-project![]()
Tering, jij bent vet handigquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan verzin je voor de laatste dag maar iets om die roos van de eerste dag te evenaren![]()
Jullie komen vast wel ergens samen en dan ziet ze vast wel iets geweldigs of bijzonders, en dan heb jij de mogelijkheid wel om dat stiekem te kopen... hoeft nix groots of duurs te zijn maar wel iets wat bij jullie (uitje) hoort
Dat is al een hele goeie binnenkomerquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wél heel lekker voor d'r koken morgen![]()
En een verplichtingquote:
Je loopt alleen wel het risico dat mijn romantiek uit de oude doos gezien wordt als romantiek voor een ouwe doos, dus ik zou ff met mootie overleggen wat zij van de suggesties vindtquote:
Ah gos... dan is het geen verplichting meer, dan verdient ze het gewoon echtquote:Op donderdag 19 april 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een verplichting![]()
Dat arme kind moet morgen eerst twee graftentamens maken en daarna meer dan 6 uur in de trein..![]()
Jij doet het met een kind? Wat een Brian ben je ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een verplichting![]()
Dat arme kind moet morgen eerst twee graftentamens maken en daarna meer dan 6 uur in de trein..![]()
Ik ben netjes 1 jaartje ouder..quote:Op donderdag 19 april 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij doet het met een kind? Wat een Brian ben je ook!![]()
Nou dat weet ik dus niet tegenwoordig, ik werd door een 32-jarige al uitgelachen toen ik zei dat ik jr voorgesteld had dat hij maar met zijn vriendinnetje naar de bioscoop moest gaan...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is romantiek voor een niet-ouwe doos dan!?
Met z'n twee in het maanlicht gaan zitten skypen!?
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet tegenwoordig, ik werd door een 32-jarige al uitgelachen toen ik zei dat ik jr voorgesteld had dat hij maar met zijn vriendinnetje naar de bioscoop moest gaan...
Bioscoop was saai en weet ik veel enz....
Wat let je?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
Maar ik vind Leandra's plannen harstikke lief, ik zou er voor vallen.
Warenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Onze baggerposts waren leuk.
En dan ga je door de knieenquote:
Alleen mn ego, gekwetst.... vernederd.....op mn ziel getrapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan ga je door de knieen
Doet dat geen pijn dan
Een KNIEsoor die daar op letquote:Op donderdag 19 april 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen mn ego, gekwetst.... vernederd.....op mn ziel getrapt.![]()
Meid gooi je haat losquote:Op donderdag 19 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
(maar ik durf nog niet te baggeren nu)
Dat doet die bosmongool gewoon nog steeds voor ons..quote:Op donderdag 19 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
(maar ik durf nog niet te baggeren nu)
Heus welquote:Op donderdag 19 april 2007 02:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff gluren of er hier nog leven is:-)))))
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekkenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso, ben ik gelukkig niet de enige gek hiero![]()
![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm met haat ook wel goed eigenlijk.![]()
Wie denkt die gek wel niet wie hij isquote:Op donderdag 19 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekken![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekken![]()
Een andere gekquote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie denkt die gek wel niet wie hij is![]()
Alsof dat het ergste isquote:Op donderdag 19 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend! Jij vuige topickiller!
Wat de vliegende graftyfus is een nachtvoorsie!?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
nog 1 nachtvoorsie, Ian.......... nog 1!
Gemeen he! Weer mn ziel naar de kloten!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie denkt die gek wel niet wie hij is![]()
WAT!?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste is![]()
Zelfs mijn bier slaat dood
Ze zijn aangeslagenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja hallo...
Het is fucking 3 uur...
Dan hoort de SC in MyAT veel hoger te staan...
Yep en dat is BierMishandelingquote:Op donderdag 19 april 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Door het dooie bier!?
Door nog meer dood bier te drinken? Tsssss ... dan blijft hij in reanimatiequote:Op donderdag 19 april 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend doet momenteel heul erg reanimeren, neem ik aan.
Een paar keer hard blazen.... het werkt echtquote:Op donderdag 19 april 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend doet momenteel heul erg reanimeren, neem ik aan.
Vloeitje dopenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een paar keer hard blazen.... het werkt echt![]()
![]()
Tot nu toe is gebleken dat ik nog vrij onsterfelijk benquote:Op donderdag 19 april 2007 03:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Door nog meer dood bier te drinken? Tsssss ... dan blijft hij in reanimatie![]()
What happened?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ie meestal...... maar ik ben nu boos!
of viel die bij hem op de pot?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had er ook 1 moeten vangen die van de vrachtwagen viel![]()
Dan zijn ze veel schoner![]()
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.quote:
Goeie vraag, aan haar postaantal te zien lijkt het nogal mee te vallen, aanstelsterquote:
Tijd voor een virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.
Bij haarquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
of viel die bij hem op de pot?![]()
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/quote:
Dan is het tijd voor een betere virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Kijk anders onder Taakbeheer wie er eventueel zo heftig tekeer gaat op je pcquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opvielquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk een vrouwelijk kikkertje...
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
meisjeskikkers rule!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opviel![]()
Stocomotiefquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?![]()
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?![]()
Als wij ff snel en veel schrijven, is dat goed voor nog 2 minutenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Keep us updatedquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Die streepjes kleden af.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar dat strepie heh, van dat badpak ... hadden ze nix anders dan alleen nog strepies?![]()
Maar dan lijkt die kop weer zo grootquote:
Daar kan je dan je bier op kwijt...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan lijkt die kop weer zo groot
Dan wel een liter pulquote:Op donderdag 19 april 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan je dan je bier op kwijt...
Doordenken man.
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
Wat wilde je vragen Ian_Nick??
Moot is er nu toch niet, geeft ff ruimte hieroquote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgen![]()
En als wij net zo slim zijn, volgen we haar door ook naar bed te gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ze slim is, heeft ze die pc een trap verkocht en is ze naar d'r nest.
Iets met een muis ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer noem je me zó?
Heb ik iets verkeerds gezegd!?![]()
Ik dacht al dat iemand je account had gekaapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets met een muis ofzoen de doorstreep en
emo niet uit m'n hoofd weten kutnewbie Schnitzeltje
Ik heb je verdedigd.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
En gvd niet achter mn rug om over mn kikkerbilletjes praten!
Nou DAT gaat wel lukken!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
Veeeeeeeeeeel plezier de komende dagen, muppetbaby! <3
Dat ben je vergeten?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lekje zit niet in mn enorme kikkerhoofd...... kuteend met je iele nekje!![]()
Ik doe heul niets!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met wat voor Verbal imitatie ben jij al 2 posts bezig???
I love it when u talk iele nekjequote:Op donderdag 19 april 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lekje zit niet in mn enorme kikkerhoofd...... kuteend met je iele nekje!![]()
Trustequote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
Slapen nu, pc wil niet meer, daaaaaaaaaaaag kindjes van god!
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
Slapen nu, pc wil niet meer, daaaaaaaaaaaag kindjes van god!
quote:
Tss... eerst Verbal, nu Tong??quote:
Dit is geen gein meerquote:
Ik begon met Tong, toen Verbal, nog een Tong en die van daarnet was Oversightquote:Op donderdag 19 april 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tss... eerst Verbal, nu Tong??
Je moet toch wat beters verzinnen, misschien dat Breuls voor jou dan ook een automatische ondertekening maakt![]()
Mijn scanman trekt geen volle zalenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begon met Tong, toen Verbal, nog een Tong en die van daarnet was Oversight![]()
Jezus...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Ik ga mee... valt niet op toch??![]()
Nogmaals... Truste all![]()
![]()
Tochwel, altijd wl iemand die erin traptquote:Op donderdag 19 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Ik ga mee... valt niet op toch??![]()
Nogmaals... Truste all![]()
![]()
Leandra met Eend meequote:Op donderdag 19 april 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
Nou dan ga ik ook maar...
ALLEEN.
![]()
![]()
Dan staat erquote:Op donderdag 19 april 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met wat voor Verbal imitatie ben jij al 2 posts bezig???
cool!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben straks om kwart voor 1 trouwens ook weer weg, maar op mijn therapeutisch gecreëerde werkplek kan ik gewoon door-internetten.![]()
Een beetje net als een echt kantoor dus, en ik heb ook een eigen postvakje met mijn naam erop.![]()
Er zit alleen nooit wat in, maar het gaat om het idee.
We hebben van 1 tot 2 koffie gedronken en ik zit nu te internetten achter MIJN BUREAU.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil ook een therapeutisch gecreëerde werkplek...![]()
reclame?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben van 1 tot 2 koffie gedronken en ik zit nu te internetten achter MIJN BUREAU.![]()
En ik had voor het eerst wat in mijn postvakje.![]()
![]()
![]()
Nee, er werken hier extreem perfectionistische mensen die kritiek hebben op mijn bijna perfecte werk.quote:
BIWquote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, jongens...
Niet allemaal tegelijk...
Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, maak ik me te druk?
Dat lijkt me op het moment niet verstandig.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Heb je al een superOP voor de volgende COS gemaakt Ian??![]()
Of je negeert het hele verhaal, het is toch finaal off-topicquote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me op het moment niet verstandig.
Ik denk dat ik een aantal fobo's leeg zou plukken en de hele COS OP vol zou gooien met Mooie Mensen die misschien ook wel de kooi in mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |