What happened?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ie meestal...... maar ik ben nu boos!
of viel die bij hem op de pot?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had er ook 1 moeten vangen die van de vrachtwagen viel![]()
Dan zijn ze veel schoner![]()
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.quote:
Goeie vraag, aan haar postaantal te zien lijkt het nogal mee te vallen, aanstelsterquote:
Tijd voor een virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.
Bij haarquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
of viel die bij hem op de pot?![]()
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/quote:
Dan is het tijd voor een betere virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Kijk anders onder Taakbeheer wie er eventueel zo heftig tekeer gaat op je pcquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opvielquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk een vrouwelijk kikkertje...
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
meisjeskikkers rule!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opviel![]()
Stocomotiefquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?![]()
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?![]()
Als wij ff snel en veel schrijven, is dat goed voor nog 2 minutenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Keep us updatedquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Die streepjes kleden af.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar dat strepie heh, van dat badpak ... hadden ze nix anders dan alleen nog strepies?![]()
Maar dan lijkt die kop weer zo grootquote:
Daar kan je dan je bier op kwijt...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan lijkt die kop weer zo groot
Dan wel een liter pulquote:Op donderdag 19 april 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan je dan je bier op kwijt...
Doordenken man.
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
Wat wilde je vragen Ian_Nick??
Moot is er nu toch niet, geeft ff ruimte hieroquote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgen![]()
En als wij net zo slim zijn, volgen we haar door ook naar bed te gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ze slim is, heeft ze die pc een trap verkocht en is ze naar d'r nest.
Iets met een muis ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer noem je me zó?
Heb ik iets verkeerds gezegd!?![]()
Ik dacht al dat iemand je account had gekaapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets met een muis ofzoen de doorstreep en
emo niet uit m'n hoofd weten kutnewbie Schnitzeltje
Ik heb je verdedigd.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
En gvd niet achter mn rug om over mn kikkerbilletjes praten!
Nou DAT gaat wel lukken!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
Veeeeeeeeeeel plezier de komende dagen, muppetbaby! <3
Dat ben je vergeten?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lekje zit niet in mn enorme kikkerhoofd...... kuteend met je iele nekje!![]()
Ik doe heul niets!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met wat voor Verbal imitatie ben jij al 2 posts bezig???
I love it when u talk iele nekjequote:Op donderdag 19 april 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lekje zit niet in mn enorme kikkerhoofd...... kuteend met je iele nekje!![]()
Trustequote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
Slapen nu, pc wil niet meer, daaaaaaaaaaaag kindjes van god!
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
Slapen nu, pc wil niet meer, daaaaaaaaaaaag kindjes van god!
quote:
Tss... eerst Verbal, nu Tong??quote:
Dit is geen gein meerquote:
Ik begon met Tong, toen Verbal, nog een Tong en die van daarnet was Oversightquote:Op donderdag 19 april 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tss... eerst Verbal, nu Tong??
Je moet toch wat beters verzinnen, misschien dat Breuls voor jou dan ook een automatische ondertekening maakt![]()
Mijn scanman trekt geen volle zalenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begon met Tong, toen Verbal, nog een Tong en die van daarnet was Oversight![]()
Jezus...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Ik ga mee... valt niet op toch??![]()
Nogmaals... Truste all![]()
![]()
Tochwel, altijd wl iemand die erin traptquote:Op donderdag 19 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Ik ga mee... valt niet op toch??![]()
Nogmaals... Truste all![]()
![]()
Leandra met Eend meequote:Op donderdag 19 april 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
Nou dan ga ik ook maar...
ALLEEN.
![]()
![]()
Dan staat erquote:Op donderdag 19 april 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met wat voor Verbal imitatie ben jij al 2 posts bezig???
cool!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben straks om kwart voor 1 trouwens ook weer weg, maar op mijn therapeutisch gecreëerde werkplek kan ik gewoon door-internetten.![]()
Een beetje net als een echt kantoor dus, en ik heb ook een eigen postvakje met mijn naam erop.![]()
Er zit alleen nooit wat in, maar het gaat om het idee.
We hebben van 1 tot 2 koffie gedronken en ik zit nu te internetten achter MIJN BUREAU.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil ook een therapeutisch gecreëerde werkplek...![]()
reclame?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben van 1 tot 2 koffie gedronken en ik zit nu te internetten achter MIJN BUREAU.![]()
En ik had voor het eerst wat in mijn postvakje.![]()
![]()
![]()
Nee, er werken hier extreem perfectionistische mensen die kritiek hebben op mijn bijna perfecte werk.quote:
BIWquote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, jongens...
Niet allemaal tegelijk...
Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, maak ik me te druk?
Dat lijkt me op het moment niet verstandig.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Heb je al een superOP voor de volgende COS gemaakt Ian??![]()
Of je negeert het hele verhaal, het is toch finaal off-topicquote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me op het moment niet verstandig.
Ik denk dat ik een aantal fobo's leeg zou plukken en de hele COS OP vol zou gooien met Mooie Mensen die misschien ook wel de kooi in mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |