Als wij ff snel en veel schrijven, is dat goed voor nog 2 minutenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Keep us updatedquote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
nog 83 mb over.......
Die streepjes kleden af.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar dat strepie heh, van dat badpak ... hadden ze nix anders dan alleen nog strepies?![]()
Maar dan lijkt die kop weer zo grootquote:
Daar kan je dan je bier op kwijt...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan lijkt die kop weer zo groot
Dan wel een liter pulquote:Op donderdag 19 april 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan je dan je bier op kwijt...
Doordenken man.
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
Wat wilde je vragen Ian_Nick??
Moot is er nu toch niet, geeft ff ruimte hieroquote:Op donderdag 19 april 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, een beetje onaardig lopen doen over ons enige kikkertje terwijl je weet dat ze druk bezig is haar computer aan de praat te krijgen![]()
En als wij net zo slim zijn, volgen we haar door ook naar bed te gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ze slim is, heeft ze die pc een trap verkocht en is ze naar d'r nest.
Iets met een muis ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer noem je me zó?
Heb ik iets verkeerds gezegd!?![]()
Ik dacht al dat iemand je account had gekaapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets met een muis ofzoen de doorstreep en
emo niet uit m'n hoofd weten kutnewbie Schnitzeltje
Ik heb je verdedigd.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
En gvd niet achter mn rug om over mn kikkerbilletjes praten!
Nou DAT gaat wel lukken!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
Veeeeeeeeeeel plezier de komende dagen, muppetbaby! <3
Dat ben je vergeten?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Hmpf...... ik heb besloten dat ik een memory leak heb! Maar waaaaaaaaaaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |