What happened?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ie meestal...... maar ik ben nu boos!
of viel die bij hem op de pot?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had er ook 1 moeten vangen die van de vrachtwagen viel![]()
Dan zijn ze veel schoner![]()
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.quote:
Goeie vraag, aan haar postaantal te zien lijkt het nogal mee te vallen, aanstelsterquote:
Tijd voor een virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit te zaniken, als ik hem opstart heb ik 2 gb freespace, dan ga ik wat doen, gaat ie op een gegeven moment mekkeren: hooooooooo je hebt nog maar 200 mb, even later 180 mb.... enz. Ik snap er geen hol van.
Bij haarquote:Op donderdag 19 april 2007 03:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
of viel die bij hem op de pot?![]()
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/quote:
Dan is het tijd voor een betere virusscanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Kijk anders onder Taakbeheer wie er eventueel zo heftig tekeer gaat op je pcquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Allang gedaan, 2 verschillende, niks gevonden ;-/
Zometeen kan ik dus geen pagina's meer laden, en moet ik opnieuw opstarten.![]()
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opvielquote:Op donderdag 19 april 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk een vrouwelijk kikkertje...
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik durf echnie meer vervelend te doen in de cos met die blauwe erbij![]()
meisjeskikkers rule!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsal de tijd wel zijn, dat me dat niet opviel![]()
Stocomotiefquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan die andere kutdebiel word toch ook niets gedaan?![]()
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 april 2007 03:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je wordt toch eerder blauw van dood bier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |