Ik ben netjes 1 jaartje ouder..quote:Op donderdag 19 april 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij doet het met een kind? Wat een Brian ben je ook!![]()
Nou dat weet ik dus niet tegenwoordig, ik werd door een 32-jarige al uitgelachen toen ik zei dat ik jr voorgesteld had dat hij maar met zijn vriendinnetje naar de bioscoop moest gaan...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is romantiek voor een niet-ouwe doos dan!?
Met z'n twee in het maanlicht gaan zitten skypen!?
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet tegenwoordig, ik werd door een 32-jarige al uitgelachen toen ik zei dat ik jr voorgesteld had dat hij maar met zijn vriendinnetje naar de bioscoop moest gaan...
Bioscoop was saai en weet ik veel enz....
Wat let je?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
Maar ik vind Leandra's plannen harstikke lief, ik zou er voor vallen.
Warenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Onze baggerposts waren leuk.
En dan ga je door de knieenquote:
Alleen mn ego, gekwetst.... vernederd.....op mn ziel getrapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan ga je door de knieen
Doet dat geen pijn dan
Een KNIEsoor die daar op letquote:Op donderdag 19 april 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen mn ego, gekwetst.... vernederd.....op mn ziel getrapt.![]()
Meid gooi je haat losquote:Op donderdag 19 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
(maar ik durf nog niet te baggeren nu)
Dat doet die bosmongool gewoon nog steeds voor ons..quote:Op donderdag 19 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
(maar ik durf nog niet te baggeren nu)
Heus welquote:Op donderdag 19 april 2007 02:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff gluren of er hier nog leven is:-)))))
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekkenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso, ben ik gelukkig niet de enige gek hiero![]()
![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm met haat ook wel goed eigenlijk.![]()
Wie denkt die gek wel niet wie hij isquote:Op donderdag 19 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekken![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeerrrrrrrrrm daar verschillen de meningen misschien wel over. Ik neem er aanstoot aan dat je ons meteen bestempelt als gekken![]()
Een andere gekquote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie denkt die gek wel niet wie hij is![]()
Alsof dat het ergste isquote:Op donderdag 19 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend! Jij vuige topickiller!
Wat de vliegende graftyfus is een nachtvoorsie!?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
nog 1 nachtvoorsie, Ian.......... nog 1!
Gemeen he! Weer mn ziel naar de kloten!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie denkt die gek wel niet wie hij is![]()
WAT!?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste is![]()
Zelfs mijn bier slaat dood
Ze zijn aangeslagenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja hallo...
Het is fucking 3 uur...
Dan hoort de SC in MyAT veel hoger te staan...
Yep en dat is BierMishandelingquote:Op donderdag 19 april 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Door het dooie bier!?
Door nog meer dood bier te drinken? Tsssss ... dan blijft hij in reanimatiequote:Op donderdag 19 april 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend doet momenteel heul erg reanimeren, neem ik aan.
Een paar keer hard blazen.... het werkt echtquote:Op donderdag 19 april 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Eend doet momenteel heul erg reanimeren, neem ik aan.
Vloeitje dopenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een paar keer hard blazen.... het werkt echt![]()
![]()
Tot nu toe is gebleken dat ik nog vrij onsterfelijk benquote:Op donderdag 19 april 2007 03:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Door nog meer dood bier te drinken? Tsssss ... dan blijft hij in reanimatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |