Hmmpf, zeker weer iemand die niet doorheeft dat elke operatie een risico inhoudt, bleh! Neeeeee joh, hier word ik mooier van, dat is niet gevaarlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar normaal word je niet in een privékliniek geopereerd
Ik denk dat haar leeftijd (21) en de aard van de operatie (liposuctie) ook genoeg is om het tot nieuwsfeit te maken... zeker in combinatie met het feit dat het niet in de "veilige omgeving" van een ziekenhuis gebeurde.
Het paard snurkte anders wel verdomd hard!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, wat een saaie kut avond.
Wel zielig, de tante van onze kitten is gisteren aangereden en overleden.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Pff, kan mij dat paard verotten.
Er mag in NL niet zomaar overal geopereerd worden, dus er zal zeker een vorm van toezicht zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmpf, zeker weer iemand die niet doorheeft dat elke operatie een risico inhoudt, bleh! Neeeeee joh, hier word ik mooier van, dat is niet gevaarlijk!
Prive klinieken staan niet onder toezicht, of gewoon niet allemaal?
Ja, je vertrouwt er toch altijd op dat je beter het ziekenhuis uitkomt dan je er in ging.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er mag in NL niet zomaar overal geopereerd worden, dus er zal zeker een vorm van toezicht zijn.
Tsja, ik ken het kind niet dus ik kan niet beoordelen of die liposuctie op wat voor wijze dan ook nodig was of alleen maar gewenst was. Maar triest blijft het.
Ze ging het ziekenhuis dan ook niet inquote:Op donderdag 19 april 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, je vertrouwt er toch altijd op dat je beter het ziekenhuis uitkomt dan je er in ging.
Onze dame is 8 maanden, die is nog niet alleen buitengeweest. Gelukkig wil ze het ook niet, ze miept er niet om.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik deed toch ook typen na een tijdje!
En ze waren uit de tuin ontsnapt.
sn neus blasuh?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah fijn, een nieuwe bosmongool in de COS...
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantal posts: 9099 (gemiddeld 104 per dag)
Daar ga ik mijn 10 dagen geen Fok! mee in...![]()
Alsof jij 10 dagen helemaal niet op FOK zult komenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantal posts: 9099 (gemiddeld 104 per dag)
Daar ga ik mijn 10 dagen geen Fok! mee in...![]()
Daar heb je best een punt...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof jij 10 dagen helemaal niet op FOK zult komen![]()
komt ze een potje dota met me doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb je best een punt...
Ik hoop dat mijn meisje even stevig gaat zitten gamen ofzo...![]()
Wanneer komt ze (aan)??quote:Op donderdag 19 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb je best een punt...
Ik hoop dat mijn meisje even stevig gaat zitten gamen ofzo...![]()
Morgenavond ga ik haar ophalen van het stationquote:Op donderdag 19 april 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer komt ze (aan)??
De andere keren hoef ik niet te weten![]()
Dat zeg ik, heb hele ladingquote:Op donderdag 19 april 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Oeh spannend... neem maar iets romantisch mee
...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Wrom verdeel je dat dan niet een beetje over de dagen dat ze er is??
Iedere dag een cadeautje?
Kut, ik had me nog zo voorgenomen geen suggesties te doen als je er om zou vragen en nou vraag je er niet eens om en![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Als je de niet-houdbare dingen maar niet voor het laatst bewaart
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
Idd, roos eerst, en voor de laatste dag ook een onvergetelijke natuurlijk
Dan verzin je voor de laatste dag maar iets om die roos van de eerste dag te evenarenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Shit...
Maar ik heb alleen maar van die paupercadeaus?!![]()
Ik ga wél heel lekker voor d'r koken morgenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Als het mis gaat gewoon mij de schuld geven:
Het was Leandra dr idee je iedere dag een cadeautje te geven, en dit was dus en overheerlijk gebakje maar ehm... nu is het een biologie-project![]()
Tering, jij bent vet handigquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan verzin je voor de laatste dag maar iets om die roos van de eerste dag te evenaren![]()
Jullie komen vast wel ergens samen en dan ziet ze vast wel iets geweldigs of bijzonders, en dan heb jij de mogelijkheid wel om dat stiekem te kopen... hoeft nix groots of duurs te zijn maar wel iets wat bij jullie (uitje) hoort
Dat is al een hele goeie binnenkomerquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wél heel lekker voor d'r koken morgen![]()
En een verplichtingquote:
Je loopt alleen wel het risico dat mijn romantiek uit de oude doos gezien wordt als romantiek voor een ouwe doos, dus ik zou ff met mootie overleggen wat zij van de suggesties vindtquote:
Ah gos... dan is het geen verplichting meer, dan verdient ze het gewoon echtquote:Op donderdag 19 april 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een verplichting![]()
Dat arme kind moet morgen eerst twee graftentamens maken en daarna meer dan 6 uur in de trein..![]()
Jij doet het met een kind? Wat een Brian ben je ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een verplichting![]()
Dat arme kind moet morgen eerst twee graftentamens maken en daarna meer dan 6 uur in de trein..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |