Ik luister nu naar die enge Natasia en enge Huub, ga ik wel ff in de gym gluren.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Nee hij staat toe te kijken bij Brain(hele tijd boring alleen de borst aan het trainen) en Amandal die w8 tot Brain klaar is en haar een beurt geeft![]()
Zonder twijffel zal dat van een heel ander level zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet komen door te zeggen dat mijn bui vandaag ook zwaar beïnvloed is door "vrouwenzaken" ?
![]()
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
Doet me deugd om dat te horen mien jong!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom post je niet in de COS?
Drugs?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...![]()
Ik weiger uit principe om voor 24.00u naar bed te gaan. Uitzondering als ik ziek ben. Ben een nachtmens.quote:
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.quote:
Hahaha, fucking hoax...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.![]()
Hoezo, ben je loops!?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je zachtjes in me oor fluisteren wat een hoax ook alweer is...![]()
Weet ik wel. Werd vanmorgen wakker met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet geen ibuprofen en alcohol door elkaar nuttigen hoor!
Is heul slecht!
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik wel. Werd vanmorgen met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.![]()
Pulletjequote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.
Weet ik heul wel, bier is alleen een beter onderwerp.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Baby eendjes noemen ze pulletjes. Ouwe bierzuiper!![]()
Van bier drinken word ik ziek, ben ik dus gauw over uitgeluld.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik heul wel, bier is alleen een beter onderwerp.
Je moet ook niet tevéél bier drinken, pulletje!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van bier drinken word ik ziek, ben ik dus gauw over uitgeluld.
Tis een ware zoektocht geweest, gun me dit pleziertje.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan wel kersenbrandewijn drinken...
Mans!
Ik denk, dat heb jij vást allang opgezocht!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Ga je me nog vertellen wat een hoax is?
Oooh, joh...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
nep.... Snap nog steeds dus niet wat jij er net mee bedoelde?
Dont believe the hypequote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Ga je me nog vertellen wat een hoax is?
Gewoon negerenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Daar word je toch moe van...............
Hmm okee, ik bel de krant en het journaal wel weer af...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Ik stomp echt iedereen in elkaar die zo dom is om te denken dat dat paard daar staat te snurken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |