Als in "je kunt verder posten op het Libelle-forum"quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL!
YA RLYquote:
Laten we het gewoon nieuwe spelling noemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx![]()
Dan is het nu een lijstje van 9 nuttige of leuke woordenboeken
En de van Dale had ik er gelijk bij moeten pakken want zelfs een simpel woord als "oeverloos" komt niet probleemloos uit m'n vingers![]()
Kut... in een quote uit het FB-topic pakt ie de link mee....... en ik zie nu pas dat er een h teveel in geouwehoer staatquote:
Ik kom een stipje te kort.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
Nee, zo ben ik niet...
Je kunt zelf toch ook wel stipjes tellen
De hostpage doet het ook niet op dit moment... zal wel een probleempje daar zijn, komt wel weer goedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan ik niet even een PM krijgen ofzo...
Volgens mij mis ik iets ontzettend lolligs...
Leandra d'r Icon doet het niet meer!?
WTF!?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hostpage doet het ook niet op dit moment... zal wel een probleempje daar zijn, komt wel weer goed
Manu!!!quote:
1 2 3 4 | [code] [*]waarvoor is dit?[/code] ?> |
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Manu!!!![]()
![]()
je bent er weer/nog!![]()
* weer weg is
No special reasonquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar ben jij zo blij over?
De enige die dat kan bewerkstelligen ben ikzelf..quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi zo, wat heeft je stemming verneukt?
Dat is weer vrouwengezeur, zal ik je niet mee vervelen. Lief he? En nee, ik ben niet ongesteld.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, wat verneukte je bui nou!?
Nee hij staat toe te kijken bij Brain(hele tijd boring alleen de borst aan het trainen) en Amandal die w8 tot Brain klaar is en haar een beurt geeftquote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Zit Jaap nog steeds op die driewieler?
Zal ik je tegemoet komen door te zeggen dat mijn bui vandaag ook zwaar beïnvloed is door "vrouwenzaken" ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is weer vrouwengezeur, zal ik je niet mee vervelen. Lief he? En nee, ik ben niet ongesteld.
Ik luister nu naar die enge Natasia en enge Huub, ga ik wel ff in de gym gluren.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Nee hij staat toe te kijken bij Brain(hele tijd boring alleen de borst aan het trainen) en Amandal die w8 tot Brain klaar is en haar een beurt geeft![]()
Zonder twijffel zal dat van een heel ander level zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet komen door te zeggen dat mijn bui vandaag ook zwaar beïnvloed is door "vrouwenzaken" ?
![]()
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
Doet me deugd om dat te horen mien jong!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben toevallig heul vrolijk dankzij de "vrouwenzaken".
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je vriendin is toch wel ongesteld geworden?
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom post je niet in de COS?
Drugs?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat me te snel. Ik ben momenteel very slow...![]()
Ik weiger uit principe om voor 24.00u naar bed te gaan. Uitzondering als ik ziek ben. Ben een nachtmens.quote:
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.quote:
Hahaha, fucking hoax...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De een noemt het drugs, ik noem het ibruprofen, kersenbrandewijn en een slecht humeur.![]()
Hoezo, ben je loops!?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je zachtjes in me oor fluisteren wat een hoax ook alweer is...![]()
Weet ik wel. Werd vanmorgen wakker met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet geen ibuprofen en alcohol door elkaar nuttigen hoor!
Is heul slecht!
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik wel. Werd vanmorgen met een onwijs zere keel. Dus heb over de hele dag 3 ibu geslikt, en een uur geleden pas de fles opengetrokken. Maar dank je, voor je bezorgdheid.![]()
Pulletjequote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bescherm kleine eendjes altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |